Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkeekö ihmisestä päällepäin minkälaisesta seksistä hän pitää?

Vierailija
30.05.2015 |

Mitä mieltä olette?

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en oo viimesen päälle huoliteltu nainen, ja oon ujo, mut tykkään kaikesta tuhmasta ja pervosta. :)

Vierailija
42/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske varsinaisesti seksiä, mut eräällä todella ujolla, estyneellä ja hiljaisella oli suudellessa rajummat otteet, ku kellään muulla, jonka oon kohdannu :D Yllätti aika lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mä luulen että mä näytän siltä, millaisesta seksistä tykkään, mutta vaikea selittää. En halua olla massaan katoavan näköinen, mutta en ole lävistetty tai tatuoitu. Haluan näyttää seksikkäältä ja mielenkiintoiselta. En ole hygieniafriikki eikä ulkonäkönikään anna olettaa, että olisin tosi siisti ja tarkka. Seksissä olen kokeilunhaluinen, hedonistinen ja intensiivinen. Tykkään että mies hallitsee tilannetta ja haluan, että hän kiihottuu ulkonäöstäni ja kaikesta siitä, mitä olen valmis tekemään.

Vierailija
44/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aika domina. Ja olen tosi hoikka, hailakka blondi, enkä juuri meikkaa,rillitkin löytyy ja hieman poikkava tyyli ja kasvot.

Vierailija
45/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokan pojat (AMK) hihittelee aina, että taidan tykätä rajummasta ja sadomasokismista ja sidontaleikeistä, koska pukeudun pääosin mustaan ja mulla on lävistyksiä ja tatuointia ja piikkikoruja jne.

tykkäisinkin toki, mut vähä säilytettävä sitä mystiikkaa et "no sitähän ette kyl saa tietää"

Vierailija
46/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin näkee, nimittäin miehistä. Ne pitää kaikenlaisesta seksistä.

Vierailija
47/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku teoria oli joskus, että syömistyylistä voi vetää johtopäätöksiä seksitapoihin. Jos mies syö vauhdilla ihan mitä tahansa, niin seksiin kelpaa kuka tahansa ja homma on nopeasti ohi. Joku toinen mies saattaa olla hyvinkin tarkka siitä mitä syö, arvostaa laatua ja jaksaa käyttää aikaa ruuan valmistamiseen. Teorian testaaminen on kesken, tähänastiset tulokset puoltavat sen paikkansapitävyyttä =)

Vierailija
48/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos näkee kadulla jonkun tyypin paidassa, jossa on nännien kohdalla reijät ja pehvan kannikat paljaana niin voi olettaa ehkä että hän ei ole mitä perinteisin henkilö seksuaalisesti.

Vierailija
49/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:47"]

Joistakin näkee, nimittäin miehistä. Ne pitää kaikenlaisesta seksistä.

[/quote]

No ei. Mun mies on masokisti.

Vierailija
50/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ainakin moni luulla niin. Itsellä ei tarvi kyllä olla kuin pari lävistystä ja hieman rokimpi tyyli niin kyllä tulee vahtausta just joiltakin keski-ikäisiltä paappa-vaatetuksen omaavilta ukoilta. Joo ei tää tyyli kerro siitä, että olisin jotenkin seksuaalisempi/villimpi vaan sen, että annan hyvin epäseksikkään sarjan litsareita jos tulee joku mulle aiheesta jauhamaan!

Vierailija
51/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:53"]Joku teoria oli joskus, että syömistyylistä voi vetää johtopäätöksiä seksitapoihin. Jos mies syö vauhdilla ihan mitä tahansa, niin seksiin kelpaa kuka tahansa ja homma on nopeasti ohi. Joku toinen mies saattaa olla hyvinkin tarkka siitä mitä syö, arvostaa laatua ja jaksaa käyttää aikaa ruuan valmistamiseen. Teorian testaaminen on kesken, tähänastiset tulokset puoltavat sen paikkansapitävyyttä =)
[/quote]
Hauska teoria. Päteeköhän naisiin?:D
Vaadin hyvää ruokaa, syön melko nopeasti...

Vierailija
52/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirulaisia en edes katso, mutta itsevarmasti kulkeva nainen jolla tietynlainen katse.. Siitä tietä että villi on.

Vierailija
53/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen erittäin naisellinen, mekkoihin ja hameisiin pukeutuva nainen. Kauniiksi on kutsuttu, hiukset ovat vaaleat, pitkät ja kiharat. Olen kiltin näköinen. Ja sängyssä sitten löytyy ihan toinen todellisuus, heittäytyvä nainen joka rakastaa seksiä. Annan hyvää suuseksiä, tykkään 69:stä. Peppuseksi on upeaa, rakastan ratsastamista, nautin nautinnon tuottamisesta toiselle. Fistauskin on upeaa. Saan orkkuja todi helposti ja ejakuloin. Olen miltei aina valmis seksiin. Kiksit saan kaikesta uudesta ja jännittävästä. Seksi työpsikan miesten vessassa oli mielettömän kiihottavaa. Oman aktin kuvaaminen ja katsominen myös tosi kiihottavaa. Mikään tästä ei vstmasti näy ulospäin.

Vierailija
54/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:53"]Joku teoria oli joskus, että syömistyylistä voi vetää johtopäätöksiä seksitapoihin. Jos mies syö vauhdilla ihan mitä tahansa, niin seksiin kelpaa kuka tahansa ja homma on nopeasti ohi. Joku toinen mies saattaa olla hyvinkin tarkka siitä mitä syö, arvostaa laatua ja jaksaa käyttää aikaa ruuan valmistamiseen. Teorian testaaminen on kesken, tähänastiset tulokset puoltavat sen paikkansapitävyyttä =)
[/quote]
En usko että tuolla on mitään tekemistä todellisuuden kanssa

Vierailija
55/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:07"]

Hiirulaisia en edes katso, mutta itsevarmasti kulkeva nainen jolla tietynlainen katse.. Siitä tietä että villi on.

[/quote]

Itsellä on aika kesy tyyli enkä ehkä erotu normina päivänä massasta, mutta pepusta löytyy siitä huolimatta ruoskan jäljet. No villiyskin on käsitteellistä. Se joka on toiselle villiä on toiselle pusu poskelle;)

Vierailija
56/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:01"]

Onko kiltin näköiset miehet vässyköitä sängyssä? Ja koviksen näköiset rajuja?

[/quote]

Itse olen ihan päinvastainen. siis kiltti mutta raju sängyssä, nainen huomioiden.

M36

Vierailija
57/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 00:40"]

Itse olen aika domina. Ja olen tosi hoikka, hailakka blondi, enkä juuri meikkaa,rillitkin löytyy ja hieman poikkava tyyli ja kasvot.

[/quote]

minkkokoset kupit ja millanen hiustyyli. onks kuvaa?

Vierailija
58/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:08"]

Mä olen erittäin naisellinen, mekkoihin ja hameisiin pukeutuva nainen. Kauniiksi on kutsuttu, hiukset ovat vaaleat, pitkät ja kiharat. Olen kiltin näköinen. Ja sängyssä sitten löytyy ihan toinen todellisuus, heittäytyvä nainen joka rakastaa seksiä. Annan hyvää suuseksiä, tykkään 69:stä. Peppuseksi on upeaa, rakastan ratsastamista, nautin nautinnon tuottamisesta toiselle. Fistauskin on upeaa. Saan orkkuja todi helposti ja ejakuloin. Olen miltei aina valmis seksiin. Kiksit saan kaikesta uudesta ja jännittävästä. Seksi työpsikan miesten vessassa oli mielettömän kiihottavaa. Oman aktin kuvaaminen ja katsominen myös tosi kiihottavaa. Mikään tästä ei vstmasti näy ulospäin.

[/quote]

Siellä joku ukko taas kirjoittelee nakki kädessä omia fantasioitaan

Vierailija
59/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:08"]

[/quote]

[/quote] ja mikä tuossa nyt oli fantasiaa tai epärealistista?

Olen toinen "kiltin näköinen", joka pitää kaikesta em. Enkä pidä itseäni mitenkään erityisen kinkynä... Eikö nuo ole aika perushommia?

Vierailija
60/68 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 04:22"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:08"]

[/quote]

[/quote] ja mikä tuossa nyt oli fantasiaa tai epärealistista?

Olen toinen "kiltin näköinen", joka pitää kaikesta em. Enkä pidä itseäni mitenkään erityisen kinkynä... Eikö nuo ole aika perushommia?
[/quote]

Mä myös.
Nuo ovat realiteetteja. Fantasioissani on lesboja, homoja, bi-seksuaalista ryhmäseksiä, s&m:ää, kidutusta...