APUA! Unohdin naiseni synttärit, kaksi tuntia aikaa ostaa lahja!
Nainen tulee kotiin klo 18 ja siihen mennessä pitää olla lahja paketissa! Antaakaas hyviä vinkkejä mitä voisin ostaa. (Ei suklaata tai alkoholia, niistä hän ei tykkää)
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:15"]
Nainen tulee kotiin klo 18 ja siihen mennessä pitää olla lahja paketissa! Antaakaas hyviä vinkkejä mitä voisin ostaa. (Ei suklaata tai alkoholia, niistä hän ei tykkää)
[/quote]Jos olisit mun mies, niin käynti kultasepänliikkeessä ja joku hopeinen Kalevalakoru, niin se on siinä. No kukkapuskakin kelpaa vielä.
Kukat on varma valinta. Koru on myös hyvä, jos vähänkään tiedät lahjan saajan makua. Lahjakortti on mun mielestä aika tylsä ja persoonaton.. vähän sellainen en keksinyt mitään muutakaan -lahja.
Menettä yhdessä hot lips liikkeeseen ja ostatte mukavia koneita.
Olenko ainoa nainen täällä, jonka mielestä kylpylälahjakortti on jotain äärimmäisen tylsää?
Ostat saman arvoisen lahjan kuin olet itse saanut. Ei yhtään enempää.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:25"]Kukat on varma valinta. Koru on myös hyvä, jos vähänkään tiedät lahjan saajan makua. Lahjakortti on mun mielestä aika tylsä ja persoonaton.. vähän sellainen en keksinyt mitään muutakaan -lahja.
[/quote] Minusta lahjakortti hemmotteluun on ihan eri asia kuin vaikka lahjakortti kauppaan. Se osoittaa että toinen on tärkeä ja ansaitsee joskus vähän luksusta. (Paitsi jos lahjansaajalla on tapana muurrnkin kerran viikossa käydä jossain hoidossa. ..)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:33"]
Olenko ainoa nainen täällä, jonka mielestä kylpylälahjakortti on jotain äärimmäisen tylsää?
[/quote]Ei ole ainoa
Syömään nyt illalla kivaan ravintolaan, jonka jälkeen hieronta pitkän kaavan mukaan. Tähän lisäksi lahjaksi kukat. Vaihtoehtoisesti voit ostaa jonkin kivan, vähän arvokkaamman korun tai sen kylpylälahjakortin. Tällöin voisi esim. tuon ravintolakäynnin jättää välistä.
Osta lahjakortti kosmetologille kasvohoitoon vaikka :) Tai mistäs muusta mä tykkäisin... No korut, hajuvesi on kiva saada, jotain harrastukseen liittyvää? Alusvaatteita? Onhan sulla vaihtoehtoja :) Hyvin vielä ehdit! Ja kukat!
Miksi aina ehdotetaan kylpylälahjakortteja? Ei kaikki tykkää kylpylöistä, minä en ainakaan. Ihmettelen, jos olen ainoa.
Koruista esim. Sno of Sweden valikoimasta tai joku hajuvesi. Illalla syömään.
Hajuvesi on huono lahjaidea, ellei tiedä lahjan saajan mieltymyksiä ja toiveita. Suurin osa naisista ei tykkää kaikista maailman tuoksuista ja vääränlainen tuoksu jää kyllä käyttämättä. Mun exäni osti mulle laivalta kerran pullon Poisonia, ja oli ylpeä itsestään kun oli ostanut niin hienon lahjan. No, minä en voi sietää raskaita tuoksuja joten käyttämättä se jäi. Nykyinen mieheni jo tietääkin, että mulle ei kannata ostaa hajuvettä ellen ole jotain tiettyä sellaista nimenomaan toivonut.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:26"]Naiseni??
[/quote]
On hyväksyttävää puhua miehestäni, muttai ei naisestani?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:34"]
Ostat saman arvoisen lahjan kuin olet itse saanut. Ei yhtään enempää.
[/quote]
Alapeukuttajat siis on miehensä lompakolla loisijoita. Huvittavaa.
Poison on hurjan ärtsy, voimakas hajuste, en suosittele. Joku kevyt kukkaistuoksi oliisi käyttökelpoisempi, jota voi käyttää arkenakin. Esim. Chloen Love tai Laura Biagotin Laura.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:41"]
Miksi aina ehdotetaan kylpylälahjakortteja? Ei kaikki tykkää kylpylöistä, minä en ainakaan. Ihmettelen, jos olen ainoa.
[/quote] No ehkä ne ketkä niistä tykkää ehdottaa niitä juuri sen takia että itse tykkäävät niistä?
Ei kai!?
Lahjakortti kylpylään.
Tai viet ulos syömään nyt illalla ja hemmottelet kunnolla (hieronta yms) kun tulette kotiin.