Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies seksin aikana ja jälkeen. Mielipiteitä

Vierailija
03.06.2015 |

Mies ei seksin aikana koskaan halua katsoa minua. Haluaa aina takaa päin ja minä en saa katsoa häntä koska hänelle tulee vaivaantunut olo ja hänen silmät kiinni ja pari kertaa olen huomannut että vetää meidän väliimme eli kasvojensa eteen tyynyn,ettei näkisi edes minua jos silmät olisi auki.. Minusta tuo on outoa. Meillä aina sama asento eli kyljellään sängyssä. Olen pyytänyt/vaatinut paljon muutakin mutta muuta ei saa kuin tuon ja kestoltaan seksimme on aina minuutin. Haluaisin pidempään ja vaihtelua mutta mies ei... Haluaisin olla päällä ja tehdä kaikkea kivaa mutta mies ei halua.

Seksin jälkeen mies kääntyy heti selälleen ja menee oudoksi ja totiseksi. Katsoo minua hämillään. Olen kysynytkin että tuntuiko edes hyvältä kun ei siltä näytä. Hänen on vaikea katsoa minuun seksin jälkeen ja jos otan leuasta kiinni ja suutelen niin laittaa silmät kiinni ja öhisee jotain höh juttujaan. Minuutin max makaa sängystä jolloin nousee jo pois. Ei halua läheisyyttä seksin jälkeen eikä koskettamista. Ihan kuin läheisyys seksin jälkeen jotenkin ällöttäisi häntä. Tuntuu oudolta. En ole kokenut ennen tälläistä.

Herään öisin kun hän ähisee,eli näkee varmaan seksiunia. Muutaman kerran olen herännyt siihen kun hän heiluu edestakas (niin kuin panisi takaapäin).. 

En ole ylipainoinen ja pidän itsestäni huolta ettei siitä ole kyse.. Miehen mielestä seksissämme ei ole vikaa. Olemme kolmekymppisiä.

Onko muilla kokemuksia tälläisestä miehestä? Av-raati kertokaa mielipiteitä.Itsellä hieman outo olo.. 

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmaan ihan loistavia muita syitä pysyä yhdessä. 

Ai ei ole vai?

Vierailija
22/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua, että sinä näet hänen ähöttävän punaisen naamansa, kun siinä päälläsi ähöttää ja pinnistelee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin, siis kakkoseenko?

Vierailija
24/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:17"]

Joku seksuaalinen trauma, onko lapsena hyväksikäytetty tms? 

[/quote]

Ei ole ainakaan kertonut että olisi.

Ap

Vierailija
25/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:21"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Entä aikuisena?

Vierailija
26/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:22"]

Miehen tulisi voida panna laumassa yhtä naista naiselta mitään kyselemättä ja kuuntelematta hänen vikinöitään. Näin evoluutio sen suunnitellut minkä huomaa alkukantaisempien ihmisten käytöksessä.

Miehelle tulee suoda kaikki se minkä luonto hyväksi tarkoittanut eikä höpinöillään sotkea sitä.

[/quote]

Tuo on totta, miehelle voi kehittyä Jaspersenin esto-oireyhtymä, jonka oireisiin nuokin mainitsemasi jutut voivat liittyä!

Vierailija
27/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm ikävä tilanne. Ei kai tuohon muu auta kuin keskustelu tai terapia. Miten jos koittaisi läheisyyttä ja kosketusta ilman seksiä? Ei tulisi siitä paineita.

Vierailija
28/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oraaliterapia voisi auttaa!

Vierailija
29/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja sitten vielä ihmetellään, kun naista ei tällainen seksi kiinnosta.

Vierailija
30/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkaa korvista ulos tulla ja alkaa ärsyttää, niin vaihda parempaan, ellei ole jotain ylitsepääsettömiä esteitä. Ei se tuosta muutu, jos on jo kaks vuotta jatkanu samaan ja tuo tyytymättömyys seksiin alkaa heijastumaan muuhunkin.

Vierailija
31/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän on ensisijaisesti suvunjatkamista, ja minusta tuntuu, että miehesi on sen hiffannut liiankin hyvin.

Vierailija
32/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet kestänyt noinkin kauan?

Mun exä oli seksissä monipuolisempi ja tykkäsi katsoa silmiin, mutta heti laukeamisen jälkeen tuli kiire pesulle tai mihin milloinkin. Pomppasi välittömästi sängystä ja alkoi puuhailla jotain itsekseen. Ei yksinkertaisesti pystynyt olemaan lähekkäin tai juttelemaan, koskettamaan ja nauramaan.

Rupes puolessatoista vuodessa tympimään niin tuo etäisyys, että en pystynyt jatkamaan. Kun toisenlaisiakin miehiä on, sellaisia joiden kainaloon voi nukahtaa.

Vierailija
33/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:19"]

Jos on tollasta Aina niin ei mun mielestä oo normaalia.. millainen suhde teillä muuten on? Onko mies muuten huomaavainen ja hellä ja hyvä kumppani? Itse en jaksais tollasta että rakastamani ihminen pysty mua muka katsomaan tai vaihtamaan asentoa.. ainakin pitäs olla kykenevä keskustelemaan asiasya ja työstämään sitä että suhde mun osalta vois jatkua.. kyllähän sun tarvii nauttia seksistä jos aiot tyypin kanssa elää seuraavat 40vuotta?

[/quote]

Jos otan asian puheeksi niin se on jankuttamista. Vastaus on siis mieheltä että "anna olla".

Olen miettinyt jo pitkään suhdettamme. Välillä hyviä kausia ja toisinaan huonoja niin kuin kaikilla. Ei mies oikeen koskaan huomioi mitenkään. Ennen antoi joskus halauksen mutta ei sitäkään enää. Ei halua pussata,väkisin saan joskus senkin mutta työn takana on jopa suutelu.. Ähisee siitäkin ja äkkiä äkkiä tyylillä..

Minä huomioin miestä. Annan nukkua päiväunet ja teen ruoan valmiiksi jotta hän saa levätä koska ajattelin häntä. Tämä tapahtui muuten eilen ja ette ikinä arvaa mutta tuokin kääntyi minun syyksi. Menin herättämään miehen ja kutsuin syömään ja hän tuli. Loppujen lopuksi koska olin aloittanut ennen häntä niin mies suuttui ja jätti kokonaan syömättä. Sanoin että minä ajattelin sinua ja tein ruoan valmiiksi jotta saat levätä ja kutsuin valmiiseen pöytään. Eli ajattelin MIESTÄ. No mies huusi pää punaisena että taas "minä minä minä minä,aina vain pitäisi kehua kun sinä olet tehnyt. Jäin suu auki ja hämmennyin että miten mies voi tuonkin asian ajatella noin. Olin vain ystävällinen. En ole kehuja pyytänyt enkä vihjannut. Eilinen meni juuri noin kuin kirjoitin. 

Ap

Vierailija
34/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:28"]

Mun exä oli seksissä monipuolisempi ja tykkäsi katsoa silmiin, mutta heti laukeamisen jälkeen tuli kiire pesulle tai mihin milloinkin. Pomppasi välittömästi sängystä ja alkoi puuhailla jotain itsekseen. Ei yksinkertaisesti pystynyt olemaan lähekkäin tai juttelemaan, koskettamaan ja nauramaan.

Rupes puolessatoista vuodessa tympimään niin tuo etäisyys, että en pystynyt jatkamaan. Kun toisenlaisiakin miehiä on, sellaisia joiden kainaloon voi nukahtaa.

[/quote]

Kuka mies jää siihen vielä aktin jälkeen hiplattavaksi ja aikaa tuhlaamaan, evoluutio on tarkoittanut, että laukeamisen jälkeen on nopsaan juostava seuraavaa aktipartneria kohti. Näinhän tutkimukset osoittavat.

Vierailija
35/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin, siis kakkoseenko?

[/quote]

ei kakkoseen.. Ap

Vierailija
36/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:22"]

[/quote]

Ap

[/quote]

Entä aikuisena?

[/quote]

Eipä ole sellaisestakaan koskaan maininnut.. 

Ap

Vierailija
37/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:24"]

Hmm ikävä tilanne. Ei kai tuohon muu auta kuin keskustelu tai terapia. Miten jos koittaisi läheisyyttä ja kosketusta ilman seksiä? Ei tulisi siitä paineita.

[/quote]

Ei ole omien sanojen mukaan puhuja tyyppiä ja terapiaan ei suostu

Ap

Vierailija
38/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:31"]

[/quote]

Kuka mies jää siihen vielä aktin jälkeen hiplattavaksi ja aikaa tuhlaamaan, evoluutio on tarkoittanut, että laukeamisen jälkeen on nopsaan juostava seuraavaa aktipartneria kohti. Näinhän tutkimukset osoittavat.

[/quote]

En tiedä mistä "tutkimuksista" sinä puhut, mutta omien empiiristen havaintojeni mukaan parhaat rakastajat eivät aktin jälkeen lakkaa haluamasta koskettaa ja pitää lähellä.

Miehissä on valtavat erot, paitsi tuossa kyvyssä koskettaa, myös seksitaidoissa. Ja ne kaksi useimmiten korreloivat keskenään.

Vierailija
39/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin vaihtoon. Miksi kärvistellä suhteessa, jossa seksi on paskaa.

Vierailija
40/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:31"]

[/quote]

[/quote]

Ei mulla ole pointtina nyt se sänkyyn jääminen,ei ole siis tärkein. Eikä haittaa vaikka ei jäisi jos seksi muuttuisi. Panetteko te muut miehet sitten samalla tavalla. Max minuutti ja takaapäin.. 

Ap