Miksi olet hankkinut sairaan koira/kissarodun?
Esim. niin lyttykuonoisen rodun, että se aiheuttaa hengitysvaikeuksia, tai sitten sellaisen rodun joka miltei takuuvarmasti saa kärsiä perinnöllisistä sairauksista tai vioista. Miksi tuit eläinten ylijalostamista?
Kommentit (64)
Adoptoin oman mopsini eräältä naiselta joka laiminlöi lemmikkiään eikä enää jaksanut siitä huolehtia. Söpöyden takia oli alunperin kyseisen koiran hankkinut. Itse tämän koiran otin sen takia että minulla on aikaa, rahaa sekä jaksamista pitää siitä huolta, päivääkään en ole katunut.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:39"]En tiedä, omat kissani on löytöeläintalosta haettuja. Syyt tähän oli, että halusin antaa heille hyvän kodin. Valitsin vielä toisen kissan syystä, että oli ollut siellä pisimpään koska oli niin arka. Nykyään rohkeampi jo :)
[/quote]
Noniin, sieltä tuli hyvä syy; pelastaminen! Pointsit sulle.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:40"]Adoptoin oman mopsini eräältä naiselta joka laiminlöi lemmikkiään eikä enää jaksanut siitä huolehtia. Söpöyden takia oli alunperin kyseisen koiran hankkinut. Itse tämän koiran otin sen takia että minulla on aikaa, rahaa sekä jaksamista pitää siitä huolta, päivääkään en ole katunut.
[/quote]
Ihana kuulla että adoptoit tuota kautta!
En tiedä, omat kissani on löytöeläintalosta haettuja. Syyt tähän oli, että halusin antaa heille hyvän kodin. Valitsin vielä toisen kissan syystä, että oli ollut siellä pisimpään koska oli niin arka. Nykyään rohkeampi jo :)