Lue keskustelun säännöt.
Olen ollut nyt 3 päivää työttömänä
03.06.2015 |
Hajoo pää tähän toimettomuuteen. Harmittaa iha hirveesti, ku ei valmistumisen jälkeen päässytkään töihin. Toivottavasti pääsen edes ammattikorkeaan syksyllä, kun töitä ei ole. :/
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:59"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 20:44"]Just ap!! Kokoa itsesi ja siivoa kotisi, käy lenkillä ja tee kaikkea kuntosi hyväksi sen jälkeen. Sitten vasta ala ihmetellä noita asioita! [/quote] Asunto on siisti ja lenkilläkin olen käynyt. Sen jälkeen iskee tylsyys.
[/quote]
Hae jumalauta töitä. Kahdeksan tuntia päivässä keveästi ensimmäisen puolen vuoden ajan. Tunti päivässä urheiluun ja toinen ulkoiluun muuten. Sitten yht. pari tuntia ruokailuun. Siinä se päivä olikin.
t: työtön
[/quote]
Kyllä mä nyt jumalauta haenkin. Joka päivä katson netistä työpaikkailmoituksia ja laitan hakemuksia paikkoihin, joissa uskoisin pärjääväni ja olen soitellut jokaiseen alaani vähänkään liippaavaan firmaan joka on 30km säteellä asuinpaikastani, jos sattuis pääsemään töihin.