Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman hiusvärin takaisin kasvatus. Mistä saisin kärsivällisyyttä tähän :-D

Vierailija
02.06.2015 |

mieli tekee värjätä ja ajatusten taisto käy päässä. Pitää kädet sitoa kiinni tai muuta. Argh, menispä kuukaudet nopeasti... Onko muilla tällä hetkellä samanlaista projektia meneillään? :-)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt vähän niinkuin huomaamattomasti kasvattanut omaa väriä takaisin 8kk (imetin aluksi ja nyt raskaana), joten en ole viitsinyt värjätä. Oma hiusvärini on kamala ja näytän ihan nuutuneelta. Onneksi vielä muutama kuukausi ja saan taas värjätä punertavaksi hiukset, tekevät musta heti huolitellun näköisen. Nyt olen lähinnä kuin maasta esiin kaivautunut.

Vierailija
2/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikswt värjää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen monta kertaa yrittänyt, mutta aina oon päätynyt uudestaan värjäämään, en vaan jaksa odotella ja näyttää kammottavalta kun puolet päästä on juurikasvua.

Vierailija
4/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:39"]Mä olen nyt vähän niinkuin huomaamattomasti kasvattanut omaa väriä takaisin 8kk (imetin aluksi ja nyt raskaana), joten en ole viitsinyt värjätä. Oma hiusvärini on kamala ja näytän ihan nuutuneelta. Onneksi vielä muutama kuukausi ja saan taas värjätä punertavaksi hiukset, tekevät musta heti huolitellun näköisen. Nyt olen lähinnä kuin maasta esiin kaivautunut.
[/quote]
Kuulostaa tutulta... Odotan myös pari kk että voi taas laittaa vähän vaaleaa raitaa. Tällä hetkellä ei tiedä miten hiuksia pitäis pitää.

Vierailija
5/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ette värjää oman väriseks ja sitten kasvata!? Tein noin ja eroa ei oikeesti kukaan huomannu.

Vierailija
6/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:43"]Mä olen monta kertaa yrittänyt, mutta aina oon päätynyt uudestaan värjäämään, en vaan jaksa odotella ja näyttää kammottavalta kun puolet päästä on juurikasvua.
[/quote]
Joo, täällä sama homma. Ajattelin että jos nyt ottaisi niskasta kiinni ja yrittäisi... :-)

Vierailija
7/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pakosta menossa, herkistyin hiusväreille, enkä voi värjätä. Onhan tää aika perseestä tällä hetkellä, kun todella pitkissä hiuksissa on 10cm juurikasvu. Mutta kun en ole vaihtoehtoja, niin näillä mennään :)

Vierailija
8/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sama projekti. Oli viime kesänäkin mutta oli pakko saada jotain uutta ja niin.. Kyllä nyt kaduttaa kun pitää aloittaa kasvatus alusta D: Jos tekee mieli värjätä googleta luonnollisia hiuksia ja käy katsomassa juurikasvu.org ketju oma väri takaisin :)

Vierailija
9/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:44"]Miks ette värjää oman väriseks ja sitten kasvata!? Tein noin ja eroa ei oikeesti kukaan huomannu.
[/quote]
Muuten kyllä, mutta hiukset on ollu monta vuotta tummat ja se värjäys kestäis myös pitkään... Ajattelin kysästä kampaajalta itseasiassa tota värjäystä, jos sais pikkasen vaaleemmaks.

Vierailija
10/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset kuukaudet ovat tuskaa, mutta lopputulos palkitsee! Juurikasvun kestää, kun keskittyy panostamaan johonkin muuhun, vaikka huoliteltuun meikkiin ja kauniisiin asukokonaisuuksiin. Jos juurikasvu silti tuntuu kuin helvetissä elämiseltä, voithan vaikkapa kokeilla jotain pesuissa kuluvia Colormaskeja yms (riippuen tietysti omasta väristäsi) tai sitten värjätä hiuksesi lähelle omaa sävyäsi, jolloin juurikasvu ei ole niin näkyvä? Tsemppiä, värjäyskierre on yllättävän katala.

Vierailija
11/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:46"]Mullakin sama projekti. Oli viime kesänäkin mutta oli pakko saada jotain uutta ja niin.. Kyllä nyt kaduttaa kun pitää aloittaa kasvatus alusta D: Jos tekee mieli värjätä googleta luonnollisia hiuksia ja käy katsomassa juurikasvu.org ketju oma väri takaisin :)
[/quote]
Jep :D haluaisin kyllä vaaleemmaks värjätä ja luonnolliseks mutta mutta... Ei taida sen jälkeen olla enää hiuksia mitä kasvatella... Tai toisaalta sit se vasta helppo homma olis :D

Vierailija
12/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:47"]Ensimmäiset kuukaudet ovat tuskaa, mutta lopputulos palkitsee! Juurikasvun kestää, kun keskittyy panostamaan johonkin muuhun, vaikka huoliteltuun meikkiin ja kauniisiin asukokonaisuuksiin. Jos juurikasvu silti tuntuu kuin helvetissä elämiseltä, voithan vaikkapa kokeilla jotain pesuissa kuluvia Colormaskeja yms (riippuen tietysti omasta väristäsi) tai sitten värjätä hiuksesi lähelle omaa sävyäsi, jolloin juurikasvu ei ole niin näkyvä? Tsemppiä, värjäyskierre on yllättävän katala.
[/quote]
Kiitos tsempeistä! Värjäyskierre tosiaan on hiton katala... Kaduttaa että koskaan alko värjäilemään. :/

Vierailija
13/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:46"]Mullakin sama projekti. Oli viime kesänäkin mutta oli pakko saada jotain uutta ja niin.. Kyllä nyt kaduttaa kun pitää aloittaa kasvatus alusta D: Jos tekee mieli värjätä googleta luonnollisia hiuksia ja käy katsomassa juurikasvu.org ketju oma väri takaisin :)
[/quote]
Jep :D haluaisin kyllä vaaleemmaks värjätä ja luonnolliseks mutta mutta... Ei taida sen jälkeen olla enää hiuksia mitä kasvatella... Tai toisaalta sit se vasta helppo homma olis :D
[/quote] mene kampaajalle ottamaan raitoja! Ja siitä sitten myöhemmin lisää :) Hiuksetkaan ei vaurioidu niin pahasti

Vierailija
14/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Kesä onneksi tekee raidat aika äkkiä ainakin mulla, sitten on kivan eläväinen luonnonvaalea!

Vierailija
15/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:52"]Mulla sama tilanne. Kesä onneksi tekee raidat aika äkkiä ainakin mulla, sitten on kivan eläväinen luonnonvaalea!
[/quote]
Onneksi! Ainut että värjättyä hiusta on vielä niin paljon että jää vähän karun näköseksi.. Noh, pikkuhiljaa! :)

Vierailija
16/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata värjätä oikeasti! Se väri näyttää nuutuneelta aluksi, kun se keinotekoinen väri sotkee hommaa. Kun oma hiuslaatu alkaa näkyä paremmin, näkee sen todellisen värin. Yleensä värjätyn alta vain vähän pilkistävä hius näyttää aina harmaalta ja kaamealta. Kun jaksaa odottaa, saattaa yllättyä positiivisesti. Näin kävi minulle, nyt kokonaan oma väri.

Vierailija
17/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei jos sulla on tosi tumma väri ja haluat haalistaa sitä, kannattaa kokeilla vaalennusta jota laimennetaan hoitoaineella! Ei ole niin kuluttavaa. Googlettamalla löytyy myös c-vitamiini/askorbiinihappo vaalennusohjeita, en kyllä tiedä miten toimii kestovärjättyyn tukkaan :)

Vierailija
18/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Sairastuin syöpään ja punertavan tummanvaaleat hiukseni putosivat. Tilalle kasvoivat paljon tummemmat ja kiharat hiukset, joiden värjääminen on syöpäriskin vuoksi kielletty.

Vaalensin hiuksiani viime kesänä sitruunalla ja auringolla.

Vierailija
19/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset leikkaa lyhyeksi, niin pääset nopeemmin väristä eroon?

Vierailija
20/25 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksii se hiusväri täytyy vaivalloisesti noin kasvattaa? Itse olen muutamaankin kertaan eläissäni palannut omaan hiusväriin joko tummaksi tai blondiksi värjätystä, enkä ole ikinä mitään kamalia tyvikasvuja katsellut, vaan kampaajalla värjäyttänyt tukan hyvin lähelle luonnollista väriäni, minkä jälkeen on helppo kasvattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan