Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ei vastaa mitään?

Vierailija
03.06.2015 |

Mikäköhän siinä on, kun tapaan miellyttävän naisen livenä ja hänen jäätyä mieleeni selvitän hänen nimensä ja asiallisen ystävällisesti lähetän hänen facebook profiilinsa kautta hänelle yksityisviestin - en saa siihen mitään vastausta? Näin on käynyt jo useamman kerran niin 25-, kuin 40-vuotiaidenkin naisten suhteen. En todellakaan lähesty painostavasti tai liian innokkaasti. Ilmaisen ainoastaan naiselle, että pidin hänestä, että hän ilahdutti päivääni tms. Toki vähän pitää olla jotain flirttiäkin, että nainen ymmärtää että voisi olla mukava tavata joskus uudestaankin, mutta en tee sitä tavalla, ettäkö liikoja odottaisin.

Ei tässä niin nuoria ja kokemattomia enää olla, että loukkaannun torjunnasta, mutta se kyllä tuntuu vähän pahalta, kun ei nainen voi mitään vastata takaisin. Olisi nyt edes asiallista vastata jotain että "Kiva että tykkäsit ja hyvää jatkoa sulle" tms...mutta ei...ei mitään. Tosi "kiva" tuntea, että oma lämminhenkinen viesti on naiselle joku roskaposti, mihin ei tarvitse reagoida. Tai että nainen pitää jonain hulluna stalkkerina, joka pitää heti jättää huomiotta ja toivoa, että juttu jää siihen...

Ajattelisi nyt, että sos. mediasta on tullut sen verran perusviestin, että sen kautta joskus tuntemattomat ja hetken tuttavat saattavat ottaa yhteyttä siinä missä muut ystävätkin. Mikäs siinä nyt on niin pelottavaa, vaikka joku vähemmän toivottu mies saa nimen selville ja laittaa asiallisen viestin?

Vai onko se sitä, ettei nykynaisiin saa kosketusta olemalla asiallinen? Olisiko parempi lähestymistapa facessa tyyliin: "Moi hottis. Kiihotuin susta ihan älyttömästi. Jäi mieleen, että haluisin repiä sua hiuksista ja tunkeutua..."

Joo, kommentteja kiitos!

Kommentit (233)

Vierailija
101/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko näiden naisten kaveri facebookissa? Sillä muussa tapauksessa ne sun lähettämät viestit menee niin sanotusti tuntemattomien ihmisten kansioon, mitä en ainakaan itse muista melkein ikinä katsoa. Jotain tuntemattomien ihmisten flirttailuja on tullut joskus ja olen huomannut vasta noin kuukautta myöhemmin, enkä kehtaa enää vastata koska en ole ehdoin tahdoin suhdetta hakemassa plus tuntemattomia minulle.
Olisikohan samantapaisesta kyse?

Vierailija
102/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa menee muut-kansioon, ei tule mitään ilmoitusta noista viestistä silloin. Todennäköisesti siis naiset ei oo huomanneet viestiäsi, koska itse en ainakaan tarkista tuota kansiota kuin harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:47"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 17:09"]

Naiset lempiaiheessaan kuinka annetaan miehille pakkeja, huvittaa tämäkin ketju kuinka jokainen nainen on nostanut itsensä johonkin jalustalle josta sitten armollisesti jakaa neuvoja, hoh hoijaa....

[/quote]

Älä kysy neuvoja jos et halua ottaa niitä vastaan.Simple as that:)

[/quote]Kuka täysjärkinen kysyy tämän palstan sekopäiltä neuvoa yhtään mihinkään ja varsinkaan ottaisi niitä tosissaa. En minä ainakaan, apeekin on eksynyt ihan väärälle foorumille, täällä pyörii Suomen hulluimmat ihmiset jotka ovat kaikenlisäksi kusipäitä yleensä.

Kuka kuuntelee kusipäiden ja hullujen mielipiteitä muu kuin toinen hullu.

[/quote]

Kuulostat itse todella upealta ihmiseltä. :)

Vierailija
104/233 |
04.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.06.2015 klo 07:29"]Muistuttaisin, että outoa ei ole viesti lähettäminen tai lähestyminen, vaan tuntemattomien ihmisten henkiĺötietojen selvittäminen. Ja tässäkin on vielä rajansa outoudella: jos asia on selitettävissä esim yhteisten tuttujen kautta, niin ei tunnu oudolta. Sen sijaan uppotuntemattoman ihmisen henkilöllisyyden selvittäminen tuntuu oudolta ja pelottavalta - mitä muuta se minusta tietää; kotiosoitteeni, työpaikkani, kyttääkö jossain puskissa vakoilemassa? Jos miehestä tulee outo vaikutelma, se saa pakit ulkonäöstä riippumatta. Netissä on helppoa, kun voi vain jättää vastaamatta. Se on turvallisempaa kuin jäädä kommunikoimaan mahdollisen (todennäköisen) jankkaajan ja ripustautujan kanssa.
[/quote]

Mäkin selvitän mua kiinnostavia ihmisten tietoja. En lähettele viestejä välttämättä, mutta se on ihan luonnollista haluta saada lisää tietoa kiinnostavasta ihmisestä. Henkilön voi aina ESTÄÄ, jos alkaa ahdistamaan. Todennäköisesti mies vain halusi saada vastausta tunteilleen. Mä en antaisi pakkeja, jos mies muuten olisi kiinnostava. Ei kaikki näe tuossa mitään pahaa, kuten en minäkään. Itsepähän olen Faceen mennyt.

Vierailija
105/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enitenhän tässä tökkii se, että ap stalkkaa tuntemattomien naisten tiedot. Ja nauttii siitä, kuten kertoi. Se on outoa ja pelottavaa, ei viestin lähettäminen sinänsä.

Noita hulluja pervoja raiskaajia ja vallanhimoisia narskuja on miehistä paljon enemmän kuin 1%. Yleensä vaisto kuitenkin kertoo, ketä kannattaa varoa.

Vierailija
106/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan pitäisi siitä, että tapaan jonkun random-miehen, jonka kanssa ei edes esittäydytä ja sitten tämä tuntematon stalkkaa nimeni. Jättäisin vastaamatta, koska pelästyisin.

Vierailija
107/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteissa olet livenä nää naiset tavannut? Oletko ihan keskustellutkin?

En mä ainakaan jaksa vastata yhtään mitään jos joku ihan tuntematon lähestyy facessa. Vaikuttaa vaan siltä että se tyrkyttää työkseen itseään facessa jokaiselle ämmälle. 

Vierailija
108/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:54"]

Facebookissa menee muut-kansioon, ei tule mitään ilmoitusta noista viestistä silloin. Todennäköisesti siis naiset ei oo huomanneet viestiäsi, koska itse en ainakaan tarkista tuota kansiota kuin harvoin.

[/quote]

Näin ja asiallinen tyyli on toki parempi kuin törkeyksiä lateleva. Eihän ne Toimi Kankaanniemenkään pommittamat naiset oikein innostuneet. Eivät vain tienneet miten sanoa tarpeeksi fiksusti että älä unta näe, ukko.

Vierailija
109/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihmiset ajattelee eri tavoin, mutta mun fb on ainakin yksityinen. Kavereina siellä vain ystävät, kaverit, työ- ja opiskelukaverit ja muutama sukulainen. Eli ihmisiä, jotka oikeasti tunnen. Pitäisin outona, jos ventovieras facen kautta laittaisi viestiä. Ihan yhtä outona, kuin jos se viesti tulisi tekstarina kännykkään vieraalta ihmiseltä.

Pari kaveripyyntöä on tullut ihan tuntemattomilta. En ole hyväksynyt.

Jokainen tietysti toimii miten itse haluaa, mutta mun tapani on tämä. Olen jo yli kolmenkymmenen, joten voihan olla että nuoremmille fb toimii eritavalla ja kaikki on kaikkien kavereita ja viestit kulkee. En tiedä.

Vierailija
110/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vastaamalla mies saattaa kuvitella, että jotain jatkoa olisi tiedossa. Kun ignoraa koko viestin, on asia ainakin päivänselvä.

Vierailija
111/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä nyt FB-kavereita ala iskemään!-) Eli joo, kyllä tuokin on varmasti mahdollista, että ovat hukkuneet muut-kansioon. Mutta kun olen toiminut näin 4-5 kertaa, eikä kukaan reagoi niin sitä olen alkanut ihmettelemään...

Mun mielestä FB ei ole yhtään sen friikimpi tapa lähestyä uusia ihmisiä kuin mikään muukaan tapa. Mutta ehkä valtaosa naisista ajattelee eri tavalla. Ja tosiaan olen keskustellut naisten kanssa kasvokkain livenä. Mutta koska usein nimen selvitettyäni puhelinnumero on salainen jne niin FB-profiili nyt on useinkin hyvä kanava saada jonkinlainen yhteys...ainakin periaatteessa.

Enkä mä jokaiselle ämmälle. Mulla on rima korkealla ;)

Terveisin, ystävänne AP

Vierailija
112/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kommentoinut tähän ketjuun monta kertaa, mutta pakko vielä kertoa tapauksesta, joka sattui minulle viikko sitten! Tapasin oikein fiksun oloisen miehen, joka ei kuitenkaan ollut tyyppiäni ja joka otti minuun myöhemmin yhteyttä netissä. Seurasi keskustelu:

- Olisitko kiinnostunut lähtemään treffeille? :)

- Minulla on nyt sellainen elämäntilanne että lemmenasiat tuntuvat vähän yhdentekeviltä...

- Siis voidaanko tavata vai ei?

- No en ole innostunut ajatuksesta.

Todella pitkä vääntö ja lopulta:

- Okei, anteeksi, sanoit vaan aluksi että asia on sinulle "yhdentekevä", niin ajattelin että ei se silloin ole täysin vastenmielinenkään.

Miten "yhdentekevä" voi olla jollekulle vihreä valo? :D Tässä ehkä vähän taustaa miksi vastaamattomuus on joskus parempi kuin kohtelias torjunta...

Vierailija
113/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 19:11"]

Enitenhän tässä tökkii se, että ap stalkkaa tuntemattomien naisten tiedot. Ja nauttii siitä, kuten kertoi. Se on outoa ja pelottavaa, ei viestin lähettäminen sinänsä. Noita hulluja pervoja raiskaajia ja vallanhimoisia narskuja on miehistä paljon enemmän kuin 1%. Yleensä vaisto kuitenkin kertoo, ketä kannattaa varoa.

[/quote]

Minua taas tökkii se, että pitäisi jotenkin ottaa tuntemattoman miehen tunteet huomioon koska hän on päättänyt lähestyä. Ja se, että muutaman urvelon mielestä kuvittelemme itsestämme liikoja kun emme kiinnostu esim. nimen kiertoteitä urkkineesta tuntemattomasta ihmisestä. 

Itse en ole koskaan ollut ns. miesten perään. Kun olin parikymppinen, oli 2000-luvun alku. Ei ollut näin laajaa somea jossa olla saatavilla. En ollut muualla kuin kuuluisassa IRC-galleriassa, enkä muista että siellä moni olisi lähestynyt. Hauskimmat tapaukset miehiltä on olleet paperilappuja joilla ovat lähestyneet :) Söpöä minusta. Paljon söpömpää kuin FB-stalkkaus. 

En ole koskaan kokenut, että olisin olemassa miehiä varten. Olen aina ajatellut, että saan olla kuka olen ja saan sanoa ei ja olla kiinnostumatta. Muutama kusipää on mahtunut matkan varrelle, mutta heihin en ole haksahtanut. Ap vaikuttaa minusta oudolta. En ihmettele, että hän on saanut vastauksia että naiset eivät hänen tyylilleen lämpene. Se pitäisi vain sietää, eikä potkia vastapalloon että "en minä nyt just teidän av-laisten kanssa todellakaan edes tosissaan ole ja en minä teitä edes arvosta". Sekin aika outo reaktio, kun itse tuli kysymään ja aivan varmasti tietää netin luonteen yleensäkin.

Sitä paitsi, itse olen naimisissa ja vastailen vain tuodakseni kysyttyä naisnäkökulmaa. Mistä ap tietää kuinka moni on ollut edes sinkku? 

Vierailija
114/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:09"]Enhän mä nyt FB-kavereita ala iskemään!-) Eli joo, kyllä tuokin on varmasti mahdollista, että ovat hukkuneet muut-kansioon. Mutta kun olen toiminut näin 4-5 kertaa, eikä kukaan reagoi niin sitä olen alkanut ihmettelemään...

Mun mielestä FB ei ole yhtään sen friikimpi tapa lähestyä uusia ihmisiä kuin mikään muukaan tapa. Mutta ehkä valtaosa naisista ajattelee eri tavalla. Ja tosiaan olen keskustellut naisten kanssa kasvokkain livenä. Mutta koska usein nimen selvitettyäni puhelinnumero on salainen jne niin FB-profiili nyt on useinkin hyvä kanava saada jonkinlainen yhteys...ainakin periaatteessa.

Enkä mä jokaiselle ämmälle. Mulla on rima korkealla ;)

Terveisin, ystävänne AP
[/quote]

No tässähän se tuli...rima korkealla. Jos sä otat yhteyttä joihinkin Sara Chafakeihin ja ihmettelet kun ne ei lämpene pertti-pervo-peräkammarille niin pitäiskö rimaa laskea?

Vierailija
115/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ilkeilyksi ja jankkaukseksi meni tämäkin ketju. AP kysyi,miksi naiset,joita hän stalkkaa sosiaalisessa mediassa,eivät vastaa edes  kohteliaasti "ei kiitos" hänen viesteihinsä.AP:lle selitetään viiden sivun verran,että tuntemattomien stalkkaaminen netissä on karmivaa ja olisi parempi kysyä yhteystietoja suoraan.Jos se on liian hämmentävää kysyä kiinnostavalta naiselta edes nimeä,huono homma. Ei silti pidä ottaa itseensä jos naiset eivät kiinnostu tuntemattomien viesteistä sosiaalisessa mediassa. Ja kyllä se tuntuu armeliaammalta olla kokonaan vastaamatta kuin laittaa viesti ettei voisi vähempää kiinnostaa,luulisi siitä vastaamattomuudesta tajuavan ettei toinen osapuoli lämpene.

Vierailija
116/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juttelin kerran hop lopissa yhden isän kanssa. Mitään nimiä ei kerrottu, mutta viikon kuluttua sain facebookissa häneltä viestin. En oikein tiedä miksi hän sen lähetti, mutta itseäni vähän karmaisi että miten hän edes sai selville kuka olen. Tuli hiukan sellainen stalkkerifiilis... Enkä vastannut. Eri asia olisi jos olisi paremmin tutustunut ja sit tulisi viestiä. Ja jos itse olisi sinkku

Vierailija
117/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellut missä? Kauppajonossa? Miten olet selvittänyt nimet? Ihan ok jos esim yhteisten tuttujen kautta saa helposti nimen selville. Muuten kyllä lopettaisin tuollaiset lähestymiset. Koita mieluummin päästä livenä siihen vaiheeseen, että nainen itse kertoo nimensä, silloin yhteydenotto ei tunnu friikiltä.

Vierailija
118/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vähän creebyä jos mies ottaa yhteyttä, vaikkei nainen kerro hänelle nimeään tai muita yhteystietoja.

Vierailija
119/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:08"]

Koska vastaamalla mies saattaa kuvitella, että jotain jatkoa olisi tiedossa. Kun ignoraa koko viestin, on asia ainakin päivänselvä.

[/quote]Epäkohteliasta kulttuuria - lähinnä Finlandiassa harrastettavaa.

Vierailija
120/233 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyy, miksi naiset ei vastaa. Tulee aika yksiselitteinen vastaus, että jos on kyse yhden kerran tavatusta henkilöstä jonka kanssa ei olla edes nimiä vaihdettu, tuntuu yhtäkkinen lähestyminen netissä pelottavalta ja tunkeilevalta. Ap:lle ei tämä vastaus kelpaa, vaan hän alkaa haukkua vastaajia. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän