Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MINUN ON PÄÄSTÄVÄ LAITOKSEEN!

Vierailija
01.06.2015 |

Te sanotte että haen huomiota, no antakaa kun kerron TÄYSIN REHELLISESTI mitä minulle on tapahtunut/tapahtuu:

Minua on alistettu,lyöty,haukuttu,nöyryytetty,kiusattu,syrjitty ja syytetty. Minulla on myös väkivaltainen alkoholisti isä, josta sain tietää vasta 10-vuotiaana. Miksi minä, miksi?

En jaksaisi nousta ylös sängystä, tai yleensäkkään tehdä mitään. Minua ei kiinnostaa mikään, ja mietin usein itsetuhoisia juttuja. Itken ahdistusta iltaisin, ja _tiedän_että minulla on lievä anoreksia nervosa. En tiedä miten tulen kestämään 9lk läpi, kun 8 luokkakin oli yhtä helvettiä. Koulupsykologilla käynti ei ole auttanut, koska kukaan ei ota minua tosissaan.
Kotona äiti ei nää tai tajua mistään mitään. Olen äitin mielestä täysin terve, mutta vaan väsynyt. En halua syödä, jo veden juominen aiheuttaa huonon omatunnon. Pakko syödä vähän ja esittää että kaikki on hyvin. Käyn vaa'alla n.10 kertaa päivässä ja rakastan tunnetta kun pyörryttää. Haluan laihtua, mutta teen sen pikkuhiljaa että kukaan ei huomaa. Valehtelen kaikesta ja kaikille. En halua olla ihmisten lähellä, vaan haluan olla yksin huoneessani ja kuunnella musiikkia. En jaksa enää elää. Ei ole mitään minkä vuoksi nousta ylös aamulla. Jo hymyily on vaikeaa. Nauran ja hymyilen, mutta oikeasti itken sisältä. Olin koulukiusattu ala asteella ja äiti sanoi "älä välitä, niin ne lopettaa" "pitää vaan antaa olla" jne.
No nyt on annettu olla saatana. Nyt ei olla välitetty. Mikä on seuraus? En halua olla olemassa, eikä kukaan usko kun pyydän apua. Kukaan ei koskaan ole ottanut minua vakavissaan. Olen pelkkä vitsi. Eilenkin pyysin äidiltä että pääsisin vaikka laitokseen mutta ei. Minun kuulemma pitää vaan silitellä koiria ja rentoutua. Nämä vuodet on olleet helvettiä. En tiedä kauanko enää jaksan.
T.15v.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte nyt miettiä että haenko huomiota, vai apua.
-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää kuunnella vähättelyä tai katsoa psykologin kellon vilkuilua.
-Ap

Vierailija
24/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kuraattori. Kerro äidillesi, että sinulle tulee vedestä huono omatunto. Ja terkkarille. Mene terveyskeskukseen.

voisitko käydä tyttöjen  talolla juttelemassa?

voimia sinulle. Pidä huolta itsestäsi. Vähäinen ravinto tekee myös masennusta. Aivot eivät selviä ilman ruokaa ja tulee siitä kun veren sokeri laskee...apea mieli.

liiku syö nuku. Ne olisivat tärkeitä. Ja juo sitä vettä.

kiusaaminen on inhottavaa. Se ei ole ollut sinun vikasi. Se on ollut niiden toisten ääliömäisyyttä.

löytyiskö jokin vertaisryhmä kiusatulle. Katso netti: Nyyti ry. Nuortennetti.

voimia ja halaus. Koeta pitää itsestäsi hyvää huolta. Olet arvokas.

Vierailija
26/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiusaaminen on ohi ja voit keskittyä tulevaisuuteen. Aivan varmasti sinua kiinnostaa monikin asia esimerkiksi matkustaa johonkin maahan

Vierailija
27/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:38"]Entä kuraattori. Kerro äidillesi, että sinulle tulee vedestä huono omatunto. Ja terkkarille. Mene terveyskeskukseen.

voisitko käydä tyttöjen  talolla juttelemassa?

voimia sinulle. Pidä huolta itsestäsi. Vähäinen ravinto tekee myös masennusta. Aivot eivät selviä ilman ruokaa ja tulee siitä kun veren sokeri laskee...apea mieli.

liiku syö nuku. Ne olisivat tärkeitä. Ja juo sitä vettä.

kiusaaminen on inhottavaa. Se ei ole ollut sinun vikasi. Se on ollut niiden toisten ääliömäisyyttä.

löytyiskö jokin vertaisryhmä kiusatulle. Katso netti: Nyyti ry. Nuortennetti.

voimia ja halaus. Koeta pitää itsestäsi hyvää huolta. Olet arvokas.
[/quote]

Ja paskat minä mikään arvokas ole. Kukaan ei ota tosissaan. Äiti, jonka pitäisi olla minun tukena ei tee mitään.
-Ap

Vierailija
28/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:40"]Nyt kiusaaminen on ohi ja voit keskittyä tulevaisuuteen. Aivan varmasti sinua kiinnostaa monikin asia esimerkiksi matkustaa johonkin maahan
[/quote]

Miksi sitten itken tälläkin hetkellä sängyssäni, enkä halua nousta ylös?
-Ap

Vierailija
29/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut?

Vierailija
30/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:43"]Missä päin asut?
[/quote]

Pohjois-savossa. Miten se tähän liittyy?
-Ap

Vierailija
31/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää varmaan avautua itsemurha-aikeista ennen kuin ottavat tosissaan.

Vierailija
32/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:46"]Sun pitää varmaan avautua itsemurha-aikeista ennen kuin ottavat tosissaan.
[/quote]

Jäin jo kerran kiinni viiltelystä. Eipä auttanut.
-Ap

Vierailija
33/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, taidat olla teini. Otan osaa. Tervetuloa maailmaan. Lakkaa vinkumasta ja ala ihan itse toimia oman tulevaisuutesi eteen. <3

Vierailija
34/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:47"]Ap, taidat olla teini. Otan osaa. Tervetuloa maailmaan. Lakkaa vinkumasta ja ala ihan itse toimia oman tulevaisuutesi eteen. <3
[/quote]

Haista sinä kuule vittu.
-Ap

Vierailija
35/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:46"]Sun pitää varmaan avautua itsemurha-aikeista ennen kuin ottavat tosissaan.
[/quote]

-Ap
[/quote]
Jäit kiinni, vai jättäydyit? Jos ei se auttanut, keksi jotain uutta, jotain terveempää ja rakentavampaa.

Vierailija
36/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeill0tu velvet smooth kiviaika raspia?

Vierailija
37/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:47"]Ap, taidat olla teini. Otan osaa. Tervetuloa maailmaan. Lakkaa vinkumasta ja ala ihan itse toimia oman tulevaisuutesi eteen. <3
[/quote]

Haista sinä kuule vittu.
-Ap
[/quote]
Juu, haista sinäkin. Tuo on ihan normaalia mitä koet. Et ole sairas. Olet teini. Teini.
Demi.fi

Vierailija
38/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:46"]Sun pitää varmaan avautua itsemurha-aikeista ennen kuin ottavat tosissaan.
[/quote]

-Ap
[/quote]
Jäit kiinni, vai jättäydyit? Jos ei se auttanut, keksi jotain uutta, jotain terveempää ja rakentavampaa.
[/quote]

Olen puhunut, olen ollut menossa terapiaan. Mitä sanoo äiti? "Ei sulla mitään ole"
-Ap

Vierailija
39/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:47"]Ap, taidat olla teini. Otan osaa. Tervetuloa maailmaan. Lakkaa vinkumasta ja ala ihan itse toimia oman tulevaisuutesi eteen. <3
[/quote]

Haista sinä kuule vittu.
-Ap
[/quote]

Oletko Kangasalta!?

Vierailija
40/90 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:47"]Ap, taidat olla teini. Otan osaa. Tervetuloa maailmaan. Lakkaa vinkumasta ja ala ihan itse toimia oman tulevaisuutesi eteen. <3
[/quote]

Haista sinä kuule vittu.
-Ap
[/quote]
Juu, haista sinäkin. Tuo on ihan normaalia mitä koet. Et ole sairas. Olet teini. Teini.
Demi.fi
[/quote]

Ai tämäkö on normaalia? Miksi kaverit on sitten huolissaan?
-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi