Mies seksin aikana ja jälkeen. Mielipiteitä
Mies ei seksin aikana koskaan halua katsoa minua. Haluaa aina takaa päin ja minä en saa katsoa häntä koska hänelle tulee vaivaantunut olo ja hänen silmät kiinni ja pari kertaa olen huomannut että vetää meidän väliimme eli kasvojensa eteen tyynyn,ettei näkisi edes minua jos silmät olisi auki.. Minusta tuo on outoa. Meillä aina sama asento eli kyljellään sängyssä. Olen pyytänyt/vaatinut paljon muutakin mutta muuta ei saa kuin tuon ja kestoltaan seksimme on aina minuutin. Haluaisin pidempään ja vaihtelua mutta mies ei... Haluaisin olla päällä ja tehdä kaikkea kivaa mutta mies ei halua.
Seksin jälkeen mies kääntyy heti selälleen ja menee oudoksi ja totiseksi. Katsoo minua hämillään. Olen kysynytkin että tuntuiko edes hyvältä kun ei siltä näytä. Hänen on vaikea katsoa minuun seksin jälkeen ja jos otan leuasta kiinni ja suutelen niin laittaa silmät kiinni ja öhisee jotain höh juttujaan. Minuutin max makaa sängystä jolloin nousee jo pois. Ei halua läheisyyttä seksin jälkeen eikä koskettamista. Ihan kuin läheisyys seksin jälkeen jotenkin ällöttäisi häntä. Tuntuu oudolta. En ole kokenut ennen tälläistä.
Herään öisin kun hän ähisee,eli näkee varmaan seksiunia. Muutaman kerran olen herännyt siihen kun hän heiluu edestakas (niin kuin panisi takaapäin)..
En ole ylipainoinen ja pidän itsestäni huolta ettei siitä ole kyse.. Miehen mielestä seksissämme ei ole vikaa. Olemme kolmekymppisiä.
Onko muilla kokemuksia tälläisestä miehestä? Av-raati kertokaa mielipiteitä.Itsellä hieman outo olo..
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:27"] Olen samaa mieltä kuin tuossa aiempi: Miehesi ei rakasta sinua ja haluaisi erota, mutta ei osaa/halua/uskalla tehdä aloitetta siihen suuntaan. Tyhjentää vaan kassinsa suhun ja muuten miestä tympii yhteiselo sun kanssa. Niin yksinkertaista se on. Älä sekoita omaa rakkaudentunnettasi epätoivoiseen roikkumuseen äläkä kuvittele että mies muuttuisi. [/quote] Olen kysynyt suoraankin että haluaako olla kanssani enää,ja haluaa. Luulisi nyt myöntävän ja lähtevän jos ei kiinnosta. En estä jos haluaa lähteä ja tietää sen. Ap [/quote] No haloo, se on pelkuriraukka, kuten useimmat miehet tossa tilanteessa. Jos niiltä suoraan kysytään, ni eihän ne mitään siinä vakipillun menettämisen pelossa myönnä. Ihan turha.etsiä mitään syvempiä syitä miehen käytökselle. Se on vaan mukavuudenhalunen.
[/quote]
Välillä mies jankuttaa pitkäänkin ja monesti että minä haluan erota ja haluanko oikeasti olla hänen kanssaan ja jankuttaa että "haluat kuitenkin erota minusta".
Jos olisin vain vakipillu ja mies mukavuuden haluinen niin selittäisikö välillä tuollaista? Samoin hän jankkaa vauvasta johon en suostu.
Minusta tuntuu että miehen persoonallisuus muuttuu välillä,toisinaan on kuin eri ihminen johon tutustuin ja täysin vastakohta noilla yllä mainituille puheille..
Ap
[/quote]
Selitinpä sekavasti ekan lauseen. Siis tarkoitan että mies sanoo minulle että "sinä haluat erota". Ei hän ole niin sanonut. Ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:40"]
En lähde arvailemaan, mikä miehen käytöksen takana olisi. Sen sijaan miettisin, mitä tuolle pitäisi tehdä. Kysy onko mies aina ollut tuollainen, vaiko vain sinun kanssasi. Jos vain sinun kanssasi, niin hän on sinulle väärä mies ja tiedät, mitä siis pitäisi tehdä (selvennys: = erota). Jos aina, niin käske mies terapiaan. Jos hän ei halua tehdä asialle mitään, niin ks. edellinen.
[/quote]
Jos ehdotan puhumista minun kanssa tai yritän puhua niin tässä miehen vastaukset:
1. hoh hoijaa
2. en ole koskaan ollut puhujatyyppi
3. älä jankuta
4. ei mein suhteessa vikaa ole
5. haluutko erota kun tollasta kysyt tai haluat puhua
6. yritän katsoa telkkaria,luen lehteä,menen vessaan,olen koneella,pelaan pleikkaa niin ei ehdi nyt
ja jos ehdotan yksin tai yhdessä terapiaa niin vastaus on iso ei.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:00"]
Kuulostaa kyllä uskomattomalta sekä se, että joku käyttäytyy noin kuin ap:n mies, mutta vielä uskomattomammalta, että ap on jaksanut tuollaista KAKSI VUOTTA!
Minulle seksi on tärkeä osa suhdetta, ja seksielämän toimivuuden kannalta toimiva kommunikaatio on erittäin olennaista. Harvoille käy niin onnellisesti, että kaikki seksin suhteen olisi täydellistä, mutta kuitenkin sen pitäisi olla molempia tyydyttävää, minkä lisäksi tietysti suhteen pitää toimia muutenkin. Pikapanot ovat ihan ok, mutta mikäli seksi on aina pelkkiä toista osapuolta tyydyttämätöntä pikapanoa, ei se vain ole ok.
Tuohon katsekontaktiin liittyen, minun mieheni on maininnut aina välillä, että näyttää varmasti aivan idiootilta seksin ja varsinkin orgasmin aikana ja usein pitää päätään jotenkin niin, että suoraa katsekontaktia ei ole. Tuossa ei mielestäni ole mitään erikoista, mutta ap:n miehellä on kyllä PALJON muitakin ongelmia, joten tuo, ettei katso silmiin on varmaankin pienimmästä päästä murheita.
[/quote]
Ei minua nyt silmiin tuijottaa tarvitse seksin aikana. Enkä sitä haluaisikaan että suoraan silmiin tuijotetaan koko aika. Oltais edes naamat kerran vuodessa vastakkain hetken ajan.. Exä kyllä katsoi mua silmiin heti seksin jälkeen ja oli paras seksissä. Ikävä sellaista seksiä,siinä oli tunnetta mukana. Nykyisen kanssa ei mitään,itse hän päästi tilanteen tähän.
Kaikissa muissa suhteissa seksi on ollut normaalia,ei koskaan tälläistä. Juu pikaisia exän kanssa ollaan autossa takapenkillä harrastettu niin että minä olin sylissä ratsastamassa jne.. Tarkoitan tällä etten halua enkä vaadi että joka kerta olisi pitempi sessio mutta joskus edes. Olispa edes kymmenen minuuttia ja jotain muuta kuin minuutti älytöntä rykimistä takaapäin. Mä keksin jo mitä miehelle sanon.. Että seuraavaksi meillä on seksiä vasta kun suostuu muuhunkin. Ollaan sitten vaikka kuukausi ilman mutta jos äijä muuhun ei pysty niin onneksi hänellä on terve käsi ja voi mennä tumputtamaan. Mä en mikään ränni ole enää. Ajattelis joskus omaa napaa pidemmälle.
Ap
Mä oon ollut 20v tommosen miehen kanssa ja elämä on valunut hukkaan. Seksiä ei enää ole. Hommasin vieraan miehen. Saanoahan edes joskus kunnolla munaa.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:04"]Mies ei seksin aikana koskaan halua katsoa minua. Haluaa aina takaa päin ja minä en saa katsoa häntä koska hänelle tulee vaivaantunut olo ja hänen silmät kiinni ja pari kertaa olen huomannut että vetää meidän väliimme eli kasvojensa eteen tyynyn,ettei näkisi edes minua jos silmät olisi auki.. Minusta tuo on outoa. Meillä aina sama asento eli kyljellään sängyssä. Olen pyytänyt/vaatinut paljon muutakin mutta muuta ei saa kuin tuon ja kestoltaan seksimme on aina minuutin. Haluaisin pidempään ja vaihtelua mutta mies ei... Haluaisin olla päällä ja tehdä kaikkea kivaa mutta mies ei halua.
Seksin jälkeen mies kääntyy heti selälleen ja menee oudoksi ja totiseksi. Katsoo minua hämillään. Olen kysynytkin että tuntuiko edes hyvältä kun ei siltä näytä. Hänen on vaikea katsoa minuun seksin jälkeen ja jos otan leuasta kiinni ja suutelen niin laittaa silmät kiinni ja öhisee jotain höh juttujaan. Minuutin max makaa sängystä jolloin nousee jo pois. Ei halua läheisyyttä seksin jälkeen eikä koskettamista. Ihan kuin läheisyys seksin jälkeen jotenkin ällöttäisi häntä. Tuntuu oudolta. En ole kokenut ennen tälläistä.
Herään öisin kun hän ähisee,eli näkee varmaan seksiunia. Muutaman kerran olen herännyt siihen kun hän heiluu edestakas (niin kuin panisi takaapäin)..
En ole ylipainoinen ja pidän itsestäni huolta ettei siitä ole kyse.. Miehen mielestä seksissämme ei ole vikaa. Olemme kolmekymppisiä.
Onko muilla kokemuksia tälläisestä miehestä? Av-raati kertokaa mielipiteitä.Itsellä hieman outo olo..
[/quote]
tule ap tänne,saat olla päällä niin paljon kuin haluat ja panisin myös ihan missä asennossa ikinä haluat,naimisen jälkeen hiplaisin varmasti ja kohta nussittaiiin uudestaan,mikään ei ole parempaa kuin päällä oleva nainen,tissit heiluu siinä ja kaikki.
on outo sun äijäs,varmaan piilohomo.
t.mies
AP lisää vielä. Mitään esileikkejä meillä ei ole. Olen pientä kiusotteluakin yrittänyt ja ehdottanut mutta ei käy.
Mies on myös sanonut minulle törkeästi että, mun ei kannata yrittää mitään koska seksi ei hänen osaltaan silloin onnistu... Suutuin tuosta todella paljon. En tiedä minkä fantasian sitten kehittää päässään että on kykenevä seksiin..
Ap
Äiti varmasti yllättänyt hänet masturboimassa herkässä iässä ja suhtautunut kielteisesti.
Itsellä ainakin kiinnostus naiseen loppuu heti orgasmin jälkeen ja menen mieluummin katsomaan telkkaria tai keittämään kahvit. Tämä on vaikea siksi koska jotku naiset haluaa tuntea olonsa rakastetuksi seksin jälkeen. Tämä on ihan yleinen juttu miehillä ja jotku osaa peittää se paremmin kuin toiset (lassukat).
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:09"]
Itsellä ainakin kiinnostus naiseen loppuu heti orgasmin jälkeen ja menen mieluummin katsomaan telkkaria tai keittämään kahvit. Tämä on vaikea siksi koska jotku naiset haluaa tuntea olonsa rakastetuksi seksin jälkeen. Tämä on ihan yleinen juttu miehillä ja jotku osaa peittää se paremmin kuin toiset (lassukat).
[/quote]
En minä tuon seksin jälkeisen läheisyyden perässä ole niin paljon vaan haluan KUNNON SEKSIÄ! enkä tota takaapäin jyystämistä aina,mutta kun ei käy..
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:12"]
Eipä ole häävi panomies...Onko hän aina ollut tuollainen sängyssä?
[/quote]
On,koko kaksi vuotta ja alkaa tulee korvista tuo seksi..
Ap
Mies tottunut joukkoraiskauksiin. Siitä se. Aivan normaalia nykypäivänä eikä pidä suhtautua siihen ahdasmielisesti.
Mulla sama juttu. Itse olen nainen ja se, kuka käyttäytyy kuin miehesi. Rakastan miestäni älyttömän paljon, ja seksimme on mahtavaa. Jokainen vaan on erilainen!
Jos on tollasta Aina niin ei mun mielestä oo normaalia.. millainen suhde teillä muuten on? Onko mies muuten huomaavainen ja hellä ja hyvä kumppani? Itse en jaksais tollasta että rakastamani ihminen pysty mua muka katsomaan tai vaihtamaan asentoa.. ainakin pitäs olla kykenevä keskustelemaan asiasya ja työstämään sitä että suhde mun osalta vois jatkua.. kyllähän sun tarvii nauttia seksistä jos aiot tyypin kanssa elää seuraavat 40vuotta?
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:27"] Olen samaa mieltä kuin tuossa aiempi: Miehesi ei rakasta sinua ja haluaisi erota, mutta ei osaa/halua/uskalla tehdä aloitetta siihen suuntaan. Tyhjentää vaan kassinsa suhun ja muuten miestä tympii yhteiselo sun kanssa. Niin yksinkertaista se on. Älä sekoita omaa rakkaudentunnettasi epätoivoiseen roikkumuseen äläkä kuvittele että mies muuttuisi. [/quote] Olen kysynyt suoraankin että haluaako olla kanssani enää,ja haluaa. Luulisi nyt myöntävän ja lähtevän jos ei kiinnosta. En estä jos haluaa lähteä ja tietää sen. Ap [/quote] No haloo, se on pelkuriraukka, kuten useimmat miehet tossa tilanteessa. Jos niiltä suoraan kysytään, ni eihän ne mitään siinä vakipillun menettämisen pelossa myönnä. Ihan turha.etsiä mitään syvempiä syitä miehen käytökselle. Se on vaan mukavuudenhalunen.
[/quote]
Välillä mies jankuttaa pitkäänkin ja monesti että minä haluan erota ja haluanko oikeasti olla hänen kanssaan ja jankuttaa että "haluat kuitenkin erota minusta".
Jos olisin vain vakipillu ja mies mukavuuden haluinen niin selittäisikö välillä tuollaista? Samoin hän jankkaa vauvasta johon en suostu.
Minusta tuntuu että miehen persoonallisuus muuttuu välillä,toisinaan on kuin eri ihminen johon tutustuin ja täysin vastakohta noilla yllä mainituille puheille..
Ap