Soitan vauvalle usein unimusiikiksi Simon & Garfunkelia
Vitsi tämä on vaan niin hyvää musiikkia! Puhuttelee... sielua. Kaksi lahjakasta yksilöä ovat saavuttaneet yhdessä jotain korkeampaa.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:55"]
Minkä ikäinen sun lapsi on, ap?
[/quote]
4 ja kohta 1.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:17"]Ainoa muistoni äidistäni on, kuinka hän soitti levyltä, välillä soitti ja lauloi itse Sound of Silencen minulle joka ilta ennen nukkumaanmenoa. Elämäni ensimmäisestä päivästä elämänsä viimeiseen. Aloitus sai tunteet pintaan, kaikkea hyvää sinulle ap!
[/quote]
Menetin äitini 8-vuotiaana ja tämä oli yksi harvoja biisejä, joita hän kuunteli kotona. Mietin aina äitiä kun kuulen tämän. Mukava tietää, että maailmassamme joku jonka kanssa voin jakaa muistoni. :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:25"]
Bleecker Street ja Wednesday Morning, 3am on mun lempparibiisejä :)
[/quote]
Mäpäs kuuntelenkin nuo, tuota toista en tunnekaan!
Ap
[/quote]
Kumpaa et tunne? Mitä pidit? :)
[/quote]
Jälkimmäistä. Tykkäsin kyllä, mutta nyt piti nukkuvan vauvan takia kuunnella niin hiljaa, että jäi vähän taustalle. Mä kuuntelen Youtubesta, mutta pitää hakea tuo koko levy Spotifysta (eikös ne olleetkin samalla levyllä?), ja autoon voisi kyllä ostaakin. Mä olen kuunnellut S&G:tä vain kokoelmilta ja sitten tuolta Spunds of Silence -levyltä, joten kaikkia biisejä en tunne. Saat kertoa lisää suosikkejasi, niin laitan soimaan!
Ap
[/quote]
S&G April come she will on kiva. Ei ole S&G, mutta tässä on linkki kappaleeseen josta tulee mulle hyviä muistoja mieleen