Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa tupakoivan miehen jos et itse polta?

Vierailija
29.01.2022 |

Olen muinoin polttanut itsekin mutta jo useampi vuosi sitten lopettanut ja ihan pysyvästi. Nyt olen alkanut kiinnittää huomiota yhteen mieheen joka tuntuu kiinnittävän minuun huomiota aina kun nähdään (muutamia kertoja viikossa). Jollain tasolla ehkä kiinnostuinkin hänestä? Mutta miehen tupakointi. Se kyllä ei yhtään nosta kyseisen tyypin osakkeita :(

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Tupakoimattomuus on minulle ehdoton vaatimus.

Vierailija
2/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nuorena varsinkin tupakointi tarttuu helposti myös naiseen. Kannattaa välttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
4/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska itse olen lopettanut vuosi sitten, enkä halua aloittaa uudestaan. Mikä tapahtuisi tupakoitsijan kanssa varmasti, vieläkin tekee välillä mieli polttaa.

Vierailija
5/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kestäisin tupakoinnin jos mies olisi muuten unelmieni täyttymys. En voisi kuvitella lemppaavani hyvää miestä tuollaisen tähden.

Viikonloppujuopottelija on paljon pahempi, nou nou. Kas kummaa kun kukaan ei kitise juomisesta kuin vasta sitten kun on jo oltu yhdessä ja herätty todellisuuteen.

Ja ainahan hän voi päättää lopettaa polttamisen.

Vierailija
6/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Nykypäivänä ei tupakoi enää kuin pahemman luokan juntit ja muista piittaamattomat ihmiset.

En enää tunne ketään tupakoivaa. Kaikki sukulaiset ja kaverit ovat lopettaneet. Yksikään nykyinen työkaverini ei polta.

Vierailija
7/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tutustumassa lupaavaan mieheen, seuraisin kyllä enemmänkin hänen juomatapojaan.

En huolisi mitään keltasormista nikotinistia mutta satunnainen siisti tupakonti on minulle ok. Tupakoijista löytyy harvoin niuhottajia, olen todennut.

Vierailija
8/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Kerran olen ottanut ja kyllä se sen verran ärsytti ja kuvotti, että kaikki ihanuus miehestä katosi aika nopsaan.

Vierailija
9/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen itsekin tupakoinut 90-luvulla mutta en sen jälkeen. En kestäisi sitä hajua enkä sitä, että kaikessa tekemisessä pitäisi ottaa huomioon toisen tupakkatauot ja tupakalla käymiset.

Vierailija
10/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä ottanut. Mutta ukko on alkanut käryttää ja inhoan sitä.

Vierailija
11/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi miestä joka tupakoi, enkä myöskään miestä, joka juo.

Vierailija
12/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nykynen käyttää nuuskaa ja sekin on alkanut ärsyttämään

Vierailija
13/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko teitä nikotiinipurukumin jauhajat?

Vierailija
14/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vaalin terveyttäni enkä halua altistaa itseäni jatkuvasti myrkkypartikkeleille.

Se haju tietenkin ällöttää myös, ja lisäksi pidän riippuvuuksia heikkoutena.

Vierailija
15/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Vaalin terveyttäni enkä halua altistaa itseäni jatkuvasti myrkkypartikkeleille.

Juotko päivittäin kahvia?

Vierailija
16/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisiko teitä nikotiinipurukumin jauhajat?

No todellakin. Auta armias jos on purkat loppu ja kauppa ehtinyt mennä kiinni. Mikä tahansa riippuvuus on ihan jäätävä turn-off.

Vierailija
17/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauksessa. Nykypäivänä ei tupakoi enää kuin pahemman luokan juntit ja muista piittaamattomat ihmiset.

En enää tunne ketään tupakoivaa. Kaikki sukulaiset ja kaverit ovat lopettaneet. Yksikään nykyinen työkaverini ei polta.

Tämä.

Vierailija
18/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffailevat tupakoitsijat voisivat rehellisesti kertoa että polttavat ja kuinka paljon. Moni sanoo että poltan muutaman kun otan pari kaljaa. Totuus on sitten kuitenkin se että sitä röökiä vedetään päivittäin. Tai alussa poltetaan harvoin tai ei ollenkaan tupakoimattoman seurassa. Menee tovi niin vähän väliä pitää olla sauhuttelemassa ja vähät välitetään läheisistä.

Nuuskaaminen myös todella kuvottava tapa.

Vierailija
19/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juotko päivittäin kahvia?

En.

Vierailija
20/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elät siis neljän seinän sisällä. Otat joka kerta ulos lähtiessä hirveän riskin, kun meet tuonne pakokaasujen ym sekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän