Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (2965)

Vierailija
721/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin todella urpoa miestä nuorempana.

Lätkän mm-kisat käynnissä, Suomen peli alkoi. Tyyppi ajoi moottoritiellä (ylinopeutta aivan varmasti), asensi puhelimensa kiinni johonkin telineeseen ja sanoi että katsoo tässä ajaessa matsia. Oli oikeasti nenä kiinni siinä kännykässä ja korjaili sen asentoa ja keskittyi siihen. Miksi, oi miksi en sanonut että pysäytäpä seuraavaan mahdolliseen paikkaan ja soittanut poliiseja perään. Ei kyllä sanonut, että "eikai haittaa" kun oli niin ylivoimaisesti paras kuski saksalaisella huippuautollaan. Nykyään tuo puistattaa ja kiitän onneani ettei sattunut mitään.

Vtuttaa liikenteessä nuo kännykänräplääjät muutenkin, mutta tuo oli jo ihan next level...

Yksi tuntemani hieman yksinkertaisen oloinen tyyppi aina oikein julistaa, miten hän ei suojatielle astuessaan vilkaisekaan tuleeko autoja! Auton kuuluu väistää, hänellä on oikeus!

Joo kyllä, mutta oikeasti ennen kun juoksette siihen tielle niin havainnoikaa vähän että onhan se autoilija sinut oikeasti nähnyt.

Pimeässä ja sateessa on usein tullut tilanne eteen, että helkkari tossahan on joku tiellä! Ilman heijastinta ja tummissa vaatteissa liikkuvaa henkilöä on hiton vaikea nähdä auton tuulilasin takaa jos vielä vettäkin ropisee!

Jalankulkijalla on oikeus, joo. Mutta myös itsellään velvollisuus ihan lainkin mukaan varmistua ettei tunge suoraan eteen. Autoilija ei siis aina ole syyllinen, jos esimerkiksi auto on metrin päässä suojatiestä tulossa ja toinen loikkaa eteen niin yhtä syyllinen on jalankulkija. Ja sepä on sitten se ja sama jos kallo halkinaisena makaa maassa alkaa tinkaamaan että minulla oli oikeus mennä ensin.

Vierailija
722/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alepan parkkipaikalla istuin autossani ja viereisessä autossa ollut nainen nousi autostaan ulos niin että kolautti ovella autoni kylkeen. Siihen tuli selvä pieni lommo. Nainen totesi ettei tuo mitään haittaa. Tempaisin oman auton oven hänen autonsa kylkeen ja totesin ettei tuo mitään haittaa ja ajelin pois. Hänellä oli joku uudehko Volvo ja minulla vanha Nissan. Ilme näytti kyllä siltä, että saattoi haitata. Ehkä se ei haittaa vain silloin kun itse tuhoaa muiden omaisuutta ja siitä ei tarvitse ottaa vastuuta. Toiseen suuntaan ei sitten jostain syystä toimi. Luulisi että "säännöt" on kaikille samat.

Erinomaisesti toimittu!

Jännästi autot olleet kun tuolleen voi kolauttaa takaisin. Vai menitkö apukuskin puolelle kolauttamaan. Hyvä tarina mutta ontuu

Ööö, mietippä vielä uudelleen. Lainaa vaikka kaveriltasi pari pikkuautoa ja kokeile erilaisia parkeeraamis- tapoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä miehen kanssa, jolla oli huuliherpes aktiivisena. Sanoi itsekin että nyt pitää olla varovainen ettei tartuta mua, mutta treffien päätteeksi antoi varoittamatta suukon poskelle ja perään "ei kai se haittaa kun se on vaan poski". Desinfioin koko posken haavanputsausaineella heti kun pääsin kotiin ja kai se toimi koska tuosta on nyt vuosia eikä ole tullut mitään.

Kaikkiin ei herpes tartu. Isälläni ja siskollani on, muttei minulla eikä äidilläni. Lapseni isällä on/oli, muttei lapsellamme. Nykyisellä miehelläni on muttei minulla. 

Ihme kansantaruja. Riski on aina olemassa kun herpes on aktiivisessa vaiheessa, ei sen kanssa kannata pelleillä.

Tuossa kuviossa luultavasti koko porukka kantaa virusta, mutta vain osa on koskaan oireillut siitä.

Vierailija
724/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin ystävääni eri kaupunkiin makutuomariksi yhteen tärkeään asiaan mikä oli mulle siis iso juttu ja tärkeä. Ystävä ilahtui ja sanoi että mielellään lähtee, että hänellä ei ole silloin mitään sovittu.

Ajankohta lähestyi, ystävältä tuli viesti edellisenä päivänä "ei varmaan haittaa jos yksi kaveri tulee kans mukaan? Se kyllä osallistuu bensoihin!"

Oltiin siis minun autolla menossa ja matkaa oli kuitenkin noin 200km... Ajatus tuntemattomasta ihmisestä tuntui kummalliselta kun matkan piti olla "meidän juttu" mutta ajattelin olla mukava ja sanoin että ok jos osallistuu bensoihin.

Päästiin määränpäähän niin tämä tuntematon tyyppi hyppäsi autosta ennenkuin ehdin sanoa mitään eikä tietenkään maksanut euroakaan! Myöskään tämä ystäväni ei puuttunut tilanteeseen joten päätin olla pilaamatta tunnelmaa ja sanomatta mitään. (koska tunnelma todella olisi ollut pilalla jos olisin alkanut bensoista nillittää, naiset...)

No ei mitään kun oltiin asia hoidettu niin tämä ystäväni ilmoitti että hän muuten oikeastaan voisi jatkaa kaupungista matkaa vielä pidemmälle toisen ystävänsä luokse, että "ei varmaan haittaa jos jään tänne ja sinä ajat yksin kotiin? Asia kun tuli jo hoidettua!"

No ei tietenkään haittaa että ajan yksin kotiin sen parisataa kilometriä kun SINUN piti olla minulle matkaseurana.. :)

Ihanaa olla kiltti ihminen jota muut käyttää aina hyväkseen.

Mikä ongelma? Hän oli makutuomarina, kuten pyysit. Uhrasi aikaansa sinulle. Jos päätti ajankäytöstään seuraavaksi, niin oma asia. Älä ole marttyyri.

Vierailija
725/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 vuotta sitten olin lentokoneessa matkalla Kanarialle. Oli varannut ikkunapaikan. Tulin omalle paikalleni, siinä istui nuori pariskunta siten, että tyttö oli ikkunapaikalla. Selvitin asian, viimein ymmärsivät. Sanoivat, että enkö nyt voisi antaa tämän parikymppisen tytön istua ikkunapaikalla! En, olen varannut jo kotoa käsin ikkunapaikkani. Oli päivälento ja nappasin pari ihanaa kuvaa Pyreneiden vuoristosta.

Jostain syystä minun piti käydä vessassa pari kertaa eli jouduin pyytämään heitä päästämään mut vessaan. Kun toinen kerta oli käyty, niin pariskunnan miespuolinen sanoi että olisko nyt parempi kuitenkin että minä istuisin käytäväpaikalle. Just! En suostunut. Lento on 6-tuntinen.

Ottivat nokkaansa. Tilasivat jotkut ihme nuudelit ruuaksi ja sen jälkeen röhnöttivät pari tuntia toistensa päällä nukkumassa, joten pääsy mihinkään oli estetty. Tilasin juomaa lentoemännältä kutsulla. Pariskunta havahtui, mutta makasivat siinä kentälle asti siinä. Jotain supinaa kuului. Näytti siltä, että taktiikka oli sovittu. Kosto oli kai suloinen.

En sanonut mitään, koska mitään ei ollut sanottavissa.

Kannattaisiko kuitenkin ensikerralla harkita jo tilausvaiheessa sitä käytäväpaikkaa jos parin tunnin välein pitää juosta vessassa. Joku voisi kirjoittaa tähän keskusteluun juurikin päinvastaisen jutun, jossa joku ikkunapaikkalainen on vähän väliä hokemassa, että herätys ei kai taas haittaa kun tästä teidän ohi kuljen asiolleni? Saatte minun takiani siinä vähän hyvää liikuntaa, olkaa hyvä.

Vierailija
726/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävelin töistä poispäin ja varmaankin n. 500 m päähän näin raksamiehen (yleensä raksahaalareihin suhtaudun myönteisesti) seisovan kusballa julkisella paikalla jonkun työmaakopin takana. Siis siten, että se kuseminen ei näkynyt lähimpään risteykseen, mutta kaikkiin muihin ilmansuuntiin kyllä ja pitkälle. Tosi kiusallista kävellä kohti pippeliään pitävän miehen selkää. Tämä mielestäni ei ole normaalia, sivistynyttä eikä ihan ok. Huolettomina julkisesti, melkein piilossa kuseskelevista miehistä tulee pahimmassa tapauksessa mieleen sellainen yl ik sen betaincelraukka, joka alkaa olla epätoivoa täynnä kun pitää siten hakea huomiota munalle, jota kukaan ei halua nähdä. Aikuinen ihminen yleensä osaa pidättää sen aikaa että muiden ei tarvitse katsella, inho kuseen on aika universaali ilmiö.

Katselin kerran ikkunasta (kerrostalo) kun roska-auto ajoi pihaan. Ihmettelen kun kuljettaja ei mennytkään suoraan riskakatosta kohti vaan nurkan taakse. Siirryin uteliaana toiselle ikkunalle. Siellähän se lorotteli syreenipuskaan. Ällöttävää.

Niin ällöttävää, että piti oikein vaihtaa ikkunaa että pääsee katselemaan. Joopa joo, taitaa olla vaan projisointia kun on niin nolo myöntää, että sinulla on joku kusifetissi.

Ja sä olet varmaan niitä tyyppejä jotka kaupungissa käy kusella kerrostalojen porttikongeissa kun ei a) viitsi etsiä yleistä vessaa b) rakko enää pidä c) ovat itsekkäitä vatipäitä.

Taidat tykätä kusen hajusta?

Vierailija
727/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävelin töistä poispäin ja varmaankin n. 500 m päähän näin raksamiehen (yleensä raksahaalareihin suhtaudun myönteisesti) seisovan kusballa julkisella paikalla jonkun työmaakopin takana. Siis siten, että se kuseminen ei näkynyt lähimpään risteykseen, mutta kaikkiin muihin ilmansuuntiin kyllä ja pitkälle. Tosi kiusallista kävellä kohti pippeliään pitävän miehen selkää. Tämä mielestäni ei ole normaalia, sivistynyttä eikä ihan ok. Huolettomina julkisesti, melkein piilossa kuseskelevista miehistä tulee pahimmassa tapauksessa mieleen sellainen yl ik sen betaincelraukka, joka alkaa olla epätoivoa täynnä kun pitää siten hakea huomiota munalle, jota kukaan ei halua nähdä. Aikuinen ihminen yleensä osaa pidättää sen aikaa että muiden ei tarvitse katsella, inho kuseen on aika universaali ilmiö.

Katselin kerran ikkunasta (kerrostalo) kun roska-auto ajoi pihaan. Ihmettelen kun kuljettaja ei mennytkään suoraan riskakatosta kohti vaan nurkan taakse. Siirryin uteliaana toiselle ikkunalle. Siellähän se lorotteli syreenipuskaan. Ällöttävää.

Niin ällöttävää, että piti oikein vaihtaa ikkunaa että pääsee katselemaan. Joopa joo, taitaa olla vaan projisointia kun on niin nolo myöntää, että sinulla on joku kusifetissi.

Ettei vaan haluais duunarin patukkaa.

Kerro sun osoite niin tullaan porukalla kuseskelemaan teidän pihalle kun se ei teitä kerran haittaa.

Kerran näin yhden ukon kusella ABC:n pihassa. WC olis ollut 100 metrin päässä mutta eipä viitsinyt raahautua sinne asti. Taitaa enemmän olla fetissit noilla julkisilla paikoilla kuseskelijoilla, täytyy esitellä varustustaan muille.

Vierailija
728/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3 vuotta sitten olin lentokoneessa matkalla Kanarialle. Oli varannut ikkunapaikan. Tulin omalle paikalleni, siinä istui nuori pariskunta siten, että tyttö oli ikkunapaikalla. Selvitin asian, viimein ymmärsivät. Sanoivat, että enkö nyt voisi antaa tämän parikymppisen tytön istua ikkunapaikalla! En, olen varannut jo kotoa käsin ikkunapaikkani. Oli päivälento ja nappasin pari ihanaa kuvaa Pyreneiden vuoristosta.

Jostain syystä minun piti käydä vessassa pari kertaa eli jouduin pyytämään heitä päästämään mut vessaan. Kun toinen kerta oli käyty, niin pariskunnan miespuolinen sanoi että olisko nyt parempi kuitenkin että minä istuisin käytäväpaikalle. Just! En suostunut. Lento on 6-tuntinen.

Ottivat nokkaansa. Tilasivat jotkut ihme nuudelit ruuaksi ja sen jälkeen röhnöttivät pari tuntia toistensa päällä nukkumassa, joten pääsy mihinkään oli estetty. Tilasin juomaa lentoemännältä kutsulla. Pariskunta havahtui, mutta makasivat siinä kentälle asti siinä. Jotain supinaa kuului. Näytti siltä, että taktiikka oli sovittu. Kosto oli kai suloinen.

Kannattaisiko kuitenkin ensikerralla harkita jo tilausvaiheessa sitä käytäväpaikkaa jos parin tunnin välein pitää juosta vessassa. Joku voisi kirjoittaa tähän keskusteluun juurikin päinvastaisen jutun, jossa joku ikkunapaikkalainen on vähän väliä hokemassa, että herätys ei kai taas haittaa kun tästä teidän ohi kuljen asiolleni? Saatte minun takiani siinä vähän hyvää liikuntaa, olkaa hyvä.

Kyllä kuuden tunnin lennolla saa pari kertaa nousta, se on ihan jo terveyden kannalta suositeltavaa. Parin tunnin lennon kyllä jaksaa istua, mutta jos ei yli kuuteen tuntiin tunne tarvetta käydä vessassa, saa aloittaa lomansa nestehukassa. 

Vierailija
729/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme Suomalais-Japanilainen perhe. Esikoisemme menehtyi kahden vuoden iässä ja mieheni halusi tehdä tyttärellemme pienen muistoalttarin, joka oli esillä olohuoneessa. Tutustuimme naapurustossa samanikäiseen pariskuntaan, jotka kävivät satunnaisesti vierailulla ja hoitivat mm. myös kukkien kastelun ja postin hakemisen, kun olimme miehen sukulaisten luona. Olimme olleet noin kuukauden reissussa ja palattuamme kotiin, huomasin heti, että asuntoa oltiin tutkittu ihan urakalla. Kiva jos miellyttää, mutta joku roti sentään. Olimme asetelleet esikoisen alttarin edustalle mm. hänen suosikkilelunsa, japanista ostetun pehmonallen. Tämä ko. nalle puuttui, ja ei siinä mitään, mentiin seuraavana päivänä kyselemään naapureilta,  että mikä on homman nimi. Vastaus: Meidän mielestä se nalle oli niin ihana, niin päätettiin antaa se kummitytölle lahjaksi. Ei kai haittaa, kun ei teillä ole enää ketään kuka sen kanssa leikkisi. Anteeksi nyt vaan, kyllä haittasi. Saatiin se nalle tosiaan takaisin, tosin pitkin hampain. Mikäli meiltä oltaisiin kysytty, että mistä ko. lelu on ostettu, niin oltaisiin voitu vaikkapa tilata tälle kummilapselle samanlainen..mutta ei..

Vierailija
730/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme Suomalais-Japanilainen perhe. Esikoisemme menehtyi kahden vuoden iässä ja mieheni halusi tehdä tyttärellemme pienen muistoalttarin, joka oli esillä olohuoneessa. Tutustuimme naapurustossa samanikäiseen pariskuntaan, jotka kävivät satunnaisesti vierailulla ja hoitivat mm. myös kukkien kastelun ja postin hakemisen, kun olimme miehen sukulaisten luona. Olimme olleet noin kuukauden reissussa ja palattuamme kotiin, huomasin heti, että asuntoa oltiin tutkittu ihan urakalla. Kiva jos miellyttää, mutta joku roti sentään. Olimme asetelleet esikoisen alttarin edustalle mm. hänen suosikkilelunsa, japanista ostetun pehmonallen. Tämä ko. nalle puuttui, ja ei siinä mitään, mentiin seuraavana päivänä kyselemään naapureilta,  että mikä on homman nimi. Vastaus: Meidän mielestä se nalle oli niin ihana, niin päätettiin antaa se kummitytölle lahjaksi. Ei kai haittaa, kun ei teillä ole enää ketään kuka sen kanssa leikkisi. Anteeksi nyt vaan, kyllä haittasi. Saatiin se nalle tosiaan takaisin, tosin pitkin hampain. Mikäli meiltä oltaisiin kysytty, että mistä ko. lelu on ostettu, niin oltaisiin voitu vaikkapa tilata tälle kummilapselle samanlainen..mutta ei..

Törkeää!! 

Vierailija
731/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rupesin kirjottamaan päiväkirjaani englanniksi ja keksimään koodinimiä ihmisille, kun huomasin joistakin ilkeistä kommenteista että mommy dearest luki sitä ihan röyhkeästi.

Ei kehdannut valittaa siitä sitten niin se keino toimi. Hän kun ei itse viitsinyt opetella englantia.

Kyrillisillä aakkosilla saa myös hyvän salauksen. Tuplavarma, kun kirjoittaa englantia tai muuta vierasta kieltä kyrillisillä kirjaimilla, niin ei äkkinäinen saa selkoa edes googlen avulla.

Yläasteella kehitin oman salakirjoituksen. Siitä tuli jopa aika hyvä. Vanhemmat ja sisko ja serkku luki mun muistikirjaani. Samoin opettaja. Eikä edes aikonut palauttaa jos suostuisi kertomaan mitä siinä lukee. Sain sen lopulta.

Vierailija
732/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten ihan totta. Itse en koskaan varaa ikkunapaikkaa, vaan nimenomaan käytäväpaikan niin junassa kuin lentokoneessakin. Mulla on todella pieni rakko, joten tulee siellä vessassa rampattua usein. Tai oikeestaan ei ole pieni rakko, vaan stressirakko, joka esiintyy juurikin paikoissa, joissa ei välttämättä pysty kontrolloiman omia käyntejään. Omassa kodissa pystyn olemaan ihan normaalisti käymättä vessassa useita tunteja ja myös omalla autolla liikkuessa voin ajaa tunteja tuntematta vessahätää, koska näissä tilanteissa tiedön, että jos hätä tulee niin pääsen heti vessaan. Junassa ja lentokoneessa tämä kontrolli pysyy vain, jos saan sen käytäväpaikan, koska silloin tiedän sinne vessaan pääseväni häiritsemättä ketään. Ihan ahdistaa jo pelkkä ajatuskin ikkunapaikasta...

Vähän ohis taas, joten kerrotaan sitten samalla omakin aiheeseen liittyvä tarina eiliseltä. Tää nyt ei ole mikään paha, mutta kävi hieman ärsyttämään silti. Olin kaupassa kassajonossa, eikä mulla ees ollut kuin jotain maitoa ja leipää yms. täytetavaraa korissa. Yks heppu tuli jonkun pienen karkkipatukan kanssa mun eteen ja sanoi "meen tästä nyt nopee ku mulla on vaan tää yks juttu, eikai haittaa?". No ei olisi muuten haitannut, jos olisi kohteliaasti kysynyt, että voisko hän päästä ensin, on kiire. Mielelläni päästän tuollaiset ensin, jos osaavat käyttäytyä, mutta pelkkä kiilaus ei ole kohteliasta. Perussuomalaiseen tyyliin en tietenkään sanonut mitään vaan annoin kiireisen mennä. Huvitti vaan jälkeennpäin, että se tyyppi ihan rauhaksiin juoruili parkkiksella jonkun tuttunsa kanssa vielä kun itse lähdin kotia kohti.

Vierailija
733/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavan lapsi (ikää 3v) availi jokaisen kaapin laatikon ja komeron oven ja veteli tavaroita ulos. Löysipä vasarankin jolla paukutti pöytään ja parkettiin jälkiä. Äitinsä ei vaivautunut edes laittamaan kullanmurunsa lattialle levittelemiä tavaroita takaisin ja tuumasi että "elämän jäljet saakin näkyä", kun kauhistelin vasaran jälkiä..

Vierailija
734/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavan lapsi (ikää 3v) availi jokaisen kaapin laatikon ja komeron oven ja veteli tavaroita ulos. Löysipä vasarankin jolla paukutti pöytään ja parkettiin jälkiä. Äitinsä ei vaivautunut edes laittamaan kullanmurunsa lattialle levittelemiä tavaroita takaisin ja tuumasi että "elämän jäljet saakin näkyä", kun kauhistelin vasaran jälkiä..

Mulla vastaavanlainen tapaus. Kun vähän uskalsin rajoittaa kaapista tavaroita kiskomiseen., äitinsä ilmoitti ettei lapsi muuten opi ellei katso joka paikkaan. Mitä lapsen pitäisi oppia kaapeistani, jäin ihmettelemään. Sitten komensin, että nyt loppuu, ei omatkaan lapseni saa kotonaan tehdä näin, saatikka kylässä.

Vierailija
735/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tylsiä noi keksityt seksijutut.

Vierailija
736/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?

Tottahan tuo on,mutta ei sitä saa sanoa ääneen,varsinkaan tällä palstalla.

Täällä jokaisella on se  "mun mies rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen".

Tuntuu pahalta sanoa näin, mutta neidin ylipainosta tuli ainakin minulle häiriötekijä. -Hänellä oli painoa liikaa silloinkin kun me tapasimme ensi kerran, mutta hän kertoi käyvänsä salilla ja pudottavan painoa ahkerasti. Oli kuulemma pudottanut jo kymmeniä kiloja. Sitten kun aloimme tapailemaan, huomasin hänen käyttävän paljon alkoholia, syövän valtavia annoksia rasvaista ruokaa ja jääkaappi oli jatkuvasti täynnä suklaata, olutta, lihapiirakoita, makkaraa jne jne. Tämä ihminen ei laihtunut kiloakaan ja salikorttikin oli vain silmänlummeeksi. Se nyt vain on niin, että liika ylipainoisuus tappaa ainakin meikäläisen silmissä intohimon ja halun seksiin ja hyvänäpitämiseen. Kun toinen on iso kuin valas, häntä ei voi ottaa edes syliin.

Ihmisenä hän oli kiva ja fiksu, mutta se valtava ruhon koko... Minä en voinut omistaa elämääni valheelle näyttelemällä pitäväni hänen vartalostaan, ruhostaan. Ei ihmisen tarvitse olla valokuvamalli, en minäkään ole, mutta omasta terveydestä, siisteydestä ja ulkonästä pitäisi huolehtia sen verran että ihmiset eivät käännä katsettaan pois kohdatessaan kadulla kuten hänen kohdallaan kävi.

hah, jäit kiinni. ei suklaata säilytetä jääkaapissa, trolli 🤣🤣🤣

Säilytetäänpäs, jos ollaan fiksuja. Kaikki eivät tykkää huoneenlämpimästä lällysuklaasta, makuominaisuudetkin ovat erilaiset eri lämpötiloissa.

Vierailija
737/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä pahimmasta päästä ole, mutta kerronpa silti.

Pidin aikoinani viikoittaista palaveria eräässä organisaatiossa. Yksi osallistujista tuli paikalle poikkeuksetta 15-20 minuuttia myöhässä, riisuskeli päällysvaatteensa, ahtautui neukkarin pöydän ääreen ja kaivoi laukustaan lounaansa: voileivän tai salaattiannoksen, mehupurkin ja omenan. Koko ajan hän osallistui keskusteluun ja halusi saada tietää, mistä oli puhuttu ennen kuin hän oli tullut paikalle. Minä inhoan syömisen ääniä, ja erityisesti tuon omenan syöminen rassasi aistejani varsinkin, kun hän pyrki puhumaan samaan aikaan ja puhui estoitta muiden päälle.

Koska tämä lounastaja häiritsi koko ryhmää, lopulta hyvin varovasti mainitsin hänelle, että ehkä lounaan voisi syödä jossain muualla, kun muut ovat menossa lounaalle vasta palaverin jälkeen, ja ihanien salaattien katseleminen etukäteen vei keskittymiskyvyn. (Tai jotain tuolla tavalla muotoiltua höpötystä, jotta asia tulisi selville mahdollisimman hellävaraisesti ja loukkaamatta.)

Lounastaja sanoi, ettei hänellä ollut aikaa syödä muulloin. Hän oli hyvin hämmästynyt ja vähän tuohtunutkin siitä, että se muka haittasi muita. Vaikka yritin sanoa asian loukkaamatta, en siinä tainnut onnistua, koska häntä ei enää palavereissa nähty. Tuosta on jo aikaa, joten muut asianomaiset eivät enää muistane koko tapausta, mutta minä muistan ja aina muistaessani tunnen myös hieman syyllisyyttä.

Kyseessä lienee naisoletettu?

Tämä oli nainen, mutta olen pitkän urani aikana nähnyt ihan samanlaisia miehiäkin. Sukupuolella on aka vähän merkitystä kokonaisuudessa, ainakin minun ammatissani, jossa palavereihini kokoontuneilla ihmisillä on samat kiinnostuksen kohteet ja samankaltainen tausta.

"Oletettuja" en ole vielä tavannut kertaakaan.

Oletettu tarkoittaa vain sitä, että tehdään jonkun ulkonäön äänen yms. perusteella oletus, että kyseessä on nainen tai mies. Eli me olemme kaikki nais- tai miesoletettuja, sinäkin. -eri 

Totta kai me kaikki oletamme, mutta meillä kaikilla ei ole tarvetta tähdentää ääneen sitä itsestäänselvyyttä, että oletamme.

No eihän sitä kukaan sanokaan kenellekään ääneen päin kasvoja. 

Ei kukaan sano: "Oletan että olet nainen/mies".

Joten tästä sanasta on ihan turha loukkaantua, koska sitä ei siinä merkityksessä käytetä. 

Miksi tuollaista täysin turhaa käsitettä pitää ylipäänsä viljellä? Olemme miehiä ja naisia. Voihan sitä pitää vaikka kaikkia ihmisiä muumeina, mutta ei siitä ole mitään hyötyä.

Sana yleistyy jatkossa varmasti, tykkäsitpä sinä siitä tai et.

Sitä paitsi suurin osa myös transsukupuolisista on miehiä tai naisia, joten ei tuo oletettu-sana mitenkään erityisesti tarkoita vain muunsukupuolisia. 

Tuskinpa yleistyy, maailmalla on jo merkkejä siitä että valtaväesto alkaa kyllästyä koko termipelleilyyn ja heiluri alkaa heilahtaa takaisin toiseen suuntaan. Korkeintaan pysyy samana, jos näitä ajavien aktivistien määrä pysyy samana.

Sepä siinä onkin, kun jopa valtaosa muunsukupuolisistakaan ei halua olla mitään "oletettuja", haluavat vain solahtaa muiden joukkoon ilman halua vetää huomiota itseensä. Pieni aktivistien joukko huutaa somessa ja yliopistoissa näitä termejään ja yrittää levittää niitä muualle.

Vierailija
738/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana yleistyy jatkossa varmasti, tykkäsitpä sinä siitä tai et.

Sitä paitsi suurin osa myös transsukupuolisista on miehiä tai naisia, joten ei tuo oletettu-sana mitenkään erityisesti tarkoita vain muunsukupuolisia. 

Ei sitä käytä muut kuin woket tai normi-ihmiset huumorimielessä.

Sitäpaitti transsut on päästään vialla, ja se haittaa.

Palataan asiaan 10 vuoden päästä, jolloin todistelet että olet oikeasti aina hyväksynyt transsukupuoliset ihmiset. Samoin kuin kaikki entiset homofoobikot ovatkin yhtäkkiä niin sateenkaarimyönteisiä että, kun valtavirtakulttuuri onkin kääntynyt homomyönteiseksi. 

Aina on helpointa vihata ja pelätä sitä uusinta vähemmistöä, josta ei ole kuullutkaan ennen nettiaikaa.

Kyse ei ole siitä etteikö hyväksyttäisi näitä ihmisiä, vaan siitä ettei näissä termeissä ole päätä eikä häntää. Sanoja ei voi väännellä miten huvittaa eikä väkisin pakottamalla, kieli kehittyy luonnostaan jos on kehittyäkseen. Kuvaa muutenkin hyvin tätä äärivasemmistolaista toimintatapaa, yritetään väkisin hirveällä vauhdilla runnoa läpi itse keksittyä termistöä ja mitä ihmeellisimpiä ideologioita ihmisiä syyllistämällä. Onko ihme, ettei tahdo ottaa tulta. Orgaaninen muutos vie vuosikymmeniä ja vuosisatoja.

-eri

Vierailija
739/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sä olet varmaan niitä tyyppejä jotka kaupungissa käy kusella kerrostalojen porttikongeissa kun ei a) viitsi etsiä yleistä vessaa b) rakko enää pidä c) ovat itsekkäitä vatipäitä.

Taidat tykätä kusen hajusta?

En ole mikään noista, mutta emme tiedä mikä tämän roskamiehen tilanne oli. Ilmeisesti oli pakko päästä silloin ja heti. Ja puskaan lorotteli, joten mitä väliä?

Vierailija
740/2965 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan haluais duunarin patukkaa.

Kerro sun osoite niin tullaan porukalla kuseskelemaan teidän pihalle kun se ei teitä kerran haittaa.

Kerran näin yhden ukon kusella ABC:n pihassa. WC olis ollut 100 metrin päässä mutta eipä viitsinyt raahautua sinne asti. Taitaa enemmän olla fetissit noilla julkisilla paikoilla kuseskelijoilla, täytyy esitellä varustustaan muille.

Vähän eri asia lähteä tarkoituksella kuseskelemaan toisten pihoille jos sille ei ole mitään tarvetta oikeasti. Sen sijaan ei ole mitenkään harvinaista, että joskus elämässään joutuu puskapissat heittämään syystä tai toisesta. Siksi sille on olemassa yleinen termikin, puskapissa. Ei tämä nyt oikeasti ole niin valtava mielipahan aihe kuin siitä yritetään tässä vääntää.