Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako pieni määrä alkoholia ahdistukseen?

Vierailija
01.06.2015 |

Ei joka päivä, mutta slloin tällöin? Vai ovatko bentsot parempia?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi auttaa hetkellisesti suurella määrällä. Krapulan aikana tai jälkeen ahdistus palaa jopa vahvistuu. Miedot päihteet on hyvä lääke ahdistukseen. Yksillöllistä kuitenkin mikä auttaa.

Mikä on mieto päihde? Alkoholi? Tupakka?

Vierailija
22/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota karsosiinia ja e-EPaa, jää ahdistus. Ovat luontaistuotteita ja aivoille hyvät👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota karsosiinia ja e-EPaa, jää ahdistus. Ovat luontaistuotteita ja aivoille hyvät👍

Tai mitäs jos syödään vaan terveellisesti, kalaa paljon niin ei tarvitse noita EPA valmisteita. D vitamiini käyttöön kumminkin.

Plus tiedätkö, että triglyseridinuodossa oleva EPA ja DHA imeytyvät paremmin kuin tuo etyyliesterimuoto, vaikka sitä markkinoidaan rajusti.

Fosfolipidimuoto kaikista paras, sitä on mm. krilliöljyssä .

Vierailija
24/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei koskaan jää siihen pieneen määrään, kun toleranssi kasvaa, tarvitset 3 annosta entisen 1 sijaan jne. Jopa bentsot ovat uusimpien tutkimusten mukaan parempia, mutta niitä on turha lääkäreiltä pyytää, ei tipu. Kun voi tulla riippuvaiseksi, se on kauheaa kuten Ensio Itkonen sanoi.

Vierailija
25/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattua: alkoholi tuntuu parhaimmalta kun on pieni tai iso ketutus. Jos olo on hyvä ja alkaa juomaan, ei tule yhtä hyvää fiilistä. Väsyttää ja olo on vain sekava. Ketutukseen juodessa ongelmat pyyhkiytyvät pois ja velat tuntuvat saatavilta.

Vierailija
26/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ei ole koskaan niin huonosti etteikö niitä voisi alkoholilla vielä pahentaa.

Vierailija
27/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki...

.

Esittävänä muusikkona otin jännityseen pieniä, mutta jo muutamassa vuodessa määrät karkasivat kahteen isoon pulloon Jaloviinaa päivässä. Sairastin kaksi haimatulehdusta, sain diabeteksen ja sen myötä neuropaattisen vaivan käsiini, joten jouduin jättämään soittohommat ja piti kouluttautua puistonhoitajaksi. En pysty soittamaan enää, mutta harava ja talikko pysyy käsissä. Täysin kuivana jo 15 vuotta.

Vierailija
28/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ADD ja kaksisuuntainen, ennen kuin sain diagnoosin siihen ja lääkkeet tuli aina ryypättyä ahdistukseen. Auttoi tietysti toisaalta mutta alkoholi toi omat ongelmansa. Nykyään olen raitis mutta syön lääkkeitä ahdistukseen mikä on mielestäni parempi ratkaisu.

Vierailija
29/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,3% olut on paras lääke ahdistukseen.

Vierailija
30/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se saattaa auttaa ja useampia auttaakin.

Mutta sen alkoholin ottamisen pitää olla tilapäistä.

Se ahdistuksen syy tulisi selvittää, että siitä pääsisi kokonaan eroon, niin ettei tarvitsisi siihen lääkkeittä eikä alkoholia.

Mutta tavallisena ja täysin sivullisena sanoisin, että ehkä jotkut miedot lääkkeet ovat kuitenkin paremmpia ahdistukseen poistoon.

Siis parempi ratkaisu sen hoitoon, kuin että alkaisi säännöllisesti ostaa ja käyttää ahdistukseen alkoholia.

Vierailija
31/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on hoitanut ahdistustaan alkoholilla tuhoisin seurauksin. Hetkellisesti voi tuntua, että auttaa, mutta pitkityksessä tilanne vain pahenee ja usein saa ahdistuksen kaveriksi vielä alkoholismin ja sen liitännäisseuraukset.

Vierailija
32/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä määrin kyllä, mutta ei saa päästää repsahtamaan

Vierailija
33/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi ei koskaan jää siihen pieneen määrään, kun toleranssi kasvaa, tarvitset 3 annosta entisen 1 sijaan jne. Jopa bentsot ovat uusimpien tutkimusten mukaan parempia, mutta niitä on turha lääkäreiltä pyytää, ei tipu. Kun voi tulla riippuvaiseksi, se on kauheaa kuten Ensio Itkonen sanoi.

Tämä. Kun niitä tarvittavia lääkkeitä ei saa. Mulla on paniikkihäiriö, viimeksi olen hakenut yksityiseltä reseptin rauhoittaviin neljä vuotta sitten. Nyt tilanne on taas pahentunut, julkiselta tyrkyttivät vain ja ainoastaan mielialalääkkeitä. Kuten nykyään kaikille.

Miksi haluaisin syödä päivittäin jotain nappeja täysin turhaan? Minulla ei siis ole mitään päihdetaustaa tms. Otan siis pahimpaan hätään drinkin jos ahdistus äityy pahaksi, auttaa siihen, että uskallan edes liikkua.

Vierailija
34/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kun niitä tarvittavia lääkkeitä ei saa. Mulla on paniikkihäiriö, viimeksi olen hakenut yksityiseltä reseptin rauhoittaviin neljä vuotta sitten. Nyt tilanne on taas pahentunut, julkiselta tyrkyttivät vain ja ainoastaan mielialalääkkeitä. Kuten nykyään kaikille.

Miksi haluaisin syödä päivittäin jotain nappeja täysin turhaan? Minulla ei siis ole mitään päihdetaustaa tms. Otan siis pahimpaan hätään drinkin jos ahdistus äityy pahaksi, auttaa siihen, että uskallan edes liikkua.

Suomessa lääkäreitä valvoo haukan tavoin Kela, Fimea ja Valvira.

Lääkärit eivät uskalla juuri määrätä rauhoittavia tai kipulääkkeitä, koska ovat suurennuslasin alla.

Sen sijaan puhutaan kivun hoidosta ilman lääkkeitä, fysioterapiaa yms, mutta sitä palvelua ei olekaan saatavilla tai jos on se maksaa paljon, eikä Kela korvaa siitä juuri mitään.

Varmaan jossain Italiassa ihmisiä hoidetaan paremmin, kuin Suomessa!

Vierailija
35/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ahdistanut sunnuntaina ja maanantaina tosi paljon. Join perjantaina 2,5 dl viiniä ja lauantaina litran siideriä - mun ahdistus johtuukin vaan tästä!

Vierailija
36/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vaan pahentaa.

37/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuasarjoissa rikkaat kaatavat itselleen paukun, kun heille on kerrottu jotain järkyttävää. Ehkä se tilapäisessä järkytyksessä voi rauhoittaa? 

Toistuvaa ahdistusta ei kannata lääkitä alkoholilla. Kuten sanottu, alkoholi pahentaa pahaa oloa joskus jo humalavaiheessa, viimeistään krapulassa. 

Ehkä ei kannata käyttää mitään kemiallista ainetta, vaan kärsiä olotilat läpi. 

Vierailija
38/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit eivät uskalla juuri määrätä rauhoittavia tai kipulääkkeitä, koska ovat suurennuslasin alla.

Sen sijaan puhutaan kivun hoidosta ilman lääkkeitä, fysioterapiaa yms, mutta sitä palvelua ei olekaan saatavilla tai jos on se maksaa paljon, eikä Kela korvaa siitä juuri mitään.

Noh, lääkkeitä saa deep webistä ja jopa apteekkihintoja halvemmalla. Ihan oikeaa tavaraa, ilman reseptejä ja Valviroita. Omaa saamattomuutta jos ei sitä kautta ymmärrä ostaa.

Ai mistäs oot varma niiden pimeän markkinan nappien sisällöstä?

Nappeja tehtaillaan Romaniassa tms jossain autotallissa tms. Niihin lisätään vaarallisia aineita kuten f3ntanyyliä, voi olla että sinäkin saat niillä ikuisen rauhan joku päivä.

Vierailija
39/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, lääkkeitä saa deep webistä ja jopa apteekkihintoja halvemmalla. Ihan oikeaa tavaraa, ilman reseptejä ja Valviroita. Omaa saamattomuutta jos ei sitä kautta ymmärrä ostaa.

Ai mistäs oot varma niiden pimeän markkinan nappien sisällöstä?

Nappeja tehtaillaan Romaniassa tms jossain autotallissa tms. Niihin lisätään vaarallisia aineita kuten f3ntanyyliä, voi olla että sinäkin saat niillä ikuisen rauhan joku päivä.

Itä-Euroopassa on ihan yhtä laadukkaat lääketehtaat kuin Länsi-Euroopassakin. Sieltä tilataan tavaraa Suomenkin apteekkeihin. Fentanyylit on sulla päässäs.

Missä kuplassa sä elät?

Mistä tiedät onko ne sun Ksalolit oikeasti lääketehtaasta vai jostai autotallissa?

Analysoitko sinä ne mitä tilaat? Tutkitko niiden sisällön?! Ootko kuullutkaan lääkeväärennöksistä?

Katsos, kun oikealla lääkeyrityksellä on velvollisuus tutkia myymänsä lääkkeet, myös jos ne ovat jonkun muun valmistamia, eli silloin he ovat markkinoija, mutta myös vastuussa.

Vierailija
40/65 |
26.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auttaa.

Eri asia on miten käyttäjä leimataan.

Mitään kunnon reseptilääkkeitä ei siihen ole. On kysytty erikoislääkäreiltä, rauhoittavat ovat ainoita ja ne on huumeita eikä niitä kannata hankkia.

Keksisi joku muun kuin rauhoittavan niin saisi miljardin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi