Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen vielä 20-vuotiaana neitsyt - paha juttu?

Vierailija
28.01.2022 |

.

Nainen vielä 20-vuotiaana neitsyt - paha juttu?

Vaihtoehdot

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään! Kaikki etenvät omaa tahtiaan. Ei kannata kiirehtiä, jos ei tunnu siltä.

2/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin ekaa kertaa sexiä vasta 21-vuotiaana. Olen nyt 34-vuotias ja sexuelämäni on ollutkin erittäin laimeaa, ei siis ole ollut edes lyhyitä suhteita juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, miksi ja kenen mielestä olisi? 

Itse "menetin", siis omasta tahdosta menin silloin sänkyyn vasta 24-vuotiaana. Ei löytynyt sopivaa ennen sitä. Yhä saman kanssa.

Vierailija
4/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eip. Etene omaa tahtiasi vaan.

Vierailija
5/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehille kelpaa neitsyt tyttö, usko pois.

Vierailija
6/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aika erikoista. Vaikuttaa väkisinkin siltä, että olet tehnyt seksin harrastamisesta aivan liian suuren numeron. Paneminen on nautinto ja mitä aikaisemmin aloittaa niin sitä pidempään ehtii nauttimaan.

Vierailija
7/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se sinulle itsellesi paha juttu. Miksi ihmeessä et harrastaisi seksiä? Se tuntuu hyvälle.

Vierailija
8/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää plussaa 👍

Vierailija
9/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys missä iässä tahansa kenellä tahansa on neutraali asia.

Vierailija
10/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lakkaisit vertaamasta itseäsi muihin?

Vierailija
11/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, miksi ja kenen mielestä olisi? 

Itse "menetin", siis omasta tahdosta menin silloin sänkyyn vasta 24-vuotiaana. Ei löytynyt sopivaa ennen sitä. Yhä saman kanssa.

Sama juttu, 24-vuotiaana meni ja omasta päätöksestä. En ollut kohdannut sitä ennen ketään, jonka kanssa olisin voinut edes harkita. Jälkikäteen mietittynä olisin voinut jättää vieläkin myöhemmäksi, mies ei ollut niin hyvä kuin olin kuvitellut.

Vierailija
12/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se aika erikoista. Vaikuttaa väkisinkin siltä, että olet tehnyt seksin harrastamisesta aivan liian suuren numeron. Paneminen on nautinto ja mitä aikaisemmin aloittaa niin sitä pidempään ehtii nauttimaan.

Ei varmasti ole mikään nautinto ihmisen kanssa jota ei halua. Jos ei ole tullut vastaan ketään jonka kanssa haluaisi, silloin ainoa oikea päätös on olla panematta ja odottaa oikeaa tyyppiä.

Vierailija
13/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Itse odotin 26-vuotiaaksi että koin olevani valmis. Ahdisti neitsyys sitä ennen, mutta jälkikäteen ajatellen en kadu yhtään.

Vierailija
14/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata maata väkisin, jos ei haluta.

Vierailija
15/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, 20-vuotias on todella nuori vielä! Eipä silti, ei neitsyys minkään ikäisenä ole niin iso juttu. Elämät menee eri ihmisillä eri lailla ja niin kuuluukin olla. Oottele sinä kaikessa rauhassa sitä oikeaa ja nauti nuoruudesta. 

Vierailija
16/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jokin asia noloa jos sen vain itse tietää/ on ainoa ihminen olemassa?

Vierailija
17/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei! Sun elämä ja sun valinnat :)

Vierailija
18/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mietit tuollaisia? Olisit ylpeä itsestäsi.

Vierailija
19/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Harrastin ekaa kertaa sexiä vasta 21-vuotiaana. Olen nyt 34-vuotias ja sexuelämäni on ollutkin erittäin laimeaa, ei siis ole ollut edes lyhyitä suhteita juurikaan.

Tämähän se on se fiilis, mikä tulee, jos ei seksi kiinnosta ennen aikuisikää niin paljon, että hommaa edes kokeilisi. Ei taida seksi kiinnostaa myöhemminkään erityisesti. Kyllä luonto vetää ne tikanpojat ajoissa puuhun, joilla hormonit edes jotenkuten hyrräävät. Aikuiset neitsytnymfot ovat inc*lmiesten päiväunia. 

Vierailija
20/71 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Tämähän se on se fiilis, mikä tulee, jos ei seksi kiinnosta ennen aikuisikää niin paljon, että hommaa edes kokeilisi. Ei taida seksi kiinnostaa myöhemminkään erityisesti. Kyllä luonto vetää ne tikanpojat ajoissa puuhun, joilla hormonit edes jotenkuten hyrräävät. Aikuiset neitsytnymfot ovat inc*lmiesten päiväunia. 

Aina jaksaa ihmetyttää tällaiset yleistykset ja mietin mitä tällaisen kirjoittajan motiivi oikein on. No ei siinä mitään, anna mennä vaan.