Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei vastaa mitään?

Vierailija
03.06.2015 |

Mikäköhän siinä on, kun tapaan miellyttävän naisen livenä ja hänen jäätyä mieleeni selvitän hänen nimensä ja asiallisen ystävällisesti lähetän hänen facebook profiilinsa kautta hänelle yksityisviestin - en saa siihen mitään vastausta? Näin on käynyt jo useamman kerran niin 25-, kuin 40-vuotiaidenkin naisten suhteen. En todellakaan lähesty painostavasti tai liian innokkaasti. Ilmaisen ainoastaan naiselle, että pidin hänestä, että hän ilahdutti päivääni tms. Toki vähän pitää olla jotain flirttiäkin, että nainen ymmärtää että voisi olla mukava tavata joskus uudestaankin, mutta en tee sitä tavalla, ettäkö liikoja odottaisin.

Ei tässä niin nuoria ja kokemattomia enää olla, että loukkaannun torjunnasta, mutta se kyllä tuntuu vähän pahalta, kun ei nainen voi mitään vastata takaisin. Olisi nyt edes asiallista vastata jotain että "Kiva että tykkäsit ja hyvää jatkoa sulle" tms...mutta ei...ei mitään. Tosi "kiva" tuntea, että oma lämminhenkinen viesti on naiselle joku roskaposti, mihin ei tarvitse reagoida. Tai että nainen pitää jonain hulluna stalkkerina, joka pitää heti jättää huomiotta ja toivoa, että juttu jää siihen...

Ajattelisi nyt, että sos. mediasta on tullut sen verran perusviestin, että sen kautta joskus tuntemattomat ja hetken tuttavat saattavat ottaa yhteyttä siinä missä muut ystävätkin. Mikäs siinä nyt on niin pelottavaa, vaikka joku vähemmän toivottu mies saa nimen selville ja laittaa asiallisen viestin?

Vai onko se sitä, ettei nykynaisiin saa kosketusta olemalla asiallinen? Olisiko parempi lähestymistapa facessa tyyliin: "Moi hottis. Kiihotuin susta ihan älyttömästi. Jäi mieleen, että haluisin repiä sua hiuksista ja tunkeutua..."

Joo, kommentteja kiitos!

Kommentit (233)

Vierailija
61/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lempiaiheessaan kuinka annetaan miehille pakkeja, huvittaa tämäkin ketju kuinka jokainen nainen on nostanut itsensä johonkin jalustalle josta sitten armollisesti jakaa neuvoja, hoh hoijaa....

Vierailija
62/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:09"]

Naiset lempiaiheessaan kuinka annetaan miehille pakkeja, huvittaa tämäkin ketju kuinka jokainen nainen on nostanut itsensä johonkin jalustalle josta sitten armollisesti jakaa neuvoja, hoh hoijaa....

[/quote]

Mitä jalustalle nostamista se muka on, jos mies ei kiinnosta? Ei läheskään kaikki miehetkään ole kiinnostuneita kaikista naisista. Mä ainakin olen kiinnostunut vain yhdestä miehestä kerrallaan ja annan pakit ihan jokaiselle muulle. Minusta niin kuuluu tehdäkin eikä viritellä samaan aikaan monen miehen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:13"]

[/quote]

Mitä jalustalle nostamista se muka on, jos mies ei kiinnosta? Ei läheskään kaikki miehetkään ole kiinnostuneita kaikista naisista. Mä ainakin olen kiinnostunut vain yhdestä miehestä kerrallaan ja annan pakit ihan jokaiselle muulle. Minusta niin kuuluu tehdäkin eikä viritellä samaan aikaan monen miehen kanssa. 

[/quote]Ihan sama, niin helvetin ylimielinen kuva tulee tämän ketjun naisista, että hyi helvetti oikeasti. Mikähän helvetin prinsessa ja kaunotar sinäkin luulet olevasi, olisipa niin hauska nähdä ketä tänne kirjoittelee.

Vierailija
64/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä vielä, heippa kaikille!

Tulin kirjoittamaan palstalle saadakseni kommentteja naisilta, mutta täytyy kyllä todeta, että taitaa aika huono vaikutus olla lapsen saamisella naisen mielentilaan, kun näitä kommentteja lukee ja laskee alaspeukutuksia... Ja sen verran tämä foorumi joskus ennenkin googleen osunut, että tiedän sen olevan trendi muissakin ketjuissa. Heti kun tulee miehistä aspektia niin naiset suorastaan raivostuu... huh huh. Pelottavia pirkkoja Suomi pullollaan! Katkeria ja arkeensa väsyneitä yh-mammoja taitaa olla tämä palsta täynnä. Säälin teitä ihan oikeasti.

Kiitos kuitenkin niille muutamille asiallisille kommenteille. Olette nöpöjä ja hauskaa kesänjatkoa teille.

-AP

Vierailija
65/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi noloa olla tekemisissä ikämiehen kanssa, joka selvittää todella monen naisen nimen ja yhteystiedot (tympeää urkintaa) ja on näihin yhteydessä. "Jos ei tuolta tärppää, niin ehkä tuo innostuu tai tuo tai tuo tai tuo."

Mikä ihme siinä on, että hölmöt vanhat miehet jahtaavat lastensa ikäisiä naisia ja luulevat näiden kiinnostuvan itsestään?

Vierailija
66/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:16"]

[/quote]

[/quote]Ihan sama, niin helvetin ylimielinen kuva tulee tämän ketjun naisista, että hyi helvetti oikeasti. Mikähän helvetin prinsessa ja kaunotar sinäkin luulet olevasi, olisipa niin hauska nähdä ketä tänne kirjoittelee.

[/quote]

Eli nainen luulee olevansa prinsessa ja kaunotar, jos on uskollinen yhdelle miehelle? Jos sinulle sopii, että tyttöystäväsi pitää vispilänkauppaa monen muunkin miehen kanssa, niin usko huviksesi: olet poikkeus. 

Vierailija
67/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Öö,me yritetään selittää ap:lle miksi stalkkaaminen on huono tapa yrittää saada naista.Jos ap vaikkapa siinä tapaamistilanteessa kysyisi nimä ja puhelinnumeroa,hän saisi ainakin vastauksen saman tien sen sijaan että lähettelee umpimähkään viestejä netissä.

Vierailija
68/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:18"]

AP tässä vielä, heippa kaikille!

Tulin kirjoittamaan palstalle saadakseni kommentteja naisilta, mutta täytyy kyllä todeta, että taitaa aika huono vaikutus olla lapsen saamisella naisen mielentilaan, kun näitä kommentteja lukee ja laskee alaspeukutuksia... Ja sen verran tämä foorumi joskus ennenkin googleen osunut, että tiedän sen olevan trendi muissakin ketjuissa. Heti kun tulee miehistä aspektia niin naiset suorastaan raivostuu... huh huh. Pelottavia pirkkoja Suomi pullollaan! Katkeria ja arkeensa väsyneitä yh-mammoja taitaa olla tämä palsta täynnä. Säälin teitä ihan oikeasti.

Kiitos kuitenkin niille muutamille asiallisille kommenteille. Olette nöpöjä ja hauskaa kesänjatkoa teille.

-AP

[/quote]Tämä on katkerien, vihaisten ja elämäänsä kaikinpuolin pettyneiden keskustelufoorumi. Ovat täällä aamusta iltaan purkamassa pahaa oloaan, ei täällä kannata hengailla voi tulla heidän kaltaisekseen, jos liikaa viettää täällä aikaa.

Vierailija
69/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:20"]

[/quote]

Öö,me yritetään selittää ap:lle miksi stalkkaaminen on huono tapa yrittää saada naista.Jos ap vaikkapa siinä tapaamistilanteessa kysyisi nimä ja puhelinnumeroa,hän saisi ainakin vastauksen saman tien sen sijaan että lähettelee umpimähkään viestejä netissä.

[/quote]

Juuri näin. 

Vierailija
70/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:16"]

[/quote]

[/quote]

Ja mikähän adonis sinäkin olet, jos kuvittelet kaikkien naisten kiinnostuvan sinusta? 

Vierailija
71/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaaa ylitulkita naisten elekieltä.Itse ainakin nauran/hymyilen,hiplaan hiuksia yms. kun olen vaivaantunut tai hämmentynyt. Jos naista kiinnostaisi ap:n yhteydenotot,hän varmaan antaisi puhelinumeron tai edes kertoisi nimensä.Se että joutuu selvittämään nimen ottaakseen yhteyttä ei kuulosta kovin lupaavalta,ei mikään ihme ettei naiset vastaa,vaikka jollakin randomilla olisi kuinka "kauniita ajatuksia" heistä. 

Vierailija
72/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaa ap muistaa, että monet kauniit naiset saavat Facebookissa paljonkin yksityisviestejä ihan random-tyypeiltä. Jopa me vähemmän kauniit saamme niitä. 

Vierailija
73/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Miehet hiovat iskutaktiikoita ja naiset torjumistaktiikoita. Eikö tämä ole ihan loogista? :D

Vierailija
74/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 15:09"]

Minulle tulee ap:sta seuraavanlainen mielikuva:

Mies, kyllä. Sellainen semi-hyvännäköinen mutta kuitenkin sellainen, että kasvoissa on jokin juttu josta ei pääse yli (leveä nenä, paksut huulet tai vastaavaa). Hän on käynyt salilla ja näyttää sen, mutta on kenties vähän liian lyhyt ollakseen puoleensa vetävä usean naisen mielestä. Hän käyttäytyy liiallisen itsevarmasti ja hänellä on valmiit repliikit.

Hän menee suoraan henkilökohtaisuuksiin: hän kehuu jotakin naisessa mutta ei ymmärrä olevansa liian hyökkäävä. Hänelle hymy on jo lupaus jostain, ja hän ei ymmärrä että hymy on osa tavallista, arkipäiväistä kanssakäymistä ihmisten välillä. Hänellä on tiukat (ulkonäkö)kriteerit naiselle, ja hän ajattelee että on ansainnut tietynlaisen naisen. Sisimmissään hän halveksuu kuitenkin lähes jokaista, ja hetken tunnettuaan hänellä on tapana alkaa muokata naistaan: huomautella vaatevalinnoista, meikistä ja hiuksista. 

Hän on kuin ne sähköyhtiöiden tai puhelinyhtiöiden myyjät kauppakeskuksissa: valittu sinne koska heitä joten kuten sietää katsoa ja koska he eivät pelkää puhua vieraille ihmisille. Ja mummot hän puhuukin pyörryksiin ja luottaa siksi siihen, että olisi myös nuorempien mieleen. Hän on päällekäyvä ja jopa röyhkeä. Mutta omasta mielestään kohtelias ja ihana. 

[/quote]

Ihan samat mielleyhtymät tuli! :D

Vierailija
75/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:42"]

Ihme nuivaa asennoitumista täällä aloittajaan. Minuun on tasan kerran, tosian ajalta ennen facebookia ottanut yksi mies yhteyttä yhteisen yön jälkeen, vaikka ei tiennyt kuin etunimen. Mutta tiesi työpaikan, soitti sinne! Haha, olin varmaan kauheassa vanhanpiian maineessa, työtoverin (mies) ilme oli näkemisen arvoinen, kun haki minut puhelimeen ("joku kysyy onko Xxxxx täällä töissä..") eli minä. 

Harmi kyllä ei meistä paria tullut. Siis siksi harmi, että mies vaikutti ihan mukavalle, mutta lähemmin tutustuessa ei sit ollut mun tyyppiäni :) 

Ei pelottanut tai harmittanut missään vaiheessa! 

Ja jos joku luulee mua horoksi, niin en todellakaan ole, tuo oli ensimmäinen ja ainoa kerta kun menin sänkyyn heti tavattuani miehen ja yhteensä seksikumppaneita mulla 4. 

[/quote]

Yhteinen yö on kuitenkin paljon enemmän kuin jutustelu bussipysäkillä, kaupan kassajonossa tai edes baaritiskillä. 

[/quote]

Miten ihmisen löytää facebookista jos ei tiedä nimeä?

Vierailija
76/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei vastaa, koska et kiinnosta naista edes vastauksen verran.

Vierailija
77/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:44"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 16:42"]

Ihme nuivaa asennoitumista täällä aloittajaan. Minuun on tasan kerran, tosian ajalta ennen facebookia ottanut yksi mies yhteyttä yhteisen yön jälkeen, vaikka ei tiennyt kuin etunimen. Mutta tiesi työpaikan, soitti sinne! Haha, olin varmaan kauheassa vanhanpiian maineessa, työtoverin (mies) ilme oli näkemisen arvoinen, kun haki minut puhelimeen ("joku kysyy onko Xxxxx täällä töissä..") eli minä. 

Harmi kyllä ei meistä paria tullut. Siis siksi harmi, että mies vaikutti ihan mukavalle, mutta lähemmin tutustuessa ei sit ollut mun tyyppiäni :) 

Ei pelottanut tai harmittanut missään vaiheessa! 

Ja jos joku luulee mua horoksi, niin en todellakaan ole, tuo oli ensimmäinen ja ainoa kerta kun menin sänkyyn heti tavattuani miehen ja yhteensä seksikumppaneita mulla 4. 

[/quote]

Yhteinen yö on kuitenkin paljon enemmän kuin jutustelu bussipysäkillä, kaupan kassajonossa tai edes baaritiskillä. 

[/quote]

Miten ihmisen löytää facebookista jos ei tiedä nimeä?

[/quote]

Kysy ap:ltä, hänhän se stalkkeri on.

Vierailija
78/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:27"]

Sun kannattaa ap muistaa, että monet kauniit naiset saavat Facebookissa paljonkin yksityisviestejä ihan random-tyypeiltä. Jopa me vähemmän kauniit saamme niitä. 

[/quote]

Ja mua ylitulkitsette olettamalla, että jahtaan nimenomaan jotain missejä. Ehkä mun pitäisikin siirtyä misseihin, koska saavat kuulemma suomalaisilta miehiltä vähemmän iskuyrityksiä kuin ns. naapurintytöt. No mutta kuitenkin, mun pointti on, etten mä tätä tee jonkun täydellisen ulkomuodon takia, vaan koska nainen koko olemuksellaan sattui miellyttämään minua. Sitä ei tapahdu joka päivä. Onhan ne aina ollut mun silmissä kiehtovan näköisiäkin, mutta varmasti jonkun toisen miehen mielestä voisivät olla ei-niin-kauniita.

-AP

Vierailija
79/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Älä kysy neuvoja jos et halua ottaa niitä vastaan.Simple as that:)

Vierailija
80/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:47"]

[/quote]

Älä kysy neuvoja jos et halua ottaa niitä vastaan.Simple as that:)

[/quote]Kuka täysjärkinen kysyy tämän palstan sekopäiltä neuvoa yhtään mihinkään ja varsinkaan ottaisi niitä tosissaa. En minä ainakaan, apeekin on eksynyt ihan väärälle foorumille, täällä pyörii Suomen hulluimmat ihmiset jotka ovat kaikenlisäksi kusipäitä yleensä.

Kuka kuuntelee kusipäiden ja hullujen mielipiteitä muu kuin toinen hullu.