Selittämätön fyysinen huono olo
Mulla on jatkunut selittämätön huono olo jo pidemmän aikaa, huimausta, heikotusta, päänsärkyä, väsymystä. Oon käynyt lukuisilla eri lääkäreillä, mutta kukaan ei osaa auttaa mua. Ainut "diagnoosi" minkä oon saanut on toiminnallinen häiriö. En oikeasti jaksais enää päivääkään tätä oloa, on ihan sietämätön olo. Oon käynyt päivystyksessäkin varmaan 20 kertaa, mutta mitään tarkempia tutkimuksia ei olla sielä tehty. Oon itsemurhan partaalla, kun en vaan enää jaksa. Mitä mun pitäis tehä?
Kommentit (93)
Ei tässä ole enää mitään järkeä. Jos lääkärit ei voi auttaa niin mitä on enää tehtävissä? En voi enää elää tän olon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen kun kysyn tätä mutta oletko ottanut korona rokotteen ?
Olen, kaksi rokotetta, mutta nää oireet on alkaneet ennen rokotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen kun kysyn tätä mutta oletko ottanut korona rokotteen ?
Olen, kaksi rokotetta, mutta nää oireet on alkaneet ennen rokotuksia.
Miksi juttelet itseksesi, ap?
Aika läpinäkyvä avaus taas.
Ruokavalio vaikuttaa paljon. Raudanpuute aiheuttaa anemiaa. Voithan kokeilla jotain monivitamiini tablettia tai rautatablettia.
Vierailija kirjoitti:
Onko aivot kuvattu?
Joo, mri kuvauksessa käynyt ja siinä ei todettu mitään poikkeavaa. Kolme neurologia ja radiologi käyneet läpi kuvat.
oletko voinut sairastaa koronan oireettomana, mutta saanut sitten kuitenkin long covidin riesaksesi?
Long covid....lievästäkin taudista voi laueta
Eikö ap siis mitään tutkimuksia ole tehty? Edes perusverikokeita? Ensimmäisenä noista oireista tuli mieleen anemia. Millaiset elämäntavat sulla on? Syötkö ja nukutko hyvin? Onko stressiä? Niska-hartiaseutu jumissa? Millaista huimaus on? Voisiko olla asentohuimausta?
Todella paha asentohuimaus? Tai retkahdusvamma niskan seudulla?
Sama juttu. Labrakokeissa olen käynyt ja kaikki oli ok, mutta aina vaan heikottaa ja pyörryttää, jalat eivät kanna ja tuntuu että kaatuu. Tekisi mieli vain maata sängyssä kun ylhäällä oleminen on niin rasittavaa. Lääkäri katsoi minua viimeksi ihan kuin olisin ollut mielenvikainen kun kerroin oireistani.
Kai tässä pitää viisikymppisenä jo alkaa odottelemaan omia hautajaisiaan kun mitään apua ei saa.
Vierailija kirjoitti:
oletko voinut sairastaa koronan oireettomana, mutta saanut sitten kuitenkin long covidin riesaksesi?
En osaa sanoa. Voiko tota long covidia testata jollakin testillä? Eli onko jokin eri testi kun normaali korona testi?
Mitä sulta on tutkittu?
Mikä on mieliala?
Mulla on aivan samat oireet! Olen miettinyt että onko sitä raudan puutetta vai ei? Ja olen 20.v
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Labrakokeissa olen käynyt ja kaikki oli ok, mutta aina vaan heikottaa ja pyörryttää, jalat eivät kanna ja tuntuu että kaatuu. Tekisi mieli vain maata sängyssä kun ylhäällä oleminen on niin rasittavaa. Lääkäri katsoi minua viimeksi ihan kuin olisin ollut mielenvikainen kun kerroin oireistani.
Kai tässä pitää viisikymppisenä jo alkaa odottelemaan omia hautajaisiaan kun mitään apua ei saa.
Älkää luovuttako! Syy voi olla hyvinkin jostain todella yksinkertaisesta asiasta kuin esim. Jonkin puutostila.