Olin treffeillä miehen kanssa. hän ei maksanut minun juomaa!!
Olin eilen parilla oluella ensitreffeillä miehen kanssa. Hämmästykseni oli suuri, sillä hän ei maksanut minun juomiani. Eikö peruskäytöstapoihin kuulu, että mies maksaa naisen tai ainakin osan juomisista tai syömisistä?
Kommentit (272)
No jos oikein treffeillä on, niin kyllä herrasmies maksaa. Persaukiset ja nuukat ei maksa.
Ei todellakaan kuulu. Varsinkaan jos oli ensimmäiset treffit. Itse silti aina tarjoan ellei muija ole mikään älytön hapannaama.
Usein naiset sanovat jo tilatessa että voi maksaa omansa.
Itse ainakin tykkään että naisella on rahaa edes omat litkunsa maksaa.
Heh ap, ehkä hän halusi osoittaa sinulle kunnioitusta, eli että ei ole ostamassa sinua.
Ottaisin ennemmin kohteliaisuutena.
Ei tarvitse maksaa, mutta mielestäni se tekee hyvän vaikutuksen. Ei kuitenkaan ole deal breaker.
No totta etupyllyssä mies maksaa! Miksi naiset kävisivät treffeillä, jos eivät saa ilmaista ruokaa ja juomaa? Jos mies on kiva niin sitten seksiäkin, mutta jos ei, niin sitten 3 lisätreffiä ruokineen ja juomineen, kunnes kerrot ettei kiinnosta. Helvettiin koko tasa-arvo, paitsi jos luvassa on rahaa tai etuuksia, sitten tasa-arvoa!
Jos noin olisi, kenenkään naisen ei tarvitsisi koskaan maksaa ruuasta mitään. Voisi joka päivä valita kymmenistä treffikumppaneista sen joka tarjoaa mieluisimmat sapuskat. Onneksi ei ole.
Oletko persaukinen, vai miksi maksatat muilla omat huvituksesi? Tasa-arvoahan te huutelette, eli ei ole todellakaan mikään ämmien etuoikeus loisia miehen lompakolla, varsinkaan ensitrffeillä.
Ehkä hän ei halunnut pillua sinulta, ja siksi ei maksanut :(
Riippuu varmaan vähän siitä, miten treffeille on päädytty. Jos kyseessä on joku systemaattisesti treffifoorumilta bongattu ehdokas, en todellakaan oleta että siinä tarjottaisiin kumpaankaan suuntaan jos ei edes vielä tunneta. Sen sijaan jos kyseessä on romanttisemmin aikaansaadut treffit (tiedetään/tunnetaan/ollaan jo vähän ihastuttu) niin kyllä mä ihmettelisin jos mies ei tarjoutuisi maksamaan. Enkä odota kenenkään mua elättävän, mutta tämä vain on ihana ja aiheellinen vaikutuksen tekevä ele mieheltä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:37"]
No totta etupyllyssä mies maksaa! Miksi naiset kävisivät treffeillä, jos eivät saa ilmaista ruokaa ja juomaa? Jos mies on kiva niin sitten seksiäkin, mutta jos ei, niin sitten 3 lisätreffiä ruokineen ja juomineen, kunnes kerrot ettei kiinnosta. Helvettiin koko tasa-arvo, paitsi jos luvassa on rahaa tai etuuksia, sitten tasa-arvoa!
[/quote]
Jos sinä et ole sellainen aito feministi, niin ei kukaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:40"]
Riippuu varmaan vähän siitä, miten treffeille on päädytty. Jos kyseessä on joku systemaattisesti treffifoorumilta bongattu ehdokas, en todellakaan oleta että siinä tarjottaisiin kumpaankaan suuntaan jos ei edes vielä tunneta. Sen sijaan jos kyseessä on romanttisemmin aikaansaadut treffit (tiedetään/tunnetaan/ollaan jo vähän ihastuttu) niin kyllä mä ihmettelisin jos mies ei tarjoutuisi maksamaan. Enkä odota kenenkään mua elättävän, mutta tämä vain on ihana ja aiheellinen vaikutuksen tekevä ele mieheltä.
[/quote]
Niin, kertoo että mies on höveli rahojensa suhteen = pääset loisimaan miehen lompakolla jatkossakin.
Ei se sinun elämäsi aidosti ole siitä yhden juoman hinnasta kiinni niin, että kokisit miehen olevan unelmiesi prinssi kun saat drinksun.
Naisten toivoma tasa-arvo siis päättyykin siihen kun on aika kaivaa lompakko esille?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:37"]
[/quote]
Jos sinä et ole sellainen aito feministi, niin ei kukaan.
[/quote]
Jos sinulla ei ole av:n huonoin sarkasmitutka, niin sitten ei kellään
Parilla oluella käynti ei ole mikään "treffit" siinä mielessä että pitäisi tutkia treffietikettiä.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:42"]
Naisten toivoma tasa-arvo siis päättyykin siihen kun on aika kaivaa lompakko esille?
[/quote]
Juurikin niin. Ja lahjoja/kukkia pitää ostaa naisille, pitää ovea auki, auttaa takki päälle.
Mutta muuten ollaan niin itsenäisiä ja voimakkaita naisia ;)
Mä olen ollut siinä käsityksessä, että se joka pyytää esim. illalliselle treffeille, niin se tarjoaa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:40"]
[/quote]
Niin, kertoo että mies on höveli rahojensa suhteen = pääset loisimaan miehen lompakolla jatkossakin.
Ei se sinun elämäsi aidosti ole siitä yhden juoman hinnasta kiinni niin, että kokisit miehen olevan unelmiesi prinssi kun saat drinksun.
[/quote]
Ei minun elämäni siitä kiinni olekaan, mutta kuten sanoin, tämä vain tekee vaikutuksen ja tuntuu että mies pystyy osoittamaan mm. tälläkin tavalla että pitää minusta. Itse olen myös tarjonnut miehelle esim snägärisafkat ylläriksi.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:27"]
Olin eilen parilla oluella ensitreffeillä miehen kanssa. Hämmästykseni oli suuri, sillä hän ei maksanut minun juomiani. Eikö peruskäytöstapoihin kuulu, että mies maksaa naisen tai ainakin osan juomisista tai syömisistä?
[/quote]
Tämä lause nyt ehkä osoittaa, missä piireissä ap pyörii ja miksi aloittajasta on niin ihmeellistä, kun mies oletta naise olevan itsenäinen ja kunnioittaa tätä. Ne piirit, ne piirit....
Itselläni ei tulisi kyllä mieleenkään että mies alkaisi minun kaljoja maksamaan. Eri asia on jos hän kutsuu minut syömään tai jotain.
Ainakin herrasmiehet tekee niin. Ja mähän olen herrasmiesten nainen.