Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (3103)

Vierailija
761/3103 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi potki junassa kipeää jalkaani (siinä on iso jalkatuki ja koko jalka on väärässä asennossa, joten ei voi olla huomaamatta, että jalassa on jotain vikaa). Äidin mielestä tämä on täysin ok 🙄

Vierailija
762/3103 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi potki junassa kipeää jalkaani (siinä on iso jalkatuki ja koko jalka on väärässä asennossa, joten ei voi olla huomaamatta, että jalassa on jotain vikaa). Äidin mielestä tämä on täysin ok 🙄

Jos äitiä ei kerran haittaa, antaa lapselle vähän samaa herkkua takaisin päin. Tai jos ei suoraan uskalla tehdä mitään, "vahingossa" voi ohimennen vähän tönästä/talloa nilkoille sitä penikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/3103 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran n. 30 vuotiaan miehen kanssa. Hänellä oli alusta asti ongelmia seisokin kanssa (juo alkoholia ja polttaa tupakkaa). Hän yritti epätoivoisesti saada itsensä laukeamaan, todellisuudessa hänellä ei edes seissyt. Jouduin auttamaan itseni orgasmiin. En tuntenut häntä sisälläni oikeestaan lainkaan. Hänellä oli myös aika kapea muna. Minulla ei ole yleensä ollut miesten kanssa ongelmia seksin kanssa, ovat siis tuntuneet hyviltä sisälläni. Ja olen saanut kiitosta heiltä seksi asioissa. Tyyppi oli muutenkin ihan turhake, juoru-ukko joka haukkuu naista kylillä. Kun hänellä ei seiso, syy on aina naisessa, ei hänessä. Ei jatkoon.

Hirveä mies, mutta silti menit paneskelemaan?

Vakka se kantensa valitsee. 

Vierailija
764/3103 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äitiä ei kerran haittaa, antaa lapselle vähän samaa herkkua takaisin päin. Tai jos ei suoraan uskalla tehdä mitään, "vahingossa" voi ohimennen vähän tönästä/talloa nilkoille sitä penikkaa.

Jä äidille myös kun se on ihan ok...

Vierailija
765/3103 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 vuotta sitten olin lentokoneessa matkalla Kanarialle. Oli varannut ikkunapaikan. Tulin omalle paikalleni, siinä istui nuori pariskunta siten, että tyttö oli ikkunapaikalla. Selvitin asian, viimein ymmärsivät. Sanoivat, että enkö nyt voisi antaa tämän parikymppisen tytön istua ikkunapaikalla! En, olen varannut jo kotoa käsin ikkunapaikkani. Oli päivälento ja nappasin pari ihanaa kuvaa Pyreneiden vuoristosta.

Jostain syystä minun piti käydä vessassa pari kertaa eli jouduin pyytämään heitä päästämään mut vessaan. Kun toinen kerta oli käyty, niin pariskunnan miespuolinen sanoi että olisko nyt parempi kuitenkin että minä istuisin käytäväpaikalle. Just! En suostunut. Lento on 6-tuntinen.

Ottivat nokkaansa. Tilasivat jotkut ihme nuudelit ruuaksi ja sen jälkeen röhnöttivät pari tuntia toistensa päällä nukkumassa, joten pääsy mihinkään oli estetty. Tilasin juomaa lentoemännältä kutsulla. Pariskunta havahtui, mutta makasivat siinä kentälle asti siinä. Jotain supinaa kuului. Näytti siltä, että taktiikka oli sovittu. Kosto oli kai suloinen.

En sanonut mitään, koska mitään ei ollut sanottavissa.

Kannattaisiko kuitenkin ensikerralla harkita jo tilausvaiheessa sitä käytäväpaikkaa jos parin tunnin välein pitää juosta vessassa. Joku voisi kirjoittaa tähän keskusteluun juurikin päinvastaisen jutun, jossa joku ikkunapaikkalainen on vähän väliä hokemassa, että herätys ei kai taas haittaa kun tästä teidän ohi kuljen asiolleni? Saatte minun takiani siinä vähän hyvää liikuntaa, olkaa hyvä.

Mä ihmettelen kanssa aina näitä. Juurikin kanarian lennolle otamme aina miehen  kanssa käytävä- ja keskipaikan sen vuoksi, että pääsemme liikkumaan vessaan siten kuin tahdomme. Muutenkin tilaa enemmän kuin ahtautuneena ikkunapaikalle. 

Mutta emme kyllä röhnötä siinä vaan ymmärrämme, että on sieltä ikkunapaikaltakin pois päästävä. Kerran kyllä sanoin, kun ikkunapaikan neiti nostatti meitä vartin välein ottaakseen jotain kassistaan hyllyltä, että jospa nyt otat sieltä kerralla kaikki, mitä tarvitset. Hän tosin ei kysellyt, haittaako vaan töykeästi alkoi nousemaan ja heiluttamaan mun tarjotinta.

Vierailija
766/3103 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit huutanut kuin teurastettu sika ensimmäisellä kerralla. Tai kironnut että mikä sua vaivaa kun hakkaat mua?

Vierailija
767/3103 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tänään, että miksi pitää tuoda jokeltava ja kiljuva pikkulapsi taidemuseoon, jossa on hämärässä ja hiljaisessa tilassa olevaa meditatiivista videotaidetta? Onko pakko pilata kaikkien taidekokemus? Pikku kakkonen ois varmaan sopivampaa katsottavaa.

En sanonut mitään, mutta katseeni sanoi.

Vierailija
768/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noi seksijutuista kiinnostuneet voisi tehdä oman aloituksen, eihän ne kuulu tänne ollenkaan. Pilaa koko ketjun.

Ne on pilanneet jo.

Vierailija
769/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu ei pese käsiään. On huono hygieniataso, saa silmätulehduksia yms.

Pummii ruokaa ja viinaa kaikilta.

Kuitenkin käsienpesu ei häntä kiinnosta ennen ruokailua.

Välttelen häntä nykyään. Umpijuoppo.

Vierailija
770/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä niin ilkeitä ja itsekkäitä...siihen vielä rikolliset, häiriköt, pummit, narkkarit ja hullut päälle.

En siten ihmettele yhtään jos joku haluaa muuttaa korpeen tai ryhtyy erakoksi...

Vierailija
771/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri toi vasikan kokoisen koiransa häihini. Ei se mitään, kun koira odotti ilmastoidussa autossa. Kunnes sitten oleilimme vihkimisen jälkeen siinä pihalla ja hän käytti koiransa pissalla. Päästi sen kuraisen koiran pitkässä flexissä hyppäämään päin minua. Häämekko pilalla. "ei kai haittaa, se on vaan niin leikkisä"

Inhoan ihmisiä jotka antavat koiransa, varsinkin ison sellaisen, hyppiä päälleni. Sitten sanotaan että ei se tee mitään pahaa, se on vain leikkisä. Joo mutta vaatteet likaantuu. Ja pahinta kun koiran annetaan hyppiä pienen lapsen päälle. Tykkään kyllä koirista mutta en kaikista koiranomistajista.

Tuli tästä mieleen entinen koirani. Se oli pieni ja söpö ja pentuna kovin innokas tutustumaan ihmisiin ja hyppimään näitä päin. Kielsin ja estin aina parhaani mukaan, mutta ei siitä mitään tullut, kun lähes poikkeuksetta ihmiset kumartuivat rapsuttamaan ja sanoivat että ei se haittaa. No kyllä se vaan haittaa, taas mentiin reilusti takapakkia koulutuksessa.

Tämä kertaa miljoona… Toinen on myös nämä ketkä päästää toisen koiran siihen lähelle ”tutustumaan” kun parhaillaan harjoitellaan kontaktin ottamista koiran kanssa ja jättämään muut kadulla kulkijat huomioimatta, argh! ”Ei kai haittaa kun tää on niin kilttikin”, sanoo koiranomistaja kuka ei saa pidettyä täyttää häkää vetävää hurttaansa kaukana mun koirista.

Arrgh! Ei kai haittaa, jos opetan vähän kielioppia. Se ei ole ”kuka ei saa pidettyä” vaan , ”ketä ei saa pidettyä”.

-minusta tuohon kyllä tulee sana "joka" eli koiranomistaja joka ei saa pidettyä hurttaansa kaukana minun koiristani

-ketä on muutenkin hieman ihme sana 😱 joka soveltuu sellaisenaan hyvin harvaan paikkaan; esim ketä (kaikkia) asia koskee? tai ketä (kaikkia )sinne on tulossa?

-ketä on tavallaan monikkomuoto vaikka sitä jostain ihmeen syystä nykyisin tungetaan ihan vääriin / outoihin paikkoihin / yhteyksiin 🙄

Vierailija
772/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies joka puhuu suuria  taidoistaan ei osaa mitään, tämä on nähty monesti. Pahinta on jos miehellä on kookas kalu ja  luulee sen riittävän, itse olin kerran hätää kärsimässä kun tindertreffi omisti  melkoisen  munakoison ja kuvitteli että mitä kovempaa ja pidempää rynkyttää, sitä  enemmän nainen nauttii.  Miula oli paikat hajota ja lopulta feikkasin, että mieskin viimein  antaisi itsensä ja pääsisin pois !

Juuri tämän takiahan ne luuleekin noin. Sinäkin "sait" kovalla rynkyttämisellä ja mies taas todisti taitonsa.

Jep, feikkaamalla tekee vain karhunpalveluksen itselleen ja tämän sankarin seuraaville naisille.

Vierailija
773/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yksi tuntemani hieman yksinkertaisen oloinen tyyppi aina oikein julistaa, miten hän ei suojatielle astuessaan vilkaisekaan tuleeko autoja! Auton kuuluu väistää, hänellä on oikeus!

Joo kyllä, mutta oikeasti ennen kun juoksette siihen tielle niin havainnoikaa vähän että onhan se autoilija sinut oikeasti nähnyt.

Pimeässä ja sateessa on usein tullut tilanne eteen, että helkkari tossahan on joku tiellä! Ilman heijastinta ja tummissa vaatteissa liikkuvaa henkilöä on hiton vaikea nähdä auton tuulilasin takaa jos vielä vettäkin ropisee!"

Joo ja siihen suojatielle EI JUOSTA. Kun auto liikkuu ja i d i o o t t i syöksyy keskelle tietä puskista, ei kuski kerkeä (onneksi) reagoimaan. Jos minä joskus osun jalankulkijaan, joka syöksyy tielle täysin pimennosta, en tunne pätkän vertaa empatiaa enkä huonoa omatuntoa. Jos tekee kaikkensa jäädäkseen auton alle, on sen ansainnut, kun joskus osuukin.

Vierailija
774/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heze69 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri toi vasikan kokoisen koiransa häihini. Ei se mitään, kun koira odotti ilmastoidussa autossa. Kunnes sitten oleilimme vihkimisen jälkeen siinä pihalla ja hän käytti koiransa pissalla. Päästi sen kuraisen koiran pitkässä flexissä hyppäämään päin minua. Häämekko pilalla. "ei kai haittaa, se on vaan niin leikkisä"

Inhoan ihmisiä jotka antavat koiransa, varsinkin ison sellaisen, hyppiä päälleni. Sitten sanotaan että ei se tee mitään pahaa, se on vain leikkisä. Joo mutta vaatteet likaantuu. Ja pahinta kun koiran annetaan hyppiä pienen lapsen päälle. Tykkään kyllä koirista mutta en kaikista koiranomistajista.

Tuli tästä mieleen entinen koirani. Se oli pieni ja söpö ja pentuna kovin innokas tutustumaan ihmisiin ja hyppimään näitä päin. Kielsin ja estin aina parhaani mukaan, mutta ei siitä mitään tullut, kun lähes poikkeuksetta ihmiset kumartuivat rapsuttamaan ja sanoivat että ei se haittaa. No kyllä se vaan haittaa, taas mentiin reilusti takapakkia koulutuksessa.

Tämä kertaa miljoona… Toinen on myös nämä ketkä päästää toisen koiran siihen lähelle ”tutustumaan” kun parhaillaan harjoitellaan kontaktin ottamista koiran kanssa ja jättämään muut kadulla kulkijat huomioimatta, argh! ”Ei kai haittaa kun tää on niin kilttikin”, sanoo koiranomistaja kuka ei saa pidettyä täyttää häkää vetävää hurttaansa kaukana mun koirista.

Arrgh! Ei kai haittaa, jos opetan vähän kielioppia. Se ei ole ”kuka ei saa pidettyä” vaan , ”ketä ei saa pidettyä”.

-minusta tuohon kyllä tulee sana "joka" eli koiranomistaja joka ei saa pidettyä hurttaansa kaukana minun koiristani

-ketä on muutenkin hieman ihme sana 😱 joka soveltuu sellaisenaan hyvin harvaan paikkaan; esim ketä (kaikkia) asia koskee? tai ketä (kaikkia )sinne on tulossa?

-ketä on tavallaan monikkomuoto vaikka sitä jostain ihmeen syystä nykyisin tungetaan ihan vääriin / outoihin paikkoihin / yhteyksiin 🙄

Juuri näin. Korvia ja silmiä särkee tuon ketä-sanan tunkeminen joka paikkaan. Todellakaan ei tuohon kohtaan laiteta ketä-sanaa vaan joka.

Vierailija
775/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena lainasin sukulaislapsille joululahjaksi saamani piirretyn elokuvan sisältävän videokasetin josta pidin kovasti. Kun he sitten palauttivat sen takaisin, sanoivat että nauhoittivat vähän matkaa jotain ohjelmaa siihen päälle, että ”ei kai haittaa”.

Viimeinen kerta kun lainasin heille mitään.

Jos oli ihan virallinen elokuva joka oli ostettu kaupasta, niin niille videokaseteille ei voinut vahingossa nauhoittaa. Olisi pitänyt teipillä peittää kolonen siinä kasetissa. Eli keksitty juttu.

-> mutta tietäväthän muutkin tuon samaisen teippausasian, joten onhan se ihan mahdollista että he ovat sen ihan tahallaan tehneet, eihän "kolon" teippaus nyt mitään rakettitiedettä ole! 😉

Vierailija
776/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heze69 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..ketä ei saa pidettyä koireensa..

Noin se nykyään sanotaan. Ketä. Koire.

Vierailija
777/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heze69 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös monikkomuoto olisi "keitä"? Esimerkiksi: "Keitä kaikkia asia koskee?". Ja "ketä" olisi yksikkömuoto, esimerkiksi: "Ketä Marko löi?"

Vierailija
778/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heze69 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä on yksikön partitiivi kuka-sanasta. Monikkomuoto on keitä. Siis esim. keitä (kaikkia) asia koskee?

Vierailija
779/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin todella urpoa miestä nuorempana.

Lätkän mm-kisat käynnissä, Suomen peli alkoi. Tyyppi ajoi moottoritiellä (ylinopeutta aivan varmasti), asensi puhelimensa kiinni johonkin telineeseen ja sanoi että katsoo tässä ajaessa matsia. Oli oikeasti nenä kiinni siinä kännykässä ja korjaili sen asentoa ja keskittyi siihen. Miksi, oi miksi en sanonut että pysäytäpä seuraavaan mahdolliseen paikkaan ja soittanut poliiseja perään. Ei kyllä sanonut, että "eikai haittaa" kun oli niin ylivoimaisesti paras kuski saksalaisella huippuautollaan. Nykyään tuo puistattaa ja kiitän onneani ettei sattunut mitään.

Vtuttaa liikenteessä nuo kännykänräplääjät muutenkin, mutta tuo oli jo ihan next level...

Yksi tuntemani hieman yksinkertaisen oloinen tyyppi aina oikein julistaa, miten hän ei suojatielle astuessaan vilkaisekaan tuleeko autoja! Auton kuuluu väistää, hänellä on oikeus!

Joo kyllä, mutta oikeasti ennen kun juoksette siihen tielle niin havainnoikaa vähän että onhan se autoilija sinut oikeasti nähnyt.

Pimeässä ja sateessa on usein tullut tilanne eteen, että helkkari tossahan on joku tiellä! Ilman heijastinta ja tummissa vaatteissa liikkuvaa henkilöä on hiton vaikea nähdä auton tuulilasin takaa jos vielä vettäkin ropisee!

Jalankulkijalla on oikeus, joo. Mutta myös itsellään velvollisuus ihan lainkin mukaan varmistua ettei tunge suoraan eteen. Autoilija ei siis aina ole syyllinen, jos esimerkiksi auto on metrin päässä suojatiestä tulossa ja toinen loikkaa eteen niin yhtä syyllinen on jalankulkija. Ja sepä on sitten se ja sama jos kallo halkinaisena makaa maassa alkaa tinkaamaan että minulla oli oikeus mennä ensin.

Tuo varovaisuusvelvoite on myös kirjattu lakiin. Tieliikennelaki kannattaisi jokaisen lukea tarkasti ja ajatuksella.

Esim. jos joku tulee kolmion takaa eteen niin väistettävähän sitä on jos sillä pystytään välttämään onnettomuus.

Vierailija
780/3103 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen fiksu nainen tietää, että suuri osa miehistä pyörii deittimarkkinoilla  vain seksin takia. Juuri siksi olenkin aina itse noudattanut sääntöä: "Vähintään 6 kuukautta pihtaamista uudessa suhteessa".

Jos mies on aidosti kiinnostunut minusta elämänkumppanina (eikä seksikumppanina) niin mies odottaa kiltisti 6 - 12 kuukautta eikä edes valita, että suhteestamme puuttuu seksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä