Miksi et ole Tinderissä?
Mistä kuvittelet löytäväsi kumppanin vai oletko mielummin yksin?
Kommentit (105)
Yritin löytää kumppania tinderistä vuosina 2015-2018, noin 30 treffit eikä yksikään mies kiinnostunut. Poistin tunnukseni ja olen loppuelämäni yksin. N33
Olen mieluummin yksin, en etsi ketään yhtään mistään.
Vähän kuin etsisi kumppania parinvaihtobileistä jos tinderistä hakee. Semmoisille naisille ei ole sijaa minun elämässä.
Olen pari kertaa käynyt katsomassa. Miehiä näytettiin minulle alle 10, eikä näistä yksikään minua kiinnostanut.
koska olen naimisissa ja tästä asiantilasta johtuen en tarvitse sitä.
Haluan tavata elämäni rakkauden luonnollisella tavalla, alkoholin sumentaman arvostelukyvyn avustuksella.
Kokeiltu. Ei kiinnosta nähdä tuollaista vaivaa turhan takia.
Olen minä mutta en ole sieltä tapaamassa ketään. Kunhan chattailen kun on tylsää.
Aika säälittäviä nuo reppanat, jotka hakevat seuraa Tinderistä.
Koska en ole vielä tarvinnut sitä. FB Dating riitti löytämään nykyinen tapailumies.
En koe olevani niin parisuhteen tai seksin tarpeessa että haluaisin altistaa itseäni jatkuvalle ghostaamiselle ja mahdollisille sekopäille. En välttis tajua toisen olevan sekaisin kuin seinäkello kun koen voimakasta empatiaa vaikeuksissa olevia ihmisiä kohtaan. Mä olen täysin muiden ihmisten varassa mitä tulee red flageihin :D
Olen aina löytänyt kumppanini muilla tavoin. Tinderiä ei ole tarvittu. Nyt olen kihloissa.
En ole koskaan tarvinnut. Vientiä on riittävästi ollut pitkien parisuhteiden välissä muutenkin. Aiemmin ei ollut edes Tinderiä. Kun aikaa menee ja ikääntyy, paremmin edustaa oman ikäisissä itseään, kun pitää suhteidenkin aikana itsestään huolta. Toki toivon, että tämä suhde olisi se parisuhteista se viimeinen, mutta ihmisen elinikä on pitkä ja naisena keskimäärin pidempi kuin heterosuhteissa kumppanin. Ehkä sit mummona Tinderissä ;)
Löysin jo kumppanin Tinderistä. Ei sinne tarvitse jäädä.
On ihan samalla tavalla yhteisiä tuttavia ja muuta tyypillistä kuin aiemmilla livenä tavatuilla kumppaneilla. Ilman Tinderiä emme silti olisi ikinä tavanneet, kun kummallakin on ruuhkavuodet töissä ja kumppanilla myös perheessä.
Porukkaa löytyy muistakin palveluista, ja elävästä elämästä.
Mitä olen Ylilautaa lukenut, niin miehille Tinder ei ole maksuton, joten siinäkin yksi syy.
Olen käsittänyt, että siellä mennään fysiikka edellä, seksiä eka ja sit katsellaan? Tämä ei ole mun juttu. Korjatkaa jos olen väärässä. Mistä demi löytäisi jonkun oikeasti hyvän tyypin?
Olen sellaisessa ammatissa, että en voisi julkisesti etsiä itselleni kumppania ja kertoa yksityisasioitani somessa.