Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonoimmat häät missä olet ollut?

Vierailija
24.05.2015 |

Ja miksi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat ulkona, satoi vettä, hirveesti hyttysiä. Oli yllätyshäät, piti tulla x paikkaan klo x . Ruoka huonoa, juotava loppui kesken ja morsian antoi ymmärtää on hienot juhlat, annoimme 150 e lahjakortin, lapset jäivät kotiin, mieheni kanssa kaksin.

kotiin lähdettiin heti häävalssin jälkeen, taksilla hääpaikalta autolle. Istuttiin yli 10 min autossa, kummatkin aivan jäässä.

pari erosi pari v häiden jälkeen .

Vierailija
2/12 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun häissä keskitytään liikaa alkoholitarjoiluun ja unohdetaan autoilevat, muuten vaan alkoholia juomattomat ja mahdollisesti kutsutut lapset. Olin häissä jossa oli kyllä tosi hyvä alkoholitarjoilu mutta ainoa alkoholiton tarjolla oleva juoma oli vesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräissä häissä loppui ruoka ennenkuin kaikki vieraat (minä mukaanlukien) ehtivät sitä saada. Samoin loppui juomat kesken illan ja hätäpäissään isäntäväki sotki sen jälkeen sahtia ja spriteä (!) booliksi.

Vierailija
4/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä ei ollut kaikille istumapaikkaa kun morsiamen isä oli vissiin ajatellut etteivät kaikki kuitenkaan tule tms. Osa vieraista söi seisaaltaan ulkona.

Vierailija
5/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden nuoren uskovaisen häät, molemmat uskovaisista perheistä. Paikkana ankea seurakuntatalo, pelkkä kahvitarjoilu, ei mitään muuta kuin uskonnollista ohjelmaa. Onneksi tilaisuus ei kestänyt kauan.

Vierailija
6/12 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhanen oli uskovaisen suvun musta lammas. Vieraista osa (sulhasen ja morsiamen kavereista)  oli liian humalassa jo kirkkoon mennessä, kahvitilaisuudessa tietysti vielä enemmän. Tunnelma häävastaanotolla oli jäätävä, uskovaiset jäykät sukulaiset mulkoilivat hääparin kavereita ja morsiamen sukulaisia murhaavasti. Eivät morsiamenkaan sukulaiset järin innoissaan olleet, mutta ehkä eivät niin selkeästi osoittaneet mieltään. Kummankin suvun mielestä tietysti juuri se toinen oli vienyt sen oman suvun edustajan niille pahoille teille ja avioliitto oli virhe. No ei se kauaa kestänyt se liitto, mutta kumpikin osapuoli osasi jatkaa ihan ominkin avuin sitä alkoholinhuuruista elämää.

Vierailija
7/12 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelmasta pudotettiin joku viikko ennen häitä morsiamenryöstö pois (luojan kiitos, kamala ohjelmanumero). Ikävä kyllä tieto ei kulkenut ihan kaikille, vaan kesken häiden morsian tosiaan ryöstettiin. Siinä oli kaasot ja bestman jonkun aikaa pallo hukassa mitä pitäisi tehdä, sulhanen tietysti myös ihmeissään. Toinen kaasoista heitti hatusta sulhaselle jonkun höpöhöpötehtävän, ja äärimmäisen vaivaannuttavan vartin jälkeen helvetin kiukkuinen morsian palasi takaisin.

Vierailija
8/12 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:10"]

Mua ärsyttää kun häissä keskitytään liikaa alkoholitarjoiluun ja unohdetaan autoilevat, muuten vaan alkoholia juomattomat ja mahdollisesti kutsutut lapset. Olin häissä jossa oli kyllä tosi hyvä alkoholitarjoilu mutta ainoa alkoholiton tarjolla oleva juoma oli vesi.

[/quote]

Juopot alapeukuttaa

Vierailija
9/12 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:10"]

[/quote]

Totta. Monesti ruokajuomat ovat vielä ihan hyvät, mutta viimeistään kahvin jälkeen tarjolla on pelkkää alkoholia. Joskus saa sen vedenkin käydä keittiöstä kerjäämässä, ei ole edes kannullista esillä.

10/12 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä häissä en ollut itse, vaan tämä on kaverin tyttären kertomaa hänen kaverinsa häistä:

-morsiamella oli rankat perhetaustat, naimisiin hän meni heti 18-vuotiaana

-häät pidettiin morsiamen kotona, vanhemmat eivät olleet paikalla. Vieraina oli nuorten kavereita

-sulhanen oli noin 25-vuotias romanikundi, joka oli työtön

-tarjoiluna oli kalapuikkoja jotka oli varastettu (sic!) lähikaupasta

Tämä ei ole legendaa, vaan täyttä totta. Tapahtui Helsingissä 90-luvulla.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/12 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olivat ulkona, satoi vettä, hirveesti hyttysiä. Oli yllätyshäät, piti tulla x paikkaan klo x . Ruoka huonoa, juotava loppui kesken ja morsian antoi ymmärtää on hienot juhlat, annoimme 150 e lahjakortin, lapset jäivät kotiin, mieheni kanssa kaksin.

kotiin lähdettiin heti häävalssin jälkeen, taksilla hääpaikalta autolle. Istuttiin yli 10 min autossa, kummatkin aivan jäässä.

pari erosi pari v häiden jälkeen .

Yllätyshäät, mutta kuitenkin osasitte lahjakortillakin varautua...?

Vierailija
12/12 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ystävän trendikkäät häät.

Oli vaan tylsät. Morsian kuvittelee olevansa parempaa väkeä ja oli sitten järkännyt häät sen mukaan. Ruoka oli tylsää, mutta trendikästä ja jotenkin se tunnelma oli niin jäykkä ja vieraat suorastaan kiemurtelivat tuoleillaan...

Koko ajan vaan odotettiin, että koska tilaisuus joko loppuu tai päästään rentoutumaan... Rentoutumaan ei päästy, mutta onneksi pääsimme juhlista sitten lopulta livahtamaan pois ystäväperheen kanssa heidän luokseen :)