Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (2965)

Vierailija
701/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin treffeillä miehen kanssa, jolla oli huuliherpes aktiivisena. Sanoi itsekin että nyt pitää olla varovainen ettei tartuta mua, mutta treffien päätteeksi antoi varoittamatta suukon poskelle ja perään "ei kai se haittaa kun se on vaan poski". Desinfioin koko posken haavanputsausaineella heti kun pääsin kotiin ja kai se toimi koska tuosta on nyt vuosia eikä ole tullut mitään.

Kaikkiin ei herpes tartu. Isälläni ja siskollani on, muttei minulla eikä äidilläni. Lapseni isällä on/oli, muttei lapsellamme. Nykyisellä miehelläni on muttei minulla. 

Ihme kansantaruja. Riski on aina olemassa kun herpes on aktiivisessa vaiheessa, ei sen kanssa kannata pelleillä.

Vierailija
702/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävelin töistä poispäin ja varmaankin n. 500 m päähän näin raksamiehen (yleensä raksahaalareihin suhtaudun myönteisesti) seisovan kusballa julkisella paikalla jonkun työmaakopin takana. Siis siten, että se kuseminen ei näkynyt lähimpään risteykseen, mutta kaikkiin muihin ilmansuuntiin kyllä ja pitkälle. Tosi kiusallista kävellä kohti pippeliään pitävän miehen selkää. Tämä mielestäni ei ole normaalia, sivistynyttä eikä ihan ok. Huolettomina julkisesti, melkein piilossa kuseskelevista miehistä tulee pahimmassa tapauksessa mieleen sellainen yl ik sen betaincelraukka, joka alkaa olla epätoivoa täynnä kun pitää siten hakea huomiota munalle, jota kukaan ei halua nähdä. Aikuinen ihminen yleensä osaa pidättää sen aikaa että muiden ei tarvitse katsella, inho kuseen on aika universaali ilmiö.

No eikä ole, kunhan ei päälle kusta. Mutta tällaiset neuroosit näyttävät yleistyneen modernissa ja kliinisessä maailmassa jossa kaikki piilotetaan. Liha on vakuumipaketissa ja ihmiset eivät käy tarpeilla koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei! Mutta joku toinen sivusto on parempi itsensä myymiseen!

Ironian lukutaito hukassa...

Vierailija
704/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin erään naisen tapailun 5kerran jälkeen. Olimme harrastaneet seksiä 2tapaamisesta lähtien mutta minulla ei seissyt kunnolla ja siitä ei oikein tullut mitään. Luulin jo että impotenssi iskenyt eron jälkeen kun olin 2vuotta yksin. Sitten tapasin nykyisen naiseni ja vehje todellakin seisoo ja seksi sujuu hienosti. Hän on kyllä nätimpi ja hoikka. Taitaa sillä ulkonäölläkin olla jotain psykologista merkitystä?

Tottahan tuo on,mutta ei sitä saa sanoa ääneen,varsinkaan tällä palstalla.

Täällä jokaisella on se  "mun mies rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen".

Tuntuu pahalta sanoa näin, mutta neidin ylipainosta tuli ainakin minulle häiriötekijä. -Hänellä oli painoa liikaa silloinkin kun me tapasimme ensi kerran, mutta hän kertoi käyvänsä salilla ja pudottavan painoa ahkerasti. Oli kuulemma pudottanut jo kymmeniä kiloja. Sitten kun aloimme tapailemaan, huomasin hänen käyttävän paljon alkoholia, syövän valtavia annoksia rasvaista ruokaa ja jääkaappi oli jatkuvasti täynnä suklaata, olutta, lihapiirakoita, makkaraa jne jne. Tämä ihminen ei laihtunut kiloakaan ja salikorttikin oli vain silmänlummeeksi. Se nyt vain on niin, että liika ylipainoisuus tappaa ainakin meikäläisen silmissä intohimon ja halun seksiin ja hyvänäpitämiseen. Kun toinen on iso kuin valas, häntä ei voi ottaa edes syliin.

Ihmisenä hän oli kiva ja fiksu, mutta se valtava ruhon koko... Minä en voinut omistaa elämääni valheelle näyttelemällä pitäväni hänen vartalostaan, ruhostaan. Ei ihmisen tarvitse olla valokuvamalli, en minäkään ole, mutta omasta terveydestä, siisteydestä ja ulkonästä pitäisi huolehtia sen verran että ihmiset eivät käännä katsettaan pois kohdatessaan kadulla kuten hänen kohdallaan kävi.

hah, jäit kiinni. ei suklaata säilytetä jääkaapissa, trolli 🤣🤣🤣

Vierailija
705/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään kävelin töistä poispäin ja varmaankin n. 500 m päähän näin raksamiehen (yleensä raksahaalareihin suhtaudun myönteisesti) seisovan kusballa julkisella paikalla jonkun työmaakopin takana. Siis siten, että se kuseminen ei näkynyt lähimpään risteykseen, mutta kaikkiin muihin ilmansuuntiin kyllä ja pitkälle. Tosi kiusallista kävellä kohti pippeliään pitävän miehen selkää. Tämä mielestäni ei ole normaalia, sivistynyttä eikä ihan ok. Huolettomina julkisesti, melkein piilossa kuseskelevista miehistä tulee pahimmassa tapauksessa mieleen sellainen yl ik sen betaincelraukka, joka alkaa olla epätoivoa täynnä kun pitää siten hakea huomiota munalle, jota kukaan ei halua nähdä. Aikuinen ihminen yleensä osaa pidättää sen aikaa että muiden ei tarvitse katsella, inho kuseen on aika universaali ilmiö.

Katselin kerran ikkunasta (kerrostalo) kun roska-auto ajoi pihaan. Ihmettelen kun kuljettaja ei mennytkään suoraan riskakatosta kohti vaan nurkan taakse. Siirryin uteliaana toiselle ikkunalle. Siellähän se lorotteli syreenipuskaan. Ällöttävää.

Niin ällöttävää, että piti oikein vaihtaa ikkunaa että pääsee katselemaan. Joopa joo, taitaa olla vaan projisointia kun on niin nolo myöntää, että sinulla on joku kusifetissi.

Vierailija
706/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavasti sanottu, mutta minun syyni miehen jättämiselle oli se, että hänellä oli pieni muna ja olematon erektio! Meillä oli muuten tosi hauskaa keskenämme, mutta seksi oli hyvin vaivaannuttavaa, kun miehellä ei vaan noussut tarpeeksi :/ Itsekin hän ihmetteli tätä, kun kuitenkin kaikki meidän välillä natsasi. Jotenkin nätisti muotoilin poistumiseni kuvioista.

Teillä ei kuitenkaan niin hyvin natsannut, että olisitte yhdessä hyvässä hengessä miettineet ratkaisuja asiaan?

Vierailija
707/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu pyysi nelihenkisen perheemme käymään luonaan kylässä toisella paikkakunnalla. Matkaan lähdettiin. Perille päästyämme tuttu laittoikin kengät jalkaan ja tuumas, että syödään ulkona. Ajattelimme, että mkäs siinä, mukava syödä ulkona pitkästä aikaa. Ravintolassa hän soitti ex miehensä luona majaileville teineilleen ja pyysi heidät mukaan syömään ravintolaan. Yhä mietittiin, että mikäs siinä, kiva nähdä heitäkin. Laskun tultua tää tuttu maksoi oman ruokansa, ei lastensa ruokia ja katos vessaan!

Me jäätiin setvimään asiaa tarjoilijan kanssa ja lopulta maksettiin hänen lastensa ruoat. (Oltiin jo maksettu siis oman osuutemme, 2 aikuisen ja 2 lapsen ruoat!)

Asiaan ei palattu tämän koommin. Kyseessä ei ole köyhä yh, vaan ihan hyvätuloinen ihminen. Teinit kiitteli kovasti ja olivat erittäin noloina. 

Sori, jos sä tunnistit tästä itsesi. Käytöksesi oli karmeaa ja törkeetä!!

Vierailija
708/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä pahimmasta päästä ole, mutta kerronpa silti.

Pidin aikoinani viikoittaista palaveria eräässä organisaatiossa. Yksi osallistujista tuli paikalle poikkeuksetta 15-20 minuuttia myöhässä, riisuskeli päällysvaatteensa, ahtautui neukkarin pöydän ääreen ja kaivoi laukustaan lounaansa: voileivän tai salaattiannoksen, mehupurkin ja omenan. Koko ajan hän osallistui keskusteluun ja halusi saada tietää, mistä oli puhuttu ennen kuin hän oli tullut paikalle. Minä inhoan syömisen ääniä, ja erityisesti tuon omenan syöminen rassasi aistejani varsinkin, kun hän pyrki puhumaan samaan aikaan ja puhui estoitta muiden päälle.

Koska tämä lounastaja häiritsi koko ryhmää, lopulta hyvin varovasti mainitsin hänelle, että ehkä lounaan voisi syödä jossain muualla, kun muut ovat menossa lounaalle vasta palaverin jälkeen, ja ihanien salaattien katseleminen etukäteen vei keskittymiskyvyn. (Tai jotain tuolla tavalla muotoiltua höpötystä, jotta asia tulisi selville mahdollisimman hellävaraisesti ja loukkaamatta.)

Lounastaja sanoi, ettei hänellä ollut aikaa syödä muulloin. Hän oli hyvin hämmästynyt ja vähän tuohtunutkin siitä, että se muka haittasi muita. Vaikka yritin sanoa asian loukkaamatta, en siinä tainnut onnistua, koska häntä ei enää palavereissa nähty. Tuosta on jo aikaa, joten muut asianomaiset eivät enää muistane koko tapausta, mutta minä muistan ja aina muistaessani tunnen myös hieman syyllisyyttä.

Kyseessä lienee naisoletettu?

Tämä oli nainen, mutta olen pitkän urani aikana nähnyt ihan samanlaisia miehiäkin. Sukupuolella on aka vähän merkitystä kokonaisuudessa, ainakin minun ammatissani, jossa palavereihini kokoontuneilla ihmisillä on samat kiinnostuksen kohteet ja samankaltainen tausta.

"Oletettuja" en ole vielä tavannut kertaakaan.

Oletettu tarkoittaa vain sitä, että tehdään jonkun ulkonäön äänen yms. perusteella oletus, että kyseessä on nainen tai mies. Eli me olemme kaikki nais- tai miesoletettuja, sinäkin. -eri 

Totta kai me kaikki oletamme, mutta meillä kaikilla ei ole tarvetta tähdentää ääneen sitä itsestäänselvyyttä, että oletamme.

No eihän sitä kukaan sanokaan kenellekään ääneen päin kasvoja. 

Ei kukaan sano: "Oletan että olet nainen/mies".

Joten tästä sanasta on ihan turha loukkaantua, koska sitä ei siinä merkityksessä käytetä. 

Miksi tuollaista täysin turhaa käsitettä pitää ylipäänsä viljellä? Olemme miehiä ja naisia. Voihan sitä pitää vaikka kaikkia ihmisiä muumeina, mutta ei siitä ole mitään hyötyä.

Sana yleistyy jatkossa varmasti, tykkäsitpä sinä siitä tai et.

Sitä paitsi suurin osa myös transsukupuolisista on miehiä tai naisia, joten ei tuo oletettu-sana mitenkään erityisesti tarkoita vain muunsukupuolisia. 

Vierailija
709/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin päätetty tyttöporukassa että lähdetään tyttöjen kanssa reissuun ulkomaille. 

Kun jo oltiin lentokentällä niin yksi sitten toi tuoreen poikaystävänsä mukanaan saatesanoilla että ei kai teitä haittaa jos mun Pertti tulee mukaan, just hommattiin sille eilen illalla vielä lentolippu samaan koneeseen.

Tosi kiva reissu kun Pertti roikkui ehkä hieman vaivautuneena mukana ja tämä nainen ja Pertti olivat jatkuvasti siinä halailemassa ja pussaamassa kun olivat niin lovena....

Tuo on niin ärsyttävää! Mulla oli samanlainen kaveri, sovittiin että nähdään ravintolassa niin aina toi sen miehensä mukaan ennalta kysymättä. Eikä edes sanonut että ei kai haittaa, toi vaan ja se oli siitä lähtien itsestään selvää, että se mies oli AINA mukana. En halunnut kertoa sille vieraalle miehelle kaikkia asioitani, joten olin aika paljon hiljaa ja kaveri miehensä kanssa hölötti omiaan. Seuraavana vuonna he yllättäen erosivat, eikä kaveri halunnut kuulla koko tyypistä enää mitään. Kyse oli muutenkin aika ailahtelevasta tyypistä, jonka kanssa en jatkanut jatkaa ystävyyttä kovin kauaa. Joku yhteinen tuttu sitten sanoi, että tällä ihmisellä vaihtuu miehet ja myös ystävät vähän väliä. 

Vierailija
710/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tutut on kamalia ja ärsyttäviä, jotka tulee ilmoittamatta oven taakse 

"hei, tultiin piipahtaa, kun oltiin lähistöllä. Ei kai haittaa"

Olisin varmaan itse kutsunut heidät kylään, jos haluaisin heidät kotiini!!

Nämä ovat niitä samoja, jotka eivät ikinä, koskaan, milloinkaan kutsu minua heille! Siis kertaakaan kyseinen pariskunta ei ole mulle edes kahveja keitelleet näiden vuosien aikana.

Kutsun nykyään illalliselle ihmisiä, joiden kanssa toteutuu vastavuoroisuus enkä kattele mitään lokkeja ja loisia. Paha vaan, kun tungetaan väkisin oven taakse!

Vierailija
711/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui 2000-luvun puolivälissä. Kaverillani oli kännykkä aina pois päältä, paitsi jos halusi sillä hetkellä soitella/laittaa viestiä. En vieläkään ymmärrä miksi, hänellä jäi yksi työkin saamatta kun ei ollut huomannut viestiä työhaastattelusta. 

Olimme menossa toiseen kaupunkiin parin muun kaverin kanssa. Odottelimme siinä rautatieasemalla hämmentyneinä lähes junan lähtöhetkeen asti, onko hän tulossa. Soitimme, mutta puhelin oli tietysti kiinni. Menimme junaan ja pari minuuttia ennen lähtöä hän viimein saapui isojen laukkujen kanssa ja sanoi, että innostui käymään kirpputorilla. No, ehti sitten junaan. Kasseja oli kuitenkin paljon ja jouduimme sitten kantamaan osan niistä, kun ne ei mahtuneet kaikki hänelle syliin. Menimme kuitenkin shoppailemaan ja sitten piti joka kaupassa näyttää, mitä kasseissa on. Oli hän sentään kuitin ottanut. Shoppailukin maittoi ja lopussa hänellä oli vielä lisää kasseja, joista osa piti meidän kantaa vaikka oli omatkin mukana. Kyseessä oli päiväreissu, joten emme voineet viedä tavaroita hotelliin.  

En kehdannut sanoa silloin mitään, mutta nyt kieltäytyisin kyllä kantamasta kasseja, jos on tieten tahtoen kerännyt itselleen tavaraa mukaan juuri ennen reissua. 

Vierailija
712/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tästä ketjusta tuli oletettu-sanasta kiistelemistä ja jotain "ylipainoiset ei kiinnosta seksuaalisesti"-juttuja?

Jos pysyttäisiin aiheessa, noille jutuille on muitakin ketjuja olemassa. Suurin osa ei varmaan tullut tänne noita lukemaan.

Vierailija
713/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa tästä ketjusta tuli oletettu-sanasta kiistelemistä ja jotain "ylipainoiset ei kiinnosta seksuaalisesti"-juttuja?

Jos pysyttäisiin aiheessa, noille jutuille on muitakin ketjuja olemassa. Suurin osa ei varmaan tullut tänne noita lukemaan.

Oletko joku virallinen sensori?

Vierailija
714/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselin kerran ikkunasta (kerrostalo) kun roska-auto ajoi pihaan. Ihmettelen kun kuljettaja ei mennytkään suoraan riskakatosta kohti vaan nurkan taakse. Siirryin uteliaana toiselle ikkunalle. Siellähän se lorotteli syreenipuskaan. Ällöttävää.

Niin ällöttävää, että piti oikein vaihtaa ikkunaa että pääsee katselemaan. Joopa joo, taitaa olla vaan projisointia kun on niin nolo myöntää, että sinulla on joku kusifetissi.

Ettei vaan haluais duunarin patukkaa.

Vierailija
715/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin ystävääni eri kaupunkiin makutuomariksi yhteen tärkeään asiaan mikä oli mulle siis iso juttu ja tärkeä. Ystävä ilahtui ja sanoi että mielellään lähtee, että hänellä ei ole silloin mitään sovittu.

Ajankohta lähestyi, ystävältä tuli viesti edellisenä päivänä "ei varmaan haittaa jos yksi kaveri tulee kans mukaan? Se kyllä osallistuu bensoihin!"

Oltiin siis minun autolla menossa ja matkaa oli kuitenkin noin 200km... Ajatus tuntemattomasta ihmisestä tuntui kummalliselta kun matkan piti olla "meidän juttu" mutta ajattelin olla mukava ja sanoin että ok jos osallistuu bensoihin.

Päästiin määränpäähän niin tämä tuntematon tyyppi hyppäsi autosta ennenkuin ehdin sanoa mitään eikä tietenkään maksanut euroakaan! Myöskään tämä ystäväni ei puuttunut tilanteeseen joten päätin olla pilaamatta tunnelmaa ja sanomatta mitään. (koska tunnelma todella olisi ollut pilalla jos olisin alkanut bensoista nillittää, naiset...)

No ei mitään kun oltiin asia hoidettu niin tämä ystäväni ilmoitti että hän muuten oikeastaan voisi jatkaa kaupungista matkaa vielä pidemmälle toisen ystävänsä luokse, että "ei varmaan haittaa jos jään tänne ja sinä ajat yksin kotiin? Asia kun tuli jo hoidettua!"

No ei tietenkään haittaa että ajan yksin kotiin sen parisataa kilometriä kun SINUN piti olla minulle matkaseurana.. :)

Ihanaa olla kiltti ihminen jota muut käyttää aina hyväkseen.

Vierailija
716/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sana yleistyy jatkossa varmasti, tykkäsitpä sinä siitä tai et.

Sitä paitsi suurin osa myös transsukupuolisista on miehiä tai naisia, joten ei tuo oletettu-sana mitenkään erityisesti tarkoita vain muunsukupuolisia. 

Ei sitä käytä muut kuin woket tai normi-ihmiset huumorimielessä.

Sitäpaitti transsut on päästään vialla, ja se haittaa.

Palataan asiaan 10 vuoden päästä, jolloin todistelet että olet oikeasti aina hyväksynyt transsukupuoliset ihmiset. Samoin kuin kaikki entiset homofoobikot ovatkin yhtäkkiä niin sateenkaarimyönteisiä että, kun valtavirtakulttuuri onkin kääntynyt homomyönteiseksi. 

Aina on helpointa vihata ja pelätä sitä uusinta vähemmistöä, josta ei ole kuullutkaan ennen nettiaikaa.

Kaikessa ei ole aina kyse vain vihasta ja tuntemattoman pelosta, vaikka woke kuplasi niin onkin opettanut.

Vierailija
717/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti nämä juntit halusivat pilata tämän keskustelun näillä typerillä ja lapsellisilla seksijankkauksillaan ja siinä onnistuivat. Miten voi olla noin yksinkertaista ja lapsellista porukkaa.

Vierailija
718/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui 2000-luvun puolivälissä. Kaverillani oli kännykkä aina pois päältä, paitsi jos halusi sillä hetkellä soitella/laittaa viestiä. En vieläkään ymmärrä miksi, hänellä jäi yksi työkin saamatta kun ei ollut huomannut viestiä työhaastattelusta. 

Olimme menossa toiseen kaupunkiin parin muun kaverin kanssa. Odottelimme siinä rautatieasemalla hämmentyneinä lähes junan lähtöhetkeen asti, onko hän tulossa. Soitimme, mutta puhelin oli tietysti kiinni. Menimme junaan ja pari minuuttia ennen lähtöä hän viimein saapui isojen laukkujen kanssa ja sanoi, että innostui käymään kirpputorilla. No, ehti sitten junaan. Kasseja oli kuitenkin paljon ja jouduimme sitten kantamaan osan niistä, kun ne ei mahtuneet kaikki hänelle syliin. Menimme kuitenkin shoppailemaan ja sitten piti joka kaupassa näyttää, mitä kasseissa on. Oli hän sentään kuitin ottanut. Shoppailukin maittoi ja lopussa hänellä oli vielä lisää kasseja, joista osa piti meidän kantaa vaikka oli omatkin mukana. Kyseessä oli päiväreissu, joten emme voineet viedä tavaroita hotelliin.  

En kehdannut sanoa silloin mitään, mutta nyt kieltäytyisin kyllä kantamasta kasseja, jos on tieten tahtoen kerännyt itselleen tavaraa mukaan juuri ennen reissua. 

ei taida 2000-luvun puoliväli olla vielä ollut..

Vierailija
719/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin todella urpoa miestä nuorempana.

Lätkän mm-kisat käynnissä, Suomen peli alkoi. Tyyppi ajoi moottoritiellä (ylinopeutta aivan varmasti), asensi puhelimensa kiinni johonkin telineeseen ja sanoi että katsoo tässä ajaessa matsia. Oli oikeasti nenä kiinni siinä kännykässä ja korjaili sen asentoa ja keskittyi siihen. Miksi, oi miksi en sanonut että pysäytäpä seuraavaan mahdolliseen paikkaan ja soittanut poliiseja perään. Ei kyllä sanonut, että "eikai haittaa" kun oli niin ylivoimaisesti paras kuski saksalaisella huippuautollaan. Nykyään tuo puistattaa ja kiitän onneani ettei sattunut mitään.

Vtuttaa liikenteessä nuo kännykänräplääjät muutenkin, mutta tuo oli jo ihan next level...

Vierailija
720/2965 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin todella urpoa miestä nuorempana.

Lätkän mm-kisat käynnissä, Suomen peli alkoi. Tyyppi ajoi moottoritiellä (ylinopeutta aivan varmasti), asensi puhelimensa kiinni johonkin telineeseen ja sanoi että katsoo tässä ajaessa matsia. Oli oikeasti nenä kiinni siinä kännykässä ja korjaili sen asentoa ja keskittyi siihen. Miksi, oi miksi en sanonut että pysäytäpä seuraavaan mahdolliseen paikkaan ja soittanut poliiseja perään. Ei kyllä sanonut, että "eikai haittaa" kun oli niin ylivoimaisesti paras kuski saksalaisella huippuautollaan. Nykyään tuo puistattaa ja kiitän onneani ettei sattunut mitään.

Vtuttaa liikenteessä nuo kännykänräplääjät muutenkin, mutta tuo oli jo ihan next level...

Yksi tuntemani hieman yksinkertaisen oloinen tyyppi aina oikein julistaa, miten hän ei suojatielle astuessaan vilkaisekaan tuleeko autoja! Auton kuuluu väistää, hänellä on oikeus!

Joo kyllä, mutta oikeasti ennen kun juoksette siihen tielle niin havainnoikaa vähän että onhan se autoilija sinut oikeasti nähnyt.

Pimeässä ja sateessa on usein tullut tilanne eteen, että helkkari tossahan on joku tiellä! Ilman heijastinta ja tummissa vaatteissa liikkuvaa henkilöä on hiton vaikea nähdä auton tuulilasin takaa jos vielä vettäkin ropisee!