Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole Tinderissä?

Vierailija
27.01.2022 |

Mistä kuvittelet löytäväsi kumppanin vai oletko mielummin yksin?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Tinder on vaan niin nolo. En voi kuvitella, että sieltä löytäisin seuraa, joka olisi tasoiseni.

Vierailija
42/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Tinder on vaan niin nolo. En voi kuvitella, että sieltä löytäisin seuraa, joka olisi tasoiseni.

Sinun ongelmasi ei taida olla Tinder vaan ylisuuri ego.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin tarkoitus ei ole saada ihmisiä pariutumaan, vaan sen tarkoitus on saada ihmiset käyttämään Tinderiä. Kaikki ominaisuudet on suunniteltu tätä silmälläpitäen.

Tiedostan myös että jos en maksa jostakin tuotteesta, olen itse tuote josta maksetaan.

Vierailija
44/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olette osa kommentoijista naimisissa, sieltä voisitte löytää rakastajan! Nykyään on muotia olla avoin poly ♥️

Tää! Siis avartakaa vähän näkemystä ja elämänkatsomusta. Miehenne onkin jo siellä tai hakee jostain ainakin seuraa tai sillä on se useamman vuoden kestänyt salasuhde. Miksi te hilloatte kotona itsekseen?

Sit muistakaa kuitenkin että teidän avoin poly suhde ei kuulu kellekään muulle eikä teidän suhteeseen saa kukaan "ulkopuolinen" puuttua vaikka itse suhteen avasitte ja ihmiset on nähneet teidän toisten ihmisten seurassa selvästi treffeillä jne. Koska avoimen polyn herkkä psyyke kärsii vaikka itse on soppansa keittänyt. 😅

Vierailija
45/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen parisuhde päättyi vasta pari kuukautta sitten niin ei ole ollut vielä kiire löytää uutta. Tuo suhde löytyi aikoinaan tinderistä, mutta en ole varma haluanko ottaa tinderiä enää käyttöön. Mieluummin tapaisin jonkun oikeassa elämässä.

Vierailija
46/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39263 kirjoitti:

Kaksi pientä lasta estää treffeillä käynnin. Johonkin hyvin pintapuoliseen ehkä kykenisin järjestämään aikaa, mutta sellainen ei itseäni kiinnosta. Enkä mä voisi kuvitellakaan tapaavani ketään miestä lasten läsnäollessa.

Jännä että miehillä lapset ei koskaan ole esteenä uusien ihmisten treffailulle. Pari kk eron jälkeen lapset jo kertoili Lissusta jonka kanssa oli käyty porukalla treffeillä ja myös Lissun lapset oli mukana. Siinä sitten ihmettelevät kun iskällä kaveri vaihtuu Lissusta Tiinaan ja Tiinasta Marjattaan muutaman kuukauden välein.

Vierailija
47/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen naimisissa. En tarvitse mitään Tinderiä.

Mutta löydät kumppanin sieltä. Ei naimisissa oleminen ole este, kun sovitte säännöt puolison kanssa. Milloin saa deittailla muita, saako mennä seksiin asti (tietty toivottavasti saa!) jne.

Ei niitä raivotautisia tonttuja viitti ottaa.

Vierailija
48/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noin 40 vuotias sinkku (mies). - En ole Tinderissä, koska arveluttaa sen maine seksitutkana ja panosovelluskena. On ennättäny käydä mielessäni, että olenkohan jotenkin yli-ikäinenkin sen käyttäjäksi. Mutta suurin syy siihen miksi en ole on se, että viihdyn kai liian hyvin sinkkuna;  samanaikaisesti kun haluan uskoa ja luottaa siihen, että kohtaan ja löydän sen oman rakkaani ja elämänkumppanini, jos niin on tarkoitettu. Mitään epämääräsiä säätöjä ja yhden yön seikkailuista en innostu. Toisaalta yhä useammin mietim että mitä oikeastaan menetän jos elän ja olen loppuikänikin sinkkuna?  

Vierailija
49/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt kumppanit aina muualta kuin Tinderistä ja siitä olen iloinen. En ole koskaan etsimällä etsinyt vaan sattumalta ollaan kohdattu. Terveisiä töihin naiselleni. Yhdessä onnellisena oltu jo vuosia.

Vierailija
50/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on varmaan samat tyypit kuin S24:ssä, keskustelu oli kauheaa miesten puolelta. Ei ole tarvetta hakea.

Vierailija
51/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen noin 40 vuotias sinkku (mies). - En ole Tinderissä, koska arveluttaa sen maine seksitutkana ja panosovelluskena. On ennättäny käydä mielessäni, että olenkohan jotenkin yli-ikäinenkin sen käyttäjäksi. Mutta suurin syy siihen miksi en ole on se, että viihdyn kai liian hyvin sinkkuna;  samanaikaisesti kun haluan uskoa ja luottaa siihen, että kohtaan ja löydän sen oman rakkaani ja elämänkumppanini, jos niin on tarkoitettu. Mitään epämääräsiä säätöjä ja yhden yön seikkailuista en innostu. Toisaalta yhä useammin mietim että mitä oikeastaan menetän jos elän ja olen loppuikänikin sinkkuna?  

Amoremi.ee 40-60v. naisia. Soomes = Suomi

Vierailija
52/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amoremi.ee 40-60v. naisia. Soomes = Suomi

En tullut ainakaan vielä vilkaisseeksi mutta tuli mieleeni virolainen (lyhenteestä ee) verkkosivu. Hakeeko joku Suomessa asuva/ elvä tuon palvelimen kautta Suomessa asuvaa/ elävää kumppanikseen?  Kaukosuhde ei liiemmin kiinnosta lähteä virittelemään. - Joitain kertoja olen katsellut tv:sta 90 päivää morsiammena (90 Day Fiancé, jenkki TLC-tv-sarja) sekavin mielialoin.

Toisaalta ihmetellen, että miten suuri rakkauden kaipuu ja halu ihmsillä on. Mutta toisaalta ihmetellen, että miten, ehkä jotenkin naiveilta ja hölmöiltäkin mukana olleista on vaikuttanut.  Ikäänkuin itse olisi sen kummempi. Tai sitten olen vain itse kyynistymässä ja kateellinen heistä jokaiselle kyvystä heittäytyä ja tavoitella rakkautta tuolla tavoin.

Vierailija
53/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen semmoisessa duunissa, että en oikein voi laittaa omaa kuvaani mihinkään julkiselle alustalle pyörimään ja omalle turvallisuudelle voi olla jopa vaarallista törmätä omiin asiakkaisiin tuollaisessa palvelussa. Hinku parisuhteeseen vähenee vuosi vuodelta, kun on ollut kohta 8 vuotta itsekseen. Yhden yön ilot ei nappaa. N38

Vierailija
54/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sieltä jo elämäni miehen. Ei ole tarvetta palata.

Vierailija
55/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen semmoisessa duunissa, että en oikein voi laittaa omaa kuvaani mihinkään julkiselle alustalle pyörimään ja omalle turvallisuudelle voi olla jopa vaarallista törmätä omiin asiakkaisiin tuollaisessa palvelussa. Hinku parisuhteeseen vähenee vuosi vuodelta, kun on ollut kohta 8 vuotta itsekseen. Yhden yön ilot ei nappaa. N38

Sitä tiedostaa, että tuolalisiakin ammatteja ja töitä varmasti on. - Silti muistuu mieleeni, että kuinka aikanaan Suomen pääministeri Matti Vanhanen toimiessaan haki ja etsi seuraa netin kautta; vaikka komearaamisena ja menestyneenä miehnä olisi voinut luulla, ettei hänellä olsi ollut tällaiseen "öö" tarvetta.

Tuosta ajasta on jo hetki aikaa netin ja somen, joihin lasken nyt myös Tinderin kautta kumppanin haku on jo normalisoitunut.

En itse omaa niistä lainkaan kokemusta niin siinä käsityksessä olen, että niiden kautta hakevat seuraa ihmiset kaikista yhteiskunta luokista. (- Tai jos luokka ilmaisu särähtää korvaan niin tarkoitan, että hyvin erilaiset ja taustaiset ihmiset). 

T. Se noin 40 vuotias mies, jota säädöt ja viritysket, eivätkä yhden yön seikkailut innosta.

Vierailija
56/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä naimisissa mutta satunnainen seura kelpaisi. Toimiiko Tinder miten hyvin sellaiseen?

Vierailija
57/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäntapaan ei vaan kuulu seuranhaun osa-alue :) musiikkialalla tapaan kivoja tyyppejä töiden yhteydessä.

Välillä on hiljaisempaa, silloin keskityn enemmän töihin..

..Ja sitten kun jotain ihanaa tulee vastaan, nautin :)

Vierailija
58/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan uskollisen, kunnollisen puolison enkä satunnaista seuraa, joten ei innosta etsiä paikasta, jonka käyttäjät ovat tottuneet selaamaan valikoimaa ja toiveissa on aina löytää joku vielä vähän "parempi".

Minuakin pelottaa ajatus, että siellä törmäisi asiakkaisiin tai että joku näkisi, että olisin sellaisessa sovelluksessa.

On vaikea uskoa, että jostain Tinderistä löytyisi vapaa, yksiavioinen, päihteetön ja oikeasti mukava oman ikäinen 35-45v mies, joka etsisi samanikäistä vähän ylipainoista mutta nättiä ja ihanaa naista ja toivoisi vielä saavansa yhteisiä lapsia. Jos sellainen olisi, tekisi minusta elämänsä parhaan löydön. Mutta en usko tähän todennäköisyyteen, niinpä Tinderit jäävät minun osaltani väliin. ;)

Vierailija
59/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan uskollisen, kunnollisen puolison enkä satunnaista seuraa, joten ei innosta etsiä paikasta, jonka käyttäjät ovat tottuneet selaamaan valikoimaa ja toiveissa on aina löytää joku vielä vähän "parempi".

Minuakin pelottaa ajatus, että siellä törmäisi asiakkaisiin tai että joku näkisi, että olisin sellaisessa sovelluksessa.

On vaikea uskoa, että jostain Tinderistä löytyisi vapaa, yksiavioinen, päihteetön ja oikeasti mukava oman ikäinen 35-45v mies, joka etsisi samanikäistä vähän ylipainoista mutta nättiä ja ihanaa naista ja toivoisi vielä saavansa yhteisiä lapsia. Jos sellainen olisi, tekisi minusta elämänsä parhaan löydön. Mutta en usko tähän todennäköisyyteen, niinpä Tinderit jäävät minun osaltani väliin. ;)

Niin. Suunnilleen samantapaisia ajattelen miehenä, hoikkana, etten sanosi urheilullisen ulkoisen olemuksen omaavana miehenä. (Mitä tällä ulkoisella olemuksella nyt sitten on merkitystä, niin en tiedä kun en usko, että rakkauden ja läheisyyden kaipuu olisi mitenkään riippuvaine ulkosiesta olemuksesta).   - Samalla kuitenkin aattelehdin nyt, että miten oman mahd. kumppanin löytäminen on niin hankalaa..

Toki kaikki me tiedämme sanonna, että Se Oikea voi tulla vastaan missä vain. - Silti tuntuu, että ellei ole kiinnostunut Somesta (johon lasen nyt tinderin) eikä liiemmin viihdy ja nauti baareissa, yökerhoissa tms.  niin hankalaa on; tai ainakin itselleni on ollut.

Voi toki olla, että vika on itsessäni. Käyn säännöllsiesti niin kirjastossa kuin lennkkipolulla ja teillä mutta vaikka niilä aina toisinaan näen tai oikeammin ohitan ulkosiesti miellyttvän oloisia naisia, niin en osaa tai ole osannut heitä mitenkään eritysiemmin alkaa "iskemään", joka jo ajatuksena tuntuu, jostain syystä, jotenkin vähän hölmöltä tai asiattomalta.

Ei se kumppanin iskemine toisaalta tunnu yhtään luontevammalta silloin kun kuljeksin kaupassa hakemassa päivittäistavaroita; tai mitä nyt ikinä. En vaikka joskus koen pienen kateuden piston kun näen lapsipeeheitä tai pariskunta oletettuja kasaamassa herkkuja samaan koriin/ tai kärryyn. 

Miksi se on niinkin, että usein riippumatta ruuasta, niin se (lähes) aina maistuu paremmalta hyvässä seurassa. Tai miksi teatteriesitystä tai vaikka vain lauantai illan tv-dekkarin seuraamine yhdessä tosien kanssa on muakavampaa kuin yksin.     

Vierailija
60/105 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä naimisissa mutta satunnainen seura kelpaisi. Toimiiko Tinder miten hyvin sellaiseen?

Alaston Suomi ja Seksitreffit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi