Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa tupakoivan miehen jos et itse polta?

Vierailija
29.01.2022 |

Olen muinoin polttanut itsekin mutta jo useampi vuosi sitten lopettanut ja ihan pysyvästi. Nyt olen alkanut kiinnittää huomiota yhteen mieheen joka tuntuu kiinnittävän minuun huomiota aina kun nähdään (muutamia kertoja viikossa). Jollain tasolla ehkä kiinnostuinkin hänestä? Mutta miehen tupakointi. Se kyllä ei yhtään nosta kyseisen tyypin osakkeita :(

Kommentit (113)

Vierailija
61/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka haisee pahaa kuten pierukin. En voisi seurustella ihmisen kanssa joka a) tupakoi tai b) piereskelee.

Vierailija
62/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffailevat tupakoitsijat voisivat rehellisesti kertoa että polttavat ja kuinka paljon. Moni sanoo että poltan muutaman kun otan pari kaljaa. Totuus on sitten kuitenkin se että sitä röökiä vedetään päivittäin. Tai alussa poltetaan harvoin tai ei ollenkaan tupakoimattoman seurassa. Menee tovi niin vähän väliä pitää olla sauhuttelemassa ja vähät välitetään läheisistä.

Nuuskaaminen myös todella kuvottava tapa.

Minulle satunnainenkin tupakointi on ehdoton turn off. Jopa se, että on joskus tupakoinut, on arveluttavaa. Kynnys alkaa polttamaan on pienempi sellaisilla, jotka ovat joskus polttaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt vain miehestä? Jos olisit kysynyt puolisosta/kumppanista, kaikki olisivat voineet osallistua.

Vierailija
64/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En itsekään polta. Ja suu s e k s i n kannalta katsottuna, tupakoijan s p e r m a maistuu pahalta.

Ei sitä spermaa ole tarkoitus muutenkaan maistella. 🥴

Kyllä se ihan maistelemattakin maistuu, sen verran läpitunkevaa.

Vierailija
65/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan hajun lisäksi se on ympäröiville ihmisille epäterveellistä. Jos joskus hankkisi lapsia, en haluaisi erityisesti heitä altistaa tupakansavulle. 

Tupakoivaa on inhottava pussata, en myöskään halua suuseksin kautta myrkkyjä itseeni kumminkaan päin.

Eli vastaus aika selkeä ei.

Vierailija
66/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tutustumassa lupaavaan mieheen, seuraisin kyllä enemmänkin hänen juomatapojaan.

En huolisi mitään keltasormista nikotinistia mutta satunnainen siisti tupakonti on minulle ok. Tupakoijista löytyy harvoin niuhottajia, olen todennut.

Vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä (tupakointi).

Vierailija
67/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen itsekin tupakoinut 90-luvulla mutta en sen jälkeen. En kestäisi sitä hajua enkä sitä, että kaikessa tekemisessä pitäisi ottaa huomioon toisen tupakkatauot ja tupakalla käymiset.

Olinkin unohtanut tämän puolen. Todellakin ärsyttävää kun pitää ravata vähän väliä tupakalla ja sitten kämppä haiseekin siihen asti, että pitää mennä taas tupakalle. Tai jos ollaan autolla liikkellä niin joko ne tauto tai haiseva auto, tosin se haisee joka tapauksessa kun tupakoitsija palaa röökiltään.

Vierailija
68/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltäni on sen verran mennyt tupakoinnin myötä hajuaisti, ettei tajua kuinka paljon hänen asuntonsa ja esimerkiksi kätensä haisevat. Jos en halua olla läsnä kahteenkymmeneen minuuttiin sen jälkeen kun parvekkeelta on kaikki haju tullut sisään, hän väittää että ei millään voi haistaa ja liioittelen. Jos pesen kädet pariin kertaan kun olen koskenut jotain hänen paljon käyttämäänsä esinettä ja omat kädet haisevat ihan pinttyneeltä tupakalta, taas liioittelen.

Kyllä se meilel normaalilla hajuaistilla varustetuille ihmisille vain haisee ihan hirveälle.

Vierailija
69/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voisi ottaa. En ikimaailmassa.

Vierailija
70/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en missään tapauksessa. Eihän kukaan fiksu ihminen enää tänä päivänä tupakoi, mielestäni ei koskaan ole tupakoinut.

Vierailija
71/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miesystävä polttaa silloin töllöin partsilla. ei haittaa juurikaan ,toki kivempi olisi jos ei polttaisi oman terveytensä takia. ja muutenkin

Naapuriparat. 😥

Vierailija
72/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin tupakoivan miehen mutta lopetti heti kun tulin raskaaksi. Kertaakaan ei ole sortunut ja hiljattain lopetti myös alkoholin kokonaan.

Vierailija
73/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Poikkeuksia ei ole.

Vierailija
74/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En vietä edes kaverina aikaa tupakoivien kanssa. Työpaikalla koitan istua kaukana, saan päänsäryn. Onneksi tuli korona niin esim. tauolla saa olla vaan kaksi kerrallaan ja turvavälillä.

Vierailija
75/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois ikinä pussata tupakoivaa enkä olla paria metriä lähempänä niin eipä siitä suhteesta tulisi mitään.

Vierailija
76/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Nuorena seurustelin tupakoivan kanssa, mutta oli sitten muutenkin niin erilaiset arvot, että päätin, ettei ikinä enää. En ymmärrä riippuvuuksia.

Vierailija
77/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi on kyllä typerin laillinen asia minkä tiedän.

Vierailija
78/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa tupakoivan miehen, jos hän on huomaavainen tupakoija eli ei altista minua.

Vierailija
79/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En siedä sitä hajua ja onhan se myös vastenmielinen tapa ja lisäksi kuluttaa rahaa täysin hukkaan. Sama juttu nuuskan ja kaikenlaisten päihteiden kanssa. Alkoholin käytön hyväksyn, jos se ei ole humalahakuista, esim. viinilasillinen hienomman aterian kanssa, malja häissä, saunaolut tms. (Huomaa yksikkömuoto.)

Vierailija
80/113 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi tupakoivaa miestä, vaikka muutoin olisi miten ihana. Ehdoton nou nou, samoin kuin muille pössyttelyille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän