Minkälainen ihminen juo perjantaina alkoholia
Eikö sitä voisi joskus olla perjantaina selvinpäin, huomenna olisi paljon pirteämpikin.
Kommentit (45)
Semmoinen joka haluaa juoda alkoholia. Mikä ongelma? Sun mielestä saa ottaa vaan tiistaisin niinkö?
Join päivällisellä kaksi lasia punaviiniä. Mikä tekee siitä sinulle ongelman?
Sellainen joka haluaa päästä vapaalle, pois arkisista asioista.
Esim. minä, juuri alkoi lomaviikko ja miksipä en ottaisi leffaa lasten kanssa katsellessa muutaman oluen.
Työn raskaan ratsastajille se sallittakoon
Mitä sä teet sillä tiedolla minkälainen se on?
Minä 36v mies teen pitsaa ja päälle pari lonkeroa. Mukava koti-ilta netflixin parissa 👍
Mä en halua olla lauantaina virkeä vaan nukkua/lojua koko päivän.
Tänään on pikkumaanantai. Tykkään juoda pitkin viikkoa
Alkoholia voi juoda myös kohtuullisesti eikä sen tarvitse vaikuttaa oloon mitenkään seuraavana päivänä. Itsekin otin tänään ruoan kanssa lasin viiniä vaikka huomenna työpäivä ja aamulla herätys neljältä.
Aloitetaan miehen kanssa leffailta jossain vaiheessa ja jaetaan punkkupullo ja naposteltavia. Onko liian mukavaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä 36v mies teen pitsaa ja päälle pari lonkeroa. Mukava koti-ilta netflixin parissa 👍
Aika sama pläni, tosin juomana ehkä valkkari ja ruokana ihan ostettu sushi (subject to change, koska vasta lähden ruuan hakuun).
N38
Muutama konjakki ja aamulla olen kahdeksalta jo ulkona hommissa. Parempi ottaa perjantaina kuin maanantaina.
Normaaleista normaalein, eli miesten mies!
Sellainen joka ei juo muina päivinä
Lattarivaimo on kauppakeskuksessa jotain kledjua etsimässä, joten naukkailen odotellessa pari lasia paikallista punkkua kuppilassa. Nelisen euroa palaa.
Viikonloppu edessä. Aurinko laskee juuri, vuoden kylmin aika, joten vain 15 C ulkona.
Olenko syntinen jos elämä tuntuu mukavalta pikkuisessa nousuhönössä?
Minä! Mitä haluat kysyä? Maalithan juuri minut. Millainen ihminen juo pe alkoa
Ukon kanssa juotiin laadukas punkkupullo puoliksi. Enpä muista, koska viimeksi. Joulupöydässä oli tarjolla punaista ja valkoista, mutta silloin ei tullut otettua kuin siivu molempia.
Mukava olotila tällainen seitinohut nousu. Kohta saunaan.
Pariskunta 64 vee
Ei.