Toisen miehen kanssa treffeille?
Asun avoliitossa ja suhde vetelee todennäköisesti viimeisiään, hiljaista makkarin puolella ja mies ei huomioi minua ja en tunne itseäni halutuksi ja rakastetuksi. Mies lähti viikonlopuksi muualle ja eräs toinen mies kutsui minut lasilliselle. Haluaisin mennä, mutta samalla tuntuu väärältä. Mielipiteitä?
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:41"]
Aion siis vaan nauttia seurasta ja tavattaisiin julkisella paikalla, joten mitään ei "pääse" tapahtumaan. Haluaisin vaan että edes hetken joku olisi aidosti kiinnostunut.. Ap
[/quote]
Eli petät miestäsi (olet kuitenkin parisuhteessa) sekä valehtelet miehelle jonka kanssa menet treffeille.
Miten voit elää itsesi kanssa?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:51"]
Jos sinkkunaisena olisin pyytänyt varattua miestä treffeille, ja hän suostuisi, tulisi treffeille, ja siellä kertoisi olevansa varattu, olisin todella nöyryytetty.
Sen sijaan, jos hän laittaisi seuraavan tekstiviestin: "on tosi kiva mennä kanssasi lasilliselle, olet kiinnostava ihminen ja haluan tavata sinut, mutta minun on pakko kertoa jo etukäteen, että olen vielä parisuhteessa. toivottavasti voimme kuitenkin nähdä"
silloin saisin itse päättää sotkeennunko varattuun vain en.
Ja, edelleen olen kuitenkin sitä mieltä, että oikeasti ensin erotaan ja sitten vasta aletaan treffailla. Se on mielipiteeni, mutta kaikki eivat ajattele niin. Itse en sinkkunaisena sotkeennu varattuihin ollenkaan.....
[/quote]
Samaa mieltä. AP tekee tässä kaksi kertaa väärin. Se mielestäni pettää miestään sekä kusettaa treffi kumppaniaan.
Olen kaksinkertainen ämmä! Tiedän.. :D ap
No eihän yhdelle lasilliselle meneminen vielä ole pettämistä! Missäs mies oli viikonlopun? Kyllä kai molemmat voi välillä olla muiden seurassa, vai eikö voi?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:28"]No eihän yhdelle lasilliselle meneminen vielä ole pettämistä! Missäs mies oli viikonlopun? Kyllä kai molemmat voi välillä olla muiden seurassa, vai eikö voi?
[/quote]
Mutta eiks se melkeen oo pettämistä jos en uskalla kertoa siitä miehelleni ja en haluais mieheni tekevän samoin? Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:41"]
Aion siis vaan nauttia seurasta ja tavattaisiin julkisella paikalla, joten mitään ei "pääse" tapahtumaan. Haluaisin vaan että edes hetken joku olisi aidosti kiinnostunut.. Ap
[/quote]
Tietenkin kerrot, että olet suhteessa, varsinkin jos ero ei ole vielä ihan ihan ihan ihan satavarma.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:28"]
No eihän yhdelle lasilliselle meneminen vielä ole pettämistä! Missäs mies oli viikonlopun? Kyllä kai molemmat voi välillä olla muiden seurassa, vai eikö voi?
[/quote]
Kyllä treffeille meneminen on pettämistä
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:29"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:28"]No eihän yhdelle lasilliselle meneminen vielä ole pettämistä! Missäs mies oli viikonlopun? Kyllä kai molemmat voi välillä olla muiden seurassa, vai eikö voi? [/quote] Mutta eiks se melkeen oo pettämistä jos en uskalla kertoa siitä miehelleni ja en haluais mieheni tekevän samoin? Ap
[/quote]
Minusta teit eniten väärin tapaamasi miestä kohtaan, sun pitäis itsesi takia pelata niin avoimin kortein kuin mahdollista ja kertoa, että olet vielä suhteessa.
Miehellesi ei tarvitse kertoa, kun mitään ei tapahtunut. Jos juttu kuivuu kokoon, niin hän ei tee tiedolla mitään. Jos se taas alkaa versoa, niin eroamassahan sä olit, sitten vain eroat.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:28"]No eihän yhdelle lasilliselle meneminen vielä ole pettämistä! Missäs mies oli viikonlopun? Kyllä kai molemmat voi välillä olla muiden seurassa, vai eikö voi? [/quote] Mutta eiks se melkeen oo pettämistä jos en uskalla kertoa siitä miehelleni ja en haluais mieheni tekevän samoin? Ap
[/quote]Mä en pidä yksille lasillisille menoa niin vakavana asiana. Enkä turhaan pahoittaisi sen takia miehen mieltä. Mutta jos aiot siis jatkossa alkaa tapailemaan tätä toista miestä, niin sitten se on ihan eri juttu. Yksi tapaaminen jossa ollaan puhtaasti ystäviä, ei merkitse mitään. Mutta ilmeisesti olisit kiinnostunut hänestä? Mikset sitten uskalla jättää avopuolisoasi? Et taida itsekään tietää mitä haluat? Mieti rauhassa, mutta älä sotkeudu uuteen suhteeseen ennen kuin entinen suhde on selvitetty.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:34"]
[/quote]
Minusta teit eniten väärin tapaamasi miestä kohtaan, sun pitäis itsesi takia pelata niin avoimin kortein kuin mahdollista ja kertoa, että olet vielä suhteessa.
Miehellesi ei tarvitse kertoa, kun mitään ei tapahtunut. Jos juttu kuivuu kokoon, niin hän ei tee tiedolla mitään. Jos se taas alkaa versoa, niin eroamassahan sä olit, sitten vain eroat.
[/quote]
Ei sinulla kyllä moraalia. Toivottavasti et ole parisuhteessa etkä ikinä sellaiseen rupea.
[/quote]Mä en pidä yksille lasillisille menoa niin vakavana asiana. Enkä turhaan pahoittaisi sen takia miehen mieltä. Mutta jos aiot siis jatkossa alkaa tapailemaan tätä toista miestä, niin sitten se on ihan eri juttu. Yksi tapaaminen jossa ollaan puhtaasti ystäviä, ei merkitse mitään. Mutta ilmeisesti olisit kiinnostunut hänestä? Mikset sitten uskalla jättää avopuolisoasi? Et taida itsekään tietää mitä haluat? Mieti rauhassa, mutta älä sotkeudu uuteen suhteeseen ennen kuin entinen suhde on selvitetty.
[/quote]
Missä sun moraalisi on? Tuossa ei ollut ystävyydellä mitään tekemistä on nuo olivat treffit.
Uskomatonta porukkaa taas täällä, vai ei treffeillä käyminen ole pettämistä :D Ihan sama vaikka sen kuinka nimeää "lasillisella käymiseksi", niin siellä on silti kaksi toisistaan kiinnostunutta ihmistä. Ei ole väliä missä jamassa oma suhde on, tuossa kustaan poikaystävää linssiin ja kovaa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:43"]
[/quote]
Missä sun moraalisi on? Tuossa ei ollut ystävyydellä mitään tekemistä on nuo olivat treffit.
[/quote] Moraalini on ihan kunnossa. En näe siinä suurta ongelmaa, jos käy "kiltisti" lasillisella jonkun kanssa, kun oma suhde menee paskasti, ja oma mies on jättänyt yksin koko viikonlopuksi, eikä ap;n kertoman mukaan huomioi naistaan ollenkaan. Kyllä mäkin saattaisin mennä siinä tilanteessa lasilliselle, ehkä kahdellekin. Mutta katsoisin ettei siinä pääse tapahtumaan mitään. Sitten miettisin haluanko enää olla nykyisen kumppanin kanssa, varsinkin jos se kohtelee huonosti. Ja sanoisin suoraan että kävinpä muuten lasillisella, koska ei sinustakaan saa seuraa. Siinä voisi sitten katsoa onko miehestä mihinkään, vai pitääkö erota.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:29"]
[/quote]Eli kun sä olet suhteessa, etsit koko ajan aktiivisesti josko vastaan tulisi vielä parempi vaihtoehto, kun oma puoliso?
Ihmiset on kyllä kuvottavia. Eroisit ensin ja sitten vasta katselisit ympärillesi. Hitto kun porukka ei voi sekuntiakaan olla yksin. Aina pitää olla etsittynä uusi.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:41"]
[/quote]
[/quote]
Ei sinulla kyllä moraalia. Toivottavasti et ole parisuhteessa etkä ikinä sellaiseen rupea.
[/quote]
Kuinka niin? Olen parisuhteessa, ollut jo 8 vuotta. Pelaan aina avoimin kortein, joten en satuta ketään. Viinilasillisella käymisessä ei ole mitään kerrottavaa toiselle. Jos se tarkoittaa teille sitä, että puhun panemisesta, suutelusta, kuhertelusta ja lääppimisestä, niin sen olette itse kommenttiini "lisänneet" omasta moraalistanne käsin. Minä en pelaa epärehellisesti, vaan kuten sanoin, aina avoimin kortein. Mutta kenenkään mieltä ei tarvitse turhaan horjuttaa tai huolestuttaa, jos ja kun mitään ei ole vielä tapahtunut. Se, että "katsastaa" suhteen aikana muitakin ei minusta ole pettämistä. Yhtä viatonta kuin vuosikausia jatkuva flirtti työpaikalla jonkun kivan miestyökaverin kanssa, joka ei johda mihinkään, jota en kyllä myöskään harrasta.
27
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:50"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:34"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:29"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:28"]No eihän yhdelle lasilliselle meneminen vielä ole pettämistä! Missäs mies oli viikonlopun? Kyllä kai molemmat voi välillä olla muiden seurassa, vai eikö voi? [/quote] Mutta eiks se melkeen oo pettämistä jos en uskalla kertoa siitä miehelleni ja en haluais mieheni tekevän samoin? Ap [/quote]Mä en pidä yksille lasillisille menoa niin vakavana asiana. Enkä turhaan pahoittaisi sen takia miehen mieltä. Mutta jos aiot siis jatkossa alkaa tapailemaan tätä toista miestä, niin sitten se on ihan eri juttu. Yksi tapaaminen jossa ollaan puhtaasti ystäviä, ei merkitse mitään. Mutta ilmeisesti olisit kiinnostunut hänestä? Mikset sitten uskalla jättää avopuolisoasi? Et taida itsekään tietää mitä haluat? Mieti rauhassa, mutta älä sotkeudu uuteen suhteeseen ennen kuin entinen suhde on selvitetty. [/quote]Eli kun sä olet suhteessa, etsit koko ajan aktiivisesti josko vastaan tulisi vielä parempi vaihtoehto, kun oma puoliso?
[/quote]
Tavallaan näin. Mutta ainakin minulla on oman mieheni kanssa hyvin paljon asioita, joiden takia kenenkään on vaikea tulla väliimme, mutta on sitten sellaisiakin aika isoja asioita, joita puuttuu, ja joihin minulla olisi mielestäni oikeus. Myös mieheni mielestä, kuulemma.
27 (vastasin, vaikken olekaan tuo ketä lainattiin)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Kuinka niin? Olen parisuhteessa, ollut jo 8 vuotta. Pelaan aina avoimin kortein, joten en satuta ketään. Viinilasillisella käymisessä ei ole mitään kerrottavaa toiselle. Jos se tarkoittaa teille sitä, että puhun panemisesta, suutelusta, kuhertelusta ja lääppimisestä, niin sen olette itse kommenttiini "lisänneet" omasta moraalistanne käsin. Minä en pelaa epärehellisesti, vaan kuten sanoin, aina avoimin kortein. Mutta kenenkään mieltä ei tarvitse turhaan horjuttaa tai huolestuttaa, jos ja kun mitään ei ole vielä tapahtunut. Se, että "katsastaa" suhteen aikana muitakin ei minusta ole pettämistä. Yhtä viatonta kuin vuosikausia jatkuva flirtti työpaikalla jonkun kivan miestyökaverin kanssa, joka ei johda mihinkään, jota en kyllä myöskään harrasta.
27
[/quote]No siinähän sitten etsit täysin avoimin kortein parempia vaihtoehtoja loistavan moraalisi ja puhtoisen omantuntosi kanssa. Toivottavasti sallit saman puolisollesikin.
Enkä kylläkään etsi aktiivisesti, nämä tulevat eteen vain joskus. Jokainen varmaan tietää sen. Olisikin ihanaa sanoa kaikelle ei ja olla niin tyytyväinen omaan nykyiseen arkeen! Mulla ei edes ole ollut kuin yksi juttu, jos joku nyt kuvittelee, että paljonkin. Jos mulla olisi kuitenkin mahdollisuus tavata joku ihana mies, niin olisin vähintäänkin utelias, toisaalta se olisi vain tosi hankalaa, kun olen tosiaan jo suhteessa, johon menin kun en paremmasta tiennyt.
27
Kerro vaan, ja ota vähitellen irtiotto kuolleesta suhteestasi. Vai haluatko kuitenkin vielä yrittää?