Selittämätön fyysinen huono olo
Mulla on jatkunut selittämätön huono olo jo pidemmän aikaa, huimausta, heikotusta, päänsärkyä, väsymystä. Oon käynyt lukuisilla eri lääkäreillä, mutta kukaan ei osaa auttaa mua. Ainut "diagnoosi" minkä oon saanut on toiminnallinen häiriö. En oikeasti jaksais enää päivääkään tätä oloa, on ihan sietämätön olo. Oon käynyt päivystyksessäkin varmaan 20 kertaa, mutta mitään tarkempia tutkimuksia ei olla sielä tehty. Oon itsemurhan partaalla, kun en vaan enää jaksa. Mitä mun pitäis tehä?
Kommentit (93)
Kaikkeen ei aina lääkärit löydä heti vastausta
Psykiatrin juttusille syytä kaiveleen.
Ei kukaan mee oikeesti päivystykseen 20 kertaa tuommosen takia jos sama lopputulos aina.
Mulla ahdistus aiheutti voimakkaita fyysisiä oireita...
Älkää nyt ainakaan kolmatta piikkiä enää ottako. Jeesus teidän kanssanne.
Havupuu uutejuoma auttaa rokotevaurioihin.
Tehkää testamentti varalta jos olette menneet boosterin ottamaan.
Kalevi Riikonen kehoittaa rokotevaurioisia vahvistamaan omaa henkeä, sillä kun henki ja energiat ovat vahvoja vaikutus on positiivinen myös fyysiseen kehoosi. Erilaisia meditaatioharjoituksia.
Itsellä oli samat oireet ja paljastui raudanpuutteeksi. Ferritiini ei ollut edes viitervoissa, vaikka hemoglibiini oli hyvä. Nyt menee rautaa 100 mg ja olo on jo jonkin verran helpottunut, ainakin pahimman väsymyksen suhteen.
Mun kaveri kärsi tuosta jokusen vuoden, kunnes sai lääkityksen joka siihen auttoi.
Tension neck voi ainakin selittää kaikki aloituksen oireet. Eikä se mene ohi hieronnassa käynnillä, vaan itse on alettava vahvistaa ja huoltaa lihaksia ihan säännöllisesti päivittäin. Myös kuormitustekijöitä pitää yritttää karsia pois, kuten staattisia pitkäkestoisia koneella tai puhelimella istumisia.
Toinen juttu mikä tekee tuollaisia oireita on bruksaus. Eli hampaiden pureminen ja leukojen jännittäminen öisin. Hoitoina jumpat, purentakisko ja niin edelleen.
Fysioterapeutti ja hammaslääkäri antavat ohjeita tension neckin ja bruksaamisen hoitoon. Tsemppiä!
Niin ja onkos uniapnea pois suljettu? Sekin voi selittää aloittajan oireet.
Täällä myös. Alkanut rokotteiden jälkeen. Kolmannesta nyt kolme viikkoa ja tää olo paheni viime viikon lopulls ja mukaan tuli aaltoileva oksettava olo. Huimsusta ei ole mutta sellsinen lievä nousuhumala fiilis.