Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (3103)

Vierailija
1541/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder treffeillä päädyin hepun kanssa lakanoiden väliin ja kesken normitouhujen mies työntyikin yllättäen kakkoseen tokaisten "ei kai haittaa?" Kyllä kirpaisi!

Miksi rakastelet isäsi kanssa?

Vierailija
1542/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder treffeillä päädyin hepun kanssa lakanoiden väliin ja kesken normitouhujen mies työntyikin yllättäen kakkoseen tokaisten "ei kai haittaa?" Kyllä kirpaisi!

Homman nimi on raiskaus.

Eikä ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Polvileikkauksessa lääkäri operoi väärän polven. "Ei kai haittaa"

Enpäs usko tätä tarinaa.

Mun työkaverille kävi näin, joten voin uskoakin. Hänellä ainakaan ei ollut mitään syytä valehdella minulle. 

Vierailija
1544/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huisii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni alkoi imettämään lastaan kaikkien nähden joulupöydässä. Tulee vieläkin kylmäät väreet kun mietin tuota, meni ruokahalu täysin. 

Muutama päivä ennen jouluaattoa viime vuonna eräs nuorehko äiti imetti lastaan kauppakeskuksen käytävällä muiden ihmisten nähden. Erikoiseksi tapauksen tekee se, että tämä imettäjä nautti samanaikaisesti energiajuomaa tölkistä.

Kyllä on ihmiset vieraantuneet luonnosta ihmisyydestä. Että imettämisestä meni ruokahalu ja että kummaa juoda energiajuomaa samalla.

Mitähän ihmett luulette imettämisen olevan?! Se on vauvan ruokkimista ja siinäpä se. Ei mikään seksuaalinen tai vessarutiini. Syömistä se on.

Meniköhän vauvalla ruokahalu kun näki kun te söitte jouluruokaa, hyi h itto.

Vauvakin jaksaa paremmin valvoa yöt kun saa annoksensa kofeiinia.

Ihan samalla tavalla sille vastasyntyneelle vauvallekin tulee kofeiinin vieroitusoireet kuin meille aikuisillekin. Kukapa haluaisi vauvansa altistaa sille.

ei tietenkään kahvia kun on raskaana, terveellistä ruokaa jne

Vierailija
1545/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"

Ei yhtään...

Mä olisin kyllä selvittänyt osoitteen rek-haulla ja soittanut ihan helvetin nopeeta autojen omistajille.

Vierailija
1546/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli häät, ja olimme pyytäneet vierailta, etteivät nämä kuvaisi vihkiseremoniaa omilla puhelimillaan tai kameroilla. Syynä oli se, että 1) halusimme ihmisten oikeasti keskittyvän tilaisuuteen ja olevan läsnä, ei näpräilevän luureja 2) emme halunneet ammattikuvaajan ottamiin kuviin kymmeniä ihmisiä puhelimet ojossa. Ehkä joidenkin mielestä naurettava pyyntö, mutta kyseessä oli kuitenkin meidän juhlamme.

Vähän häiden jälkeen kahvittelimme tuoreen anoppini kanssa. Hän totesi, että hän oli kuvannut koko seremonian ja lähettänyt reaaliajassa kuvia sukulaisilleen, jotka eivät olleet häissä. En edes ehtinyt sanoa mitään, kun anoppi jo itse totesi "niin, kyllä mä tiesin kuvauskiellosta, mutta mä halusin kuvata". Ei edes tullut tätä kuuluisaa "ei kai haittaa"-toteamusta, vaan ihan vaan lakonisesti todettiin, ettei meidän toiveemme kiinnostanut häntä.

Kaverin häissä oli myös kuvauskielto ja maksettu kuvaaja. Kuvaaja otti vieraistakin paljon poseerauskuvia ja odotettiin että saadaan nähdä kuvia. Mutta eipä niitä kuvia koskaan saatu. Vain perinteinen kiitoskortti, mutta thats it. 

Vierailija
1547/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"

Ei yhtään...

Mä olisin kyllä selvittänyt osoitteen rek-haulla ja soittanut ihan helvetin nopeeta autojen omistajille.

Sama, mutta osa on sen verran kilttejä, että jupisevat vain itsekseen. 

Vierailija
1548/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutti myöhästeli, ja kohteliaasti totesin että ei haittaa. Jatkossa myöhästely kroonistui, ja hän totesikin kerran että suahan ei haittaa. Kiva ihminen - eikö totta?

Siis mun hoitaja tekee samaa ja aina myöhässä. Myös lääkäreitä on tullut tusina vastaan joita melkein tunnin odottanut "sori vähän kesti". Uskomatonta paskaa

Vierailija
1549/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen opiskeluporukan kanssa istumassa iltaa. Luulin että bileet järjestetään samalla kaavalla kuin ennenkin eli omat juomat mukaan. Otin itselleni mukaan 12 päkin olutta ja pari pakettia makkaraa. Lähes saman tien saavuttuani juhliin isäntä nosti olueni pöydälle ja tarjosi koko 5 äijän porukalle niitä. Oluet loppuivat ennen kuin sauna oli edes lämminnyt. Saunan jälkeen isäntä kävi sukkelasti aina välillä hakemassa itselleen omaa juotavaa jääkaapista. Ilta meni makkaroita syödessä. En olisi alunperin edes halunnut osallistua, mutta en kehdannut kieltäytyä kutsusta.

Vierailija
1550/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti tyh mä mä maksoit virhemaksunkin etkä suinkaan reklamoinut. Minä alkaisin riehumaan välittömästi, jos MINUN pihallani olisi ventovieraan auto. Enkä mitään virhemaksuja maksaisi todellakaan.

Ei se toisen parkkeeraaminen sinun pihaasi ikävä kyllä oikeuta sinua parkkeeraamaan miten huvittaa. Itse en ainakaan ottaisi riskiä pysäköinninvalvonnan kanssa. 

Tuo oli hankala tilanne, kun ei tiennyt kenen autot siinä on. Jos olisi tiennyt, että ne on naapurin vieraita, niin olisihan sitä voinut parkkeerata naapurin nurmikolle. Nytkin olisi voinut edes vähän vaseliinia levittää tuulilasiin, omaa harmistusta lievittämään.

No mikä kenellekin on hankalaa, soitto numeropalveluun, rekkarilla omistajan tiedot ja soitto että tuletko siirtämään autosi heti vai samantien.

Omistajalla voi olla osoitteenluovutuskielto. Kuten minulla.

Vierailija
1551/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpäs usko tätä tarinaa.

Mun työkaverille kävi näin, joten voin uskoakin. Hänellä ainakaan ei ollut mitään syytä valehdella minulle. 

No, varmaan kirurgi sitten ilman mitään mutinoita operoi sen kipeänkin polven? Tuohan on päivänselvä hoitovirhe, jos ei sen vertaa tiedä, että kumpi polvi piti leikata.

Vierailija
1552/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpäs usko tätä tarinaa.

No, varmaan kirurgi sitten ilman mitään mutinoita operoi sen kipeänkin polven? Tuohan on päivänselvä hoitovirhe, jos ei sen vertaa tiedä, että kumpi polvi piti leikata.

Minulta yritti unkarilainen kirurgi operoida väärän polven. Tilanne meni jopa niin pitkälle, että lihamestari itse ihmettelee leikkaussalissa, että "miksi tama polvi aivan karva"? Onneksi olin älyissäni sanomaan, että "siksi kun sinä leikkaat oikean polven". Kaveri ei ollut moksiskaan, sanoi vaan "okeiokei".

Vierailija
1553/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään...

Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.

Poliisi ei voi sakottaa autoa joka on yksityisalueella.

Mutta omalla kiinteistölläni olevasta autosta voin vaikka nuijia pesismailalla katon lyttyyn. Ei se mitään haittaa. Tai voin hinauttaa sen pois ja periä laskun auton omistajalta. Perintätoimistoa käyttäen jos ei muuten maksa.

Et saa tuhota toisen autoa vaikka se olisi sinun omistamalla kiinteistöllä. Auton saat hinauttaa pois, mutta laillisesti et voi periä hinauksen kustannuksia hinattavan auton omistajalta/haltijalta.

Vierailija
1554/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpäs usko tätä tarinaa.

Minulta yritti unkarilainen kirurgi operoida väärän polven. Tilanne meni jopa niin pitkälle, että lihamestari itse ihmettelee leikkaussalissa, että "miksi tama polvi aivan karva"? Onneksi olin älyissäni sanomaan, että "siksi kun sinä leikkaat oikean polven". Kaveri ei ollut moksiskaan, sanoi vaan "okeiokei".

Juu juu, sulla ei siis anestesia toiminut, kun leikkaussalissa olit vielä juttelukunnossa?

Mutta joo, onhan se totta, että jos vain meinataan leikata väärä raaja, niin eihän se ole niin hauska tarina, ellei sitä vähän väritetä pienillä lisämausteilla.

Vierailija
1555/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni alkoi imettämään lastaan kaikkien nähden joulupöydässä. Tulee vieläkin kylmäät väreet kun mietin tuota, meni ruokahalu täysin. 

Muutama päivä ennen jouluaattoa viime vuonna eräs nuorehko äiti imetti lastaan kauppakeskuksen käytävällä muiden ihmisten nähden. Erikoiseksi tapauksen tekee se, että tämä imettäjä nautti samanaikaisesti energiajuomaa tölkistä.

Ei sitä kahviakaan saa juoda raskaana eikä imettäessä, se on ihan myrkkyä.

Kahvin rajoittaminen raskaana ollessa taitaa päteä silloin, jos katsotaan, että on normaalia suurempi riski keskenmenoon. Kofeiini voi tehdä sikiöstä levottoman, muttei ole kuitenkaan kiellettyjen listalla, kuten inkivääri, joka saattaa aiheuttaa kohdun supisteluja tai ruuat joiden suhteen on listerian riski.

Vierailija
1556/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliset häirinnät. Tekijöitä useampi.

Vierailija
1557/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuodaan lapset hoitoon tunniksi ja sitten soitetaan kahden tunnin päästä että sori vielä menee tunti , ei kai haittaa. No haittaa!

Vierailija
1558/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpäs usko tätä tarinaa.

Juu juu, sulla ei siis anestesia toiminut, kun leikkaussalissa olit vielä juttelukunnossa?

Mutta joo, onhan se totta, että jos vain meinataan leikata väärä raaja, niin eihän se ole niin hauska tarina, ellei sitä vähän väritetä pienillä lisämausteilla.

Operaatio tehtiin spinaalipuudutuksessa.

Vierailija
1559/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tietysti tyh mä mä maksoit virhemaksunkin etkä suinkaan reklamoinut. Minä alkaisin riehumaan välittömästi, jos MINUN pihallani olisi ventovieraan auto. Enkä mitään virhemaksuja maksaisi todellakaan.

Ei se toisen parkkeeraaminen sinun pihaasi ikävä kyllä oikeuta sinua parkkeeraamaan miten huvittaa. Itse en ainakaan ottaisi riskiä pysäköinninvalvonnan kanssa. 

Tuo oli hankala tilanne, kun ei tiennyt kenen autot siinä on. Jos olisi tiennyt, että ne on naapurin vieraita, niin olisihan sitä voinut parkkeerata naapurin nurmikolle. Nytkin olisi voinut edes vähän vaseliinia levittää tuulilasiin, omaa harmistusta lievittämään.

No mikä kenellekin on hankalaa, soitto numeropalveluun, rekkarilla omistajan tiedot ja soitto että tuletko siirtämään autosi heti vai samantien.

Omistajalla voi olla osoitteenluovutuskielto. Kuten minulla.

Tai salainen numero kuin minulla, johtuen siitä, että kukaan ei soita työasioita illalla tai viikonloppuna. Ja lisäksi osoitteenluovutuskielto.

Vierailija
1560/3103 |
08.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täs taannoin oltiin vaimoni ystävättärellä kylässä ja pihaa kehuessamme tuli mainituksi että meidän pihaa pitäisi kans siivota ja että siinä on paljon pois heitettävää tavaraa🏚 no nyt viime lauantaina löysimme vaimon ystävättären ilm veljensä kanssa lataamassa tavaraa talomme edestä auton tavaratilaan😳🤨😡

Mukaan oli menossa grilliä, puntteja työkaluja, taitettavia tuoleja jotka olivat viime kesällä ostettu. Kaikki oikeasti pois joutava kuten vanhat ruukut, rikkoutuneet ämpärit ym olisi jääneet ja ei heillä olisi ollut oikeutta niitäkään viedä!

Siihen naiseen ei enää yhteyttä pidetä ja tavarat saatiin takas!

Ihan kuin mun äiti. Hänelle tuollainen puhe on vihjailua, jota harrastaa tietty itsekin mutta toisten pitäisi sekin tietää milloin lukea rivien välistä jotakin ja milloin ei...