Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset
Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".
Kommentit (2966)
Heh! Mieheni parturi jäi eläkkeelle ja tilalle tuli uusi, ulkomailta 10 vuotta sitten Suomeen muuttanut, suomen kieltä puhuva henkilö. Sanoin miehelleni, että kyllä kaikki osaa sun malliset hiukset leikata, kun koneella ajellaan suurin osa ja siistitään saksilla loput. Mieheni ei olisi halunnut mennä tähän parturiin, mutta kun tarpeeksi jankutin niin menihän hän. VIRHE! Olimme menossa parturin jälkeen asioille, joten olin reissulla mukana. Mies selitti parturille että koneella sivut ja päältä siistitään saksilla. Varmuuden vuoksi minä näytin oikein käsimerkit, niks-naks sakset ja surrur kone. Istuin selailemaan kännykkää ja mies parturituoliin. Meni hetki ja kuului 'ei hel...ti, nyt sä ajoit siitä!' Parturi ajoi sillä millisellä koneella sitten keskellä päälakea... No parturi tuumaili ' ei varmaan haittaa, voin kammata noita muita hiuksia kolon päälle'.
Loppu tarinasta on sensuroitu lapsille sopimattoman sisällön takia :)
6V pojallani Askolla (nimi muutettu) oli sellainen muovinen sotajeeppi-leikkiauto, jossa oli ohuita tosi helposti rikkoutuvia antenneita ja aseita. Täma auto oli Askolle tosi mieluinen ja hän piti sitä niinkuin "kukkaa" kämmenellä, ettei mikään mene rikki. No sitten Askon päikkykaveri Jukka (nimi muutettu) tuli kylään äitinsä kanssa ja kuten arvata saattaa "kovaotteinen" Jukka katkaisi Askon autosta antennin ja konekiväärin... Itkuhan siitä Askolle tuli siinä paikassa.
Ja mitä sanoo Jukän äiti... "Ei se haittaa... Jukalla on samanlainen auto ja siitäkin on kaikki antennit ja aseet katkenneet, ne kun on tosi heppoisia"
Tähän oli pakko todeta että "Niinpä, mutta Askon auto oli täysin ehjä yli vuoden ennenkuin Jukka sillä leikki."
Jostain syystä Jukan äiti kyräilee vieläkin vaikka tästä on aikaa jo usampi vuosi.
Menin äitini luo ja löysin hänet sohvalta muissa maailmoissa. Soitin ambulanssin, saapuneet ensihoitajat totesivat, että jotakin on vialla. Hoitajille tuli soitto kiireellisestä tapauksesta, kysyivät voisinko itse viedä äidin päivystykseen. No pitäpä siinä täytyisi todeta, muuta kuin lähteä ajamaan itse ja pakata sekava ihminen kyytiin. No se oli vain aivoinfarkti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahin oli kun jo yhdynnän jälkeen toinen sanoi, että "Ainiin, mulla on kondylooma, mut ei kai se haittaa kun melkein kaikilla on se kuitenkin" Ei mennyt sanatarkasti noin, mutta idea oli tämä.
Mitä sanoi ennen yhdyntää sitten? Et kai harrastanut suojaamatonta seksiä kysymättä edes taudeista vai valehteliko?
Ei kai kukaan kuvittele että sukupuolitaudeista kyseleminen auttaa mitään? :D
Opiskelu kaverini heitti roskiin jauhelihan ja maidon, koska hän on vegaani eikä voi syödä luonani mitään jos jääkaapissani on pala kuollutta eläintä ja eläimestä riistettyä maitoa. Ja ei kai se haittaa, haetaan kaupasta tofua tms. tilalle. Juu haittasi, tili oli ihan nollilla, joten elin sitten pari päivää pelkällä makaronilla ja mausteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinkui seksiä paljaalla, oltiin tapailtu viikko enkä tosiaan luottanyt siihen että olisi tauditon. Jos on noin kondomivastainen on todennäköistä, että jotain siellä munassa muhii!
Kuka ylipäätään menee viikon tapailun jälkeen sänkyyn lähes tuntemattoman äijän kanssa???
Kunnon seksismi siellä taas nostaa päätään. Millainen mies menee naisen kanssa sänkyyn viikon tuntemisen jälkeen? Miksi ihmettelet nimenomaan miehen kanssa sänkyyn menoa naisten osalta?
En tiedä, missä kolossa olet kasvanut, mutta seksin harrastaminen ensi tapaamisella tai vasta parin kk tuntemisen jälkeen on kaikki yhtä lailla OK. En näe mitään estettä, miksi ei voisi harrastaa seksiä ensi tapaamisella, jos kerran haluttaa ja kokee toisen kohottavaksi. Kivaahan se vain on, hauskanpitoa ja uusia kokemuksia uuden ihmisen kanssa. Itse olen mennyt sänkyyn heti tavattuani seurustelukumppanit eikä siitä ole koskaan koitunut ongelmia, päinvastoin. Ei todellakaan kaduta, että on saanut kokea sen kaiken kivan ja jännittävän.
Jokainen päättää itse itselleen sopivan ajan mennä sänkyyn. Tai olla menemättä. Henkilökohtainen valinta, joka ei kuulu pätkääkään kenellekään eikä sitä kukaan voi tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Menin äitini luo ja löysin hänet sohvalta muissa maailmoissa. Soitin ambulanssin, saapuneet ensihoitajat totesivat, että jotakin on vialla. Hoitajille tuli soitto kiireellisestä tapauksesta, kysyivät voisinko itse viedä äidin päivystykseen. No pitäpä siinä täytyisi todeta, muuta kuin lähteä ajamaan itse ja pakata sekava ihminen kyytiin. No se oli vain aivoinfarkti.
Nii että ambulanssin ois pitänyt jättää joku toinen akuuttia apua tarvitseva hoitamatta, että olisivat voineet viedä äitisi sairaalaan, vaikka sinä olit siinä vieressä ajokuntoisena?
Vierailija kirjoitti:
Opiskelu kaverini heitti roskiin jauhelihan ja maidon, koska hän on vegaani eikä voi syödä luonani mitään jos jääkaapissani on pala kuollutta eläintä ja eläimestä riistettyä maitoa. Ja ei kai se haittaa, haetaan kaupasta tofua tms. tilalle. Juu haittasi, tili oli ihan nollilla, joten elin sitten pari päivää pelkällä makaronilla ja mausteilla.
Mulle kävi samalla tavalla, paitsi heittäjä oli kämppiksen tyttöystävä. Oli itsekseen heittänyt lihat roskiin.
Minä näin jauhelihan, kysyin mitä on tapahtunut. Otin tyttöä korvasta kiinni, heitin ulos ja kengät perässä.
Sanoin mene kauppaan, osta samanlainen purkki ja sitten vasta pääset sisälle takas.
Kämppikseni oli ihan hiilenä ja kysyin menetkö sinäkin kauppaan.
Tyttöyståvä toi seuraavalla kerralla mulle 10 e ja lupasi ei tee näin enää
Täti joka on melkein täynnä kirjoitti:
Olin sopinut ystäväkutsusta luokseni (whatsappissa) ja pari muuta kertoivat etteivät pääse. En edes kerennyt ehdottaa uutta aikaa, kun tämä sama ystävä ehdotti että hän tulee lastensa kanssa. Nyt meinaan valehdella että tuli yllättävä meno. En ollut ideoinut nyt lastenkutsuja.
Valehdella? Miksi ihmeessä? Miksi se on niin vaikea sanoa suoraan asiallisesti, mitä tarkoitat? Jos et kerro totuutta niin ystäväsi menettää tilaisuuden saada faktatietoa ja sen pohjalta muuttaa käytöstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi samalla tavalla, paitsi heittäjä oli kämppiksen tyttöystävä. Oli itsekseen heittänyt lihat roskiin.
Minä näin jauhelihan, kysyin mitä on tapahtunut. Otin tyttöä korvasta kiinni, heitin ulos ja kengät perässä.
Sanoin mene kauppaan, osta samanlainen purkki ja sitten vasta pääset sisälle takas.Kämppikseni oli ihan hiilenä ja kysyin menetkö sinäkin kauppaan.
Tyttöyståvä toi seuraavalla kerralla mulle 10 e ja lupasi ei tee näin enää
Asioita, joita ei tapahtunut, osa 666.
Olin tilannut Kennel-rehulta lihoja eläimilleni mutta en päässytkään noutamaan niitä autolta itse. Kysyin siis voisiko ihan pysäkin lähellä asuva kaveri hakea ne heille, josta noutaisin ne parin päivän kuluttua. Näin tehtiin. Kun menin hakemaan lihoja, kaveri meni iloisena autolleen ja avasi takaluukun. Oli sitten jättänyt ne autoonsa pariksi päiväksi. Ei sanonut niistä mitään, ei ollut aiemmin sanonut tai kysynyt mitään, käyttäytyi kuin tilanne olisi ollut ihan luonnollinen höpötellen samalla niitä näitä.
Olisi tietenkin pitänyt kysyä miksi näin toimi, mutta olin niin hämmentynyt, etten osannut kuin ottaa ihan lämpimät paketit kyytiin ja tiputtaa kotona roskiin. Vieläkin koko tilanne tuntuu todella omituiselta.
Miehen siskon kommentti, kun hänen suurikokoinen koiransa oli näykkäissyt kolmevuotiaani reiteen. Lapsi itki säikähdystään. Tämä: " Mun koira on vielä ihan lapsi. Ei kai se haittaa." Lapsikin oli vielä ihan lapsi, saakeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii että ambulanssin ois pitänyt jättää joku toinen akuuttia apua tarvitseva hoitamatta, että olisivat voineet viedä äitisi sairaalaan, vaikka sinä olit siinä vieressä ajokuntoisena?
Miksi oletat että kaikilla on ajokortti?
Vierailija kirjoitti:
Sun kaveri on rajaton ihminen.
Ja myös päästään vialla.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää nämä toisten puolesta ajattelijat, vaihtelun järjestäjät jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse paiskoin kananmunia minun paikalleni parkkeeraavien tuulilasiin. Lakkasivat käyttämästä paikkaani.
voi myös kusta tankkiin ja päästää ilmat renkaista
Minulla oli lapuudestani tallella postimerkkikansioita, kiiltokuvia ja kaikenlaisia kivoja esineitä. Olin jo muuttanut pois kotoa, mutta kaikki nämä lapsuusmuistot säilytin lapsuudenkodissani. Tarkoitus oli hakea ne jossain vaiheessa sieltä pois.
Sitten kerran puhelin soi ja siellä oli äitini. Hän sanoi, että oli antamassa nuo tavarani siskoni tytölle. Ethän sinä enää näitä tarvitse, Ella voi leikkiä näillä.
Siskoni säesti taka-alalla, että Ellalle ne kuuluu antaa.
Sanoin, että nuo ovat minun tärkeitä lapsuusmuistojani, eikä niitä saa antaa kenellekään ja haen ne pian pois.
Tästä syystä meni välit äitiini ja siskooni viileiksi pitkäksi aikaa. Kuulin muilta sukulaisilta, että minua oli haukuttu selän takana itsekkääksi.
Olen kuitenkin tyytyväinen, etten antanut näille varsin voimakastahtoisille äidilleni ja siskolleni periksi. He nimittäin olivat tottuneet siihen, että minulle pitää kelvata mikä vaan, mitä he ehdottavat. Olin jo sen verran voimaantunut, että uskalsin vastustaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli lapuudestani tallella postimerkkikansioita, kiiltokuvia ja kaikenlaisia kivoja esineitä. Olin jo muuttanut pois kotoa, mutta kaikki nämä lapsuusmuistot säilytin lapsuudenkodissani. Tarkoitus oli hakea ne jossain vaiheessa sieltä pois.
Sitten kerran puhelin soi ja siellä oli äitini. Hän sanoi, että oli antamassa nuo tavarani siskoni tytölle. Ethän sinä enää näitä tarvitse, Ella voi leikkiä näillä.
Siskoni säesti taka-alalla, että Ellalle ne kuuluu antaa.Sanoin, että nuo ovat minun tärkeitä lapsuusmuistojani, eikä niitä saa antaa kenellekään ja haen ne pian pois.
Tästä syystä meni välit äitiini ja siskooni viileiksi pitkäksi aikaa. Kuulin muilta sukulaisilta, että minua oli haukuttu selän takana itsekkääksi.
Olen kuitenkin tyytyväinen, etten antanut näille varsin voimakastahtoisille äidilleni ja siskolleni periksi. He nimittäin olivat tottuneet siihen, että minulle pitää kelvata mikä vaan, mitä he ehdottavat. Olin jo sen verran voimaantunut, että uskalsin vastustaa.
Hyvä! Täysin samaa mieltä! Toimit täysin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni säesti taka-alalla, että Ellalle ne kuuluu antaa.Sanoin, että nuo ovat minun tärkeitä lapsuusmuistojani, eikä niitä saa antaa kenellekään ja haen ne pian pois.
Oli sama tilanne - mukula oli kuulemma nähnyt "unta" että oli saanut vanhoja tavaroitani. Taustalla se vakio vinkuminen ja narina siitä miten en tarvitse niitä enää. Sain kuulla olevani itsekäs p****, jos en luovu niistä. Kielsin luovutuksen, mutta ne oli kuitenkin kadonneet. Ihmettelin ja sain kuulla antaneeni luvan. Mitä en oikeasti edes antanut. Kersa saa muutenkin kaiken mitä haluaa - onnea vaan murkkuikään.
Pitäisikö sinun kuitenkin ensin itse opetella kirjoittamaan? Tekstissäsi on kirjoitusvirheitä.