Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MINUN ON PÄÄSTÄVÄ LAITOKSEEN!

Vierailija
01.06.2015 |

Te sanotte että haen huomiota, no antakaa kun kerron TÄYSIN REHELLISESTI mitä minulle on tapahtunut/tapahtuu:

Minua on alistettu,lyöty,haukuttu,nöyryytetty,kiusattu,syrjitty ja syytetty. Minulla on myös väkivaltainen alkoholisti isä, josta sain tietää vasta 10-vuotiaana. Miksi minä, miksi?

En jaksaisi nousta ylös sängystä, tai yleensäkkään tehdä mitään. Minua ei kiinnostaa mikään, ja mietin usein itsetuhoisia juttuja. Itken ahdistusta iltaisin, ja _tiedän_että minulla on lievä anoreksia nervosa. En tiedä miten tulen kestämään 9lk läpi, kun 8 luokkakin oli yhtä helvettiä. Koulupsykologilla käynti ei ole auttanut, koska kukaan ei ota minua tosissaan.
Kotona äiti ei nää tai tajua mistään mitään. Olen äitin mielestä täysin terve, mutta vaan väsynyt. En halua syödä, jo veden juominen aiheuttaa huonon omatunnon. Pakko syödä vähän ja esittää että kaikki on hyvin. Käyn vaa'alla n.10 kertaa päivässä ja rakastan tunnetta kun pyörryttää. Haluan laihtua, mutta teen sen pikkuhiljaa että kukaan ei huomaa. Valehtelen kaikesta ja kaikille. En halua olla ihmisten lähellä, vaan haluan olla yksin huoneessani ja kuunnella musiikkia. En jaksa enää elää. Ei ole mitään minkä vuoksi nousta ylös aamulla. Jo hymyily on vaikeaa. Nauran ja hymyilen, mutta oikeasti itken sisältä. Olin koulukiusattu ala asteella ja äiti sanoi "älä välitä, niin ne lopettaa" "pitää vaan antaa olla" jne.
No nyt on annettu olla saatana. Nyt ei olla välitetty. Mikä on seuraus? En halua olla olemassa, eikä kukaan usko kun pyydän apua. Kukaan ei koskaan ole ottanut minua vakavissaan. Olen pelkkä vitsi. Eilenkin pyysin äidiltä että pääsisin vaikka laitokseen mutta ei. Minun kuulemma pitää vaan silitellä koiria ja rentoutua. Nämä vuodet on olleet helvettiä. En tiedä kauanko enää jaksan.
T.15v.

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:13"]

Mieti joka ilta mistä olet kiitollinen siinä päivässä.

Voi olla pienikin juttu.

Mieti joka aamu mistä olet iloinen.

Oon huomannut että tää toimii itellä, vaikka kuulosti aluks tosi naiivilta.

[/quote]

Jos aivot ja pää sekoaa kunnolla niin on aivan sama mitä ajattelet koska silloin et voi enää ajatella ja kontrolloida ajatuksia. Sulla on ollut vielä todella hyvällä mallilla jos toimii ajattelu...

Vierailija
82/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasu- ilmoitus, näin saat apua moneen ongelmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:11"]

Ekaks sun pitää heitää vaaka meneen. Sitten alat tehdä ruumiillista työtä, esim. halkoja tai taimikon hoitoa. Sun pitää alkaa kuluttaa jotta tulee terve ruokahalu ja väsymys

[/quote]

Hyvin huomaa näistä kommenteista kuinka niiden tekijöillä ei ole mitään käsitystä siitä millaista masennus ja ahdistus voi olla. Ei silloin hakata halkoja tai vastaavaa sillä aivot ei toimi samalla tavoin kuin normaalisti mut nää on niitä juttuja mitä ei käsitä muuta kuin ne ketkä on niitä kokenu ja se on niin totta

Vierailija
84/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:21"]

Ikävää kun ei maailma ole sellainen kuin haluat. Ja se on muiden vika. Ihanaa itsekeskeisyyttä.

[/quote]

Älä vaan hakeudu koskaan hoitoalalle sillä sun kaltaisten ihmisten takia ihmiset tappaa ittensä 

Vierailija
85/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on juuri samanlainen. Masentunut, sairastaa lievää bulimiaa, vihaa vanhempiaan, on itsetuhoinen, käyttää päihteitä jne.
Vaikka minkälaista apua on tarjottu, mikään ei kelpaa. Vanhemmat ei muka päästä terapeutille. Tunnen hänen vanhempansa ja he kannustavat menemään terapeutille jne. On ihan älyttömän raskasta pysyä tukena, kun ahdistuu itsekkin. Tuota vyyhtiä pitäisi lähteä purkamaan sillä, että ottaa itseään niskasta kiinni ja hankkii apua.
- 15v

Vierailija
86/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua pientä. Minulla on samanikäinen tyttö ja kyllä sattui sydämeen sinun hätäsi. Minua ei kiinnosta haetko huomiota vai mitä mutta se minua kiinnostaa että voit huonosti. Olen todella pahoillani että olet noin yksin. Äiti ei välttämättä ymmärrä hätäsi tai ei halua jottei se tuntuisi niin tuskalliselta.

Kuinka sait tietää isästä vasta 10v? Oletteko äidin kanssa kahden?

Voisit mennä myös omalle lääkärille ja pyytää lähetettä nuorisopsykiatrian puolelle. Älä viiltele. Lievää anoreksiaa ei ole. Se on aina vakava sairaus.

Voimia sinulle pieni. Älä luovuta. Lupaan että joskus helpottaa.

Vierailija
87/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mä uskon sinua. Moni on kokenut saman ja siitä voi selvitä, vaikkei nyt siltä tunnu. Jos ei sun äiti usko ja kuule sun hätää, koita etsiä apua muualta. Onko teidän terveyskeskuksessa psykiatrisen sairaanhoitajan vastaanottoa, siitä voisi vaikka aloittaa. Toivon sinulle parempaa ja paljon voimia jatkaa. Ole rehellinen, kun haet apua. Monesti ei uskota, jos on "liian" fiksun tai mukavan oloinen.. Tsemppiä!

Vierailija
88/90 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit aloituksen väärälle palstalle. Täältä et saa kuin mukafiksua vittuilua, vähättelyä ja "ota ittees niskasta kiinni!"-kommentteja. Sinulla on ollut vaikeaa selvästi ja moni ei sitä täällä ehkä pysty ymmärtämään, mitä olet kokenut. Ei ole helppoa jättää vaikeita kokemuksia taakseen, ne täytyy käsitellä ja niistä pitää saada ja päästä puhumaan. Mielenterveysongelmista ei parannuta ottamalla itseään niskasta kiinni. Ne ovat sairauksia, joiden parantamiseen tarvitaan hoitoa.
Ap, tuo olotila ei ole normaalia ja sinä tarvitset ehdottomasti apua! Soita jonnekin auttavaan puhelimeen tai mene lääkärin juttusille. Älä välitä näistä ilkeistä ihmisistä täällä, jotka haluavat vain pahan mielen sinulle. En voi ymmärtää. Todella paljon voimia ja tsemppiä sinulle ap!<3

Vierailija
89/90 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:56"]

Voi sinua pientä. Minulla on samanikäinen tyttö ja kyllä sattui sydämeen sinun hätäsi. Minua ei kiinnosta haetko huomiota vai mitä mutta se minua kiinnostaa että voit huonosti. Olen todella pahoillani että olet noin yksin. Äiti ei välttämättä ymmärrä hätäsi tai ei halua jottei se tuntuisi niin tuskalliselta. Kuinka sait tietää isästä vasta 10v? Oletteko äidin kanssa kahden? Voisit mennä myös omalle lääkärille ja pyytää lähetettä nuorisopsykiatrian puolelle. Älä viiltele. Lievää anoreksiaa ei ole. Se on aina vakava sairaus. Voimia sinulle pieni. Älä luovuta. Lupaan että joskus helpottaa.

[/quote]

Ja siis on aivan sama onko kyse huomionhausta vai mistä mutta asiaan pitää suhtautua ja jutella ja kuunnella jos se edes vähän henkilöä auttaa. Ei kannata ottaa selvää siitä odottaen jos toinen löytyy kuolleena sattumoisin ja siinä vaiheessa jälkiviisaana miettiä koska kellään ei kiinnostanut koska huomionhakuisuus. Oma haaveeni olisi päästä sosionomiksi valmistumaan tai psykiatrian hoitajaksi siksi koska tiedän millaisia olotiloja vaikeista asioista kärsivät ihmiset käyvät läpi ja siksi osaisin samaistua ja eläytyä paremmin kuin ne ketkä ei ole kokeneet ja pääsisi auttamaan ap kaltaisia ihmisiä. Hain yhteishaussa tänä vuonna ja nyt odottelen kutsua pääsykokeisiin vaikka mikään ei tunnu miltään toisaalta niin olisin edes vähän iloinen jos pääsisi 

-masentunut nuori mies 24

Vierailija
90/90 |
19.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa mennä sossulle puhuu. kerrot sossulle et sulla on väkivaltane ja alkoholisti faija. kerrot ton kaike ja sanot et haluut laitoksee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi