Nainen vielä 20-vuotiaana neitsyt - paha juttu?
Kommentit (71)
Harrastin ekaa kertaa sexiä vasta 21-vuotiaana. Olen nyt 34-vuotias ja sexuelämäni on ollutkin erittäin laimeaa, ei siis ole ollut edes lyhyitä suhteita juurikaan.
Ei tietenkään, miksi ja kenen mielestä olisi?
Itse "menetin", siis omasta tahdosta menin silloin sänkyyn vasta 24-vuotiaana. Ei löytynyt sopivaa ennen sitä. Yhä saman kanssa.
Kyllä miehille kelpaa neitsyt tyttö, usko pois.
No onhan se aika erikoista. Vaikuttaa väkisinkin siltä, että olet tehnyt seksin harrastamisesta aivan liian suuren numeron. Paneminen on nautinto ja mitä aikaisemmin aloittaa niin sitä pidempään ehtii nauttimaan.
No on se sinulle itsellesi paha juttu. Miksi ihmeessä et harrastaisi seksiä? Se tuntuu hyvälle.
Neitsyys missä iässä tahansa kenellä tahansa on neutraali asia.
Mitä jos lakkaisit vertaamasta itseäsi muihin?
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, miksi ja kenen mielestä olisi?
Itse "menetin", siis omasta tahdosta menin silloin sänkyyn vasta 24-vuotiaana. Ei löytynyt sopivaa ennen sitä. Yhä saman kanssa.
Sama juttu, 24-vuotiaana meni ja omasta päätöksestä. En ollut kohdannut sitä ennen ketään, jonka kanssa olisin voinut edes harkita. Jälkikäteen mietittynä olisin voinut jättää vieläkin myöhemmäksi, mies ei ollut niin hyvä kuin olin kuvitellut.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se aika erikoista. Vaikuttaa väkisinkin siltä, että olet tehnyt seksin harrastamisesta aivan liian suuren numeron. Paneminen on nautinto ja mitä aikaisemmin aloittaa niin sitä pidempään ehtii nauttimaan.
Ei varmasti ole mikään nautinto ihmisen kanssa jota ei halua. Jos ei ole tullut vastaan ketään jonka kanssa haluaisi, silloin ainoa oikea päätös on olla panematta ja odottaa oikeaa tyyppiä.
Ei tietenkään ole. Itse odotin 26-vuotiaaksi että koin olevani valmis. Ahdisti neitsyys sitä ennen, mutta jälkikäteen ajatellen en kadu yhtään.
Ei kannata maata väkisin, jos ei haluta.
Voi kuule, 20-vuotias on todella nuori vielä! Eipä silti, ei neitsyys minkään ikäisenä ole niin iso juttu. Elämät menee eri ihmisillä eri lailla ja niin kuuluukin olla. Oottele sinä kaikessa rauhassa sitä oikeaa ja nauti nuoruudesta.
Onko jokin asia noloa jos sen vain itse tietää/ on ainoa ihminen olemassa?
No ei! Sun elämä ja sun valinnat :)
Miksi mietit tuollaisia? Olisit ylpeä itsestäsi.
Kristiina xx kirjoitti:
Harrastin ekaa kertaa sexiä vasta 21-vuotiaana. Olen nyt 34-vuotias ja sexuelämäni on ollutkin erittäin laimeaa, ei siis ole ollut edes lyhyitä suhteita juurikaan.
Tämähän se on se fiilis, mikä tulee, jos ei seksi kiinnosta ennen aikuisikää niin paljon, että hommaa edes kokeilisi. Ei taida seksi kiinnostaa myöhemminkään erityisesti. Kyllä luonto vetää ne tikanpojat ajoissa puuhun, joilla hormonit edes jotenkuten hyrräävät. Aikuiset neitsytnymfot ovat inc*lmiesten päiväunia.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Tämähän se on se fiilis, mikä tulee, jos ei seksi kiinnosta ennen aikuisikää niin paljon, että hommaa edes kokeilisi. Ei taida seksi kiinnostaa myöhemminkään erityisesti. Kyllä luonto vetää ne tikanpojat ajoissa puuhun, joilla hormonit edes jotenkuten hyrräävät. Aikuiset neitsytnymfot ovat inc*lmiesten päiväunia.
Aina jaksaa ihmetyttää tällaiset yleistykset ja mietin mitä tällaisen kirjoittajan motiivi oikein on. No ei siinä mitään, anna mennä vaan.
Ei tietenkään! Kaikki etenvät omaa tahtiaan. Ei kannata kiirehtiä, jos ei tunnu siltä.