Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa tupakoivan miehen jos et itse polta?

Vierailija
29.01.2022 |

Olen muinoin polttanut itsekin mutta jo useampi vuosi sitten lopettanut ja ihan pysyvästi. Nyt olen alkanut kiinnittää huomiota yhteen mieheen joka tuntuu kiinnittävän minuun huomiota aina kun nähdään (muutamia kertoja viikossa). Jollain tasolla ehkä kiinnostuinkin hänestä? Mutta miehen tupakointi. Se kyllä ei yhtään nosta kyseisen tyypin osakkeita :(

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiinnostuit miehestä koska tämä kiinnostui sinusta, täähän se selittääkin kaiken.

Vierailija
102/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseäni luotaantyöntävä piirre tupakoitsijoissa on että aika pysähtyy kun syöpäkääryle on suussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tupakoittamuus oli kynnyskysymys - kunnes kohtasin niin ihanan miehen, ettei se ollutkaan enää. :)

Paitsi että rakastuin, tajusin myös, että en samanlaista aarretta kenties löytäisi enää toista. Olisin ollut idiootti, jos olisin antanut homman kaatua yhteen ainoaan asiaan.

Sitä paitsi kukaan meistä ei ole virheetön.

Ei se sitten kovin kynnyskysymys ollutkaan. 

Joitain asioita ei vain voi hyväksyä ja se on kaikkien oikeus. Minulle sekä omani että kumppanin terveys on sen verran tärkeää ettei mene yhteen tupakoitsijan kanssa.

Niin, onneksi ei ollut. Olisin menettänyt elämäni rakkauden. :)

Vierailija
104/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tupakoittamuus oli kynnyskysymys - kunnes kohtasin niin ihanan miehen, ettei se ollutkaan enää. :)

Paitsi että rakastuin, tajusin myös, että en samanlaista aarretta kenties löytäisi enää toista. Olisin ollut idiootti, jos olisin antanut homman kaatua yhteen ainoaan asiaan.

Joitain asioita ei vain voi hyväksyä ja se on kaikkien oikeus. Minulle sekä omani että kumppanin terveys on sen verran tärkeää ettei mene yhteen tupakoitsijan kanssa.

Eikö pelota, että menetät hänet tupakan aiheuttamaan sairauteen?

Vierailija
105/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella, mutta haluaisin hänen vähentävän tai lopettavan, terveyssyistä. Olen itsekin polttanut mutta tyyliin ”joskus ysärillä”. Ehkä tästä syystä ymmärrän sitä. Nykyäänhän se ei ole millään tavalla coolia ja monissa piireissä on normina, ettei kukaan polta.

Epämiellyttävää jatkuva polttaminen olisi, koska jäähän siitä kauhea haju eikä sellaisen suuteleminen ole kivaa. Ainoastaan jos joskus harvoin tekisi niin, se olisi OK.

Vierailija
106/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä elämää eletä peläten omaa tai läheisen kuolemaa. Nautitaan niin pitkään kun päiviä annetaan. Kuka tahansa (tupakoija tai tupakoimaton) voi kuolla vaikka tunnin päästä.

Vierailija
107/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään tapauksessa. Nykypäivänä ei tupakoi enää kuin pahemman luokan juntit ja muista piittaamattomat ihmiset.

En enää tunne ketään tupakoivaa. Kaikki sukulaiset ja kaverit ovat lopettaneet. Yksikään nykyinen työkaverini ei polta.

Niinhän sä luulet, ettei ne polta. Kaikki ei ole mitään ketjussa hiisaavia keltasormisia tupakoitsijoita.

No kuule kyllä sen hajusta erottaa, kuka polttaa ja kuka ei.

Jos satunnaisesti tupakoi, et todellakaan hajusta sitä erota. Pointti on juuri siinä, ettet todella voi tietää mitä paheita itse kullakin on. On myös todella erikoinen käsitys, että jokainen tupakoija vetää askin päivässä jatkuvasti tupakilla ravaten. Ei, on niitäkin jotka polttaa satunnaisesti viihteellä ollessaan esim.

Vierailija
108/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan alkaisi. Minua on jotenkin alkanut ihan kuvottamaan ihmiset, jotka polttavat. Antaa ihmisestä niin juntin kuvan. Halveksin tupakoitsijoita. Todella harmi, että oma mieheni (ollaan oltu yhdessä jo kohta 20 vuotta) on alun perin tupakoitsija. On vaihtanut vuosia sitten nuuskaan ja tuo nuuskaaninen on alkanut myös ottamaan päästä todella kovasti. En enää voi pussailla ollenkaan häntä. Olin niin nuori kun yhteen mentiin, etten tajunnut mistään mitään, eikä polttaminen haitannut ollenkaan. Nyt en ottaisi uutta tupakoitsijaa tai nuuskaajaa mistään hinnasta.

Vierailija
109/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin voin menettää hänet jostain muusta syystä. Tai hän minut.

Ei elämää voi elää pelkäämällä noin. Tai voi, mutta silloin sitä vasta paljon menettääkin.

Vierailija
110/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa muuten voisin seurustella tupakoitsijan kanssa, mutta en tiedä kannattaako alkaa sellaisen miehen kanssa, joka tahallaan vaarantaa erektionsa tupakoimalla. Jos on e-ongelmia muutoin, niin kyllä mulla riittäisi ymmärrystä, mutta jos ne ongelmat on itse hankkinut tupakalla, niin sorry, silloin ei välttämättä riitä ymmärrys.

Vierailija
111/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska itse olen lopettanut vuosi sitten, enkä halua aloittaa uudestaan. Mikä tapahtuisi tupakoitsijan kanssa varmasti, vieläkin tekee välillä mieli polttaa.

Höpöhöpö, etpä alita välttämättä uudestaan polttamaan.

Minä olin ollut 1kk polttamatta ja rupesin seurustelemaan miehen kanssa, joka poltti 1-2 askia päivässä.

Seirusteltiin 3 vuotta enkä aloittanut uudestaan polttamaan. 

Se on ihan itsestä kiinni! Ei polttavasta kumppanista.

T: 11 vuotta polttamatta eikä loppua näy

Vierailija
112/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska itse olen lopettanut vuosi sitten, enkä halua aloittaa uudestaan. Mikä tapahtuisi tupakoitsijan kanssa varmasti, vieläkin tekee välillä mieli polttaa.

Höpöhöpö, etpä alita välttämättä uudestaan polttamaan.

Minä olin ollut 1kk polttamatta ja rupesin seurustelemaan miehen kanssa, joka poltti 1-2 askia päivässä.

Seirusteltiin 3 vuotta enkä aloittanut uudestaan polttamaan. 

Se on ihan itsestä kiinni! Ei polttavasta kumppanista.

T: 11 vuotta polttamatta eikä loppua näy

Tämä!

"Se on ihan itsestä kiinni! Ei polttavasta kumppanista."

Vierailija
113/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei polttaisi kotona/minun kanssa ollessani tai lasten nähden niin joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi