Olin treffeillä miehen kanssa. hän ei maksanut minun juomaa!!
Olin eilen parilla oluella ensitreffeillä miehen kanssa. Hämmästykseni oli suuri, sillä hän ei maksanut minun juomiani. Eikö peruskäytöstapoihin kuulu, että mies maksaa naisen tai ainakin osan juomisista tai syömisistä?
Kommentit (272)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:01"]
Vaik on täällä palstalla niin paljon katkeria marttyyrinaisia, niin on kyllä vastaavasti miehiäkin. Tää keskustelu olis niin hauska jos istuttaiskin ihan livenä jossain. Ja maksettais kukin omat juomamme ;) t. Se joka näkee tarjoamisen romanttisena eleenä. <3
[/quote]
Ai, sä näet koneellasi kirjoittajien sukupuolet? Katsos kun nainenkin voi olla teitä lokkeja arvostelevana.
[/quote]
Näinpä, näinpä. Inhoan yli kaiken naisia, jotka vaativat prinsessakohtelua, yleensä he ovat ne ärsyttävimmät. Kaikkein paras on antaa jokaisen tehdä omalla tyylillään ilman mitään odotuksia jostain tietyistä etiketeistä. Totta kai vaadin siistiä käyttäytymistä, mutta herranjumala niitä jotka vaativat toisia maksamaan! Sama kuin sanoisi että mee ostamaan ruoat mun puolesta.
[/quote]
Käsittääkseni kukaan ei puhunut vaatimisesta. Vaan että tekee tietyn vaikutuksen, jos mies ei edes halua tarjota. Joka kans minulle kertoo, että no joo, en ole niin kovin tärkeä. Paljon enemmän innostun, jos olen toiselle niin tärkeä, että hän tarjoaa. Mutta toki jos henkilö on tosi ihana, en tuohon juutu, mutta kyllä sellaisesta enempi kaverimiesfiilis tulee.
[/quote]
Nämä perustuvat täysin teidän omiin stereotypioihinne. Mistä te tiedätte onko mies kiinnostunut jos ei tarjoa? Kaikilla ei ole edes rahaa sillä tavalla että voi maksaa kahden ihmisen puolesta, helposti menisi satasia jos maksaisi.
Kaksi kertaa ovat naiset tulleet baarin tiskillä kysymään ostaisinko heille juoman. Molemmat yritykset olivat täysin läpinäkyviä tarkoitusperiltään, mutta en vieläkään oikein tiedä miksi molemmilla kerroilla kieltäydyin. En usko että olisin tehnyt tilanteissa nopeaa päätöstä sukupuolten tasa-arvon, tilanteen tyypin tai kysyjän ulkonäön perusteella. Ehkä ajattelin että kyseessä oli lähes ensimmäiseksi repliikiksi melkoisen outo valinta ja nyt yritettiin hopottaa epätoivoisen näköistä miestä.
En ole naiselle tarjoamista vastaan, mutta en myöskään oleta sen olevan joku standardi käyttäytymismalli mihin minun pitäisi miehenä mukautua.
Toinen näistä naisista muuten suuttui minulle ja vaati selitystä miksi en tarjoa (sinänsä nätille) naiselle edes yhtä juomaa.
Ihanaa huomata että en itse ole katkera akka, tai ukko, kumpia nyt ikinä tässä keskustelussa liekään enemmän. En ainakaan verratessa teihin. Rakkaus on ihanaa ja sen voi ihan btw löytää helpommin kun ei ole niin kauhean vihamielinen ja ennakkoluuloinen. Hiekat pois pimperoista ja munista tyypit. Se on kesä ny! Lykkyä deittailuun vaan. (Mut kandee tarjoo ekal kerral) :) <3
Vaik on täällä palstalla niin paljon katkeria marttyyrinaisia, niin on kyllä vastaavasti miehiäkin. Tää keskustelu olis niin hauska jos istuttaiskin ihan livenä jossain. Ja maksettais kukin omat juomamme ;) t. Se joka näkee tarjoamisen romanttisena eleenä. <3
[/quote]
Ai, sä näet koneellasi kirjoittajien sukupuolet? Katsos kun nainenkin voi olla teitä lokkeja arvostelevana.
[/quote]
Näinpä, näinpä. Inhoan yli kaiken naisia, jotka vaativat prinsessakohtelua, yleensä he ovat ne ärsyttävimmät. Kaikkein paras on antaa jokaisen tehdä omalla tyylillään ilman mitään odotuksia jostain tietyistä etiketeistä. Totta kai vaadin siistiä käyttäytymistä, mutta herranjumala niitä jotka vaativat toisia maksamaan! Sama kuin sanoisi että mee ostamaan ruoat mun puolesta.
[/quote]
Käsittääkseni kukaan ei puhunut vaatimisesta. Vaan että tekee tietyn vaikutuksen, jos mies ei edes halua tarjota. Joka kans minulle kertoo, että no joo, en ole niin kovin tärkeä. Paljon enemmän innostun, jos olen toiselle niin tärkeä, että hän tarjoaa. Mutta toki jos henkilö on tosi ihana, en tuohon juutu, mutta kyllä sellaisesta enempi kaverimiesfiilis tulee.
[/quote]
Miten susta tulee tärkeämpi, jos saat ilmaista evästä tai juotavaa? Perustele.
Pelkkä normaali kiinnostus ei riitä, vaan se pitää osoittaa levittämällä lompakko?
Etkö sä nimenomaan sodi sillä ajatuksella modernin, itsenäisen , voimakkaan naisen periaatteita vastaan?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:06"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:58"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:53"] Minä menetän välittömästi mielenkiintoni mieheen, joka ei maksa minulle ruokia/juomia treffeillä. Vastaavasti minä sitten vaikka majoitan miestä luonani ja ostan jotain erityistä hyvää häntä varten. Mutta jos äijä on niin pihi, ettei osoita herrasmiesmäisyyttä ensitreffeillä niin eipähän pääse lojumaan nurkkiini ja nauttimaan viiden tähden palvelustakaan. [/quote] Hohoo. Onneksi aika moni mies on kuitenkin suhteellisen järkevä, eikä maksa satojen eurojen ravintolalaskuja että pääsee nauttimaan sinun muutaman euron Lidlin patonkia ja juustoa. Lokkeilu ja loisiminen on kieltämättä sinulle taloudellisesti kannattavaa, mutta olet silti aika säälittävä. [/quote] Mitä vitun satojen eurojen ravintolalaskuja? :D Ja mitä vitun lidlin patonkia? Ehkä sinun kanattaisi pitää pääsi kiinni, kun et tiedä kuka minä olen etkä tiedä pankkitilini saldoakaan. [/quote] Juujuu, av-palstan miljonäärinaiset, vol. 468741561. Ja silti et halua omia juomiasi maksaa? [/quote] Mikä vittu sinua vaivaa? :D Mistä päättelet, ettei minulla ole rahaa? Mistä päättelet, että puhun miljoonista? Miksi olet noin helvetin vihamielinen tuntematonta palstailijaa kohtaan? :D Ai, kappas, olin muuten viime yönä baarissa miehen kanssa. Arvaa, kuka maksoi juomani? Mies. Ja ilolla maksoikin. Toi vielä pyytämättäkin lisää. Aika hyvä ensivaikutelma ;) [/quote] Kävit varmaan namussa ja mies sai helppoa lihaa. Itse käyn paikoissa, joissa ei ole odotuksia naisten tai miesten suhteen vaan naiset tekee aivan yhtälailla aloitteita ja tarjoaa siinä missä miehetkin. Miksi pitää olla niin hankala? Ja en ihmettele miksi et löydä itsellesi älykästä miestä.... [/quote] :D Namussa en ole käynyt koskaan emmekä tavanneet baarissa, vaan _menimme_ yhdessä baariin. Arvaapa huviksesi että nussimmeko? Emme. Minä sanoin monta kertaa, että ei hänen tarvitse käyttää niin paljon rahaa minuun (baari ei ollut ainoa), mutta kun hän niin halusi näyttää herrasmiesmäisyytensä, niin hymyilin ja kiitin.
[/quote]
Aina kun yrittää sanoa jonkun pointin, minkä varmasti ymmärtää niin sitten takerrutaan tuollaiseen naurettavaan yksityiskohtaan kuin vaikkapa väärään baariin! Sinun menetyksesi se on, jos luokittelet miehen sen perusteella ostaako hän sinulle vai ei.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:00"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:58"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:40"]
Riippuu varmaan vähän siitä, miten treffeille on päädytty. Jos kyseessä on joku systemaattisesti treffifoorumilta bongattu ehdokas, en todellakaan oleta että siinä tarjottaisiin kumpaankaan suuntaan jos ei edes vielä tunneta. Sen sijaan jos kyseessä on romanttisemmin aikaansaadut treffit (tiedetään/tunnetaan/ollaan jo vähän ihastuttu) niin kyllä mä ihmettelisin jos mies ei tarjoutuisi maksamaan. Enkä odota kenenkään mua elättävän, mutta tämä vain on ihana ja aiheellinen vaikutuksen tekevä ele mieheltä.
[/quote]
Niin, eli mies maksaa että olisit kiinnostunut hänen seurastaan, ehkä jatkossakin?
Liippaa aika liki sitä yhtä ammattia......
[/quote]
No, jos sä otat sen noin, niin vie toki naisesi treffeille ja anna hänen maksaa juomansa itse. Sillä lailla et saa kuin pihin ämmän, koska yleensä nainen, joka osaa ottaa vastaan paljon myös antaa paljon.
[/quote]
Taidat olla sellainen rasittava nainen? Voin kuvitella kuinka lähihoitajakavereidesi kanssa juttelet, kuinka hirveä ilta oli kun jouduit maksamaan OMAT ruuat ja juomat!
[/quote]
En ole, olen sellainen pihi epähoivatyyppinen nainen, jota harmittaa, kun tarjoaminen ja muu anteliaisuus on minulle vaikeaa. Tiedän ystävistäni, että parhaat liitot on niillä, joilla perinteinen kuvio toimii, että mies tarjoaa taloudellisen puolen ja nainen on epäitsekäs ja hoivatyyppinen. Win-win. Mutta eihän se tietenkään aina niin mene, mutta en nyt todellakaan moittisi naista, jos ekoilla treffeillä ottaa juoman tai jopa ruuankin vastaan. Ja mies, joka ei tällaista tarjoudu maksamaan (jos tosiaan ei olla nettitreffeillä randomin kanssa) on minusta vähän omituinen. Eli muistakaa miehet, että jos nainen ei halua, että maksatte takana voi olla myös se, ettei hän ole valmis omastaan antamaan myöskään. Eli ei aina ole vain positiivista!!!
[/quote]
Ole mun puolesta ihan rauhassa kotiäiti ja anna miehesi hoitaa taloudellinen puoli. Teidän asianne! Olen silti sitä mieltä, että ne jotka asettavat odotuksia saattavat pilata oman tulevaisuutensa. Jos minäkin olisin laittanut odotukset siitä, miten tulee toimia niin olisi jäänyt monta kiinnostavaa ihmistä kokematta!
[/quote]
Totta varmasti tämäkin. En kyllä ole sanonut, että asetan sen ehdoksi millekään. Mutta tosiaan kaverimiesfiilis siitä tulee ja se ei oikein innosta minua. Haluan, että mies on niin kiinnostunut, että tarjoaa. Edes colan. Tai kahvin. Ihan sama, kunhan tarjoaa! Jos ei ole sen vertaa kiinnostunut minusta niin sitten pitää joko hieroa tuttavuutta vähän pitemmän kaavan kautta tarkistaakseni, että onko se nyt kiinnostunut tai sitten olettaa, että ei ole kiinnostunut kuin kaverimielessä. Mikä sekin on ihan okei, tietty, jos itsekään en ole vielä selvillä, kiinnostaako edes :)
Miksi ihmiset jotenkin ajattelee, että tässä olisi rahasta kysymys? Eihän se niin ole! Se, että mies maksaa, on vain kohteliasta, romanttista, hyviä käytöstapoja. Te naiset, jotka pidätte niin tärkeänä maksaa itse, vedättekö te herneet nenään jos mies avaa oven, auttaa tuolin teidän alle, nousee seisomaan kun saavutte paikalle, auttaa takin päältä ja päälle? Se nyt vaan on naisen nolaamista, jos ei edes tarjoudu maksamaan.
Sitten kun ollaan naimisissa, niin ne raha-asiat voidaan sopia miten vaan kummallekin sopii. Mutta on erittäin mautonta tuoda raha-asioita minkäänlaiseksi teemaksi ekoille treffeille. Herrasmies maksaa vähäeleisesti ja huomaamattomasti, ei tee siitä mitään numeroa eikä saata naista noloon tilanteeseen.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Nämä perustuvat täysin teidän omiin stereotypioihinne. Mistä te tiedätte onko mies kiinnostunut jos ei tarjoa? Kaikilla ei ole edes rahaa sillä tavalla että voi maksaa kahden ihmisen puolesta, helposti menisi satasia jos maksaisi.
[/quote]
No ei kiinnosta silloinkaan, jos jollain satasia menisi. Vähän liian kiinnostunut liian monesta. Haluan rauhallisemman miehen :) (Ja oon saanutkin).
Minulle on moni mies tarjonnut juomaa baarissa mutta itseäni hävettää se aina sillä en osaa oikein ottaa vastaan kun mulle tarjotaan. Itse mielelläni tarjoan miehelle ruuat tai juomaa baarissa. En koe että mies ei kiinnostu minusta jos hän ei tarjoa juomaa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pelkkä normaali kiinnostus ei riitä, vaan se pitää osoittaa levittämällä lompakko?
Etkö sä nimenomaan sodi sillä ajatuksella modernin, itsenäisen , voimakkaan naisen periaatteita vastaan?
[/quote]
Itse ainakin mulle on tultu tarjoamaan ja olen ottanut juomat mutta olen suoraan sanottuna hyväksikäyttänyt miestä, koska hän oli ärsyttävä roikkuja koko illan. Tämän takia en näe mitään syytä miksi miehen pitäisi tarjota ja jos nainen ottaa vastaan niin naisen pitäisi antaa. Täysin naurettavat odotukset. Kaikkein paras on jos kysyy ensiksi sopiiko tulla juttelemaan ja sitten luontevasti jompikumpi tarjoaa tai molemmat maksaa omansa ja jatkaa sitten yhdessä tai erikseen.
Voi itku me ei sit varmaan ees treffattu miehen kans koska läytiin yökävelyllä ensitreffeillämme. Tehdään mieheni kanssa niin, että se tarjoaa jolla sattuu olemaan rahaa sillä hetkellä ja itse nautin kun saan yllättää mieheni tarjoamalla ruokaa hänelle.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:18"]Miksi ihmiset jotenkin ajattelee, että tässä olisi rahasta kysymys? Eihän se niin ole! Se, että mies maksaa, on vain kohteliasta, romanttista, hyviä käytöstapoja. Te naiset, jotka pidätte niin tärkeänä maksaa itse, vedättekö te herneet nenään jos mies avaa oven, auttaa tuolin teidän alle, nousee seisomaan kun saavutte paikalle, auttaa takin päältä ja päälle? Se nyt vaan on naisen nolaamista, jos ei edes tarjoudu maksamaan.
Sitten kun ollaan naimisissa, niin ne raha-asiat voidaan sopia miten vaan kummallekin sopii. Mutta on erittäin mautonta tuoda raha-asioita minkäänlaiseksi teemaksi ekoille treffeille. Herrasmies maksaa vähäeleisesti ja huomaamattomasti, ei tee siitä mitään numeroa eikä saata naista noloon tilanteeseen.
[/quote]
Thank U wise person! Täällä on kyllä todella vihaista porukkaa tänään. Olen sun kaa samaa mieltä! :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:06"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:58"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:53"] Minä menetän välittömästi mielenkiintoni mieheen, joka ei maksa minulle ruokia/juomia treffeillä. Vastaavasti minä sitten vaikka majoitan miestä luonani ja ostan jotain erityistä hyvää häntä varten. Mutta jos äijä on niin pihi, ettei osoita herrasmiesmäisyyttä ensitreffeillä niin eipähän pääse lojumaan nurkkiini ja nauttimaan viiden tähden palvelustakaan. [/quote] Hohoo. Onneksi aika moni mies on kuitenkin suhteellisen järkevä, eikä maksa satojen eurojen ravintolalaskuja että pääsee nauttimaan sinun muutaman euron Lidlin patonkia ja juustoa. Lokkeilu ja loisiminen on kieltämättä sinulle taloudellisesti kannattavaa, mutta olet silti aika säälittävä. [/quote] Mitä vitun satojen eurojen ravintolalaskuja? :D Ja mitä vitun lidlin patonkia? Ehkä sinun kanattaisi pitää pääsi kiinni, kun et tiedä kuka minä olen etkä tiedä pankkitilini saldoakaan. [/quote] Juujuu, av-palstan miljonäärinaiset, vol. 468741561. Ja silti et halua omia juomiasi maksaa? [/quote] Mikä vittu sinua vaivaa? :D Mistä päättelet, ettei minulla ole rahaa? Mistä päättelet, että puhun miljoonista? Miksi olet noin helvetin vihamielinen tuntematonta palstailijaa kohtaan? :D Ai, kappas, olin muuten viime yönä baarissa miehen kanssa. Arvaa, kuka maksoi juomani? Mies. Ja ilolla maksoikin. Toi vielä pyytämättäkin lisää. Aika hyvä ensivaikutelma ;) [/quote] Kävit varmaan namussa ja mies sai helppoa lihaa. Itse käyn paikoissa, joissa ei ole odotuksia naisten tai miesten suhteen vaan naiset tekee aivan yhtälailla aloitteita ja tarjoaa siinä missä miehetkin. Miksi pitää olla niin hankala? Ja en ihmettele miksi et löydä itsellesi älykästä miestä.... [/quote] :D Namussa en ole käynyt koskaan emmekä tavanneet baarissa, vaan _menimme_ yhdessä baariin. Arvaapa huviksesi että nussimmeko? Emme. Minä sanoin monta kertaa, että ei hänen tarvitse käyttää niin paljon rahaa minuun (baari ei ollut ainoa), mutta kun hän niin halusi näyttää herrasmiesmäisyytensä, niin hymyilin ja kiitin.
[/quote]
Aina kun yrittää sanoa jonkun pointin, minkä varmasti ymmärtää niin sitten takerrutaan tuollaiseen naurettavaan yksityiskohtaan kuin vaikkapa väärään baariin! Sinun menetyksesi se on, jos luokittelet miehen sen perusteella ostaako hän sinulle vai ei.
[/quote]
En ole kyllä menettänyt mitään? :D No joo, yhden pihin miehen joskus aikoinaan. Hänellä oli hädintuskin kotona huonekalujakaan :D Hirveä menetys, juu...
Mutta tosiaa olimme siellä baarissa ja mies maksoi minulle kalliin illan, eikä baari ollut ainoa, mihin hän käytti rahaa. Tässä me mietimme, josko keksisimme jotain kivaa tekemistä kesäksi :) Ihan sain toppuutella miestä, ettei niin hurjasti makselisi minulle kaikkea. Niin kovasti haluaisi :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:18"]
Miksi ihmiset jotenkin ajattelee, että tässä olisi rahasta kysymys? Eihän se niin ole! Se, että mies maksaa, on vain kohteliasta, romanttista, hyviä käytöstapoja. Te naiset, jotka pidätte niin tärkeänä maksaa itse, vedättekö te herneet nenään jos mies avaa oven, auttaa tuolin teidän alle, nousee seisomaan kun saavutte paikalle, auttaa takin päältä ja päälle? Se nyt vaan on naisen nolaamista, jos ei edes tarjoudu maksamaan.
[/quote]
Onnea sitten vaan! Itse maksan omani niin tapaan tuplasti enemmän hienoja ihmisiä. Sinä voit asettaa miehelle herrasmiesetiketin ja lopettaa kaiken siihen, jos mies ei käyttäydy niin kuin haluat. Ei minua kiinnosta kuka avaa minulle oven, minäkin avaan muille, koska se on kohteliasta.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:15"]Kaksi kertaa ovat naiset tulleet baarin tiskillä kysymään ostaisinko heille juoman. Molemmat yritykset olivat täysin läpinäkyviä tarkoitusperiltään, mutta en vieläkään oikein tiedä miksi molemmilla kerroilla kieltäydyin. En usko että olisin tehnyt tilanteissa nopeaa päätöstä sukupuolten tasa-arvon, tilanteen tyypin tai kysyjän ulkonäön perusteella. Ehkä ajattelin että kyseessä oli lähes ensimmäiseksi repliikiksi melkoisen outo valinta ja nyt yritettiin hopottaa epätoivoisen näköistä miestä.
En ole naiselle tarjoamista vastaan, mutta en myöskään oleta sen olevan joku standardi käyttäytymismalli mihin minun pitäisi miehenä mukautua.
Toinen näistä naisista muuten suuttui minulle ja vaati selitystä miksi en tarjoa (sinänsä nätille) naiselle edes yhtä juomaa.
[/quote]
Huomasiko ravintolan henkilökunta tätä? Minusta olisi asiallista että tuollainen nainen poistettaisiin ravintolasta.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:18"]
[/quote]
Niin, mutta naisena nimeenomaan otat sen rahan ensimmäiseksi teemaksi ensimmäisillä treffeillä? =D
Ja siis colan ostamalla sinusta saa sielunkumppanin? ;)
minun mies on aina tarjonnu minulle juomat/ruoat,siis kun on käyty baarissa/syömässä/leffassa jne.ihan suhteen alkuajoista asti,yhes oltu yli 10 vuotta.en odota tai ikinä ole pyytäny häntä niitä maksamaan,mut kait se on sitä rakkautta<3.:)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:16"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jaa-a, miten? Koska mulle tarjotaan, ehkä sekin kertoo, ettei mies sitten käy joka ilta jossain jotain naista naurattamassa, vaan panostaa siihen kertaan kun näkee minut, en mä tiedä? Jos itse haluan tehdä jotain oikein hyvää toiselle, niin tarjoan hänelle, mutta en tee sitä koskaan hyötyäkseni, vaan koska tosiaan haluan hänelle hyvää. Ehkä mä sit kuvittelen sen olevan toisin päinkin.
Ei normaali kiinnostus välttämättä riitä, mulle tulee siitä sellainen olo, etten ole riittävän kiinnostava.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:12"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:06"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:58"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:53"] Minä menetän välittömästi mielenkiintoni mieheen, joka ei maksa minulle ruokia/juomia treffeillä. Vastaavasti minä sitten vaikka majoitan miestä luonani ja ostan jotain erityistä hyvää häntä varten. Mutta jos äijä on niin pihi, ettei osoita herrasmiesmäisyyttä ensitreffeillä niin eipähän pääse lojumaan nurkkiini ja nauttimaan viiden tähden palvelustakaan. [/quote] Hohoo. Onneksi aika moni mies on kuitenkin suhteellisen järkevä, eikä maksa satojen eurojen ravintolalaskuja että pääsee nauttimaan sinun muutaman euron Lidlin patonkia ja juustoa. Lokkeilu ja loisiminen on kieltämättä sinulle taloudellisesti kannattavaa, mutta olet silti aika säälittävä. [/quote] Mitä vitun satojen eurojen ravintolalaskuja? :D Ja mitä vitun lidlin patonkia? Ehkä sinun kanattaisi pitää pääsi kiinni, kun et tiedä kuka minä olen etkä tiedä pankkitilini saldoakaan. [/quote] Juujuu, av-palstan miljonäärinaiset, vol. 468741561. Ja silti et halua omia juomiasi maksaa? [/quote] Mikä vittu sinua vaivaa? :D Mistä päättelet, ettei minulla ole rahaa? Mistä päättelet, että puhun miljoonista? Miksi olet noin helvetin vihamielinen tuntematonta palstailijaa kohtaan? :D Ai, kappas, olin muuten viime yönä baarissa miehen kanssa. Arvaa, kuka maksoi juomani? Mies. Ja ilolla maksoikin. Toi vielä pyytämättäkin lisää. Aika hyvä ensivaikutelma ;) [/quote] Kävit varmaan namussa ja mies sai helppoa lihaa. Itse käyn paikoissa, joissa ei ole odotuksia naisten tai miesten suhteen vaan naiset tekee aivan yhtälailla aloitteita ja tarjoaa siinä missä miehetkin. Miksi pitää olla niin hankala? Ja en ihmettele miksi et löydä itsellesi älykästä miestä.... [/quote] :D Namussa en ole käynyt koskaan emmekä tavanneet baarissa, vaan _menimme_ yhdessä baariin. Arvaapa huviksesi että nussimmeko? Emme. Minä sanoin monta kertaa, että ei hänen tarvitse käyttää niin paljon rahaa minuun (baari ei ollut ainoa), mutta kun hän niin halusi näyttää herrasmiesmäisyytensä, niin hymyilin ja kiitin. [/quote] Aina kun yrittää sanoa jonkun pointin, minkä varmasti ymmärtää niin sitten takerrutaan tuollaiseen naurettavaan yksityiskohtaan kuin vaikkapa väärään baariin! Sinun menetyksesi se on, jos luokittelet miehen sen perusteella ostaako hän sinulle vai ei. [/quote] En ole kyllä menettänyt mitään? :D No joo, yhden pihin miehen joskus aikoinaan. Hänellä oli hädintuskin kotona huonekalujakaan :D Hirveä menetys, juu... Mutta tosiaa olimme siellä baarissa ja mies maksoi minulle kalliin illan, eikä baari ollut ainoa, mihin hän käytti rahaa. Tässä me mietimme, josko keksisimme jotain kivaa tekemistä kesäksi :) Ihan sain toppuutella miestä, ettei niin hurjasti makselisi minulle kaikkea. Niin kovasti haluaisi :)
[/quote]
Sielläkö se siis nyt köllöttelee sun vieressä ja sinä jaksat itkeä av-palstalla? Ihanan romanttista ;)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 01:01"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:58"] [quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:55"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 00:53"] Minä menetän välittömästi mielenkiintoni mieheen, joka ei maksa minulle ruokia/juomia treffeillä. Vastaavasti minä sitten vaikka majoitan miestä luonani ja ostan jotain erityistä hyvää häntä varten. Mutta jos äijä on niin pihi, ettei osoita herrasmiesmäisyyttä ensitreffeillä niin eipähän pääse lojumaan nurkkiini ja nauttimaan viiden tähden palvelustakaan. [/quote] Hohoo. Onneksi aika moni mies on kuitenkin suhteellisen järkevä, eikä maksa satojen eurojen ravintolalaskuja että pääsee nauttimaan sinun muutaman euron Lidlin patonkia ja juustoa. Lokkeilu ja loisiminen on kieltämättä sinulle taloudellisesti kannattavaa, mutta olet silti aika säälittävä. [/quote] Mitä vitun satojen eurojen ravintolalaskuja? :D Ja mitä vitun lidlin patonkia? Ehkä sinun kanattaisi pitää pääsi kiinni, kun et tiedä kuka minä olen etkä tiedä pankkitilini saldoakaan. [/quote] Juujuu, av-palstan miljonäärinaiset, vol. 468741561. Ja silti et halua omia juomiasi maksaa? [/quote] Mikä vittu sinua vaivaa? :D Mistä päättelet, ettei minulla ole rahaa? Mistä päättelet, että puhun miljoonista? Miksi olet noin helvetin vihamielinen tuntematonta palstailijaa kohtaan? :D Ai, kappas, olin muuten viime yönä baarissa miehen kanssa. Arvaa, kuka maksoi juomani? Mies. Ja ilolla maksoikin. Toi vielä pyytämättäkin lisää. Aika hyvä ensivaikutelma ;)
[/quote]
Ja ensi viikonloppuna seuraava urpo maksaa taas koko illan?
[/quote]
Vitun idiootti :D MENIMME baariin, emme TAVANNEET siellä. Tajusitko?