Näkeekö ihmisestä päällepäin minkälaisesta seksistä hän pitää?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 05:16"]"Perushommia"... Joku fistaus on kyllä todella niin saatanan perushommaa, että kumma miten viitsitte edes mainita.
[/quote]
En minä ole ikinä ketään fistannut ja pitäisi olla aikamoinen messuhalli että nyrkki mahtuisi tai todella joustavat paikat.
Tuntuuko normi seksi miltään jos kerran voi nyrkittää?
Kiltistä tytöstä voi pienen normaalin juttelun jälkeen aistia, että sille voisi sopia vastaanottavana osapuolena sitomisleikit.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:03"]
Taitaa ainakin moni luulla niin. Itsellä ei tarvi kyllä olla kuin pari lävistystä ja hieman rokimpi tyyli niin kyllä tulee vahtausta just joiltakin keski-ikäisiltä paappa-vaatetuksen omaavilta ukoilta. Joo ei tää tyyli kerro siitä, että olisin jotenkin seksuaalisempi/villimpi vaan sen, että annan hyvin epäseksikkään sarjan litsareita jos tulee joku mulle aiheesta jauhamaan!
[/quote]
Mitä helvettiä ei kai kukaan yhdistä rokkityyliä seksiin?! En enää poistu kotoa!
Naapurin Irmasta näkee, että se pitää perseseksistä, on ihan sen näköinen.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 23:47"]
Itse leikittelen aina ajatuksella, että sellaisista nörtimmistä tytöistä paljastuu aina makuuhuoneessa kunnon seksipeto :D miehistä en kyllä osaa yhtään sanoa mihinkään suuntaan. Kokemuksesta voin sanoa vain, että kovat puheet ei välttämättä kerro, että olisi irroitteleva sitten sängyssä..
[/quote]
Olet aivan oikeassa t. Nörttityttö
Tatuoidut naiset ottaa mieluiten perseeseen ja ihan paljailtaan.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 01:07"]
Hiirulaisia en edes katso, mutta itsevarmasti kulkeva nainen jolla tietynlainen katse.. Siitä tietä että villi on.
[/quote]
Itsellä on aika kesy tyyli enkä ehkä erotu normina päivänä massasta, mutta pepusta löytyy siitä huolimatta ruoskan jäljet. No villiyskin on käsitteellistä. Se joka on toiselle villiä on toiselle pusu poskelle;)
[/quote]
No tuo on sadomasoa, mitä en itse pidä kiihottavana. Eli sinänsä ihan plus miinusnolla, sillä et kiinnostaisi minua
"Perushommia"... Joku fistaus on kyllä todella niin saatanan perushommaa, että kumma miten viitsitte edes mainita.