Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

True Detective kausi 2 PETTYMYS

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.metacritic.com/tv/true-detective/season-2

Arviot tosiaan "pikkusen" heikompia kuin ekalla kaudella :D

Vierailija
2/11 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin tusinarikossarjat, mutta silti pettymys? Ongelma ei ole siis sarjassa, vaan kirjoittajan odotuksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä tuo arvostelukin pettymys. Lukiotasoista kirjoittelua, ei kovin erikoinen tai analyyttinen tv-kritiikki, tyyliin minä voisin kirjoittaa jotain tuollaista "hahmot eivät ole kiinnostavia, musiikki ja kuvaus ovat kiinnostavia". Ei tosin iltapäivälehden kirjoittajalta voi varmaan muuta odottaa.

Tuossa arvostelussa on myös asiavirhe, True Detective suunniteltiin alusta lähtien antologiaksi, eli niin että joka kausi on omansa: http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/hbo-matthew-mcconaughey-woody-harrelson-true-detective-318152

Vierailija
4/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen jakso OK-shittiä. Hetken jo pelästyin, että kakkoskaudellakin meinataan käyttää samaa pöydän ääressä muistelu kaavaa kuin ensimmäisellä kaudella. Onneksi ei, se poni on jo temppunsa tehnyt ja viruu nyt kaula auki koukussa.

Henkilöhahmot eivät vielä oikein säväyttäneet, koska olivat piirun kliseisen puolella. Eniten potentiaalia näen impotenttimotoristissa. Selvästi synkkiä salaisuuksia meneissyydessään. Vince Vaughnin hahmo ei oikein saanut vielä vaihdetta silmään, mutta sen sijaan Colin Farrell teki mielestäni yllättävän hyvää työtä, ottaen huomioon äijän menneet saavutukset ja itse näyteltävän hahmon kliseisyyden.

Varovaisen toiveikkaasti suhtaudun toiseen kauteen ensimmäisen jakson perusteella.

Vierailija
5/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodostan mieluummin oman mielipiteeni :)
(kunhan ehdin katsomaan ...)

Vierailija
6/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan kuulua vähemmistöön, jonka mielestä tokan kauden eka jakso oli kovempi kuin ensimmäisen kauden. Toisaalta eka kausi ei muutenkaan säväyttänyt, joten rima oli ok+-tasolla. Toivon, että tää toinen kausi olis vähän nopeatempoisempi eikä laahustais niin pahasti..

Vierailija
7/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mun mielestä kaikki mitä tässä kohutussa True Detectivessä oli oli käytetty jo aiemmin, siis ei mitään omaperäisyyttä mun mielestä. Kaikki on jo kertalleen käytetty, mutta ehkäpä tämä uusi yleisö on niin tyhmistynyttä, että ottaa sarjan jonain ihmeellisenä luomuksena.

Vierailija
8/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pätevä ensimmäinen jakso. Eka kausi oli keskivaiheilla aika loistava, mutta pari viimeistä jaksoa vähän pannukakkuja.

Vierailija
9/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkutekstit on taas hienot, mutta biisi mikä niiden päällä soi on ihan surkea.

Vierailija
10/11 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2015 klo 00:56"]

Miten mun mielestä kaikki mitä tässä kohutussa True Detectivessä oli oli käytetty jo aiemmin, siis ei mitään omaperäisyyttä mun mielestä. Kaikki on jo kertalleen käytetty, mutta ehkäpä tämä uusi yleisö on niin tyhmistynyttä, että ottaa sarjan jonain ihmeellisenä luomuksena.

[/quote]

Kaikki elementit on jo olemassa. Erot on vain niiden käytössä ja yhdistelyssä. Eka kausi oli hyvä puoleenväliin kuten joku jo sanoikin. Loppu lässähti. Tv-sarjana silti selkeästi keskitasoa parempaa kamaa jos vertaat johonkin poliisisarjoihin yleensä.

Vierailija
11/11 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon 3. Kausi tulee, onko kellään tietoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän