Olin treffeillä miehen kanssa. hän ei maksanut minun juomaa!!
Olin eilen parilla oluella ensitreffeillä miehen kanssa. Hämmästykseni oli suuri, sillä hän ei maksanut minun juomiani. Eikö peruskäytöstapoihin kuulu, että mies maksaa naisen tai ainakin osan juomisista tai syömisistä?
Kommentit (272)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:48"]
Miten niin? En tykkää seksistä (tai siis en tykännyt, kun olin deittailuiässä ja vailla kumppania). En saa siis treffailla, enkä toivoa poikaystävää? Enkä varsinkaan tykkää seksistä ensimmäisillä, toisilla, kolmansilla, neljänsillä, viidensillä enkä kuudensilla treffeillä. Olen siis huijari, jos mies odottaa minulta seksiä ja maksaa mulle jotain? --- [/quote]
Todennäköisesti vain trollailet tai sitten ihan oikeasti et halua ajatella asiaa lainkaan muuta kuin omasta näkökulmastasi. Haluttomuus taas johtunee sitä, että loisit itsellesi painetta ottaa toinen huomioon. Yritän omalta osaltani sanoa sen, mikä on tullut ilmi jo monta kertaa.
Vaadit, että mies tarjoaa sinulle ensimmäisillä treffeillä. => Vaadit selvästi rahassa mitattavaa hyötyä itsellesi. Samanaikaisesti vaadit itsellesi myös vapautuksen velvoitteesta antaa miehelle samalla mitalla takaisin. Ensitreffeillä miehellä ei ole mitään takeita siitä, että saa illasta kanssasi mitään muuta kuin laskun maksettavakseen. Mies EI ole kanssasi treffeillä vain siitä ilosta, että saa maksaa kulut.
Ehdotan sinulle testiä. Kun seuraavan kerran ensitreffeille tulee mies, josta et selvästikään ole kiinnostunut niin sano hänelle heti alkajaisiksi näin: "Haluan sinun maksavan kaikki illan kulut, mutta en aio tavata sinua uudestaan enkä varsinkaan antaa sinulle lyhyttä halausta enempää fyysistä huomiota." => Katso kuinka moni mies vielä tämän jälkeen jää maksamaan kulusi ja istumaan iltaa seurassasi.
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä tarkempi on oman aikansa, vaivansa ja rahansa käytöstä naiseen, joka ei ole osoittanut olevansa panostukseni arvoinen. En edes uskalla laskea kuinka paljon aikaa, vaivaa ja rahaa kulutin täysin hukkaan nuoruusvuosinani kaltaisiisi naisiin. Nykyään hyväksikäyttöyritykset osaa jo haistaa aika hyvin.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:53"]
Siis mitä? Miten niin et ole mies?
[/quote]
Miksi pitäisi olla mies, ollakseen sitä mieltä, että toimintasi on kaksinaismoralistista? Älä laita kaikkia samaan lokeroon itsesi kanssa.
[/quote]Siis mitä sä halusit kysyä sun kommentilla, että entäs jos ei ole mies? Jos on nainen siis.
Tarkoititko, että jos tarjoaa miehelle, jotta saisi munaa, mutta ei saa, niin onko oikeus pettyä? Minusta ei, mikä vitun oikeus sulla on odottaa saavasi munaa? Ei miehet mitään panokoneita ole ja jos joku on niin saisit munaa vaikket tarjoaisikaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:39"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:59"]
Näin se on, se, mitä mes saa alkaa vasta sitten kun hän on osoittautunut luotettavaksi. Mutta arvaa mitä: sillä lailla löytää tosi hyvän miehen! Kaikki ne karsiutuvat pois, jotka kieli pitkällä venaa minulta asioita, mutta ovatkin pelkkiä tyhjiä kuoria. Minä en ole, mutta sen näkee, jos on kanttia katsoa vaikken "tarjoa" sulle mitään, luuseri.
Tuon kommentin kirjoittaja
[/quote]
Näin miesnäkökulmasta katsottuna taas tarjoamatta jättäminen karsii kokojoukon onnenonkijoita, bimboja, hyväksikäyttäjiä, prinsessasyndroomasta kärsiviä, perinteisten sukupuoliroolien kannattajia ym suhteeseen kelpaamattomia pois, joten tarjoan ensimmäisillä treffeillä vain naisille, joilta en odota muuta kuin seksiä.
Ohis.
[/quote]
No, minulta et saa :) Prinsessa, onnenonkija, bimbo tai hyväksikäyttäjä en ole, mutta voit seksipettymykseltäsi toki missata sen ihan rauhassa.
Jos joku mies pyytää mut syömään ja on varannut pöydän ravintolasta niin silloin sen kuuluu maksaa. Olen ollut tällaisilla treffeillä jossa maksoin omat ruokani ja voin sanoa että seuraava treffikertaa ei tullut. Ravintola minkä mies oli varannut oli vielä ihan hemmetin kallis. Ruokailun jälkeen ehdotti vielä että jatketaan iltaa hänen luokseen. Joo ei todellakaan. Aluksi miehen kuuluu maksaa joo haluaa tehdä vaikutuksen. Mä aina sanon miehelle että voin kyllä tarjota sitten seuraavalla kerralla kun nähdään. Ja toki tarjoudun aina itse maksamaan. Se että haluaa tarjota toiselle antaa ajatuksen siitä että on oikeasti kiinnostunut ja haluan antaa toiselle ikääkuin lahjan. Vaikka eletään nykyaikaa miehen kuuluu kuitenkin näyttää maskuliinisuutensa ja kykynsä kantaa huolta naisesta ja tämän parhaasta. . Koska sitä me naiset todella halutaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:05"]
Miten niin? En tykkää seksistä (tai siis en tykännyt, kun olin deittailuiässä ja vailla kumppania). En saa siis treffailla, enkä toivoa poikaystävää? Enkä varsinkaan tykkää seksistä ensimmäisillä, toisilla, kolmansilla, neljänsillä, viidensillä enkä kuudensilla treffeillä. Olen siis huijari, jos mies odottaa minulta seksiä ja maksaa mulle jotain? --- [/quote]
Todennäköisesti vain trollailet tai sitten ihan oikeasti et halua ajatella asiaa lainkaan muuta kuin omasta näkökulmastasi. Haluttomuus taas johtunee sitä, että loisit itsellesi painetta ottaa toinen huomioon. Yritän omalta osaltani sanoa sen, mikä on tullut ilmi jo monta kertaa.
Vaadit, että mies tarjoaa sinulle ensimmäisillä treffeillä. => Vaadit selvästi rahassa mitattavaa hyötyä itsellesi. Samanaikaisesti vaadit itsellesi myös vapautuksen velvoitteesta antaa miehelle samalla mitalla takaisin. Ensitreffeillä miehellä ei ole mitään takeita siitä, että saa illasta kanssasi mitään muuta kuin laskun maksettavakseen. Mies EI ole kanssasi treffeillä vain siitä ilosta, että saa maksaa kulut.
Ehdotan sinulle testiä. Kun seuraavan kerran ensitreffeille tulee mies, josta et selvästikään ole kiinnostunut niin sano hänelle heti alkajaisiksi näin: "Haluan sinun maksavan kaikki illan kulut, mutta en aio tavata sinua uudestaan enkä varsinkaan antaa sinulle lyhyttä halausta enempää fyysistä huomiota." => Katso kuinka moni mies vielä tämän jälkeen jää maksamaan kulusi ja istumaan iltaa seurassasi.
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä tarkempi on oman aikansa, vaivansa ja rahansa käytöstä naiseen, joka ei ole osoittanut olevansa panostukseni arvoinen. En edes uskalla laskea kuinka paljon aikaa, vaivaa ja rahaa kulutin täysin hukkaan nuoruusvuosinani kaltaisiisi naisiin. Nykyään hyväksikäyttöyritykset osaa jo haistaa aika hyvin.
[/quote]
Ei vitsi sä olet idiootti. Olet siis edelleen sinkku? En ihmettele yhtään. Mä en ole koskaan ollut treffeillä, jossa mies olisi siaään tullessaan minusta epäkiinnostava, sanoinhan jo, että käyn treffeillä vain miesten kanssa, joiden kanssa on jo tunteita. Mä haluan kyllä yleensä tutustua mieheen aina paremmin, ensitreffeillä on todella vaikeaa saada ihmisestä tarkkaa kuvaa, vaikka siis tietäisi/tuntisikin häntä jonkinverran jo.
En usko noihin hyväksikäyttöyrityksiin, sinä raukka olet vain katkeroitunut ja alat kuulostaa vähän edistyneemmältä mies 29:ltä (rämä kun ei käy edes treffeillä), niin vähäsydämisiltä sun jutut vaikuttaa. Olet selkeästi itsekeskeinen narsisti pölvästi, joka et tutustu naisiin, koska egosi on tiellä. Voi voi.
Minä en ole koskaan tarjonnut alkoholia ajatuksella, että minä vain kustantaisin. Jos tarjoan ensimmäisen kierroksen, yleensä odotan, että toinen tarjoaa seuraavan. Ruokailun voin tarjota, jos olen kutsunut toisen syömään.
Kyllä. Mies tarjoaa = lahja naiselle. Kuuluu soidinmenoihin. Eläinmaailmassakin esim.koiraslinnut käyttävät paljon aikaa, energiaa ja 'mielikuvitusta' kosintamenoihin, vaikka takuuta naaraaan hyväksynnästä ja kopulaatiosta ole.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:05"]
[/quote]
Ihan kuin sulla ei olis tunteita laisinkaan, siitä varmaan johtuu se, ettei homma oikein suju. Se taas ei ole meidän naisten vika. Tuskin sinunkaan, mutta sun täytyy tehdä sille ensin jotain. Muutenkaan mies, joka ei keskity vain yhteen naiseen kunnolla, ei ole meistä naisista kovin kiinnostava. Vai oletko koskaan oikein edes tuntenut jotain jotain naista kohtaan? Silti ajattelet sisimmässäsi hänen olevan loisija ja hyväksikäyttäjä?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:33"]
Ei todellakaan kuulu. Varsinkaan jos oli ensimmäiset treffit. Itse silti aina tarjoan ellei muija ole mikään älytön hapannaama.
Usein naiset sanovat jo tilatessa että voi maksaa omansa.
Itse ainakin tykkään että naisella on rahaa edes omat litkunsa maksaa.
[/quote]
Only in Finland.
[/quote]
Ihan hyvä vain, jos molemmat maksavat omansa. Miten se on yhtään miehen velvollisuus tarjota tai naisen velvollisuus antaa jos mies tarjoaa? Voitaisiinko jo poistua siitä ajasta kun naiset olivat kotiäitejä ja miehet tunteettomia rahantuojia.
[/quote]
Parinmuodostus on biologiaa ja siinä ei ole "tasa-arvoa" niin kauan kuin vain naiset voivat tulla raskaaksi. Työelämän tasa-arvo on eri asia. Eli treffeillä mies tarjoaa ellei ole p.a. M.o.t.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 23:23"]
--- Silti ajattelet sisimmässäsi hänen olevan loisija ja hyväksikäyttäjä?
[/quote]
Naiset suhtautuvat tuntemattomaan mieheen varauksella siksi, että heitä itseään kookkaampana ja vahvempana hän voi olla uhka tai kärkkyä ainoastaan helppoa panoa. Mies voi kuitenkin osoittaa ajan kanssa, ettei hän ole uhka tai pelkästään helpon panon perässä.
Miehet suhtautuvat tuntemattomaan naiseen varauksella siksi, että he saattavat perinteisiin nojaten käyttää sukupuoltaan hyväkseen ja vaatia mieheltä rahanarvoisia etuja itselleen ilman aikomustakaan antaa samalla mialla takaisin. Nainen voi kuitenkin osoittaa ajan kanssa, ettei hän ole hyväksikäyttäjä.
Eikö tämä ole aika selvä asia?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 21:59"]
Näin se on, se, mitä mes saa alkaa vasta sitten kun hän on osoittautunut luotettavaksi. Mutta arvaa mitä: sillä lailla löytää tosi hyvän miehen! Kaikki ne karsiutuvat pois, jotka kieli pitkällä venaa minulta asioita, mutta ovatkin pelkkiä tyhjiä kuoria. Minä en ole, mutta sen näkee, jos on kanttia katsoa vaikken "tarjoa" sulle mitään, luuseri.
Tuon kommentin kirjoittaja
[/quote]
Näin miesnäkökulmasta katsottuna taas tarjoamatta jättäminen karsii kokojoukon onnenonkijoita, bimboja, hyväksikäyttäjiä, prinsessasyndroomasta kärsiviä, perinteisten sukupuoliroolien kannattajia ym suhteeseen kelpaamattomia pois, joten tarjoan ensimmäisillä treffeillä vain naisille, joilta en odota muuta kuin seksiä.
Ohis.
Ohis. Parasta baari-illoissa ovat typerät miehet, jotka kuvittelevat saavansa pillua tarjoamalla drinkkejä. :D otan yleensä tarjotun juoman ja katoan samantien. :D
N24
Onneksi kivoja ekoilla deiteillä tarjoajia löytyy myös ilman vaimonhakkaaja-ominaisuutta. Laittakaa silmät päähänne niin erotatte sovinistin kyllä. Olette kyllä ihme hiekkapimppejä ja -pippeleitä noine haukkumisasenteinenne. Miks ootte niin kauhean vihasia? Ei se mun vikani tai muidenkaan sympaattisten "tykkään että mulle tarjotaan ekoilla treffeillä"-naisten vika ole jos teitä on tylytetty tai teidän ystäviä vaatimalla jotain satasien panostusta joidenkin jäätävien diivojen puolesta. Ja tunteilla ei ole mitään tekemistä "ajan mukana pysymisessä". Kun imartelu kivalta niin se tuntuu! Mulle on yks helvetin hailee millä vuosikymmenellä eletään. Älkää te tarjoamattomat tarjotko vaan ottakaa se laskin mukaan sinne treffeille. Ette ainakaan minun kanssa joudu tällä tavoin suhteeseen. :) Piristykää nyt saatana.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:53"]Minä menetän välittömästi mielenkiintoni mieheen, joka ei maksa minulle ruokia/juomia treffeillä. Vastaavasti minä sitten vaikka majoitan miestä luonani ja ostan jotain erityistä hyvää häntä varten. Mutta jos äijä on niin pihi, ettei osoita herrasmiesmäisyyttä ensitreffeillä niin eipähän pääse lojumaan nurkkiini ja nauttimaan viiden tähden palvelustakaan.
[/quote]
Tuskin se sun "palvelus" nyt ihan viittä tähteä ansaitsee..säälipillua siitä hyvästä että saat ruokaa ja juomaa
[/quote]
:D huutele vaan tietämättä mistään mitään.
[/quote]
Ai sä oletkin korkean tason huora?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:48"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:53"]Minä menetän välittömästi mielenkiintoni mieheen, joka ei maksa minulle ruokia/juomia treffeillä. Vastaavasti minä sitten vaikka majoitan miestä luonani ja ostan jotain erityistä hyvää häntä varten. Mutta jos äijä on niin pihi, ettei osoita herrasmiesmäisyyttä ensitreffeillä niin eipähän pääse lojumaan nurkkiini ja nauttimaan viiden tähden palvelustakaan. [/quote] Tuskin se sun "palvelus" nyt ihan viittä tähteä ansaitsee..säälipillua siitä hyvästä että saat ruokaa ja juomaa [/quote] :D huutele vaan tietämättä mistään mitään. [/quote] Ai sä oletkin korkean tason huora?
[/quote]
Jos maksaa illan, saa Girfriend Experiencen, johon sisältyy seksi, aamupala ja hieronta
Jos ei maksa, saa Wife Experiencen, johon kuuluu seksistä kieltäytyminen ja mykkäkoulu
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:31"]
Onneksi kivoja ekoilla deiteillä tarjoajia löytyy myös ilman vaimonhakkaaja-ominaisuutta. Laittakaa silmät päähänne niin erotatte sovinistin kyllä. Olette kyllä ihme hiekkapimppejä ja -pippeleitä noine haukkumisasenteinenne. Miks ootte niin kauhean vihasia? Ei se mun vikani tai muidenkaan sympaattisten "tykkään että mulle tarjotaan ekoilla treffeillä"-naisten vika ole jos teitä on tylytetty tai teidän ystäviä vaatimalla jotain satasien panostusta joidenkin jäätävien diivojen puolesta. Ja tunteilla ei ole mitään tekemistä "ajan mukana pysymisessä". Kun imartelu kivalta niin se tuntuu! Mulle on yks helvetin hailee millä vuosikymmenellä eletään. Älkää te tarjoamattomat tarjotko vaan ottakaa se laskin mukaan sinne treffeille. Ette ainakaan minun kanssa joudu tällä tavoin suhteeseen. :) Piristykää nyt saatana.
[/quote]
Tarjotaanhan, me mutta yritetään herättää sinunkaltaisia rusinat-pullasta ihmisiä huomaamaan oma kaksinaismoralismi, totta munassa imartelu tuntuu kivalta, ei epäilystäkään. Mutta sun kanssasisaret ei ole samaa mieltä ja syyllistää miehiä siitä kun me tehdään niin.
Pistäkää sitten vaikka joku vitun ranneke käteen, että tietää kuka on pro-feminismi ja kuka pro-kivojen-juttujen-feminismi, että tietää herrasmiehenä käsitellä oikein.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 03:20"]
Meniköhän toi epäselvän kysymyksen kysyjä jo nukkumaan? No comments mun vastaukselle?
122 jne
[/quote]
Sä kyllä häviit nille housuille, ei paitsi treffiajassa, myös keskustelutaidossa ja ÄO:ssa...
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 22:53"]
Siis mitä? Miten niin et ole mies?
[/quote]
Miksi pitäisi olla mies, ollakseen sitä mieltä, että toimintasi on kaksinaismoralistista? Älä laita kaikkia samaan lokeroon itsesi kanssa.