Voisitko ottaa tupakoivan miehen jos et itse polta?
Olen muinoin polttanut itsekin mutta jo useampi vuosi sitten lopettanut ja ihan pysyvästi. Nyt olen alkanut kiinnittää huomiota yhteen mieheen joka tuntuu kiinnittävän minuun huomiota aina kun nähdään (muutamia kertoja viikossa). Jollain tasolla ehkä kiinnostuinkin hänestä? Mutta miehen tupakointi. Se kyllä ei yhtään nosta kyseisen tyypin osakkeita :(
Kommentit (113)
Meidän kaveriporukassa on viisi pariskuntaa, joista toinen polttaa. Ei ole ollut ongelma.
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa. Nykypäivänä ei tupakoi enää kuin pahemman luokan juntit ja muista piittaamattomat ihmiset.
En enää tunne ketään tupakoivaa. Kaikki sukulaiset ja kaverit ovat lopettaneet. Yksikään nykyinen työkaverini ei polta.
Niinhän sä luulet, ettei ne polta. Kaikki ei ole mitään ketjussa hiisaavia keltasormisia tupakoitsijoita.
En voisi ottaa tupakoimatontakaan koska en ole homo.
Millaisia amisjuntteja te tapailette, jos ylipäätään törmäätte röökaaviin miehiin? En tunne ketään polttajaa, eikä yksikään työkaverikaan polta. Näen röyhyäviä röökejä vain kaduilla raksamiesten keltaisissa sormissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Vaalin terveyttäni enkä halua altistaa itseäni jatkuvasti myrkkypartikkeleille.
Se haju tietenkin ällöttää myös, ja lisäksi pidän riippuvuuksia heikkoutena.
Elät siis neljän seinän sisällä. Otat joka kerta ulos lähtiessä hirveän riskin, kun meet tuonne pakokaasujen ym sekaan.
Älä nyt viitsi. En seiso pakokaasujen keskellä tuntikausia päivässä, mutta jos asuisin yhdessä tupakoitsijan kanssa, altistuisin myrkyille monta tuntia päivässä. Tupakoitsijat siirtävät ja "erittävät" tupakan myrkkyjä silloinkin, kun eivät polta.
Voisin ottaa jos ei kaikenaikaa kärytä. Riippuu persoonasta ja muista seikoista.
Ruskeat kynnet ja hampaat ei kiitos, mutta jos tupakointi on ns. siistiä. En lemppaa pelkän tupakoinnin vuoksi, on paljon muitakin pahempia juttuja hylkäämiseen loppujen lopuksi aikuisilla ihmisillä.
Nuuskaajaa miettisinkin haluanko, en kyllä ole ollut nuuskan käyttäjän kanssa koskaan. Mutta nuuska on pahempaa kuin tupakka, joku nuuskamälli suussa kun pussaa.
Se jaksaa aina ihmetyttää että vieläkin löytyy ihmisiä jotka tupakoivat lastensa lähellä. Työnnellään vaunuja rööki huulessa tai lapset seisoskelevat ja odottelevat vieressä kun vanhemmat imee niitä myrkkysavujaan. Ja edelleen näkee raskaana olevia jotka tupakoivat.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi. Tupakoimattomuus on minulle ehdoton vaatimus.
Juuri näin.
Olen lopettanut tupakoinnin vuosia sitten, mutta moni kaveri polttaa edelleen, eikä se haittaa lainkaan. Kumppanille ihan yhtä ok (tosin haluaisin naisen, en miestä, mutta kuitenkin)
Jos hän olisi hyvä sängyssä, kelpuuttaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Vaalin terveyttäni enkä halua altistaa itseäni jatkuvasti myrkkypartikkeleille.
Elät siis neljän seinän sisällä. Otat joka kerta ulos lähtiessä hirveän riskin, kun meet tuonne pakokaasujen ym sekaan.
Älä nyt viitsi. En seiso pakokaasujen keskellä tuntikausia päivässä, mutta jos asuisin yhdessä tupakoitsijan kanssa, altistuisin myrkyille monta tuntia päivässä. Tupakoitsijat siirtävät ja "erittävät" tupakan myrkkyjä silloinkin, kun eivät polta.
Voi taivas. On sullakin harhat.
Ehdottomat ihmiset ovat usein muissakin asioissa niuhoja.
Kun en polta, ei saa toinenkaan polttaa, kun en juo, ei saa tounenkaan juoda yhtään, kun olen tarkka syömisistöäni pitää toisenkin olla, kun kuntoilen ja käyn salilla aktiivisesti pitää toisenkin olla aktiivinen jne.
Tietenkin samanlaiset lapset leikkivät parhaiten yhdessä. Mutta saattaa moni kiinnostava ja kuitenkin ihan ok. persoona jäädä tutustumatta.
Jos on aina vain itsensäkaltaisten ihmisten seurassa ja vain heidät ja omantyyppiset asiat hyväksyy saattavat puheenaiheet ja elämänkuva jäädä kovin yksipuoliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas. On sullakin harhat.
Ei ole mikään harha vaan tutkittu juttu. Sivistä itseäsi, tollo.
https://arstechnica.com/science/2020/03/smokers-found-to-emit-hazardous…
Sivistystä koitat tyrkyttää ja itse linkkaat tänne jonkun huuhaa-artikkelin. Lähdekriittisyys on sinulle tuntematon termi. Missä on THL:n vastaava artikkeli? Jos huoli terveysvaikutuksista olisi todellinen, siitä oletettavasti kerrottaisiin varsin yleisesti, suomeksikin. 😉
22 01 22 otin tauon tupakasta. Saas nähdä miten menee kun olen juhlissa illalla. Toivon että selviän.
Vierailija kirjoitti:
Se jaksaa aina ihmetyttää että vieläkin löytyy ihmisiä jotka tupakoivat lastensa lähellä. Työnnellään vaunuja rööki huulessa tai lapset seisoskelevat ja odottelevat vieressä kun vanhemmat imee niitä myrkkysavujaan. Ja edelleen näkee raskaana olevia jotka tupakoivat.
Puolisoni työpaikka on täysin savuton, ja häntä ihmetytti kuinka voi olla mahdollista, että kaikista maailman paikoista lapsivuodeosastolla voi haista tupakka. Useamman hengen huone, ja yksi huoneessa oleva äiti poltti.
Mieheni polttaa pari savuketta päivässä, ei haittaa yhtään minua. Hyvä puoliso, liki 10 vuotta yhteistä taivalta takana.
Saman olen huomannut.