APUA! Unohdin naiseni synttärit, kaksi tuntia aikaa ostaa lahja!
Nainen tulee kotiin klo 18 ja siihen mennessä pitää olla lahja paketissa! Antaakaas hyviä vinkkejä mitä voisin ostaa. (Ei suklaata tai alkoholia, niistä hän ei tykkää)
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:34"]
Ostat saman arvoisen lahjan kuin olet itse saanut. Ei yhtään enempää.
[/quote]
Alapeukuttajat siis on miehensä lompakolla loisijoita. Huvittavaa.
[/quote]
Ei, vaan ihmisiä jotka ostavat lahjoja antamisen ilosta ja tehdäkseen jotain mukavaa toiselle, eivät kilpaillakseen tai jäädäkseen rahallisesti voitolle.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:34"] Ostat saman arvoisen lahjan kuin olet itse saanut. Ei yhtään enempää. [/quote] Alapeukuttajat siis on miehensä lompakolla loisijoita. Huvittavaa. [/quote] Ei, vaan ihmisiä jotka ostavat lahjoja antamisen ilosta ja tehdäkseen jotain mukavaa toiselle, eivät kilpaillakseen tai jäädäkseen rahallisesti voitolle.
[/quote]
seliseli. tasa-arvoa on ostaa samanarvoinen lahja kuin on itse saanut. miesvihapalstallahan asiat eivät olekaan koskaan tasa-arvoisia.
Kukkakimppu ja kunnon hartiahieronta sinun tekemänä, vaikkapa kortissa maininta tästä lahjasta, jonka saa käyttää milloin haluaa. Ehkä lupaus myös ravintola illallisesta.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:12"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:34"] Ostat saman arvoisen lahjan kuin olet itse saanut. Ei yhtään enempää. [/quote] Alapeukuttajat siis on miehensä lompakolla loisijoita. Huvittavaa. [/quote] Ei, vaan ihmisiä jotka ostavat lahjoja antamisen ilosta ja tehdäkseen jotain mukavaa toiselle, eivät kilpaillakseen tai jäädäkseen rahallisesti voitolle.
[/quote]
seliseli. tasa-arvoa on ostaa samanarvoinen lahja kuin on itse saanut. miesvihapalstallahan asiat eivät olekaan koskaan tasa-arvoisia.
[/quote]
Niin. Se, kumpi aloittaa lahjan ostamisen toiselle, määrittelee tällöin lahjan hinnan lähtötason. Taitais mennä pätemiseksi, joten varmaankin helpoin ratkaisu olisi päätyä kompromissiin, jossa kumpikaan ei osta lahjoja toisilleen.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:25"]
[/quote]
[/quote]
Haloo, lahjan tarkoitus on ilahduttaa toista! Sen ei välttämättä tarvi maksaa mitään, ollakseen parempi kuin joku kallis lahja. Toisinaan taas joku juttu on niin kiva, että siitä haluaa maksaa paljonkin.
Aloittaja ei kertonut minkä ikäisestä ja tyylisestä naisesta on kyse...voi miehiä. Kaikki me naiset ei olla samanlaisia, kuten vastauksista voi päätellä. Mutta melko erikoinen nainen saa olla, ellei pidä lahjan saamisesta jo sinänsä. Kukat on aina hyvä lahja, samoin koru ja ylellinen kosmetiikka. Tietysti seuraavaksi joku kertoo, että ei voi sietää kukkia ja siinä menee rahat täysin hukkaan ja se on tylsä muistaminen, mutta sellainen on poikkeustapaus. Naiselle voi aina ostaa kukkia.
Kirjakin on hyvä lahja, mutta ei ehkä mieheltä naiselle niin romanttinen kuin koru tai päivällinen hyvässä ravintolassa tai hemmottelulahjakortti.
Minäkin täytän vuosia tänään, mutten nyt pahemmin juhlista vuosipäivääni. Silti, on kyllä ollut hyvä päivä pullahtaa maailmaan 30.5...
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:30"]Menettä yhdessä hot lips liikkeeseen ja ostatte mukavia koneita.
[/quote]Seksuaalisuus on terveys kysymys. Miksi alapeukutatte. Oletteko jossain tynnyrissä kasvaneita.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 16:04"]Hajuvesi on huono lahjaidea, ellei tiedä lahjan saajan mieltymyksiä ja toiveita. Suurin osa naisista ei tykkää kaikista maailman tuoksuista ja vääränlainen tuoksu jää kyllä käyttämättä. Mun exäni osti mulle laivalta kerran pullon Poisonia, ja oli ylpeä itsestään kun oli ostanut niin hienon lahjan. No, minä en voi sietää raskaita tuoksuja joten käyttämättä se jäi. Nykyinen mieheni jo tietääkin, että mulle ei kannata ostaa hajuvettä ellen ole jotain tiettyä sellaista nimenomaan toivonut.
[/quote]
Kyllähän mies tietää mitä tuoksuja naisensa käyttää!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:04"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 15:30"]Menettä yhdessä hot lips liikkeeseen ja ostatte mukavia koneita. [/quote]Seksuaalisuus on terveys kysymys. Miksi alapeukutatte. Oletteko jossain tynnyrissä kasvaneita.
[/quote]
Sinä se tässä vaikutat tynnyrissä kasvaneelta. Mene pois.
Jos tunnet naisesi, niin hänelle sopiva kirja.