Miksi et ole Tinderissä?
Mistä kuvittelet löytäväsi kumppanin vai oletko mielummin yksin?
Kommentit (105)
Koska en ole epätoivoinen enkä kaatisjätettä. Kumppani löytyy arjesta, kuten aina ennenkin, kun sen aika on.
Kokeilin sitä ja huomasin, että ei ole minkäänlaista vientiä siellä(kään) suunnalla, joten poistin profiilin ja ahdistuin. Tuli jotenkin viimeisen päälle häpäisty olo, että miten epätoivoinen sitä on ja palkakseen sai vaan todennäköisesti jotain nenän nyrpistelyjä ja punaista ruksia naisilta.
Terveisin Naispelko28
Tinderiä en ole edes kokeillut, erästä toista vastaavaa palvelua käytän kyllä.
En halua sellaista kumppania joka etsimällä etsii itselleen jotain. Silloin helposti alkaa suhteeseen vaikka ei pitäisi kun niin kovasti sitä tahtoo.
Loin tunnuksen kerran, mutta poistin parin minuutin kuluttua kun en tajunnut miten toimii. Olen miettinyt että yrittäisin taas, mutta lähinnä huumorimielessä. On ollut ihan kiva kaverin kanssa vain tutkia tarjontaa, vaikken seuraa kaipaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kuin etsisi kumppania parinvaihtobileistä jos tinderistä hakee. Semmoisille naisille ei ole sijaa minun elämässä.
Semmosille naisille..? Aika älytön kommentti, kaikenlaisia naisia ja miehiä noissa on. Itsekin olen uskovainen, ja harkinnassa ollut tinder. En vaan ole jaksanut vaivautua...mieluummin tapaisin jonkun oikeassa elämässä.
Sen app:n valikoima on täynnä tuuliviiriä, vanhoja piikoja satuprinssiä vailla, jännä miesten hylkäämiä yh-mammoja ym. mt-ongelmaisia.
En ole kiinnostunut ongelmajätteestä.
Olen kärsimätön sielu joten nettihöpöttely tuntuu ajanhukalta, sillä haluaisin ajanhukan välttämiseksi tavatakin sitten pian, mutta elämäntilanne ei oikein taas salli sellaista aktiivisuutta tällä hetkellä, joten luotan arkisiin kohtaamisiin jos on jotain tapahtuakseen, etsimällä en kuitenkaan etsi mitään tai ketään koska näinkin on ihan hyvä.
Jotkut kaverit löysivät sieltä heti kumppanin joiden kanssa ovat olleet vuosia.
Mutta suurimmalle osalle tuntuu tulevan kohdalle vain huonoja kokemuksia, joten en viitsi yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on itsetunto-ongelmia ja olen ruma, enkä kestäisi olla Tinderissä.
Olen kaikkea muuta kuin mitä ihmiset sieltä etsivät. Olen ujo ja hiljainen, vähän yksinäinen lukutoukka. Tarvitsen aikaa tutustuakseni ihmisiin, enkä voisi koskaan kuvitellakaan mitään yhden yön juttuja tai pikatreffejä. Viihdyn lähinnä kotona ja metsässä tai hiihtoladulla. Tinderin tyyppinen sovellus ahdistaa ajatuksenakin.
Juuri sun kaltaisia naisia sinne kaivattaisiin enemmän.
En tiedä miksi naiset luulee kaikkien haluavan jonkun ekstrovertti ig-bimbon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikkea muuta kuin mitä ihmiset sieltä etsivät. Olen ujo ja hiljainen, vähän yksinäinen lukutoukka. Tarvitsen aikaa tutustuakseni ihmisiin, enkä voisi koskaan kuvitellakaan mitään yhden yön juttuja tai pikatreffejä. Viihdyn lähinnä kotona ja metsässä tai hiihtoladulla. Tinderin tyyppinen sovellus ahdistaa ajatuksenakin.
Ei ehkä haluavan, mutta sellaisia tinderissä oletetaan olevan.
Itse puhuin siellä aika monen miehen kanssa, mutta ei heistä useimmilla riitä kiinnostus puhua kovin pitkään.
Yhden kanssa puhuin siellä kuukausia, vaikka tapaaminen ei ollut mahdollista. Hän kysyi olenko enemmän kotona viihtyvä vai menevä ja molemmat olemme enemmän kotityyppiä. Tuntuu että se oli harvinaista, monilla muilla oli kaikenlaisia harrastuskuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse puhuin siellä aika monen miehen kanssa, mutta ei heistä useimmilla riitä kiinnostus puhua kovin pitkään.
Yhden kanssa puhuin siellä kuukausia, vaikka tapaaminen ei ollut mahdollista. Hän kysyi olenko enemmän kotona viihtyvä vai menevä ja molemmat olemme enemmän kotityyppiä. Tuntuu että se oli harvinaista, monilla muilla oli kaikenlaisia harrastuskuvia.
Tuokin on hyvä esimerkki siitä miten tehdään liian pitkälle vieviä johtopäätöksiä pelkkien harrastuskuvien perusteella.
Joku voi tehdä jotain asiaa kerran elämässään ja laittaa kuvan siitä profiiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden kanssa puhuin siellä kuukausia, vaikka tapaaminen ei ollut mahdollista. Hän kysyi olenko enemmän kotona viihtyvä vai menevä ja molemmat olemme enemmän kotityyppiä. Tuntuu että se oli harvinaista, monilla muilla oli kaikenlaisia harrastuskuvia.Tuokin on hyvä esimerkki siitä miten tehdään liian pitkälle vieviä johtopäätöksiä pelkkien harrastuskuvien perusteella.
Joku voi tehdä jotain asiaa kerran elämässään ja laittaa kuvan siitä profiiliin.
Ei olisi pitänyt mainita harrastuskuvia kun kerran vain siihen taas takerrutaan.
Kirjoitin jo että puhuin noista miehistä monien kanssa, luin myös profiilitekstejä. Muunlaisia tyyppejä oli aika vähän ainakaan minun feedissäni. Eikä minua haittaa edes se menevyys, mutta kun nuo eivät jaksa puhua kovin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylysti sanottuna Tinder on kauppapaikka ja sinä itse olet se kauppatavara. Tavaralle saadaan paras menekki mainostamalla ja mainostaminen on mielikuvien luomista. Siksi on parempi laittaa yksi kuva laskettelurinteestä kuin kuva siitä, kun istut sohvalla pieruverkkareissa. Huolimatta siitä, että kävit viimeksi laskettelemassa viisi vuotta sitten ja silloinkin vain lähinnä istuskelit rinteessä ja rinnebaarissa.
Kannattaa siis antaa sydän kaikille, jotka herättävät jollakin tavalla kiinnostuksen eikä sulkea ihmisiä pois, koska joku pieni seikka heidän profiileissaan saattaa aiheuttaa kysymyksiä. Ei siitä ihmisestä tiedä kuin pinnan profiilin perusteella ja keskustelemalla oppii sitten enemmän.
Olen ollut yli 40 vuotta yksin. Haluanko olla yksin? En halua, mutta ei kaltaiseni ihminen Tinderistä seuraa löydä. Kyllä se seura olisi pitänyt löytää aikaisemmin ja nyt se on kaltaiselleni luuserille myöhäistä. Voisihan sitä tietenkin käydä toteamassa, että vientiä ei ole ja sitten taas poistaa sovelluksen.
Miksi olisin? En kuitenkaan ikinä huolisi ketään sieltä.
En tajua tuota kun niin moni valittaa huonoista kokemuksista Tinderissä. Katsokaa nyt vähän tarkemmin kenelle sydäntä annatte ja ketä tapaatte, niin ehkä olisi parempi meininki. Minä ainakin olen tavannut pelkkiä tavallisia, mukavia suomalaismiehiä sitä kautta (ikäluokassa 34-40). Ihan kahvin merkeissä tutustellessa. Jokaisen kanssa on ollut jotain yhteistä kyllä ja mukavasti ollaan saatu aika vietettyä. No, ei ole lempi vielä leiskahtanut, mutta onpahan uusia tuttavuuksia nyt ketä moikata kun vastaan tulevat. Yhdestä tulee suurella todennäköisyydellä ihan ystävä.
Samoja tyyppejä siellä pyörii kuin tuolla muuallakin, ei ole olemassa mitään erillistä Tinder-kansaa. Mukavia miehiä löytyy kyllä <3
(Ja joo, kyllä sitä ruksia pitää jonkun verran laulattaa, mutta se kuuluu asiaan.)
Puolet suhteista live elämästä. Ja puolet muista palveluista kuin tinder. Ei ole parisuhdetta kaipaavan paikka tinder. Jos taas haluaa peittoa välillä heilutella niin tider on ihan kelpo paikka. Ainakin sieltä löytyy helppoja.