Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakituisesta työstä määrä-aikaiseen

Vierailija
31.05.2015 |

Olen ollut 9 vuotta samassa työpaikassa ja vaihdoin alaa olemalla vuoden opintovapaalla. Nyt sain valmistuttuani heti oman alan töitä, mutta työ on vuoden määrä-aikainen. Tuleeko noin pitkän määrä-aikaisen jälkeen karenssia??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
2/4 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaksi työkaveria on saaneet työttömyystuet ihan normaalisti lyhyemmänkin määräaikaisen jälkeen, vaikka ovatkin häipyneet aiemmin vakituisesta paikasta.

Vierailija
4/4 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut sama tilanne eli opiskelin toista tutkintoa, irtisanouduin vakituisesta työstä ja vaihdoin määräaikaiseen uuden alani työhön.

Aloin jo hyvissä ajoin hakemaan uutta työtä ollessani määräaikaisessa. Aluksi määräaikaista pidennettiin pari kuukautta ja olin sen jälkeen myös muutaman kuukauden aiemman alani määräaikaisessa työssä ennen kuin sain oman alani vakituisen työn. Työttömyystuet en olisi tuolloin saanut, sillä opintoni olivat kesken. Sinulla voi olla toinen tilanne.

Kuinka hyvin tutkintosi työllistävät? Voisitko palata määräaikaisen loputtua vähäksi ajaksi aiemman alasi töihin ennen kuin taas saat uuden työn uudelta alaltasi?