Toisen miehen kanssa treffeille?
Asun avoliitossa ja suhde vetelee todennäköisesti viimeisiään, hiljaista makkarin puolella ja mies ei huomioi minua ja en tunne itseäni halutuksi ja rakastetuksi. Mies lähti viikonlopuksi muualle ja eräs toinen mies kutsui minut lasilliselle. Haluaisin mennä, mutta samalla tuntuu väärältä. Mielipiteitä?
Kommentit (98)
Älä kerro sun miehelle. Ihan turhaa. Tai kerro että olit baarissa. Missä miehesi oli?
Nyt vähän suhteellisuuden tajua mukaan. Tässä oli kyse baarissa käymisestä. Ei tämä ole pettämistä, tietenkään. Tuo on ihan vain elämää. Täällä on joko aivan poikkeuksellisen"moraalista" porukkaa tai sitten yritätte olla. Kyllä viinilasillisista on todella pitkä matka suhteeseen.Eniten tuossa kärsii se ehkä ihastumassa oleva "toinen" mies.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:23"]
27 olin aluksi samaa mieltä kanssasi, mutta nyt avauduit vähän liikaa. Sulla on kummallinen asenne ("vosuhutsut" ym), etkä kyllä rivien välistä luettuna ole onnellinen.
[/quote]
Se jo että olit missään kohtaa samaa mieltä on todella erikoista
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:19"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:15"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:13"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:01"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:41"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:34"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:28"]No eihän yhdelle lasilliselle meneminen vielä ole pettämistä! Missäs mies oli viikonlopun? Kyllä kai molemmat voi välillä olla muiden seurassa, vai eikö voi? [/quote] Mutta eiks se melkeen oo pettämistä jos en uskalla kertoa siitä miehelleni ja en haluais mieheni tekevän samoin? Ap [/quote] Minusta teit eniten väärin tapaamasi miestä kohtaan, sun pitäis itsesi takia pelata niin avoimin kortein kuin mahdollista ja kertoa, että olet vielä suhteessa. Miehellesi ei tarvitse kertoa, kun mitään ei tapahtunut. Jos juttu kuivuu kokoon, niin hän ei tee tiedolla mitään. Jos se taas alkaa versoa, niin eroamassahan sä olit, sitten vain eroat. [/quote] Ei sinulla kyllä moraalia. Toivottavasti et ole parisuhteessa etkä ikinä sellaiseen rupea. [/quote] Kuinka niin? Olen parisuhteessa, ollut jo 8 vuotta. Pelaan aina avoimin kortein, joten en satuta ketään. Viinilasillisella käymisessä ei ole mitään kerrottavaa toiselle. Jos se tarkoittaa teille sitä, että puhun panemisesta, suutelusta, kuhertelusta ja lääppimisestä, niin sen olette itse kommenttiini "lisänneet" omasta moraalistanne käsin. Minä en pelaa epärehellisesti, vaan kuten sanoin, aina avoimin kortein. Mutta kenenkään mieltä ei tarvitse turhaan horjuttaa tai huolestuttaa, jos ja kun mitään ei ole vielä tapahtunut. Se, että "katsastaa" suhteen aikana muitakin ei minusta ole pettämistä. Yhtä viatonta kuin vuosikausia jatkuva flirtti työpaikalla jonkun kivan miestyökaverin kanssa, joka ei johda mihinkään, jota en kyllä myöskään harrasta. 27 [/quote] Tuo on kyllä pettämistä [/quote] Millä perusteella? 27 [/quote] Katsastaminen on jo pettämistä. Kaikki mitä ei voi tehdä täysin avoimesti toisen nenän edessä ja mitä ei voi suoraan kertoa toiselle on pettämistä [/quote] No, siinä tapauksessa sallin myös miehelleni sen kaltaisen pettämisen. Mua ei tosiaan haittaa, jos hän käy viinilaisillisilla (naimatta, lääppimättä, suutelematta jne) joidenkin mitättömien vosuhutsujen luona, jos tekee mieli niin siitä vaan. 27 [/quote]"mitättömien vosuhutsujen" :D Kyllä, kuulostaa tosiaan siltä, ettei sua haittaa.
[/quote]
Niin, nimenomaan. Mitä muita ne ovat, kun haluaisivat tavata varattua? Ja muutenkin näen kaikki muut naiset mitättöminä vosuhutsuina, jotka mun miehestä voisivat kiinnostua.
27
[/quote
Tietävätkö nämä "vosuhutsut" tapailevansa varattua? Eihän ap:kan kertonut treffikumppanilleen olevansa oikeasti suhteessa. Tuskin puolisosikaan kertoo.
[/quote]
No tää on niin hypoteettinen kysymys, kun ei mun mies tapaile muita naisia. Kerran oli jutellut pidempään jossain lapsen kerhossa yhden kanssa, ja sanoi, että tämä kutsui käymään katsomaan koiranpentujaankin lastemme kanssa, mutta siinä nyt oli ainakin selvää, että mies on varattu ja tuskinpa oli juttelussa mitään "sellaista". Eli en voi edes puhua mun miehestä näissä pettämisketjuissa sinänsä.
27
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:35"]
Nyt vähän suhteellisuuden tajua mukaan. Tässä oli kyse baarissa käymisestä. Ei tämä ole pettämistä, tietenkään. Tuo on ihan vain elämää. Täällä on joko aivan poikkeuksellisen"moraalista" porukkaa tai sitten yritätte olla. Kyllä viinilasillisista on todella pitkä matka suhteeseen.Eniten tuossa kärsii se ehkä ihastumassa oleva "toinen" mies.
[/quote]
No esim. tämäkin kirjoittaja on kanssani samaa mieltä.
27
Hei hienoa, että sulla on valinnanvaraa. Täällä voi moninolla kateellinen. Ymmärrän ongelmasi ja tilanteen hyvin. Itsekin välillä tapailen muita miehiä saadakseni vaihtelua ja huomiota. Ei mitään väärää. Miksi kieltäytyisin treffiehdotuksista, jos mies kiinnostaa. Olen sinkku mutta seurustellut saman miehen kanssa 10 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:38"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:35"]
[/quote]
No esim. tämäkin kirjoittaja on kanssani samaa mieltä.
27
[/quote]
Siis aloittajan tilanteeseen.
27
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:29"]
Se toinen mies ei tiedä että olen parisuhteessa. Ap
[/quote]Mitä sillä on väliä tietääkö hän. Itse tiedät olevasi, ja on omalla vastuullasi mitä hänen luonaan teet. Pelkkä lasillisella käyminen ei vielä ole pettymys.
[/quote]Pelkkä lasillisella käyminen on todellakin pettymys, kun haluaa vierasta munaa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:23"]
27 olin aluksi samaa mieltä kanssasi, mutta nyt avauduit vähän liikaa. Sulla on kummallinen asenne ("vosuhutsut" ym), etkä kyllä rivien välistä luettuna ole onnellinen.
[/quote]
No en ole kauhean onnellinen, mutta se taas ei ole mieheni vika. Pitäisikö minun kuitenkin erota hänestä, kun mies ei tahdo ja kohtelee minua hyvin? En aio erota, mutta olisi aivan Talebania jos sanoisin, ettei muut miehet kiinnosta, mutta kuten joku sanoi, matka viinilasillisesta pettämiseen SAATI suhteeseen on minullakin TODELLA pitkä. Siksi on erittäin epätodennäköistä, että löydän ketään muutakaan, jonka kanssa olisin onnellinen, kun en nykyisenkään kanssa ole, koska syy on minussa.
Se ei vaihtamalla kauheasti muuttuis. Ainoa ero jonka tekisin jatkossa on varmaan se, etten edes yrittäis asua yhdessä, enkä enää koskaan hankkisi lapsia. Sitten rakkaus ehkä kukoistaisi ja estäisi sen, että mun murheet tulisivat pakosti esille.
27
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:37"]
Niin, nimenomaan. Mitä muita ne ovat, kun haluaisivat tavata varattua? Ja muutenkin näen kaikki muut naiset mitättöminä vosuhutsuina, jotka mun miehestä voisivat kiinnostua.
27
[/quote]
Tietävätkö nämä "vosuhutsut" tapailevansa varattua? Eihän ap:kan kertonut treffikumppanilleen olevansa oikeasti suhteessa. Tuskin puolisosikaan kertoo.
[/quote]
No tää on niin hypoteettinen kysymys, kun ei mun mies tapaile muita naisia. Kerran oli jutellut pidempään jossain lapsen kerhossa yhden kanssa, ja sanoi, että tämä kutsui käymään katsomaan koiranpentujaankin lastemme kanssa, mutta siinä nyt oli ainakin selvää, että mies on varattu ja tuskinpa oli juttelussa mitään "sellaista". Eli en voi edes puhua mun miehestä näissä pettämisketjuissa sinänsä.
27
[/quote]
Mistä tiedät ettei hän tapaile muita? Kun hänenhän ei pidä kertoa niistä?
Miehenä olen vapaana ollessani käynyt treffeillä ja tehnyt vähän muutakin varattujen naisten kanssa. Enhän minä siinä petä. En usko, että voisin aloittaa parisuhteen pettämisen kautta. Voisinko luottaa ettei nainen pettäisi tulevaisuudessa minua. Itselläni on periaatteena että en petä ja sitä vaadin myös toiselta. Aika moni mies on tässä asiassa kaltaiseni.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:23"]
[/quote]
No en ole kauhean onnellinen, mutta se taas ei ole mieheni vika. Pitäisikö minun kuitenkin erota hänestä, kun mies ei tahdo ja kohtelee minua hyvin? En aio erota, mutta olisi aivan Talebania jos sanoisin, ettei muut miehet kiinnosta, mutta kuten joku sanoi, matka viinilasillisesta pettämiseen SAATI suhteeseen on minullakin TODELLA pitkä. Siksi on erittäin epätodennäköistä, että löydän ketään muutakaan, jonka kanssa olisin onnellinen, kun en nykyisenkään kanssa ole, koska syy on minussa.
Se ei vaihtamalla kauheasti muuttuis. Ainoa ero jonka tekisin jatkossa on varmaan se, etten edes yrittäis asua yhdessä, enkä enää koskaan hankkisi lapsia. Sitten rakkaus ehkä kukoistaisi ja estäisi sen, että mun murheet tulisivat pakosti esille.
27
[/quot
Sun ehdottomasti kannattaa hakea toinen mies. Vaihtamalla paranee useinkin. Et voi luopua elämästä tuon miehen vuoksi. Se on ehkä niin pelokas että ei uskalla sitoutua. Löydät sellaisen miehen, joka elää sun kanssa ja haluaa lapsia ym. Älä jää tuohon suhteeseen. Tekstisi perusteella näyttäisi ehkä mahd siltä, että koet liian suurta riippuvaisuutta tähän mieheen. Ei se määrää sun elämää tuohon. Lähde.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:10"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:37"]
27
[/quote]
[/quote]
27
[/quote]
Mistä tiedät ettei hän tapaile muita? Kun hänenhän ei pidä kertoa niistä?
[/quote]
No en häntä kyttää, mutta siis meillä on niin läheiset, hyvät ja kaverilliset välit, että näen kyllä, ettei hänellä ole mitään sellaista mielessään ja ajankäytöllisesti en löydä kohtaa, jossa hän tapaisi muita, paitsi lapsen kerhoissa voisi luoda tuttavuuksia. Mutta kaikki illat on kotona ja meiltä pitää lähteä joka paikkaan autolla eikä hänellä ole ollut koskaan tarvetta lähteä minnekään, saati, että se olisi jotenkin "epäselvää". Kun ei käy töissäkään, niin ei niitä tilanteita oikein ole, joissa käydä lasillisella, vaikka sen hänelle soisinkin.
Anteeksi nyt vaan, mutta kommenteistanne saa sen kuvan, ettei av-mamma osaa kuvitella, että on miehiä, jotka eivät petä.
27
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:23"] 27 olin aluksi samaa mieltä kanssasi, mutta nyt avauduit vähän liikaa. Sulla on kummallinen asenne ("vosuhutsut" ym), etkä kyllä rivien välistä luettuna ole onnellinen. [/quote] No en ole kauhean onnellinen, mutta se taas ei ole mieheni vika. Pitäisikö minun kuitenkin erota hänestä, kun mies ei tahdo ja kohtelee minua hyvin? En aio erota, mutta olisi aivan Talebania jos sanoisin, ettei muut miehet kiinnosta, mutta kuten joku sanoi, matka viinilasillisesta pettämiseen SAATI suhteeseen on minullakin TODELLA pitkä. Siksi on erittäin epätodennäköistä, että löydän ketään muutakaan, jonka kanssa olisin onnellinen, kun en nykyisenkään kanssa ole, koska syy on minussa. Se ei vaihtamalla kauheasti muuttuis. Ainoa ero jonka tekisin jatkossa on varmaan se, etten edes yrittäis asua yhdessä, enkä enää koskaan hankkisi lapsia. Sitten rakkaus ehkä kukoistaisi ja estäisi sen, että mun murheet tulisivat pakosti esille. 27 [/quot Sun ehdottomasti kannattaa hakea toinen mies. Vaihtamalla paranee useinkin. Et voi luopua elämästä tuon miehen vuoksi. Se on ehkä niin pelokas että ei uskalla sitoutua. Löydät sellaisen miehen, joka elää sun kanssa ja haluaa lapsia ym. Älä jää tuohon suhteeseen. Tekstisi perusteella näyttäisi ehkä mahd siltä, että koet liian suurta riippuvaisuutta tähän mieheen. Ei se määrää sun elämää tuohon. Lähde.
[/quote]
Kun meillä on jo lapsia ja perhe. Mies on tosi sitoutuvaista tyyppiä.
27
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:23"] 27 olin aluksi samaa mieltä kanssasi, mutta nyt avauduit vähän liikaa. Sulla on kummallinen asenne ("vosuhutsut" ym), etkä kyllä rivien välistä luettuna ole onnellinen. [/quote] No en ole kauhean onnellinen, mutta se taas ei ole mieheni vika. Pitäisikö minun kuitenkin erota hänestä, kun mies ei tahdo ja kohtelee minua hyvin? En aio erota, mutta olisi aivan Talebania jos sanoisin, ettei muut miehet kiinnosta, mutta kuten joku sanoi, matka viinilasillisesta pettämiseen SAATI suhteeseen on minullakin TODELLA pitkä. Siksi on erittäin epätodennäköistä, että löydän ketään muutakaan, jonka kanssa olisin onnellinen, kun en nykyisenkään kanssa ole, koska syy on minussa. Se ei vaihtamalla kauheasti muuttuis. Ainoa ero jonka tekisin jatkossa on varmaan se, etten edes yrittäis asua yhdessä, enkä enää koskaan hankkisi lapsia. Sitten rakkaus ehkä kukoistaisi ja estäisi sen, että mun murheet tulisivat pakosti esille. 27 [/quot Sun ehdottomasti kannattaa hakea toinen mies. Vaihtamalla paranee useinkin. Et voi luopua elämästä tuon miehen vuoksi. Se on ehkä niin pelokas että ei uskalla sitoutua. Löydät sellaisen miehen, joka elää sun kanssa ja haluaa lapsia ym. Älä jää tuohon suhteeseen. Tekstisi perusteella näyttäisi ehkä mahd siltä, että koet liian suurta riippuvaisuutta tähän mieheen. Ei se määrää sun elämää tuohon. Lähde.
[/quote]
Kun meillä on jo lapsia ja perhe. Mies on tosi sitoutuvaista tyyppiä.
27
[/quote]
Ota sitten itsenäisempi ote elämään. Ja älä vähättele itseäsi yhtään. Pidä huolta sun lapsista ja katso, kehittyykö tilanne. Mutta älä luule ettet vois tehdä ratkaisuja itse.
No miksei, jos rehellisesti menee.
[/quote]Mitä sillä on väliä tietääkö hän. Itse tiedät olevasi, ja on omalla vastuullasi mitä hänen luonaan teet. Pelkkä lasillisella käyminen ei vielä ole pettymys.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:32"]
[/quote]pettämistä tarkoitin, tabletti näköjään "korjasi".