Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies seksin aikana ja jälkeen. Mielipiteitä

Vierailija
03.06.2015 |

Mies ei seksin aikana koskaan halua katsoa minua. Haluaa aina takaa päin ja minä en saa katsoa häntä koska hänelle tulee vaivaantunut olo ja hänen silmät kiinni ja pari kertaa olen huomannut että vetää meidän väliimme eli kasvojensa eteen tyynyn,ettei näkisi edes minua jos silmät olisi auki.. Minusta tuo on outoa. Meillä aina sama asento eli kyljellään sängyssä. Olen pyytänyt/vaatinut paljon muutakin mutta muuta ei saa kuin tuon ja kestoltaan seksimme on aina minuutin. Haluaisin pidempään ja vaihtelua mutta mies ei... Haluaisin olla päällä ja tehdä kaikkea kivaa mutta mies ei halua.

Seksin jälkeen mies kääntyy heti selälleen ja menee oudoksi ja totiseksi. Katsoo minua hämillään. Olen kysynytkin että tuntuiko edes hyvältä kun ei siltä näytä. Hänen on vaikea katsoa minuun seksin jälkeen ja jos otan leuasta kiinni ja suutelen niin laittaa silmät kiinni ja öhisee jotain höh juttujaan. Minuutin max makaa sängystä jolloin nousee jo pois. Ei halua läheisyyttä seksin jälkeen eikä koskettamista. Ihan kuin läheisyys seksin jälkeen jotenkin ällöttäisi häntä. Tuntuu oudolta. En ole kokenut ennen tälläistä.

Herään öisin kun hän ähisee,eli näkee varmaan seksiunia. Muutaman kerran olen herännyt siihen kun hän heiluu edestakas (niin kuin panisi takaapäin).. 

En ole ylipainoinen ja pidän itsestäni huolta ettei siitä ole kyse.. Miehen mielestä seksissämme ei ole vikaa. Olemme kolmekymppisiä.

Onko muilla kokemuksia tälläisestä miehestä? Av-raati kertokaa mielipiteitä.Itsellä hieman outo olo.. 

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne. Mä en alkaisi edes seurustelemaan tuollaisen kanssa.

Vierailija
102/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on niin etten minä naisena tykkää siitä jos tuijotetaan suoraan silmiin kun olen saamassa. Siksi vedän yleensä tyynyn siihen kasvojen eteen. Tosin olen aika äänekäs tullessani niin siinä samalla työnnän tyynyn kulmaa suuhun etten herätä lapsia. :D Mies kyllä tykkää katsella kasvojani seksin aikana kun häntä kiihottaa nähdä se nautinto kasvoiltani. Mutta siis minä tykkään enemmän takaapäin kun siinä ei tarvitse miettiä niitä omia ilmeitä. Seksin jälkeen mies kyllä rojahtaa selälleen ja alkaa tuijottaa tv:tä. Kehuu kyllä ensin kuinka upea olin ja saattaa pyytää kainaloon. Mutta ei sen enempää halailla tai muuta. Näin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:25"]Tsiisus, mistä te noita "kultakimpaleita" löydätte? 0_0 Oon kyllä aina ajatellut, että oma mieheni on oikea löytöjen löytö, mutta taidankin olla vielä onnekkaampi kuin olen ajatellutkaan...
[/quote]

Ei kannata nuolasta ennenku tipahtaa

Vierailija
104/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:56"]

Onko joku oikeasti noin HUONO sängyssä? Jokin seksuaalinen trauma? Ja vielä noin kusipää? Toinen tekee ruuan, antaa nukkua jne, niin tyyppi SUUTTUU? En usko että tommosia on. Tai jos onkin, niin miksi ihmeessä olet tuollaisessa suhteessa?

[/quote]

Sitä yritin miehelle eilen sanoakkin että putosin kärryiltä kun syy olikin sitten minun ja olen vain minä minä minä.. Hän ei kotona juuri muutakaan tee. Ei hänellä ole empatiaa muita ihmisiä kohtaan jota olen ihmetellyt. Ei ajattele koskaan kuten minä että haluan tehdä toiselle hyvän olon ja olla hyvä. Syy on silti minun. Takaisin en saa koskaan mitään. jos mies keittää kahvin niin häntä pitäisi ylistää. Itse keitän kahvin ilman mitään sanomista.

Olen jäänyt suhteeseen koska rakastan miestä. Eilen tosin myönsin miehelle totuuden kun meni makkariin  kiukuttelemaan ja käski mun mennä pois että kiinnostukseni alkaa vähenemään samoin jaksamiseni. Olen ihan loppu miehen käytökseen. Saisi edes kunnon seksiä niin olisi syytä olla iloinen. Sekin tuntuu nykyään että mies vain tyhjentää itsensä minuun,mitään seksuaalista halua hänellä ei mua kohtaan varmaan ole. Siltä ainakin tuntuu.

En tiedä onko traumoja kun ei mistään puhu. 

Ap
[/quote]

Kuulostaa aspergeriltä... Sorry

Vierailija
105/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 12:16"]

Meillä taas on niin etten minä naisena tykkää siitä jos tuijotetaan suoraan silmiin kun olen saamassa. Siksi vedän yleensä tyynyn siihen kasvojen eteen. Tosin olen aika äänekäs tullessani niin siinä samalla työnnän tyynyn kulmaa suuhun etten herätä lapsia. :D Mies kyllä tykkää katsella kasvojani seksin aikana kun häntä kiihottaa nähdä se nautinto kasvoiltani. Mutta siis minä tykkään enemmän takaapäin kun siinä ei tarvitse miettiä niitä omia ilmeitä. Seksin jälkeen mies kyllä rojahtaa selälleen ja alkaa tuijottaa tv:tä. Kehuu kyllä ensin kuinka upea olin ja saattaa pyytää kainaloon. Mutta ei sen enempää halailla tai muuta. Näin meillä.

[/quote]

:D minkälaisia naisia sitä onkaan! Vedän tyynyn naaman eteen?! Voi miesparkoja......

Vierailija
106/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kestä lääppimistä seksin ja orgasmin jälkeen, suorastaan kuvottaa jos kosketaan heti. En tiedä mistä se johtuu, ehkä siitä kun serotoniinitaso laskee orgasmin jälkeen tai jo sen aikana? Nainen olen siis. 

Vierailija
107/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä uskomattomalta sekä se, että joku käyttäytyy noin kuin ap:n mies, mutta vielä uskomattomammalta, että ap on jaksanut tuollaista KAKSI VUOTTA! 

Minulle seksi on tärkeä osa suhdetta, ja seksielämän toimivuuden kannalta toimiva kommunikaatio on erittäin olennaista. Harvoille käy niin onnellisesti, että kaikki seksin suhteen olisi täydellistä, mutta kuitenkin sen pitäisi olla molempia tyydyttävää, minkä lisäksi tietysti suhteen pitää toimia muutenkin. Pikapanot ovat ihan ok, mutta mikäli seksi on aina pelkkiä toista osapuolta tyydyttämätöntä pikapanoa, ei se vain ole ok.

Tuohon katsekontaktiin liittyen, minun mieheni on maininnut aina välillä, että näyttää varmasti aivan idiootilta seksin ja varsinkin orgasmin aikana ja usein pitää päätään jotenkin niin, että suoraa katsekontaktia ei ole. Tuossa ei mielestäni ole mitään erikoista, mutta ap:n miehellä on kyllä PALJON muitakin ongelmia, joten tuo, ettei katso silmiin on varmaankin pienimmästä päästä murheita.

Vierailija
108/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:27"]

Olen samaa mieltä kuin tuossa aiempi: Miehesi ei rakasta sinua ja haluaisi erota, mutta ei osaa/halua/uskalla tehdä aloitetta siihen suuntaan. Tyhjentää vaan kassinsa suhun ja muuten miestä tympii yhteiselo sun kanssa. Niin yksinkertaista se on. Älä sekoita omaa rakkaudentunnettasi epätoivoiseen roikkumuseen äläkä kuvittele että mies muuttuisi.

[/quote]

Olen kysynyt suoraankin että haluaako olla kanssani enää,ja haluaa. Luulisi nyt myöntävän ja lähtevän jos ei kiinnosta. En estä jos haluaa lähteä ja tietää sen.

Ap
[/quote]

No haloo, se on pelkuriraukka, kuten useimmat miehet tossa tilanteessa. Jos niiltä suoraan kysytään, ni eihän ne mitään siinä vakipillun menettämisen pelossa myönnä. Ihan turha.etsiä mitään syvempiä syitä miehen käytökselle. Se on vaan mukavuudenhalunen.

Vierailija
109/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 13:05"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 11:27"] Olen samaa mieltä kuin tuossa aiempi: Miehesi ei rakasta sinua ja haluaisi erota, mutta ei osaa/halua/uskalla tehdä aloitetta siihen suuntaan. Tyhjentää vaan kassinsa suhun ja muuten miestä tympii yhteiselo sun kanssa. Niin yksinkertaista se on. Älä sekoita omaa rakkaudentunnettasi epätoivoiseen roikkumuseen äläkä kuvittele että mies muuttuisi. [/quote]   Olen kysynyt suoraankin että haluaako olla kanssani enää,ja haluaa. Luulisi nyt myöntävän ja lähtevän jos ei kiinnosta. En estä jos haluaa lähteä ja tietää sen.   Ap [/quote] No haloo, se on pelkuriraukka, kuten useimmat miehet tossa tilanteessa. Jos niiltä suoraan kysytään, ni eihän ne mitään siinä vakipillun menettämisen pelossa myönnä. Ihan turha.etsiä mitään syvempiä syitä miehen käytökselle. Se on vaan mukavuudenhalunen.

[/quote]

Öö siis mitä vittua. Täällähän on puoli maailmaa naisia sitä mieltä, että hyvin tulee toimeen ilman seksiäkin tai sitten on omia outoja mieltymyksiä. Jos miehellä on outo mieltymys niin sekö heti tarkoittaa ettei halua olla naisen kanssa? Osaatteko te hetkeäkään olla ilman kaksinaismoraalianne?

Vierailija
110/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Ihan eka kerta jos mies ois tyynyä vetänyt mun naaman eteen niin se akti ois loppunut tasantarkkaan siihen. 

Vierailija
111/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 10:12"]

Eipä ole häävi panomies...Onko hän aina ollut tuollainen sängyssä?

[/quote]

Vaihda miestä, jos olet noinkin kauan jo katsellut tuota onnetonta säheltäjää. Itsellä ainakin seksi on juuri se mikä lisää läheisyyden tunnetta puolison kanssa.

On,koko kaksi vuotta ja alkaa tulee korvista tuo seksi.. 

Ap

[/quote]

Vierailija
112/112 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde arvailemaan, mikä miehen käytöksen takana olisi. Sen sijaan miettisin, mitä tuolle pitäisi tehdä. Kysy onko mies aina ollut tuollainen, vaiko vain sinun kanssasi. Jos vain sinun kanssasi, niin hän on sinulle väärä mies ja tiedät, mitä siis pitäisi tehdä (selvennys: = erota). Jos aina, niin käske mies terapiaan. Jos hän ei halua tehdä asialle mitään, niin ks. edellinen.