Jotenkin ottaa päähän, kun annan hyvää hyvyyttäni
vanhoja vaatteitamme kaverilleni ja hän myy ne kirpparilla eteenpäin. Höh. Voisinhan minä itsekin ne myydä, kun kirpparilla käyn. Ajettelin vaan kilttinä ihmisenä antaa paremmat hänelle ja myydä huonommat itse kirppiksellä. Jotenkin tämä ajatus ei vaan sovi mulle. Enpä taida enää antaa.... sääli
Kommentit (7)
Itse olen antanut vanhoja vaatteita eräälle yh-äipälle ja olen sanonutkin että jos et tarvi, niin myy tai anna jollekkin joka tarvitsee.
Haluan oikeasti vain auttaa häntä, teidän että hänellä on aina rahat tiukassa ja pärjäilee todella vähällä rahalla.
Minusta sinä nyt haluat vähän nousta jollekkin jalustalle, jos pahoitat mielesi siitä että antamiasia vaatteita ei haluta pitää omassa käytössä. Se minkä annat pois, ei enää ole sinun.
Ai vaatteitako tämä keskustelu koskikin. Otsikko antoi ymmärtää muuta...
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 08:54"]
Öö, sun pitää ensin kysyä tarviiko hän niitä ITSELLEEN tai lapselleen ennenkun annat.
[/quote]
No tottakai kysyn ja aina kelpaa...
Inhoan ihmisiä, jotka "hyvää hyvyyttään" tekevät jotakin. Tuollaista kuuluttavat ihmiset ovat ikäviä.
No, jos et halua, että hän myy ne, niin sano, että haluat ne takaisin, kun eivät enää tarvitse. Yksinkertaista.
Öö, sun pitää ensin kysyä tarviiko hän niitä ITSELLEEN tai lapselleen ennenkun annat.