Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole Tinderissä?

Vierailija
27.01.2022 |

Mistä kuvittelet löytäväsi kumppanin vai oletko mielummin yksin?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

61, älä ajattele niin, että naisia kuuluisi yrittää "iskeä" mitenkään erityisesti. Juttele normaalisti ohimennen, jos näet kivalta vaikuttavan naisen vaikka nyt siellä kirjastossa, kaupassa ym. Minä ainakin tutustuisin johonkuhun mieluummin arjessa, jolloin heti saisi jo vihiä siitä, että toista kiinnostavat vaikkapa lukeminen tai jos on lehtisalissa, näkee millaisia lehtiä tykkää lukea tms.

Satunnaisen, ventovieraan ohikulkijan iskuyritykset voivat olla ahdistavia, varsinkin jos on kovin päällekäyvä tai aletaan kommentoida ulkonäköä tms. Ei ole yhtään kiva kuulla mitään "oletpa seksikäs" -juttuja vieraalta ihmiseltä yllättäen. Mukava keskustelu kiinnostavasta aiheesta selvin päin olevan kivan miehen kanssa taas voisi johtaa vaikka jatkamaan juttua kirjaston kahvilaan ja kukaties treffeille. Kelpo miehet, unohtakaa se Tinder ja tutustukaa oikeasti naisiin ympärillänne. Älkää katsoko vain sitä ulkonäköä, koska nykyään niin iso prosentti koko kansakunnasta on ylipainoisia, on pakko oppia katsomaan sen ohi ja tutustumaan ihmiseen itseensä. Voihan sinne lenkille lähteä yhdessäkin! :) Tsemppiä!

Niin.Olen joitain kertoja  ohimennen saattanut rupatella ja vaihtaa mielipiteitä kiinnostavalta vaikutttaneen naisen kanssa. - Sen jälkeen kun olen kerännyt rohjeuteni ja keksinyt, jotain sanottavaa; joka on toisinaan ollut vähän haastavaa; vaikka yleisemmin en ole mitenkään erityisen introvertti en tosin eksoverttikaan, vaan enempi jotain näiden ääripäiden väliltä. 

Parhaimmassa tapauksessa tällainen avaus on johtanut ja edennyt kaveruudeksi. Oma haasteeni onkin se, että olen päätynyt tai päässyt aina parhaimmakin tapauksessa vain naisen kanssa kaveriski tai ystäväksi. - Älkää ymmärtäkö väärin. Arvostan ja kunnioitan jokaista ystväyyttäni ja kaveruuttani hyvin paljon.

Mutta aina joskus sitä toivoisi jotain sanoisinko eritysiempää; koska minulla on asioita, jotka kuuluvat minusta vain parisuhteeseen. Ehkä olen vähän konseervatiivi mutta esimerkiksi seksi on asia jota en harrasta sen paremmin kavereiden tai ystävieni kanssa. Tiedän kyllä, että joillain ihmsillä on kyky ja jopa mahd. halukin ylläpitää erilaisia viritelmiä ja säätöjä (friends wit benefits jne) mutta itsestäni ei vain sellaisiin ole.  

Totta on myös se, että ei pitösi liikaa tuijottaa ihmsien ulkonäköä. Mutta toisaalta vaikka kavereitani on hyvin erikokoisia ja muotoisia, niin edelleen tosiasia on, että ulkonäkö on useimmiten se, mihin toisessa ensimmäisenä kiinnittää huomiota. Ja olen varmaan vähän ikävä ihminen kun sen kautta väistämättä saatan alkaa kuvittelemaan, että onko meillä jotain yhetistä?

Kun itse olen halunnut pitää itseni hoikkana ja siinä, ainakin toistaiseksi onnistunut (mm. tarkkailemalla ruokailutapojani ja liikkumalla) niin en voi mitään, mutta joku joka on minua huomattavasti tukevammassa kunnossa viestii tahtomattaankin olemuskellaan helposti jotain päinvastaita.

Vaikka tämä tietysti kertoo vain omasta ennakkoluuloisuudestani, ejoka toki on murrettavissa, vaan kuinka ja miten? 

No ainakin joidenkin kavereideni ja ystävieni kanssa se on onnistunut koska en minä heidän ulkomuotoaan ajattele tai pohdi ja tai koe vastenmielisenä. Jotain on silti tarvittu,ja tarvitaan, että olemme edenneet ja voimme tänään todeta että olemme ja voimme olla ja elää kavreina tai jopa ystävinä vastakin. Vaan mitä, onkin jo vaikeampi vastata.

Eli kuitenkin olet pinnallinen ihminen. Ikävä kuulla, kun muuten kuulostit ihan fiksulta. Olen aina ollut hoikka, mutta aineenvaihdunnallinen sairastuminen toi liikakiloja, joita on todella vaikea saada pois kun keho jarruttaa vastaan. Olen edelleen liikunnallinen ja elämäntavat terveelliset, mutta ohikulkeva mies näköjään katsoo vain, että siinä on lihava nainen, joka ei pidä itsestään huolta...

Ohis Tjaa. Ja minsuta kun hän kuullosti enempi "öö" avoimelta. - Myönsi sen, että [suora lainaus] " ulkonäkö on useimmiten se, mihin toisessa ensimmäisenä kiinnittää huomiota. Ja olen varmaan vähän ikävä ihminen kun sen kautta väistämättä saatan alkaa kuvittelemaan, että onko meillä jotain yhetistä"

Uteliaisuudesta; Mihin sinä itse kiinnität ihmisessä ensimmäisenä huomiota. - Pystytkö oikeasti kokonaan ohittamaan sen, miltä hän näyttää?

Vierailija
102/105 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen app:n valikoima on täynnä tuuliviiriä, vanhoja piikoja satuprinssiä vailla, jännä miesten hylkäämiä yh-mammoja ym. mt-ongelmaisia.

Tämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota kun niin moni valittaa huonoista kokemuksista Tinderissä. Katsokaa nyt vähän tarkemmin kenelle sydäntä annatte ja ketä tapaatte, niin ehkä olisi parempi meininki. Minä ainakin olen tavannut pelkkiä tavallisia, mukavia suomalaismiehiä sitä kautta (ikäluokassa 34-40). Ihan kahvin merkeissä tutustellessa. Jokaisen kanssa on ollut jotain yhteistä kyllä ja mukavasti ollaan saatu aika vietettyä. No, ei ole lempi vielä leiskahtanut, mutta onpahan uusia tuttavuuksia nyt ketä moikata kun vastaan tulevat. Yhdestä tulee suurella todennäköisyydellä ihan ystävä.

Samoja tyyppejä siellä pyörii kuin tuolla muuallakin, ei ole olemassa mitään erillistä Tinder-kansaa. Mukavia miehiä löytyy kyllä <3

(Ja joo, kyllä sitä ruksia pitää jonkun verran laulattaa, mutta se kuuluu asiaan.)

Senhän takia sieltä poistutaankin. Mukavia on selvä vähemmistö.

Vierailija
104/105 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin löytää kumppania tinderistä vuosina 2015-2018, noin 30 treffit eikä yksikään mies kiinnostunut. Poistin tunnukseni ja olen loppuelämäni yksin. N33

Sama homma täällä... 

M25

Vierailija
105/105 |
01.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää katsoko vain sitä ulkonäköä, koska nykyään niin iso prosentti koko kansakunnasta on ylipainoisia, on pakko oppia katsomaan sen ohi ja tutustumaan ihmiseen itseensä.

Ei vaan pysty, koska selvästi ylipainoinen ihminen ei vaan herätä mielenkiintoa. Vasta kävin treffeillä, niin taas oli profiilissa 25 kiloa sitten otetut kuvat..surullista.

Ennemmin olen itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme