Miksi et ole Tinderissä?
Mistä kuvittelet löytäväsi kumppanin vai oletko mielummin yksin?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Haluan uskollisen, kunnollisen puolison enkä satunnaista seuraa, joten ei innosta etsiä paikasta, jonka käyttäjät ovat tottuneet selaamaan valikoimaa ja toiveissa on aina löytää joku vielä vähän "parempi".
Minuakin pelottaa ajatus, että siellä törmäisi asiakkaisiin tai että joku näkisi, että olisin sellaisessa sovelluksessa.
On vaikea uskoa, että jostain Tinderistä löytyisi vapaa, yksiavioinen, päihteetön ja oikeasti mukava oman ikäinen 35-45v mies, joka etsisi samanikäistä vähän ylipainoista mutta nättiä ja ihanaa naista ja toivoisi vielä saavansa yhteisiä lapsia. Jos sellainen olisi, tekisi minusta elämänsä parhaan löydön. Mutta en usko tähän todennäköisyyteen, niinpä Tinderit jäävät minun osaltani väliin. ;)
Rosebrides, Amoremi.ee. Ensiksi mainitussa osa käyttäjistä ilmoittaa polttaako/juoko ja miten usein. Voi selata ilman rekisteröitymistä.
61, älä ajattele niin, että naisia kuuluisi yrittää "iskeä" mitenkään erityisesti. Juttele normaalisti ohimennen, jos näet kivalta vaikuttavan naisen vaikka nyt siellä kirjastossa, kaupassa ym. Minä ainakin tutustuisin johonkuhun mieluummin arjessa, jolloin heti saisi jo vihiä siitä, että toista kiinnostavat vaikkapa lukeminen tai jos on lehtisalissa, näkee millaisia lehtiä tykkää lukea tms.
Satunnaisen, ventovieraan ohikulkijan iskuyritykset voivat olla ahdistavia, varsinkin jos on kovin päällekäyvä tai aletaan kommentoida ulkonäköä tms. Ei ole yhtään kiva kuulla mitään "oletpa seksikäs" -juttuja vieraalta ihmiseltä yllättäen. Mukava keskustelu kiinnostavasta aiheesta selvin päin olevan kivan miehen kanssa taas voisi johtaa vaikka jatkamaan juttua kirjaston kahvilaan ja kukaties treffeille. Kelpo miehet, unohtakaa se Tinder ja tutustukaa oikeasti naisiin ympärillänne. Älkää katsoko vain sitä ulkonäköä, koska nykyään niin iso prosentti koko kansakunnasta on ylipainoisia, on pakko oppia katsomaan sen ohi ja tutustumaan ihmiseen itseensä. Voihan sinne lenkille lähteä yhdessäkin! :) Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan uskollisen, kunnollisen puolison enkä satunnaista seuraa, joten ei innosta etsiä paikasta, jonka käyttäjät ovat tottuneet selaamaan valikoimaa ja toiveissa on aina löytää joku vielä vähän "parempi".
Minuakin pelottaa ajatus, että siellä törmäisi asiakkaisiin tai että joku näkisi, että olisin sellaisessa sovelluksessa.
On vaikea uskoa, että jostain Tinderistä löytyisi vapaa, yksiavioinen, päihteetön ja oikeasti mukava oman ikäinen 35-45v mies, joka etsisi samanikäistä vähän ylipainoista mutta nättiä ja ihanaa naista ja toivoisi vielä saavansa yhteisiä lapsia. Jos sellainen olisi, tekisi minusta elämänsä parhaan löydön. Mutta en usko tähän todennäköisyyteen, niinpä Tinderit jäävät minun osaltani väliin. ;)Rosebrides, Amoremi.ee. Ensiksi mainitussa osa käyttäjistä ilmoittaa polttaako/juoko ja miten usein. Voi selata ilman rekisteröitymistä.
Mutta kun en halua venäläistä tai virolaista miestä, vaan suomalaisen... Ja nuo vaikuttavat postimyyntimorsian-paikoilta nimensä perusteella (en tosin ole katsonut).
Mistä ap kuvittelee että mä saisin kumppania? 🤣🤣 Kyllä on hattaranpehmeä lapsenusko sinullakin.
En ole tinderissä koska
A) en halua irtoseksiä
B) kukaan ei halua minua
T. vastenmielinen nainen, 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaikea uskoa, että jostain Tinderistä löytyisi vapaa, yksiavioinen, päihteetön ja oikeasti mukava oman ikäinen 35-45v mies, joka etsisi samanikäistä vähän ylipainoista mutta nättiä ja ihanaa naista ja toivoisi vielä saavansa yhteisiä lapsia. Jos sellainen olisi, tekisi minusta elämänsä parhaan löydön. Mutta en usko tähän todennäköisyyteen, niinpä Tinderit jäävät minun osaltani väliin. ;)Rosebrides, Amoremi.ee. Ensiksi mainitussa osa käyttäjistä ilmoittaa polttaako/juoko ja miten usein. Voi selata ilman rekisteröitymistä.
Mutta kun en halua venäläistä tai virolaista miestä, vaan suomalaisen... Ja nuo vaikuttavat postimyyntimorsian-paikoilta nimensä perusteella (en tosin ole katsonut).
Rosebridesissa on myös miehiä ja Finland osio.
Vierailija kirjoitti:
61, älä ajattele niin, että naisia kuuluisi yrittää "iskeä" mitenkään erityisesti. Juttele normaalisti ohimennen, jos näet kivalta vaikuttavan naisen vaikka nyt siellä kirjastossa, kaupassa ym. Minä ainakin tutustuisin johonkuhun mieluummin arjessa, jolloin heti saisi jo vihiä siitä, että toista kiinnostavat vaikkapa lukeminen tai jos on lehtisalissa, näkee millaisia lehtiä tykkää lukea tms.
Satunnaisen, ventovieraan ohikulkijan iskuyritykset voivat olla ahdistavia, varsinkin jos on kovin päällekäyvä tai aletaan kommentoida ulkonäköä tms. Ei ole yhtään kiva kuulla mitään "oletpa seksikäs" -juttuja vieraalta ihmiseltä yllättäen. Mukava keskustelu kiinnostavasta aiheesta selvin päin olevan kivan miehen kanssa taas voisi johtaa vaikka jatkamaan juttua kirjaston kahvilaan ja kukaties treffeille. Kelpo miehet, unohtakaa se Tinder ja tutustukaa oikeasti naisiin ympärillänne. Älkää katsoko vain sitä ulkonäköä, koska nykyään niin iso prosentti koko kansakunnasta on ylipainoisia, on pakko oppia katsomaan sen ohi ja tutustumaan ihmiseen itseensä. Voihan sinne lenkille lähteä yhdessäkin! :) Tsemppiä!
Niin.Olen joitain kertoja ohimennen saattanut rupatella ja vaihtaa mielipiteitä kiinnostavalta vaikutttaneen naisen kanssa. - Sen jälkeen kun olen kerännyt rohjeuteni ja keksinyt, jotain sanottavaa; joka on toisinaan ollut vähän haastavaa; vaikka yleisemmin en ole mitenkään erityisen introvertti en tosin eksoverttikaan, vaan enempi jotain näiden ääripäiden väliltä.
Parhaimmassa tapauksessa tällainen avaus on johtanut ja edennyt kaveruudeksi. Oma haasteeni onkin se, että olen päätynyt tai päässyt aina parhaimmakin tapauksessa vain naisen kanssa kaveriski tai ystäväksi. - Älkää ymmärtäkö väärin. Arvostan ja kunnioitan jokaista ystväyyttäni ja kaveruuttani hyvin paljon.
Mutta aina joskus sitä toivoisi jotain sanoisinko eritysiempää; koska minulla on asioita, jotka kuuluvat minusta vain parisuhteeseen. Ehkä olen vähän konseervatiivi mutta esimerkiksi seksi on asia jota en harrasta sen paremmin kavereiden tai ystävieni kanssa. Tiedän kyllä, että joillain ihmsillä on kyky ja jopa mahd. halukin ylläpitää erilaisia viritelmiä ja säätöjä (friends wit benefits jne) mutta itsestäni ei vain sellaisiin ole.
Totta on myös se, että ei pitösi liikaa tuijottaa ihmsien ulkonäköä. Mutta toisaalta vaikka kavereitani on hyvin erikokoisia ja muotoisia, niin edelleen tosiasia on, että ulkonäkö on useimmiten se, mihin toisessa ensimmäisenä kiinnittää huomiota. Ja olen varmaan vähän ikävä ihminen kun sen kautta väistämättä saatan alkaa kuvittelemaan, että onko meillä jotain yhetistä?
Kun itse olen halunnut pitää itseni hoikkana ja siinä, ainakin toistaiseksi onnistunut (mm. tarkkailemalla ruokailutapojani ja liikkumalla) niin en voi mitään, mutta joku joka on minua huomattavasti tukevammassa kunnossa viestii tahtomattaankin olemuskellaan helposti jotain päinvastaita.
Vaikka tämä tietysti kertoo vain omasta ennakkoluuloisuudestani, ejoka toki on murrettavissa, vaan kuinka ja miten?
No ainakin joidenkin kavereideni ja ystävieni kanssa se on onnistunut koska en minä heidän ulkomuotoaan ajattele tai pohdi ja tai koe vastenmielisenä. Jotain on silti tarvittu,ja tarvitaan, että olemme edenneet ja voimme tänään todeta että olemme ja voimme olla ja elää kavreina tai jopa ystävinä vastakin. Vaan mitä, onkin jo vaikeampi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä naimisissa mutta satunnainen seura kelpaisi. Toimiiko Tinder miten hyvin sellaiseen?
Riippuu siitä miten hyvältä näytät kuvissa. Jos olet hyvännäköinen, Tinder toimii tuohon käyttötarkoitukseen erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä naimisissa mutta satunnainen seura kelpaisi. Toimiiko Tinder miten hyvin sellaiseen?
Toimii todellakin... Viime vuoden aikana tuli käytyä panemassa 4 eri tinder muijaa. Vaimo ei kyllä tykkäis jos sais tietää🤔
Erittäin heikko tarjonta, kaikki ovat olleet kuviaan huonompia ja luonteeltaan tai muuten todella ankeita. Tinder sopii vain jämille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska olen naimisissa. En tarvitse mitään Tinderiä.
Mutta löydät kumppanin sieltä. Ei naimisissa oleminen ole este, kun sovitte säännöt puolison kanssa. Milloin saa deittailla muita, saako mennä seksiin asti (tietty toivottavasti saa!) jne.
Miksi mun pitäisi löytää sieltä kumppani??? Mulla on jo kumppani, mun aviomies! Mä olen yksiavioinen enkä todellakaan halua muita miehiä. Ei kaikki ihmiset ole polyamorisia ja se teidän polyamoristen pitäisi tajuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosebridesissa on myös miehiä ja Finland osio.
Miksi suomalainen nainen haluaisi miehen, joka hakee tuolta naista? RoseBrides: Mail Order Brides, Russian Brides, kertoo Google. Olisin mieluummin loppuelämäni yksin kuin miehen kanssa, joka käyttää tuollaista saittia.
Ja Amoremi.ee on vironkielinen ja virolaisille suunnattu, vaikka siellä kuinka olisi "Tutvus Soomes".
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii todellakin... Viime vuoden aikana tuli käytyä panemassa 4 eri tinder muijaa. Vaimo ei kyllä tykkäis jos sais tietää🤔
Millaisilla kuvilla oot? Naamaa kun ei parane näyttää, mutta jotain kiinnostusta herättävää kuitenkin?
Minulla on melko spesifit toiveet kumppanille ja vaikka Tinderiä selaillessa huomasin, että sellainenkin mies voisi tulla siellä vastaan, en luultavasti tunnistaisi sitä miestä.
Tinderissä tuli siis vastaan muualta tuttu mies, joka on lähellä sitä mitä etsin. Tinderissä olin kuitenkin vähällä laittaa hänet vasemmalle ennen kuin edes tajusin että kuka hän oli. Tämän myötä en luota Tinderiin enää yhtään.
Kivoin mies, johon olen tutustunut netin kautta oli niin huono kirjoittamaan etten olisi kuvitellut meillä olevan paljon yhteistä. Häntä en tavannut treffeillä vaan erään harrastuksen takia. Tämänkään takia en luota nettideitteihin.
Minulla on itsetunto-ongelmia ja olen ruma, enkä kestäisi olla Tinderissä.
Olen kaikkea muuta kuin mitä ihmiset sieltä etsivät. Olen ujo ja hiljainen, vähän yksinäinen lukutoukka. Tarvitsen aikaa tutustuakseni ihmisiin, enkä voisi koskaan kuvitellakaan mitään yhden yön juttuja tai pikatreffejä. Viihdyn lähinnä kotona ja metsässä tai hiihtoladulla. Tinderin tyyppinen sovellus ahdistaa ajatuksenakin.
Tinderissä ei huomaa pellkän kuvan perusteella ihmisen karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisilla kuvilla oot? Naamaa kun ei parane näyttää, mutta jotain kiinnostusta herättävää kuitenkin?
Meidän oman sänkymme kuva. Sellainen esittely että oli joku laittanut tinderin parhaisiin...
Olin vuoden. Sain viisi matchia ja yksikään ei halunnut kanssani oikeastaan edes jutella.
Turha sinne mennä, kun ei naama, status, luonne tai mikään riitä.
Vierailija kirjoitti:
Kannatan monogamiaa omassa elämässä.
Toinen osapuoli ei välttämättä, niin paljon siellä on parisuhteessa olevia tarjolla etsimässä salaseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satunnaisen, ventovieraan ohikulkijan iskuyritykset voivat olla ahdistavia, varsinkin jos on kovin päällekäyvä tai aletaan kommentoida ulkonäköä tms. Ei ole yhtään kiva kuulla mitään "oletpa seksikäs" -juttuja vieraalta ihmiseltä yllättäen. Mukava keskustelu kiinnostavasta aiheesta selvin päin olevan kivan miehen kanssa taas voisi johtaa vaikka jatkamaan juttua kirjaston kahvilaan ja kukaties treffeille. Kelpo miehet, unohtakaa se Tinder ja tutustukaa oikeasti naisiin ympärillänne. Älkää katsoko vain sitä ulkonäköä, koska nykyään niin iso prosentti koko kansakunnasta on ylipainoisia, on pakko oppia katsomaan sen ohi ja tutustumaan ihmiseen itseensä. Voihan sinne lenkille lähteä yhdessäkin! :) Tsemppiä!Niin.Olen joitain kertoja ohimennen saattanut rupatella ja vaihtaa mielipiteitä kiinnostavalta vaikutttaneen naisen kanssa. - Sen jälkeen kun olen kerännyt rohjeuteni ja keksinyt, jotain sanottavaa; joka on toisinaan ollut vähän haastavaa; vaikka yleisemmin en ole mitenkään erityisen introvertti en tosin eksoverttikaan, vaan enempi jotain näiden ääripäiden väliltä.
Parhaimmassa tapauksessa tällainen avaus on johtanut ja edennyt kaveruudeksi. Oma haasteeni onkin se, että olen päätynyt tai päässyt aina parhaimmakin tapauksessa vain naisen kanssa kaveriski tai ystäväksi. - Älkää ymmärtäkö väärin. Arvostan ja kunnioitan jokaista ystväyyttäni ja kaveruuttani hyvin paljon.
Mutta aina joskus sitä toivoisi jotain sanoisinko eritysiempää; koska minulla on asioita, jotka kuuluvat minusta vain parisuhteeseen. Ehkä olen vähän konseervatiivi mutta esimerkiksi seksi on asia jota en harrasta sen paremmin kavereiden tai ystävieni kanssa. Tiedän kyllä, että joillain ihmsillä on kyky ja jopa mahd. halukin ylläpitää erilaisia viritelmiä ja säätöjä (friends wit benefits jne) mutta itsestäni ei vain sellaisiin ole.
Totta on myös se, että ei pitösi liikaa tuijottaa ihmsien ulkonäköä. Mutta toisaalta vaikka kavereitani on hyvin erikokoisia ja muotoisia, niin edelleen tosiasia on, että ulkonäkö on useimmiten se, mihin toisessa ensimmäisenä kiinnittää huomiota. Ja olen varmaan vähän ikävä ihminen kun sen kautta väistämättä saatan alkaa kuvittelemaan, että onko meillä jotain yhetistä?
Kun itse olen halunnut pitää itseni hoikkana ja siinä, ainakin toistaiseksi onnistunut (mm. tarkkailemalla ruokailutapojani ja liikkumalla) niin en voi mitään, mutta joku joka on minua huomattavasti tukevammassa kunnossa viestii tahtomattaankin olemuskellaan helposti jotain päinvastaita.
Vaikka tämä tietysti kertoo vain omasta ennakkoluuloisuudestani, ejoka toki on murrettavissa, vaan kuinka ja miten?
No ainakin joidenkin kavereideni ja ystävieni kanssa se on onnistunut koska en minä heidän ulkomuotoaan ajattele tai pohdi ja tai koe vastenmielisenä. Jotain on silti tarvittu,ja tarvitaan, että olemme edenneet ja voimme tänään todeta että olemme ja voimme olla ja elää kavreina tai jopa ystävinä vastakin. Vaan mitä, onkin jo vaikeampi vastata.
Eli kuitenkin olet pinnallinen ihminen. Ikävä kuulla, kun muuten kuulostit ihan fiksulta. Olen aina ollut hoikka, mutta aineenvaihdunnallinen sairastuminen toi liikakiloja, joita on todella vaikea saada pois kun keho jarruttaa vastaan. Olen edelleen liikunnallinen ja elämäntavat terveelliset, mutta ohikulkeva mies näköjään katsoo vain, että siinä on lihava nainen, joka ei pidä itsestään huolta...
Vaikka oisin sinkku en siltikään olisi Tinderissä.