Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset

Vierailija
27.01.2022 |

Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".

Kommentit (2965)

Vierailija
581/2965 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksin kerran hieman ennen sulkemisaikaa (noin 5 minuuttia) kauppaan ostamaan unohtunutta ostosta. Puolijuoksua viiletin hyllylle, että ehdin varmasti maksaa ja ulos ennen sulkemisaikaa ja siellähän oli täti aivan kukkuroillaan täynnä olevan ostoskärrin kanssa hiljakseen vaeltamassa hyllyvälejä, pysähteli katselemaan tuotteita ja lukemaan hartaasti jokaista purkkia ja purnukkaa. Yksi työntekijä kävi siinä muistuttamassa, että kauppa menee kiinni viiden minuutin päästä ja tämä totesi vaan, että kauppa menee kiinni silloin kun viimeinen asiakas lähtee. Tätistä oikein paistoi "eikai tää haittaa" - asenne. Kassalla toisella työntekijän ilme oli aika myrkyllinen, kun tätä tätiä mulkoili.

Ihan käsittämätöntä miten törppöjä ihmiset on.

Opiskelusikana olin kaupassa töissä ja paras asiakas keräsi jouluaattona 20 Min yli sulkemisajan rauhassa tavaroita kärryyn. Hänelle käytiin tästä kyllä monta kertaa samomassakin, mutta selitti Kun en aiemmin ehtinyt...

Kiva kun itsellä oli sadan kilometrin matka kotiin joulun viettoon.

Olisitte sammuttaneet valot :D:D:D

Vierailija
582/2965 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Morella kirjoitti:

Lahjoituspalvelu 2022

Aion tehdä lahjoituksen vakavalle ja luotettavalle henkilölle. Olen kiitollinen saadessani tehdä sinulle tämän lahjoituksen, joka voi auttaa sinua liiketoiminnassasi ja projekteissasi. Ota tämä vastaan, koska se on lahja, jonka teen sinulle ja tämän pyytämättä mitään vastineeksi. Otan mielelläni viestisi vastaan.

Joko huijarit ovat löytäneet tännekin! Hyi, mene pois!

Olethan ystävällinen ja ensi kerralla poistat huijarien tiedot lainaamastasi viestistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/2965 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ensimmäistä kertaa minun luokse kylään ja löi heti ovella tervehtimään tullutta koiraani kuonoon niin että koira vinkaisi ja perääntyi. Piti kuulemma näyttää että taloon on tullut uusi pomo. Tiuskaisin että älä turhaan ota kenkiä pois, avasin oven ja pyysin poistumaan. Ovi perästä kiinni, puhelin esiin, numero mustalle listalle ja aloin itkeä ihan vaan järkytyksestä. Miten olin arvioinut toisen ihmisen ihan väärin ja ahdisti koiran puolesta. Inhoan ihmisten ja eläinten huonoa kohtelua. Kaikenlaisia hulluja on liikenteessä.

Tämä on ollut ennenkin, muistaakseni jossain "karmeimmat deitit"-ketjussa. 

Vierailija
584/2965 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopin koira puri mun tuolloin n. 4-vuotiasta lasta. Lapsi huusi hysteerisenä kivusta ja säikähdyksestä. Anoppi kotkotti hekotellen vieressä että ei haittaa, ja yritti saada lasta silittämään luimistelevaa hurttaansa.

Itseasiassa haittaa edelleen, vuosien jälkeenkin. Lapseni pelkää edelleen koiria, vaikka tuo purija-koira on ollut vainaa jo vuosia.

Minunpa anoppi on sitä mieltä, että jos heidän kissansa suuttuessaan raapaisee 3-vuotiasta lastani, niin siinäpähän lapseni sitten oppii, ettei kissaa saa lähestyä tai silittää väärin. Anopin kissa on arvaamaton ja saattaa yllättäen raapia, vaikka hakeutuu itse lapsen lähelle. Joka kerta, kun menemme sinne, niin oikein tekevät ison numeron, että lapseni huomaisi kissan ja tulisi silittämään. Siinä onkin minulla sitten aina vahtimista, jottei mitään tapahtuisi. Käsittämätöntä..

Vierailija
585/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin tilattu bändi keikalle. Bändille oli ruoka varattuna ja ruokapaikan henkilökunta varautunut ruokkimaan tähdet. Bändi tuli kolme tuntia myöhässä. Vaimot ja tyttöystävät mukanaan. Joista ei tietenkään oltu etukäteen mainittu mitään. Kai niillekin ruokaa riittää?!? No riitti, juuri ja juuri. Erityisruokavalioista joku yritti jotakin kitistä, mutta kun oli ylimääräinen, niin ei noteerattu. Bändi myöhästyi tietenkin myös soundchekistä ja bändi oli näreissään, kun aika ei meinannut riittää. Yrittivät vielä venyttää keikan alkua, mutta se ei enää onnistunut, kun käskin juontajan aloittaa tilaisuuden ja juontaa bändin sisään. Ihmeellistä touhua. 

Olin ostanut kalliin lipun Tampereella esiintyvän laulajan keikalle. Sen piti alkaa klo 21.00

Klo 22.30. Menin sanomaan että nyt riitti odottaminen, viimeinen juna Helsingin suuntaan lähtee

Klo 23. Pyysin lippurahat takaisin. Eivät millään meinanneet antaa.

Vaadin että on annettava, tämähän on törkeää huijaamista. Antoivat lopulta.

Sitten vielä selittivät etteivät nämä huippuartistit koskaan aloita silloin kun pitäisi.

Ihme maailman omistajia kuvittelevat olevansa. No, eipä tullut tällekään minäitseprinsessalle

Tuloja, kun en Cd:täkään ostanut.

Juu. Eihän haittaa odotuttaa ihmisiä. No kyllä haittasi!

Vierailija
586/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli ensimmäistä kertaa minun luokse kylään ja löi heti ovella tervehtimään tullutta koiraani kuonoon niin että koira vinkaisi ja perääntyi. Piti kuulemma näyttää että taloon on tullut uusi pomo. Tiuskaisin että älä turhaan ota kenkiä pois, avasin oven ja pyysin poistumaan. Ovi perästä kiinni, puhelin esiin, numero mustalle listalle ja aloin itkeä ihan vaan järkytyksestä. Miten olin arvioinut toisen ihmisen ihan väärin ja ahdisti koiran puolesta. Inhoan ihmisten ja eläinten huonoa kohtelua. Kaikenlaisia hulluja on liikenteessä.

Tämä on ollut ennenkin, muistaakseni jossain "karmeimmat deitit"-ketjussa. 

No totta kai on voinut olla, harvemmin meillä ihmisille niin paljon tapahtuu, että voimme jokaiseen samantyyppisiä asioita koskettelevaan ketjuun eri juttuja kirjoitella.

Mutta ihan kamala juttu! Ja tosi hyvä, että kykenit heti reagoimaan. Tosin itsestäni on sanottava, että olisin voinut reagoida huonommin, eli vetäisemällä takaisin kuonoon sanoen, että täällä on jo pomo.

Vierailija
587/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

Mistä sää revit nuita juttujas?

Naiset keskenään arvostaa innietä ei miehet..  Oikeestaan sun jutussa ei mitään järkeä missään kohdassa.

Vierailija
588/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät edes tajua miten paljon vaatimuksia heillä on naiselle!!!!! Pitäisi olla nuori ikuisesti, todella hoikka ja timmi, mutta tissit terhakat C-kupit, alistuva luonne, kirkas ja pehmeä lapsimainen ääni, siro ruumiinrakenne, korkeintaan 160cm ja kaiken tämän LISÄKSI vielä pitäisi olla korkeasti koulutettu, peppureikä pitäisi olla valkaistu ja kaikki karvat ajeltu täydellisesti, alapään pitäisi olla äärimmäisen tiukka nätti ínnie ja siinä ei saisi olla edes ominaistuoksua vaan pitää hangata saippualla täysin hajuttomaksi... nämä vaatimukset jatkuu loputtomiin!

Ei pidä paikkaansa ja se on nainen joka valitsee nykyään. Miksi te naiset haluatte miehen, jolla on tuollaiset vaatimukset?

Vierailija
589/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen huomannut. Sitt vielä jos peset aina alapään saippualla niin vaginan ph menee sekaisin siitäkin. Asiantuntijat suosittelee usein pelkkää vesipesua vaginalle.

Vierailija
590/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu ja samaan aikaan näitä vaatimuksia esittävä mies saa olla mahakas, vanha,  törkeäkäytöksinen, pesemätön, siivottomissa rytkyissä.....

Hei haloo, kattokaa peiliin ennen vaatimuksia! 

Vierailija
591/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksin kerran hieman ennen sulkemisaikaa (noin 5 minuuttia) kauppaan ostamaan unohtunutta ostosta. Puolijuoksua viiletin hyllylle, että ehdin varmasti maksaa ja ulos ennen sulkemisaikaa ja siellähän oli täti aivan kukkuroillaan täynnä olevan ostoskärrin kanssa hiljakseen vaeltamassa hyllyvälejä, pysähteli katselemaan tuotteita ja lukemaan hartaasti jokaista purkkia ja purnukkaa. Yksi työntekijä kävi siinä muistuttamassa, että kauppa menee kiinni viiden minuutin päästä ja tämä totesi vaan, että kauppa menee kiinni silloin kun viimeinen asiakas lähtee. Tätistä oikein paistoi "eikai tää haittaa" - asenne. Kassalla toisella työntekijän ilme oli aika myrkyllinen, kun tätä tätiä mulkoili.

Ihan käsittämätöntä miten törppöjä ihmiset on.

Opiskelusikana olin kaupassa töissä ja paras asiakas keräsi jouluaattona 20 Min yli sulkemisajan rauhassa tavaroita kärryyn. Hänelle käytiin tästä kyllä monta kertaa samomassakin, mutta selitti Kun en aiemmin ehtinyt...

Kiva kun itsellä oli sadan kilometrin matka kotiin joulun viettoon.

Olisitte sammuttaneet valot :D:D:D

Kaupan kassajärjestelmä sulkeutuu juuri silloin, klo 21.00, joten sen jälkeen ei voi kaupasta saada tavaraa.

Vierailija
592/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sää revit nuita juttujas?

Naiset keskenään arvostaa innietä ei miehet..  Oikeestaan sun jutussa ei mitään järkeä missään kohdassa.

Miehet kylä pitää outiesta.

Vierailija
593/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"

Ei yhtään...

Kai laitoit sakon naapurisi laatikkoon.

Vierailija
594/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on outie?

Vierailija
595/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää helvettiin noine pillukuvauksinenne. 

Vierailija
596/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella ollut pahempia, mutta ehkä tämäkin jollekin opiksi.

Olin raskaana ja lähdin kavereiden kanssa keikalle. Minä olin kuskina, omalla autollani tietenkin. Siihen aikaan keikat alkoivat aina vasta kello 00.00 aikaisintaan, ja vähän väsytti jo valmiiksi kun porukka ympärillä humaltui ja hillui ja itse oli tottunut olemaan jo pari tuntia nukkumassa. Pahoinvointikin vaivasi.

Sitten keikka alkoi ja päättyi, ja kaverit halusivat vielä jäädä muutamalle. Valomerkin aikaan viimein lähdettiin pois, ja olin ihan valmis kaatumaan sänkyyn juotuani ensin vähän kylmää appelsiinimehua kotona, koska mitään muuta en sillä hetkellä saanut alas pahoinvoinnin takia.

Auton jo liikkuessa takapenkin porukka älysi, että heillä ei ole kotona mitään ruokaa, ja että heillä on kova nälkä. Koko autollinen alkoi ruinata, että ajetaan grillin kautta. Taivoin. Ajettiin grillille, siellä jonotettiin ja rymyttiin. Sanoin, että olen hyvin huonovointinen ja mieluiten ajaisin suoraan kotiin lepäämään - takapenkkiläiset voisivat ottaa ateriat mukaan ja syödä kotona.

Voitte arvata, missä kohtaa kuului otsikon sanat: moottoritiellä takapenkiltä: "ei kai sua haittaa kun me syödään täällä? Eihän tämä sinun auto mikään uusi ole". Kyllä haittasi, pyysin että eivät söisi, mutta pyyntöni kaikui kuuroille korville.

Kun vihdoin pääsin kotiin, jalkatilassa pyöri tahmaisia limsatölkkejä, penkeillä oli majoneesin ja salaatin rippeitä ja koko auto haisi grillirasvalta. Pidätin seuraavana päivänä oksennusta kun tein suursiivouksen. Enää en ole lähtenyt juoppokuskiksi.

Vierailija
597/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella ollut pahempia, mutta ehkä tämäkin jollekin opiksi.

Olin raskaana ja lähdin kavereiden kanssa keikalle. Minä olin kuskina, omalla autollani tietenkin. Siihen aikaan keikat alkoivat aina vasta kello 00.00 aikaisintaan, ja vähän väsytti jo valmiiksi kun porukka ympärillä humaltui ja hillui ja itse oli tottunut olemaan jo pari tuntia nukkumassa. Pahoinvointikin vaivasi.

Sitten keikka alkoi ja päättyi, ja kaverit halusivat vielä jäädä muutamalle. Valomerkin aikaan viimein lähdettiin pois, ja olin ihan valmis kaatumaan sänkyyn juotuani ensin vähän kylmää appelsiinimehua kotona, koska mitään muuta en sillä hetkellä saanut alas pahoinvoinnin takia.

Auton jo liikkuessa takapenkin porukka älysi, että heillä ei ole kotona mitään ruokaa, ja että heillä on kova nälkä. Koko autollinen alkoi ruinata, että ajetaan grillin kautta. Taivoin. Ajettiin grillille, siellä jonotettiin ja rymyttiin. Sanoin, että olen hyvin huonovointinen ja mieluiten ajaisin suoraan kotiin lepäämään - takapenkkiläiset voisivat ottaa ateriat mukaan ja syödä kotona.

Voitte arvata, missä kohtaa kuului otsikon sanat: moottoritiellä takapenkiltä: "ei kai sua haittaa kun me syödään täällä? Eihän tämä sinun auto mikään uusi ole". Kyllä haittasi, pyysin että eivät söisi, mutta pyyntöni kaikui kuuroille korville.

Kun vihdoin pääsin kotiin, jalkatilassa pyöri tahmaisia limsatölkkejä, penkeillä oli majoneesin ja salaatin rippeitä ja koko auto haisi grillirasvalta. Pidätin seuraavana päivänä oksennusta kun tein suursiivouksen. Enää en ole lähtenyt juoppokuskiksi.

Mä lähden ikinä kuskiksi vain sillä ehdolla, että kuskin mukaan mennään. Toki joustan jonkin verran, valvon hieman pidempään kuin haluaisin, mutta en niin pitkään kuin juopporemmi haluaisi. Kyytiin saa tulla silloin kun lähden, muuten saa etsiä taksin. Onneksi tosin ikää on nyt jo sen verran, ettei tuollaisia reissuja tule tehtyä muutenkaan enää.

Vierailija
598/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupasin korjata työkaverin trikooneuleesta silmäpaon. Hän toi seuraavana päivänä muovikassillisen perheensä vaatteita, jotka ajatteli saavansa korjatuiksi siinä samalla. Saatteeksi hän sanoi, että nämä hänen miehensä vaatteet ovat pesemättä, koska hän pesisi ne vasta sitten, kun ne on korjattu. Kyllä haittasi.

Oisit lisännyt mukaan omat likapyykit ja laittanut saatteen, että "peset nää varmaan siinä samalla, ei varmaan haittaa"

Vierailija
599/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kampaamossa. Pyysin korkeintaan 3cm pois. Pelkän siistimisen siis.

Nohh pian havahduin lauseeseen:

-Lähti nyt vähän enemmän mitä piti TOIVOTTAVASTI EI HAITTAA.

Oli siis napsinut väht 10cm, ja pitkistä hiuksistani tuli melkein polkkatukka. 

Ymmärrän että tuo harmittaa, mutta kampaaja olisi voinut kommunikoida paremmin.

Väitän kuitenkin ettei hän tehnyt sitä vahingossa, eikä ilkeyttään. Vuosien kokemuksella voin kertoa vinkin kuinka itse suhtaudun kampaajiin (ja josta syystä suosin mieskampaajia tai partureita, koska he olen havainnut erittäin rehellisiksi.)

Minulla on heikot hiukset ja uuden kampaajan tavatessani kysyn testinä voisinko saada sellaisen tai tällaisen kampauksen joka ei minun kasvoilleni, eikä hiuksilleni sovi. Jos kampaaja sanoo että se ei minun hiuksillani onnistu, tai ei istu kasvoilleni, silloin istun hänen asiakkaaksi mielelläni koska kampaaja tietää mitä hän tekee. Jos taas kampaaja alkaa mielistelemään ja väittämään että hän pystyy pyytämäni mallin tekemään, alankin miettimään että mitä jos kuitenkin pitäytyisinkin vanhassa mallissa ja annan hänen tehdä vain yksinkertiset siistimiset.

Ymmärrän että olet harmissasi siitä että menetit kymmenen senttiä kolmen sentin sijaan, mutta väitän että jos kampaaja olisi leikannut vain kolme senttiä, olisi kampauksesi ollut jollakin tapaa epätäydellinen ja väärän mallinen. Me kun harvemmin näemme itseämme oikeasti ulkopuolelta, ellet sitten anna kuvata itseäsi myös takaapäin ja sivuilta.

Toki virheitä sattuu kaikilla, enkä aio väittää vastaan jos kyse on hänen selkeästi osaamattomuudesta.

Jos hiuksia on jäljellä reilun polkkatukan verran sen jälkeen, kun niistä on otettu 10 cm pituutta pois, on kyseessä vähintään hartioille ylettyvät hiukset, todennäköisesti pitemmät. Siinä ei kauheasti ole kampauksella ”mallia”, vaan kyseessä pitäisi olla latvojen tasaus ja siistiminen, ei mallinmuutosleikkaus, mistä tuossa alkaa olla jo kyse. Eli ihan on kampaajan ammattitaidottomuudesta kyse. Tuon mittaisissa hiuksissa kyse on lähinnä siitä, leikataanko latvat tasaan, kevyesti eteenpäin lyheneviksi (loiva u) tai kevyesti eteenpäin piteneviksi (loiva A).

Vierailija
600/2965 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri tarjoutui itse kyydittämään minua jonnekin ja pisti sitten autossa tupakiksi "tää ei varmaan haittaa".

Olin raskaana, ja kaveri sen tiesi, että kyllä vaan haittasi.

Tämä oli aikanaan yllättävän yleistä. Ravintola- ym. julkisten paikkojen tupakointikieltojen tultua voimaan ihmiset jatkoivat kuten ennenkin ja sanoivat suureen ääneen "ei kai pari tupakkaa nyt ketään haittaa".

Parhaimmillani laitoin yhden röökimuijan rautoihin kun vastaan pullikointi jatkui. Vinkui siinä sitten että hänellä on paikkalippu junaan ja pitäisi ehtiä sinne. Poliisit käsittääkseni kuskasivat pahnoille ja aamulla sitten uutta lippua ostamaan - mutta eihän se haittaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi