Osaisko joku suositella kohtuhintaista hotellia Turussa?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Centro Hotel - hyvä sijainti plussaa
107€!!!!!
Ap kysyi kohtuuhintaista.
Bore, laivahotelli. Kiva sijainti jokirannassa plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kuubalta
Itse en valitettavasti henkilökohtaisesti en osaa, sorry.
En osaa sanoa paljonko kohtu maksaa.
Bb aamuranta. Vähän kaukana mutta oikeasti KOHTUU hintainen
Vierailija kirjoitti:
Kohtuu olisi jotain 30-50€ mutta eihän sellaisia suomessa ole. Tuskin edes hostellia. Ahneet yrittäjät.
Kannattaa nukkua autossa. Tai ajaa kotiin yöksi jos asuu hesoissa tms minne matkaa on maks vain 2-3h.
Suomeen pitäisi saada japanilaiset kapselihotelit.
Tässä vaiheessa vuotta Turussa tapahtuu jotain selittämätöntä. En tarkoita nyt hotellien hintatasoa. Siitä en tiedä mitään, koska nukun yleensä teltassa tai sukulaisten sohvalla, vaan sitä outoa värähtelyä, jonka voi tuntea, jos seisoo paljain jaloin Tuomiokirkon takana klo 3:33 aamuyöllä. Jotkut sanovat, että se on maasäteilyä, toiset puhuvat vanhoista viikinkien reittilinjoista, mutta minä uskon, että se on merkki siitä, että Turku yrittää kommunikoida. Ei ihmisille, vaan jollekin korkeammalle taholle, ehkä jopa muille kaupungeille. Tampere esimerkiksi ei vastaa, mutta Helsinki on ollut levoton viime aikoina, ehkä se kuulee. Mutta takaisin hotelleihin: muistatteko sen 90 luvun lastenohjelman, jossa se ukko jäi jumiin hissiin ja eli siellä kaksi viikkoa pelkillä minibaarisuklailla? No, se tuli mieleen kun näin tämän ketjun. Onko siinä jotain logiikkaa? Ei. Mutta ehkä se on juuri se punainen lanka, joka meiltä kaikilta puuttuu. Hotelli voi olla paikka, mutta se voi olla myös mielentila. Kukin tyylillään.
Trivago ja hotels.com
Hinnat heiluvat päivästä, nuppiluvusta ja vierailun kestosta riippuen ihan laidasta laitaan.
Kaikilla hotelleilla on nykyään hyvinkin dynaaminen hinnoittelu.
Kun olet löytänyt hakusivulta yhden niin lataapa tuon hotellin appi kännykkään ja hinnasta saattaa lähteä vielä siivu tai saat jonkun upgraden
Miksi et vaan etsi itse? Hotels.com, trip.com, trivago.com jne. Saat itse valita hintahaitarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtuu olisi jotain 30-50€ mutta eihän sellaisia suomessa ole. Tuskin edes hostellia. Ahneet yrittäjät.
Kannattaa nukkua autossa. Tai ajaa kotiin yöksi jos asuu hesoissa tms minne matkaa on maks vain 2-3h.
Ahneet yrittäjät? Mitä tuosta muutamasta kympistä jäisi yrittäjälle käteen? Ei yhtään mitään. Oletatko että hyvää hyvyyttään haluaisivat omasta pussista maksaa saadakseen sinut hotelliinsa?
Vierailija kirjoitti:
Kohtu olisi hyvä hotellin nimi.