Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletus että mies tarjoaa. Loisimista ja huoraamista?

Vierailija
02.06.2015 |

Selittäkää minulle mitä se on jos EI huoraamista ja miehen lompakolla loisimista jos naisella edes käy mielessä, että mies voisi tarjota kahvit/ruoat treffeillä? Minun järkeeni ei mene miksi miehen pitäisi tarjota säilyttääkseen kasvonsa maassa jossa on 100% tasa-arvo ja naisella on oikeus tienata rahaa.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kohteliasta,herrasmiesmäistä.
"niin miehen kuuluu tehdä" juttuja.
Ei tulisi toisia deittejä minun kanssa,jos ei tarjoaisi.

Vierailija
2/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin pitkään jo saaneet kaiken lautasella eteen kannettuna, että ihmekös, jos niillä on vähän häiriintynyt käsitys omasta tärkeydestään. Nykypäivän voimaantunut ei enää tätä hyväksy ja vaativat ja ottavat itselleen sen tasa-arvon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:34"]

Se on kohteliasta,herrasmiesmäistä. "niin miehen kuuluu tehdä" juttuja. Ei tulisi toisia deittejä minun kanssa,jos ei tarjoaisi.

[/quote]

Mitä naisen kuuluu tehdä? Ei mitään? Vaatia mieheltä rahaa ja ansiotonta huomiota?

Vierailija
4/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna olin tulossa juna-asemalta mieheni kanssa. Vedin perässäni omaa matkalaukkuani, kun vastaan tuleva mies alkoi sättimään minua siitä, että miksi mies ei kanna laukkuani. Eteenpäin päästyämme mieheni jatkoi sättimistäni, miten nolaan hänet muiden miesten silmissä. Jahas. 

Vierailija
5/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:58"]

Viikonloppuna olin tulossa juna-asemalta mieheni kanssa. Vedin perässäni omaa matkalaukkuani, kun vastaan tuleva mies alkoi sättimään minua siitä, että miksi mies ei kanna laukkuani. Eteenpäin päästyämme mieheni jatkoi sättimistäni, miten nolaan hänet muiden miesten silmissä. Jahas. 

[/quote]

Osasitko sanoa, että osaat itsekin vetää laukkusi?

Vierailija
6/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:55"]

Se on kohteliasta,herrasmiesmäistä. "niin miehen kuuluu tehdä" juttuja. Ei tulisi toisia deittejä minun kanssa,jos ei tarjoaisi.

[/quote]

Mitä naisen kuuluu tehdä? Ei mitään? Vaatia mieheltä rahaa ja ansiotonta huomiota?

[/quote]

Tähän minäkin haluaisin vastausen??

Vierailija
7/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:34"]Se on kohteliasta,herrasmiesmäistä.
"niin miehen kuuluu tehdä" juttuja.
Ei tulisi toisia deittejä minun kanssa,jos ei tarjoaisi.
[/quote]

Miksi helvetissä et voi itse maksaa?

N18

Vierailija
8/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sua häiritsee, miten muut elää? Mun mies on meidän taloudessa se maksaja jne, ei sen sua pitäisi häiritä :) taidat olla joku köyhä lassukka jolla ei ola varaa tarjota tai katkera feministi, joka ei ole ikinä saanut miehiltä huomiota.

Vierailija
9/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:58"]

[/quote]

Osasitko sanoa, että osaat itsekin vetää laukkusi?

[/quote]

Kyllä osasin, mutta kun se on noloa miehelle. Mun osaamisellahan ei tässä nyt ollut mitään tekemistä asian kanssa. 

Vierailija
10/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu ora haluaa että mies tarjoaa. Herrasmies avaa oven ja on kohtelias, ei lahjo naista ravintolassa.

Tietty jos akka antaa pillua vastineeksi niin diili.

Vierailija
11/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:34"]

[/quote]

[/quote]

Olla nättinä ja kokata, siivota. Laittautua kauniiksi ja käyttäytyä kuin nainen. Pitää huolta lapsista ja kodista.

Vierailija
12/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:04"]

Miksi sua häiritsee, miten muut elää? Mun mies on meidän taloudessa se maksaja jne, ei sen sua pitäisi häiritä :) taidat olla joku köyhä lassukka jolla ei ola varaa tarjota tai katkera feministi, joka ei ole ikinä saanut miehiltä huomiota.

[/quote]

Kyllä se vähän surettaa jos ja kun laajemmassakin määrin eukot loisii lompakolla ja julkisesti huoraavat vaikka sitä nimitystä vihaavatkin. Tienatkaa omat rahanne koska siihen annetaan mahdollisuus.

Vierailija
13/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:34"] Se on kohteliasta,herrasmiesmäistä. "niin miehen kuuluu tehdä" juttuja. Ei tulisi toisia deittejä minun kanssa,jos ei tarjoaisi. [/quote] Mitä naisen kuuluu tehdä? Ei mitään? Vaatia mieheltä rahaa ja ansiotonta huomiota? [/quote] Olla nättinä ja kokata, siivota. Laittautua kauniiksi ja käyttäytyä kuin nainen. Pitää huolta lapsista ja kodista.

[/quote]

OK. Kiva sitten jos haluat sulloutua tuollaiseen rooliin. Olet varmaan sisäistänyt, että jos mies sinulle illallisen tarjoaa niin sitten sinä olet velvollinen suu supussa siivoamaan, kokkaamaan ja suorittamaan ne nätit aviovelvollisuudet kun mies niin haluaa?

Vierailija
14/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin, jos en ole kiinnostunut miehestä, en kyllä ota vastaan ruokaa tai juomaa. Siitä tulee halpa olo, enkä oikein jaksais kuolaamista. Mun mielestä joku drinkki on aika iso hinta ikävästä seurasta. Tavallaan se, että antaa tarjota, on osoitus, että kiinnostaa. 

Sitten on niitä miehiä, jotka väkisin haluaa tyrkyttää drinkkiä, että nainen juopuu ja olisi paremmat mahdollisuudet. Ällöä tuokin.

Naisia on moneen makuun, samoin miehiä. Monet naiset haluavat miehen tarjoavan, ja antavat ymmärtää enemmän kuin ymmärtävät antaa. Siis ihan ilmaisen drinkin toivossa. Kaveripiirissäkin noita löytyy. Aika halpaa, mutta kukin tyylillään. 

Joten kyllä, tavallaan olet oikeassa, ei ole ilmaista lounasta. 

Vierailija
15/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukotus.

On vieraanvaraista ja kohteliastakin tarjota.

Jos nyt bisneskieltä käytetään, niin tarjoamalla kahvit voi tehdä pienehkön, riskittömän sijoituksen mahdolliseen tulevaan suhteeseen. Jos raha ei ole ongelma, niin siitä ei pidä tehdä ongelmaa. Jos taas loisijan käytös on ongelma, niin siitä voi tehdä ongelman, jonka fiksu ihminen hoitaa senkin hienovaraisesti.

Minä olen jo aikuinen nainen, joka tosiaankin tienaa omat rahansa. En odota, että koko iltaa tarjottaisiin tai seuraava viikonloppu pitäisi varata romanttista pariisinmatkaa varten. Mutta käytöstapoja toivon. Jollei niitä ole, en anna toisen maksaa itseäni.

So simple. Käsikirja tähän deittailuun on vähän monimutkaisempi. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa toimia. Mutta kun tuntee itsensä ja tietää mitä mahdolliselta tulevalta kumpaniltaan haluaa, niin yleensä tietää mitä milloinkin pitää tehdä.

Vierailija
16/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:55"][quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 10:34"] Se on kohteliasta,herrasmiesmäistä. "niin miehen kuuluu tehdä" juttuja. Ei tulisi toisia deittejä minun kanssa,jos ei tarjoaisi. [/quote] Mitä naisen kuuluu tehdä? Ei mitään? Vaatia mieheltä rahaa ja ansiotonta huomiota? [/quote] Olla nättinä ja kokata, siivota. Laittautua kauniiksi ja käyttäytyä kuin nainen. Pitää huolta lapsista ja kodista.

[/quote]

OK. Kiva sitten jos haluat sulloutua tuollaiseen rooliin. Olet varmaan sisäistänyt, että jos mies sinulle illallisen tarjoaa niin sitten sinä olet velvollinen suu supussa siivoamaan, kokkaamaan ja suorittamaan ne nätit aviovelvollisuudet kun mies niin haluaa?
[/quote]

Kun mies haluaa? Rauhoitu, me molemmat suositaan tätä vaihtoehtoa :) Yritä ymmärtää, että kaikki eivät halua samoja asioita ja vaikka kuinka raivoat ja mollaat huoriksi, niin asia ei miksikään muutu. Jokainen eläköön elämänsä kuin parhaaksi näkee.

Vierailija
17/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:14"]

No ensinnäkin, jos en ole kiinnostunut miehestä, en kyllä ota vastaan ruokaa tai juomaa. Siitä tulee halpa olo, enkä oikein jaksais kuolaamista. Mun mielestä joku drinkki on aika iso hinta ikävästä seurasta. Tavallaan se, että antaa tarjota, on osoitus, että kiinnostaa. 

[/quote]

Naisen logiikkaa: vain mukavien miesten kanssa huorataan.

Vierailija
18/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se on kohteliasta sitten naiselta harrastaa seksiä, niitä niin naisen kuuluu tehdä juttuja. Ei tulisi kolmansia deittejä minun kanssa, jos ei harrastaisi.

Vierailija
19/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaankin myös törmännyt tapauksiin, että mies haluaa ja melkein puoli väkisin tarjoaa drinkkejä yms. Olen sitten kiltisti juonut seuraksi, ja kun seura on alkanut riittää, mies ihan LOUKKAANTUU, kun en halua jutella enää.

Eli mulla on jäänyt tapaamisesta tunne, että juoma/ruoka  on joku ETUMAKSU? Haloo.

Vierailija
20/95 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 11:15"]

Haukotus.

On vieraanvaraista ja kohteliastakin tarjota.

Jos nyt bisneskieltä käytetään, niin tarjoamalla kahvit voi tehdä pienehkön, riskittömän sijoituksen mahdolliseen tulevaan suhteeseen. Jos raha ei ole ongelma, niin siitä ei pidä tehdä ongelmaa. Jos taas loisijan käytös on ongelma, niin siitä voi tehdä ongelman, jonka fiksu ihminen hoitaa senkin hienovaraisesti.

Minä olen jo aikuinen nainen, joka tosiaankin tienaa omat rahansa. En odota, että koko iltaa tarjottaisiin tai seuraava viikonloppu pitäisi varata romanttista pariisinmatkaa varten. Mutta käytöstapoja toivon. Jollei niitä ole, en anna toisen maksaa itseäni.

So simple. Käsikirja tähän deittailuun on vähän monimutkaisempi. Ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa toimia. Mutta kun tuntee itsensä ja tietää mitä mahdolliselta tulevalta kumpaniltaan haluaa, niin yleensä tietää mitä milloinkin pitää tehdä.

[/quote]

Kuinka usein nainen tarjoaa kahvit miehelle "riskittömänä sijoituksena tulevasta"? Aika harva näkee itsensä siinä mielessä, että naisen pitäisi osoittaa mielenkiintoa miestä kohtaan muuten kuin asettamalla itsensä tavoitelluksi ja "rahan arvoiseksi". Ymmärrättekö? Nainen itse asettaa itsensä lihakimpaleeksi jota mies sitten leikkaa maksettuaan summan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä