Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyn kaikkiin huonekaluihin 1-3 vuodessa ja mies kysyy, mikä minua vaivaa

Vierailija
29.01.2022 |

En osaa vastata, mistä se johtuu, että kaikki huonekalut alkavat minun silmiini näyttää nuhjuisilta ja epäsopivilta.

Viimeisimpänä on sohva. Se on harmaa, se on mittojen mukaan koostettu ja se on ihan sieluton, tylsä ja ruma. Ostettiin se syksyllä 2020. Mieheni vaan nauraa, että miksi sä sitä sohvaa tuijotat, istu siinä äläkä katso. Miksi meidän piti ostaa harmaa sohva, miksei vaikka tummanvihreä tai beige, jossa on ruusuja. Entinen sohva oli luonnonvalkoinen ja vihasin sitä, koska se oli niin työläs pitää puhtaana. Joka ikinen pieni tahra ja tummentuma erottui. Irtopäälliset olivat myös ihan hirveät, kuin liian ison kumin olisi vetänyt nakin päälle. Ei niitä voinut käyttää.

Meidän kirjahyllykin on kamala. Minä haluan, että on kirjoja, joihin tarttua. Mutta miksi kaikki järkevän hintaiset kirjahyllyt on niin rumia? Maalasin itse pari vuotta sitten neljä vanhaa Artekin Domus-tuolia. Nyt haluaisin vaihtaa niiden väriä. Ehkä se on hullua.

Onko muita, jotka haluaisivat koko ajan vaihtaa sisustusta, huonekaluja, verhoja? Kaikki näyttää hyvältä hetken ja sitten kyllästyy.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua siis vaivaa?

Vierailija
102/108 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän vaihtelen tyynyjä ja mattoja, verhojakin monta kertaa vuodessa. On jouluverhot ja pääsiäisverhot, pitsiset kesäverhot ja tummemmat talviverhot. Makuuhuoneissa on kesällä kukkaverhot ja talvella satiiniverhot. Päiväpeitot on kesällä vaaleat ja talvella samaa satiinin sävyä kuin verhot. Minulla on kokonainen kaappi verhoille, liinoille, tyynynpäällisille yms. somisteille.

Maalaan itse tauluja ja vaihdan kokoelmaa useamman kerran vuodessa. Talvella on seinällä sinisävyisiä ja kesäksi etsin kukkataulut. Vaihtaisin mielellään huonekalujakin, mutta mies ei anna lupaa. Sitten tarvittaisiin ylimääräinen varasto säilytysvuorossa oleville. Äitini kanssa välillä vaihdetaan keskenään jotain yksittäisiä huonekaluja. Esim. meillä on tällä hetkellä äitini valkoinen ruokapöytä ja hänellä meidän koivunvärinen.

Vierailija
104/108 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan jo aiemmin kommentoineita, pienillä muutoksilla saa jo paljon vaihtelua aikaa: sohvatyynyt, toiset päälliset, viltit, verhot tms.

Koko kalustetta on silkkaa idiotismia vaihtaa, koska "se on ruma".

Mikset alunperin ostanut kivaa sohvaa? 🤷

Jos tätä on tapahtunut jo useamman kerran, suosittelen jatkossa antamaan päävastuun sisustusratkaisuista jollekin toiselle, sinun valintasi eivät oikein kestä.. 👎

Vierailija
105/108 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa huono juttu, jos koko ajan pitää vaihdella ja mikään ei miellytä silmää. Toisaalta jos siellä kotona viettää paljon aikaa, niin varmasti kyllästyy.

Vierailija
106/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle liikkeessä huonekalut näyttää niin ihanilta, jos ja kun saan sen kotiini max. muutama kuukausi olen kyllästynyt. Sairasta!!!

Joo: SAIRASTA! Sulla on oikeesti korvien välissä vikaa. Sulta puuttuu elämästäsi jotain, mikä ei uusilla järjettömillä ostoksilla täyty. Ota selvää tyytymättömyytesi syistä, Älä tee sitä miestäsi toivottomaksi!

Vierailija
107/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle liikkeessä huonekalut näyttää niin ihanilta, jos ja kun saan sen kotiini max. muutama kuukausi olen kyllästynyt. Sairasta!!!

Joo: SAIRASTA! Sulla on oikeesti korvien välissä vikaa. Sulta puuttuu elämästäsi jotain, mikä ei uusilla järjettömillä ostoksilla täyty. Ota selvää tyytymättömyytesi syistä, Älä tee sitä miestäsi toivottomaksi!

Käytöstapoja voi opetella. Ei ole sopivaa nimitellä ketään ihmistä tuolla tavalla. Ymmärrän, että oma paha olo voi purkautua anonyymeillä keskustelupalstoilla, mutta täälläkin voi muistaa, että joku saattaa jopa lukea kommentteja.

Vierailija
108/108 |
30.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstapoja voi opetella. Ei ole sopivaa nimitellä ketään ihmistä tuolla tavalla. Ymmärrän, että oma paha olo voi purkautua anonyymeillä keskustelupalstoilla, mutta täälläkin voi muistaa, että joku saattaa jopa lukea kommentteja.

Lukisit tarkemmin! Itse hän kirjoitti että sairasta!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän