Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako pieni määrä alkoholia ahdistukseen?

Vierailija
01.06.2015 |

Ei joka päivä, mutta slloin tällöin? Vai ovatko bentsot parempia?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta. Alkoholi sotkee vain aivokemiaa. Lääkkeiden käyttöä on sentään lääkäri valvomassa.

Vierailija
2/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa se, samoin kuin bentsot. Mutta molempiin koukuttuu helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pieni rommi tai viini oikein mainiosti. Mut siihen se kannattaa jättää. 

Vierailija
4/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otan usein lasin viiniä ahdistukseen tai stressiin. Ehkä ei terveellisin tapa, mutta auttaa.

Vierailija
5/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on luonnollinen stressin lievittäjä ja auttaa myös ahdistukseen.

Vierailija
6/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vaatii isomman määrän.

Vierailija
7/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaahan se. Siksi tässä maassa on niin paljon alkoholisteja.

Vierailija
8/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa se vähän. Mutta kannattaa juoda enemmän, silloin alkoholi auttaa paremmin ja apu kestää pitemmän aikaa.

Vierailija
9/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa vain iso määrä alkoholia kerralla. :(

Vierailija
10/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa hetkeksi ja sen jälkeen ainakin minua ahdistaa kahta kauheammin!!Tämän takia jätin alkon kokonaan pois.

Vierailija
11/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta, mene lenkille.

Vierailija
12/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa. 1 annos riittää.

Vierailija
13/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt rupes tekeen mieli viiniä. T: absolutisti

Vierailija
14/65 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaahan se paljon paremmin kuin lääkkeet. Ja muutenkin parempi vaihtoehto. (Siis ainoastaan ahdistukseen) ei kuitenkaan pitkäaikaisessa käytössä. Pitkäaikaiseeb ahdistukseen auttaa loppujen lopuksi vain puhuminen ja teot

Vierailija
15/65 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei olen itse suurkuluttaja. 

luulen ettei kukaan kommentoi tänne ilman että tulisi paska fiilis.

itse kommentoin koska googletin tiedonhalussani, kuinka moni oikeasti on kuin minä -

käyttää alkoholia juuri tuohon suomalaisia kiusanneeseen vaivaan - ahdistukseen.

minä käytän. enkä aio siirtyä lääkkeisiin - en todellakaan. aion siirtyä suomesta toisaalle kuten teini- minä aikoinaan minulle unelmani antoi.  jos haluat oikeasti ahdistuksesta eroon, muuta vitun äkkiä ja vitun kauas.

Vierailija
16/65 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on depressantti.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Depressantit

Vierailija
17/65 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisitna voin sanoa, ettei auta minulle. Minä en voi ottaa alkoholia pientä määrää, koska tiedän, ettei se jää siihen, minulle yksi on liikaa ja tuhat liian vähän.

Sensijaan sellaiselle, joka pystyy ottamaan alkoholia sen pienen määrän ja jättää siihen, on alkoholi varmasti parempi ja turvallisempi "lääke" kuin mitkään napit. Eli jos se tuntuu hyvältä niin anna mennä vaan.

Vierailija
18/65 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kepsu kirjoitti:

hei olen itse suurkuluttaja. 

luulen ettei kukaan kommentoi tänne ilman että tulisi paska fiilis.

itse kommentoin koska googletin tiedonhalussani, kuinka moni oikeasti on kuin minä -

käyttää alkoholia juuri tuohon suomalaisia kiusanneeseen vaivaan - ahdistukseen.

minä käytän. enkä aio siirtyä lääkkeisiin - en todellakaan. aion siirtyä suomesta toisaalle kuten teini- minä aikoinaan minulle unelmani antoi.  jos haluat oikeasti ahdistuksesta eroon, muuta vitun äkkiä ja vitun kauas.

Muuten hyvä, mutta kun se oma pää seuraa mukana muuttaessa - ja sen sisällä se ahdistus on. Kannattaa hoidattaa se ahdistus pois. Alkoholin sijaan auttaa puhuminen ja lievät masennuslääkkeet.

Vierailija
19/65 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa, juomishetkellä. Mutta alkoholin poistuttua elimistöstä iskeekin vielä pahempi ahdistus ja sitä en pystynyt enää kestämään. Mielummin semi-ahdistus ilman alkoholia kuin mega-ahdistus alkoholin kanssa. Siksi lopetin kokonaan juomisen, koska ahdistuksen vuoristorata kävi yhä pahemmaksi. Muutaman kuukauden kuluttua huomasin, että iso osa ahdistusta olikin sitä alkoholista toipumisen tuomaa!

Vierailija
20/65 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi auttaa hetkellisesti suurella määrällä. Krapulan aikana tai jälkeen ahdistus palaa jopa vahvistuu. Miedot päihteet on hyvä lääke ahdistukseen. Yksillöllistä kuitenkin mikä auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi