Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toisen miehen kanssa treffeille?

Vierailija
30.05.2015 |

Asun avoliitossa ja suhde vetelee todennäköisesti viimeisiään, hiljaista makkarin puolella ja mies ei huomioi minua ja en tunne itseäni halutuksi ja rakastetuksi. Mies lähti viikonlopuksi muualle ja eräs toinen mies kutsui minut lasilliselle. Haluaisin mennä, mutta samalla tuntuu väärältä. Mielipiteitä?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:29"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:23"] 27 olin aluksi samaa mieltä kanssasi, mutta nyt avauduit vähän liikaa. Sulla on kummallinen asenne ("vosuhutsut" ym), etkä kyllä rivien välistä luettuna ole onnellinen. [/quote] No en ole kauhean onnellinen, mutta se taas ei ole mieheni vika. Pitäisikö minun kuitenkin erota hänestä, kun mies ei tahdo ja kohtelee minua hyvin? En aio erota, mutta olisi aivan Talebania jos sanoisin, ettei muut miehet kiinnosta, mutta kuten joku sanoi, matka viinilasillisesta pettämiseen SAATI suhteeseen on minullakin TODELLA pitkä. Siksi on erittäin epätodennäköistä, että löydän ketään muutakaan, jonka kanssa olisin onnellinen, kun en nykyisenkään kanssa ole, koska syy on minussa.  Se ei vaihtamalla kauheasti muuttuis. Ainoa ero jonka tekisin jatkossa on varmaan se, etten edes yrittäis asua yhdessä, enkä enää koskaan hankkisi lapsia. Sitten rakkaus ehkä kukoistaisi ja estäisi sen, että mun murheet tulisivat pakosti esille.  27 [/quot Sun ehdottomasti kannattaa hakea toinen mies. Vaihtamalla paranee useinkin. Et voi luopua elämästä tuon miehen vuoksi. Se on ehkä niin pelokas että ei uskalla sitoutua. Löydät sellaisen miehen, joka elää sun kanssa ja haluaa lapsia ym. Älä jää tuohon suhteeseen. Tekstisi perusteella näyttäisi ehkä mahd siltä, että koet liian suurta riippuvaisuutta tähän mieheen. Ei se määrää sun elämää tuohon. Lähde.

[/quote]

Se on totta, että olen ehkä liian riippuvainen miehestäni. Mutta en huomannut sitä kun perustimme perheen. Ja kun on lapsia tekisin väärin, jos eroaisin. Ainakaan ilman painavaa syytä. Koen, että sellainen rakkaus, jota ilman en voisi elää, olisi sellainen. Tai tietty ois hyvä, jos osaisin olla tässä suhteessa onnellisempi, mutta en  ainakaan tällä hetkellä vain osaa.

27

Vierailija
2/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:29"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:23"] 27 olin aluksi samaa mieltä kanssasi, mutta nyt avauduit vähän liikaa. Sulla on kummallinen asenne ("vosuhutsut" ym), etkä kyllä rivien välistä luettuna ole onnellinen. [/quote] No en ole kauhean onnellinen, mutta se taas ei ole mieheni vika. Pitäisikö minun kuitenkin erota hänestä, kun mies ei tahdo ja kohtelee minua hyvin? En aio erota, mutta olisi aivan Talebania jos sanoisin, ettei muut miehet kiinnosta, mutta kuten joku sanoi, matka viinilasillisesta pettämiseen SAATI suhteeseen on minullakin TODELLA pitkä. Siksi on erittäin epätodennäköistä, että löydän ketään muutakaan, jonka kanssa olisin onnellinen, kun en nykyisenkään kanssa ole, koska syy on minussa.  Se ei vaihtamalla kauheasti muuttuis. Ainoa ero jonka tekisin jatkossa on varmaan se, etten edes yrittäis asua yhdessä, enkä enää koskaan hankkisi lapsia. Sitten rakkaus ehkä kukoistaisi ja estäisi sen, että mun murheet tulisivat pakosti esille.  27 [/quot Sun ehdottomasti kannattaa hakea toinen mies. Vaihtamalla paranee useinkin. Et voi luopua elämästä tuon miehen vuoksi. Se on ehkä niin pelokas että ei uskalla sitoutua. Löydät sellaisen miehen, joka elää sun kanssa ja haluaa lapsia ym. Älä jää tuohon suhteeseen. Tekstisi perusteella näyttäisi ehkä mahd siltä, että koet liian suurta riippuvaisuutta tähän mieheen. Ei se määrää sun elämää tuohon. Lähde. [/quote] Kun meillä on jo lapsia ja perhe. Mies on tosi sitoutuvaista tyyppiä.  27 [/quote] Ota sitten itsenäisempi ote elämään. Ja älä vähättele itseäsi yhtään. Pidä huolta sun lapsista ja katso, kehittyykö tilanne. Mutta älä luule ettet vois tehdä ratkaisuja itse.

[/quote]

En mä osaa enkä oikeastaan halua pitää lapsistakaan huolta. Se on osa mun ongelmia. Mies hoitaa lapset.

27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis jos haluamisella tarkoitetaan laittaa ruokaa, pukea, keksiä tekemistä jne. Tietenkin haluan huolehtia, että heillä on kaikki hyvin, mutta meillä se ei onneksi riipu minusta. Jos riippuisi, olisin rähjäävä, liian ankara ja rangaistuksia epäjohdonmukaisesti jakeleva äiti. Siksi en "tee" mitään, etten aiheuttais heille traumoja. Lisäksi olemme miehen knassa jonkinverran eri linjoilla lastenkasvatulsesta ja kun lapset on kasvatettu miehen sinänsä ymmärtävällä ja tukea antavalla tavalla en kestä, kun lapsilla on niin paljon oikeuksia ja valtaa, esim. valita mitä syövät. Niin tehköön mies ruuat, kun hänestä kerran on ok, että niitä ei syödä.

27

Vierailija
4/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:23"]

27 olin aluksi samaa mieltä kanssasi, mutta nyt avauduit vähän liikaa. Sulla on kummallinen asenne ("vosuhutsut" ym), etkä kyllä rivien välistä luettuna ole onnellinen.

[/quote]

No en ole kauhean onnellinen, mutta se taas ei ole mieheni vika. Pitäisikö minun kuitenkin erota hänestä, kun mies ei tahdo ja kohtelee minua hyvin? En aio erota, mutta olisi aivan Talebania jos sanoisin, ettei muut miehet kiinnosta, mutta kuten joku sanoi, matka viinilasillisesta pettämiseen SAATI suhteeseen on minullakin TODELLA pitkä. Siksi on erittäin epätodennäköistä, että löydän ketään muutakaan, jonka kanssa olisin onnellinen, kun en nykyisenkään kanssa ole, koska syy on minussa. 

Se ei vaihtamalla kauheasti muuttuis. Ainoa ero jonka tekisin jatkossa on varmaan se, etten edes yrittäis asua yhdessä, enkä enää koskaan hankkisi lapsia. Sitten rakkaus ehkä kukoistaisi ja estäisi sen, että mun murheet tulisivat pakosti esille. 

27

[/quote]

Olet aivan sekaisin.

Vierailija
5/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:25"]

Miehenä olen vapaana ollessani käynyt treffeillä ja tehnyt vähän muutakin varattujen naisten kanssa. Enhän minä siinä petä. En usko, että voisin aloittaa parisuhteen pettämisen kautta. Voisinko luottaa ettei nainen pettäisi  tulevaisuudessa minua. Itselläni on periaatteena että en petä ja sitä vaadin myös toiselta. Aika moni mies on tässä asiassa kaltaiseni.

[/quote]

Aivan samaa mieltä. Sellaiseen ihmiseen EI ikinä voi luotaa joka on pettänyt toista ihmistä. Jos se voi toista pettää niin se tulee pettämään sinuakin. 

Vierailija
6/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:34"]

Niin, nimenomaan. Mitä muita ne ovat, kun haluaisivat tavata varattua? Ja muutenkin näen kaikki muut naiset mitättöminä vosuhutsuina, jotka mun miehestä voisivat kiinnostua.

27

[/quote]

Tietävätkö nämä "vosuhutsut" tapailevansa varattua? Eihän ap:kan kertonut treffikumppanilleen olevansa oikeasti suhteessa. Tuskin puolisosikaan kertoo.

[/quote]

No tää on niin hypoteettinen kysymys, kun ei mun mies tapaile muita naisia. Kerran oli jutellut pidempään jossain lapsen kerhossa yhden kanssa, ja sanoi, että tämä kutsui käymään katsomaan koiranpentujaankin lastemme kanssa, mutta siinä nyt oli ainakin selvää, että mies on varattu ja tuskinpa oli juttelussa mitään "sellaista". Eli en voi edes puhua mun miehestä näissä pettämisketjuissa sinänsä.

27

[/quote]

Mistä tiedät ettei hän tapaile muita? Kun hänenhän ei pidä kertoa niistä?

[/quote]

No en häntä kyttää, mutta siis meillä on niin läheiset, hyvät ja kaverilliset välit, että näen kyllä, ettei hänellä ole mitään sellaista mielessään ja ajankäytöllisesti en löydä kohtaa, jossa hän tapaisi muita, paitsi lapsen kerhoissa voisi luoda tuttavuuksia. Mutta kaikki illat on kotona ja meiltä pitää lähteä joka paikkaan autolla eikä hänellä ole ollut koskaan tarvetta lähteä minnekään, saati, että se olisi jotenkin "epäselvää". Kun ei käy töissäkään, niin ei niitä tilanteita oikein ole, joissa käydä lasillisella, vaikka sen hänelle soisinkin. 

Anteeksi nyt vaan, mutta kommenteistanne saa sen kuvan, ettei av-mamma osaa kuvitella, että on miehiä, jotka eivät petä.

27

[/quote]

No sinä petät senkin edestä

Vierailija
7/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:29"] [quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:23"] 27 olin aluksi samaa mieltä kanssasi, mutta nyt avauduit vähän liikaa. Sulla on kummallinen asenne ("vosuhutsut" ym), etkä kyllä rivien välistä luettuna ole onnellinen. [/quote] No en ole kauhean onnellinen, mutta se taas ei ole mieheni vika. Pitäisikö minun kuitenkin erota hänestä, kun mies ei tahdo ja kohtelee minua hyvin? En aio erota, mutta olisi aivan Talebania jos sanoisin, ettei muut miehet kiinnosta, mutta kuten joku sanoi, matka viinilasillisesta pettämiseen SAATI suhteeseen on minullakin TODELLA pitkä. Siksi on erittäin epätodennäköistä, että löydän ketään muutakaan, jonka kanssa olisin onnellinen, kun en nykyisenkään kanssa ole, koska syy on minussa.  Se ei vaihtamalla kauheasti muuttuis. Ainoa ero jonka tekisin jatkossa on varmaan se, etten edes yrittäis asua yhdessä, enkä enää koskaan hankkisi lapsia. Sitten rakkaus ehkä kukoistaisi ja estäisi sen, että mun murheet tulisivat pakosti esille.  27 [/quot Sun ehdottomasti kannattaa hakea toinen mies. Vaihtamalla paranee useinkin. Et voi luopua elämästä tuon miehen vuoksi. Se on ehkä niin pelokas että ei uskalla sitoutua. Löydät sellaisen miehen, joka elää sun kanssa ja haluaa lapsia ym. Älä jää tuohon suhteeseen. Tekstisi perusteella näyttäisi ehkä mahd siltä, että koet liian suurta riippuvaisuutta tähän mieheen. Ei se määrää sun elämää tuohon. Lähde. [/quote] Kun meillä on jo lapsia ja perhe. Mies on tosi sitoutuvaista tyyppiä.  27 [/quote] Ota sitten itsenäisempi ote elämään. Ja älä vähättele itseäsi yhtään. Pidä huolta sun lapsista ja katso, kehittyykö tilanne. Mutta älä luule ettet vois tehdä ratkaisuja itse.

[/quote]

En mä osaa enkä oikeastaan halua pitää lapsistakaan huolta. Se on osa mun ongelmia. Mies hoitaa lapset.

27

[/quote]

Sinä siis petät miestäsi, huijaat muita miehiä etkä hoida lapsiasi? Sinähän oikein loisto nainen olet? Jokaisen miehen unelma vaimomateriaali? 

Vierailija
8/98 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää lähdenkö vai en! Kohta olis mentävä. Oon laittautunut ja valmiina lähtöön mut vielä epäröin..

Vierailija
9/98 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mene älä tee ohareita, mutta kerro miehelle totuus kun näette.

Vierailija
10/98 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:11"]

En osaa päättää lähdenkö vai en! Kohta olis mentävä. Oon laittautunut ja valmiina lähtöön mut vielä epäröin..

[/quote]tietysti menet kun olet luvannut!

Vierailija
11/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 14:11"]

[/quote]

27

[/quote]

Sinä siis petät miestäsi, huijaat muita miehiä etkä hoida lapsiasi? Sinähän oikein loisto nainen olet? Jokaisen miehen unelma vaimomateriaali? 

[/quote]

Heha.. Mies ei siis käy töissä (hoitaa lapset) niin ei ole muka aikaa pettää? :D Eihän tuossa miehellä muuta olekkaan kun aikaa - varmasti on monen naisen mieleen mies, joka hoitaa lapsia (käy puistoissa, kerhoissa). Puistot ja kerhot kun ovat TÄYNNÄ naisia. Katsos, toisin kuin teidän perheessä, yleensä nainen hoitaa lapsia enemmän kuin mies. Miehesi on minun korvaani loistosaalis, ja yh-äitinä alan jo pikkuhiljaa miestä kaipaamaan...

En sano, että olisi väärin vähän järisyttää periaatteita vaikkapa juuri laittamalla mies vetovastuuseen perheen arjesta ja nainen rahasta. Mutta tekstejäsi lukiessani en voi kauas paeta ajatusta siitä, että miehesi on sinun kanssasi säälisä tai "lasten takia". Koska jos eroaisitte, ei hän voisi antaa sinun hoitoosi omia lapsiasi edes viikonlopuksi kun et taida ihan täysillä kulkea..Ja  näin ollen lapsilta puuttuisi äiti. Vaikka jaa..Enpä tiedä.. kai se "äitihahmo" jo puuttuu. Mutta hei, en oo mollaamassa! Hyvä kun tämä synnyttäjä tajuaa ettei osaa olla lasten kanssa ja antaa jonkun osaavamman hoitaa heidät.

Mut joo miehesi voi kuule viettää ne päivän tunnit kun olet töissä vaikkapa naapurin Tiinan ja hänen lapsensa kanssa. Heillä voi olla ihan omanlaisensa arki.. Onnea silti parisuhteellenne!

Vierailija
12/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 13:10"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:37"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 11:34"]

Niin, nimenomaan. Mitä muita ne ovat, kun haluaisivat tavata varattua? Ja muutenkin näen kaikki muut naiset mitättöminä vosuhutsuina, jotka mun miehestä voisivat kiinnostua.

27

[/quote]

Tietävätkö nämä "vosuhutsut" tapailevansa varattua? Eihän ap:kan kertonut treffikumppanilleen olevansa oikeasti suhteessa. Tuskin puolisosikaan kertoo.

[/quote]

No tää on niin hypoteettinen kysymys, kun ei mun mies tapaile muita naisia. Kerran oli jutellut pidempään jossain lapsen kerhossa yhden kanssa, ja sanoi, että tämä kutsui käymään katsomaan koiranpentujaankin lastemme kanssa, mutta siinä nyt oli ainakin selvää, että mies on varattu ja tuskinpa oli juttelussa mitään "sellaista". Eli en voi edes puhua mun miehestä näissä pettämisketjuissa sinänsä.

27

[/quote]

Mistä tiedät ettei hän tapaile muita? Kun hänenhän ei pidä kertoa niistä?

[/quote]

No en häntä kyttää, mutta siis meillä on niin läheiset, hyvät ja kaverilliset välit, että näen kyllä, ettei hänellä ole mitään sellaista mielessään ja ajankäytöllisesti en löydä kohtaa, jossa hän tapaisi muita, paitsi lapsen kerhoissa voisi luoda tuttavuuksia. Mutta kaikki illat on kotona ja meiltä pitää lähteä joka paikkaan autolla eikä hänellä ole ollut koskaan tarvetta lähteä minnekään, saati, että se olisi jotenkin "epäselvää". Kun ei käy töissäkään, niin ei niitä tilanteita oikein ole, joissa käydä lasillisella, vaikka sen hänelle soisinkin. 

Anteeksi nyt vaan, mutta kommenteistanne saa sen kuvan, ettei av-mamma osaa kuvitella, että on miehiä, jotka eivät petä.

27

[/quote]

No sinä petät senkin edestä

[/quote]

No enhän petä. Hitto näitä idiootteja kun perustat päätelmäsi fiktioon. Lue mitä kirjoitin niin et näe pettämistä missään.

27

Vierailija
13/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

27

[/quote]

[/quote]

En myöskään huijaa muita miehiä, kuten ap, vaan alunperinkin kehotin häntä kertomaan, että on varattu, kuten itsekin tekisin. Olen sanonut sen koko ajan. Se meni oikein, etten hoida juuri lapsia.

27

Vierailija
14/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 16:24"]

[/quote]

27

[/quote]

[/quote]

Heha.. Mies ei siis käy töissä (hoitaa lapset) niin ei ole muka aikaa pettää? :D Eihän tuossa miehellä muuta olekkaan kun aikaa - varmasti on monen naisen mieleen mies, joka hoitaa lapsia (käy puistoissa, kerhoissa). Puistot ja kerhot kun ovat TÄYNNÄ naisia. Katsos, toisin kuin teidän perheessä, yleensä nainen hoitaa lapsia enemmän kuin mies. Miehesi on minun korvaani loistosaalis, ja yh-äitinä alan jo pikkuhiljaa miestä kaipaamaan...

En sano, että olisi väärin vähän järisyttää periaatteita vaikkapa juuri laittamalla mies vetovastuuseen perheen arjesta ja nainen rahasta. Mutta tekstejäsi lukiessani en voi kauas paeta ajatusta siitä, että miehesi on sinun kanssasi säälisä tai "lasten takia". Koska jos eroaisitte, ei hän voisi antaa sinun hoitoosi omia lapsiasi edes viikonlopuksi kun et taida ihan täysillä kulkea..Ja  näin ollen lapsilta puuttuisi äiti. Vaikka jaa..Enpä tiedä.. kai se "äitihahmo" jo puuttuu. Mutta hei, en oo mollaamassa! Hyvä kun tämä synnyttäjä tajuaa ettei osaa olla lasten kanssa ja antaa jonkun osaavamman hoitaa heidät.

Mut joo miehesi voi kuule viettää ne päivän tunnit kun olet töissä vaikkapa naapurin Tiinan ja hänen lapsensa kanssa. Heillä voi olla ihan omanlaisensa arki.. Onnea silti parisuhteellenne!

[/quote]

Onpa sulla pakkomielteinen tapa uskoa että mun miehen on pakko pettää, miksiköhän? Aika jännä, että lapsemme eivät ole koskaan lipsauttaneet sanaakaan näistä kovin salaisista tapaamisista ;) 

Ja jos jotakuta kiinnostaa yli 6-kymppinen pienten lasten isä niin ehkä se on hänelle sitten sen arvoista.

27

Vierailija
15/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin sitten numero 27:n oma terapia-ketju..hohhoijaa.

Vierailija
16/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry. Oon vaan sen terapian tarpeessa.

27

Vierailija
17/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävi, menitkö??

Vierailija
18/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin juu! Oli ihan kivaa, juotiin muutamat kahdessa eri baarissa. En hipaissutkaan miestä joten en kai tehnyt mitään väärää. Kuitenkin tuntuu pahalta, että menin koska jos mieheni menisi ulos toisen naisen kanssa niin kyllä musta tuntuis pahalta ja olisin vihainen. Mietinkin, että pitäisikö kertoa miehelle että kävin eilen ulkona? Ap

Vierailija
19/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, naiselle kyllä tämä suodaan. Jos miehenä kysyisin samaa palstalla, niin jokainen tietää vastauksien laadun. Eikö? =D

Vierailija
20/98 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 20:29"]

Se toinen mies ei tiedä että olen parisuhteessa. Ap

[/quote]Mitä sillä on väliä tietääkö hän. Itse tiedät olevasi, ja on omalla vastuullasi mitä hänen luonaan teet. Pelkkä lasillisella käyminen ei vielä ole pettymys.

[/quote]

Tietenkin sillä on väliä. Olet provo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän