Miksi et ole Tinderissä?
Mistä kuvittelet löytäväsi kumppanin vai oletko mielummin yksin?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Sen app:n valikoima on täynnä tuuliviiriä, vanhoja piikoja satuprinssiä vailla, jännä miesten hylkäämiä yh-mammoja ym. mt-ongelmaisia.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota kun niin moni valittaa huonoista kokemuksista Tinderissä. Katsokaa nyt vähän tarkemmin kenelle sydäntä annatte ja ketä tapaatte, niin ehkä olisi parempi meininki. Minä ainakin olen tavannut pelkkiä tavallisia, mukavia suomalaismiehiä sitä kautta (ikäluokassa 34-40). Ihan kahvin merkeissä tutustellessa. Jokaisen kanssa on ollut jotain yhteistä kyllä ja mukavasti ollaan saatu aika vietettyä. No, ei ole lempi vielä leiskahtanut, mutta onpahan uusia tuttavuuksia nyt ketä moikata kun vastaan tulevat. Yhdestä tulee suurella todennäköisyydellä ihan ystävä.
Samoja tyyppejä siellä pyörii kuin tuolla muuallakin, ei ole olemassa mitään erillistä Tinder-kansaa. Mukavia miehiä löytyy kyllä <3
(Ja joo, kyllä sitä ruksia pitää jonkun verran laulattaa, mutta se kuuluu asiaan.)
Senhän takia sieltä poistutaankin. Mukavia on selvä vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Yritin löytää kumppania tinderistä vuosina 2015-2018, noin 30 treffit eikä yksikään mies kiinnostunut. Poistin tunnukseni ja olen loppuelämäni yksin. N33
Sama homma täällä...
M25
Vierailija kirjoitti:
Älkää katsoko vain sitä ulkonäköä, koska nykyään niin iso prosentti koko kansakunnasta on ylipainoisia, on pakko oppia katsomaan sen ohi ja tutustumaan ihmiseen itseensä.
Ei vaan pysty, koska selvästi ylipainoinen ihminen ei vaan herätä mielenkiintoa. Vasta kävin treffeillä, niin taas oli profiilissa 25 kiloa sitten otetut kuvat..surullista.
Ennemmin olen itsekseen.
Ohis Tjaa. Ja minsuta kun hän kuullosti enempi "öö" avoimelta. - Myönsi sen, että [suora lainaus] " ulkonäkö on useimmiten se, mihin toisessa ensimmäisenä kiinnittää huomiota. Ja olen varmaan vähän ikävä ihminen kun sen kautta väistämättä saatan alkaa kuvittelemaan, että onko meillä jotain yhetistä"
Uteliaisuudesta; Mihin sinä itse kiinnität ihmisessä ensimmäisenä huomiota. - Pystytkö oikeasti kokonaan ohittamaan sen, miltä hän näyttää?