Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies seksin aikana ja jälkeen. Mielipiteitä

Vierailija
03.06.2015 |

Mies ei seksin aikana koskaan halua katsoa minua. Haluaa aina takaa päin ja minä en saa katsoa häntä koska hänelle tulee vaivaantunut olo ja hänen silmät kiinni ja pari kertaa olen huomannut että vetää meidän väliimme eli kasvojensa eteen tyynyn,ettei näkisi edes minua jos silmät olisi auki.. Minusta tuo on outoa. Meillä aina sama asento eli kyljellään sängyssä. Olen pyytänyt/vaatinut paljon muutakin mutta muuta ei saa kuin tuon ja kestoltaan seksimme on aina minuutin. Haluaisin pidempään ja vaihtelua mutta mies ei... Haluaisin olla päällä ja tehdä kaikkea kivaa mutta mies ei halua.

Seksin jälkeen mies kääntyy heti selälleen ja menee oudoksi ja totiseksi. Katsoo minua hämillään. Olen kysynytkin että tuntuiko edes hyvältä kun ei siltä näytä. Hänen on vaikea katsoa minuun seksin jälkeen ja jos otan leuasta kiinni ja suutelen niin laittaa silmät kiinni ja öhisee jotain höh juttujaan. Minuutin max makaa sängystä jolloin nousee jo pois. Ei halua läheisyyttä seksin jälkeen eikä koskettamista. Ihan kuin läheisyys seksin jälkeen jotenkin ällöttäisi häntä. Tuntuu oudolta. En ole kokenut ennen tälläistä.

Herään öisin kun hän ähisee,eli näkee varmaan seksiunia. Muutaman kerran olen herännyt siihen kun hän heiluu edestakas (niin kuin panisi takaapäin).. 

En ole ylipainoinen ja pidän itsestäni huolta ettei siitä ole kyse.. Miehen mielestä seksissämme ei ole vikaa. Olemme kolmekymppisiä.

Onko muilla kokemuksia tälläisestä miehestä? Av-raati kertokaa mielipiteitä.Itsellä hieman outo olo.. 

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jotain tosi vaikeita asioita itsensä kanssa. Pakota keskustelemaan eron uhalla. Ei tollasessa parisuhteessa kukaan kolmikymppinen jaksa.

Vierailija
42/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:28"]

Miten olet kestänyt noinkin kauan?

Mun exä oli seksissä monipuolisempi ja tykkäsi katsoa silmiin, mutta heti laukeamisen jälkeen tuli kiire pesulle tai mihin milloinkin. Pomppasi välittömästi sängystä ja alkoi puuhailla jotain itsekseen. Ei yksinkertaisesti pystynyt olemaan lähekkäin tai juttelemaan, koskettamaan ja nauramaan.

Rupes puolessatoista vuodessa tympimään niin tuo etäisyys, että en pystynyt jatkamaan. Kun toisenlaisiakin miehiä on, sellaisia joiden kainaloon voi nukahtaa.

[/quote]

En mä tiedä. Olen luullut että asiat muuttuu ja rakastan kuitenkin miestä. Mutta kaikki miehen käytös lisättynä tähän seksiin niin kyllä mietityttää

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainen pitää silmät kiinni seksin aikana eikä hjalua pannessa suudella koska ei pysty kun tuntuu niin hyvälle. Toiset sanoo suoraan että he haluavat/joutuvat keskittymään jotta saisivat orgasmin. Ehkä miehesi vaan on samanlainen?

Vierailija
44/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:31"]

Mun exä oli seksissä monipuolisempi ja tykkäsi katsoa silmiin, mutta heti laukeamisen jälkeen tuli kiire pesulle tai mihin milloinkin. Pomppasi välittömästi sängystä ja alkoi puuhailla jotain itsekseen. Ei yksinkertaisesti pystynyt olemaan lähekkäin tai juttelemaan, koskettamaan ja nauramaan.

Rupes puolessatoista vuodessa tympimään niin tuo etäisyys, että en pystynyt jatkamaan. Kun toisenlaisiakin miehiä on, sellaisia joiden kainaloon voi nukahtaa.

[/quote]

Kuka mies jää siihen vielä aktin jälkeen hiplattavaksi ja aikaa tuhlaamaan, evoluutio on tarkoittanut, että laukeamisen jälkeen on nopsaan juostava seuraavaa aktipartneria kohti. Näinhän tutkimukset osoittavat.

[/quote]

Olet oikeilla jäljillä, itse asiassa evoluutio on tarkoittanut naisille useita siitospartnereita, jotta kilpailukykyisin, vikkelin ja tervein siittiö poksauttaa munasolun lukkokalvon alle! Eli nopein tyrkkii hitaat pois tieltä, ja POKS!

Vierailija
45/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshittii seksi ja suhdekin. Mä en jäisi, en ikinä.

Vierailija
46/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:40"]

Bullshittii seksi ja suhdekin. Mä en jäisi, en ikinä.

[/quote]

Olet vain kateellinen;)

Vierailija
47/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:35"]

En tiedä mistä "tutkimuksista" sinä puhut, mutta omien empiiristen havaintojeni mukaan parhaat rakastajat eivät aktin jälkeen lakkaa haluamasta koskettaa ja pitää lähellä.

Miehissä on valtavat erot, paitsi tuossa kyvyssä koskettaa, myös seksitaidoissa. Ja ne kaksi useimmiten korreloivat keskenään.

[/quote]

Ei ole miehet ainoita joilla ne taito-erot on suuria.

Vierailija
48/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:37"]

Sillä on jotain tosi vaikeita asioita itsensä kanssa. Pakota keskustelemaan eron uhalla. Ei tollasessa parisuhteessa kukaan kolmikymppinen jaksa.

[/quote]

Kokeiltu eikä toimi

Ap

Vierailija
49/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:36"]

[/quote]

Kuka mies jää siihen vielä aktin jälkeen hiplattavaksi ja aikaa tuhlaamaan, evoluutio on tarkoittanut, että laukeamisen jälkeen on nopsaan juostava seuraavaa aktipartneria kohti. Näinhän tutkimukset osoittavat.

[/quote]

Ei mulla ole pointtina nyt se sänkyyn jääminen,ei ole siis tärkein. Eikä haittaa vaikka ei jäisi jos seksi muuttuisi. Panetteko te muut miehet sitten samalla tavalla. Max minuutti ja takaapäin.. 

Ap

[/quote]

Minuuttikin on joskus pitkä aika!

Vierailija
50/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:37"]

[/quote]

Kiristäminen ei kuulu parisuhteeseen..

Vierailija
51/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se mies ei ole sinut seksin harrastamisen kanssa. mäkin, tosin naisena, häpeän sitä että haluan seksiä ja että pidän siitä. miehillä on tavallaan vaikeampaa. halutaan tyttöystäväksi kiltti, viaton nainen, mutta sen kanssa pitäisi harrastaa seksiäkin, mikä joidenkin mielestä on likaista ja väärää. ehkä se sun mies ei halua turmella sua.

Vierailija
52/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:43"]

[/quote]

[/quote]

Ei mulla ole pointtina nyt se sänkyyn jääminen,ei ole siis tärkein. Eikä haittaa vaikka ei jäisi jos seksi muuttuisi. Panetteko te muut miehet sitten samalla tavalla. Max minuutti ja takaapäin.. 

Ap

[/quote]

[/quote]

Kaksi kertaa viikossa ja minuutti on todella pitkä aika. Kyllä!

Ap

Vierailija
53/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:39"]

Aika moni nainen pitää silmät kiinni seksin aikana eikä hjalua pannessa suudella koska ei pysty kun tuntuu niin hyvälle. Toiset sanoo suoraan että he haluavat/joutuvat keskittymään jotta saisivat orgasmin. Ehkä miehesi vaan on samanlainen?

[/quote]

Niin tai miettii jotain muita naisia

Vierailija
54/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pitkään uskoin tämän olevan totta kun ap kertoi tuon ruokaepisodin, ei jatkoon. Jos tuollainen mies (kumppani) olisi todellinen, niin välittömästi eri osoitteeseen, tuollaisessahan ei ole mitään hyvää ja mitä pidemmälle se etenisi sen paskemmaksi kaikki muuttuisi.

Vierailija
55/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:39"]

[/quote]

Harva nautinnosta, monet fantasioivat Stallonesta tai Redfordista;)

Vierailija
56/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:35"]

En tiedä mistä "tutkimuksista" sinä puhut, mutta omien empiiristen havaintojeni mukaan parhaat rakastajat eivät aktin jälkeen lakkaa haluamasta koskettaa ja pitää lähellä.

Miehissä on valtavat erot, paitsi tuossa kyvyssä koskettaa, myös seksitaidoissa. Ja ne kaksi useimmiten korreloivat keskenään.

[/quote]

Ei ole miehet ainoita joilla ne taito-erot on suuria.

[/quote]

No ei varmaan, mutta tässä nyt ei naisten taidoista keskusteltukaan.

Vierailija
57/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:47"]

[/quote]

[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]

Kaksi kertaa viikossa ja minuutti on todella pitkä aika. Kyllä!

Ap

[/quote]

Olette varmaan harrastaneet interaktiivista oraalihoitoa..?!

Vierailija
58/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:49"]

Niin pitkään uskoin tämän olevan totta kun ap kertoi tuon ruokaepisodin, ei jatkoon. Jos tuollainen mies (kumppani) olisi todellinen, niin välittömästi eri osoitteeseen, tuollaisessahan ei ole mitään hyvää ja mitä pidemmälle se etenisi sen paskemmaksi kaikki muuttuisi.

[/quote]

Miksi on vaikea uskoa tämän olevan totta? Todellista elämää ja kyllä tuo ruokaepisodi tapahtui eilen ja sanoin miehelle että sä et voi tälläisestä aloittaa riitaa mutta KYLLÄ. Sanoin että naurettavaa ja lopeta kiukuttelu mutta käski antaa olla,jätti syömättä. Miksi sun on niin vaikeaa uskoa että tämä on totta? Kerro mikä tuossa ruoka episodissa epäilyttää? Se että on olemassa noinkin erikoisia ihmisiä vai se että edes kehtasin kirjoittaa tänne millainen mies mulla on? Mä en taas ymmärrä teitä kun tulette jokaiseen ketjuun ja epäilette provoksi. 

Sori,tämä on totta ja ihan todellista elämää. 

Ap

Vierailija
59/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:49"]

[/quote]

Noilla specseillä en paljon vielä kiviä viskoisi, en suuntaan enkä toiseen!

Vierailija
60/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:54"]

Jos hän on pedofiili ja kuvittelee panevansa lasta sinun sijaan

[/quote]

Hyi helvetti

Ap